0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Σέργιος Φανίκος

Ψύξη CapoNord
« - : Αύγουστος 20, 2006, 07:41:45 μμ »
Αγαπητοί σύντεχνοι,

πρόσφατα τράβηξα μία ... λαχταρίτσα με την καπούλα μου και ... ευαισθητοποιήθηκα λίγο στο θέμα της ψύξης.

Στα καλά καϊθούμενα, εκεί που κινούμουνα στη δροσερή (???) καλοκαιρινή Λάρισα (!!!) η θερμοκρασία άρχισε να ... αιωρείται.  Αναμενόμενο μεν μα ... έλα που δεν πήρε μπρος το ... νομιστεράκι !  Κάπου στο 110 το έσβησα και το ... γλύτωσα (θέλω να πιστεύω).  Πήγα συνεργείο, βγάλαμε το φισάκι, το βάλαμε σε μπαταρία, ...τίπτις... Ελέγξαμε τα καλώδιά του μήπως ήμουν τυχερός να φταίει το καλώδιο, πάλι τίπτις...τα καλώδια παιρνούσαν ρεύμα... τελικά καταλήξαμε ότι είχε κάψει νομιστεράκι.  Όλα αυτά 14 Αυγούστου ενώ 16 έφευγα για 3-ήμερο στο Πήλιο με το κουμπαράκι μου που είχε ανεβεί με το TDM του από Αθήνα αποκλειστικά γι' αυτό το σκοπό.  Δε με έπαιρνε.. μέχρι που έφευγα για Πήλιο χωρίς βεντιλατέρ (νομιστεράκι)

Τελικά, πώς μου έκοψε, άδειασα το ψυγείο, το έβγαλα και πήρα το νομιστεράκι στο χέρι.  Με το πολύ το παίξιμο, κάποια στιγμή έδειξε να ... βήχει.  Άνοιξα το καπακάκι και ήταν απλά ένα (από τα δύο) καλώδιο ... ψυχροκολλημένο και .... ξεκολλημένο.  Το κόλλησα και ... ησύχασα.

ΗΘΙΚΟ ΔΙΔΑΓΜΑ:  Ψάξτε την πριν πάτε για ανταλλακτικά!!!

ΚΑΙ ΤΩΡΑ Η ΟΥΣΙΑ.

3 ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ για τους ψαγμένους ApriliaBikers:

1) Μπορεί να αλλαχτεί ο θερμοστάτης στο Capo ώστε να ανοίγει νωρίτερα από τους 99 για να μη λαχταρνάμε ;;; (εμένα ανοίγει στους 99 και κλείνει στους 94... έτσι σε όλους;)

2) Μπορεί να γίνει κάτι ώστε να συνεχίζει το νομιστεράκι να δουλεύει όταν σβήσει το μοτέρ;  Στο TDM, αν ο διακόπτης είναι ανοιγμένος, το βεντιλατέρ δουλεύει.  Στο CApo, πρέπει να δουλεύει το μοτέρ.  Είναι μόνο θέμα βεντιλατέρ ή και κυκλοφορητή;

3) τα ηλεκτρικά του Capo θα σήκωναν και δεύτερο βεντιλατέρ;  Σκέφοτμαι να βάλω ένα ίδιο στο αριστερό μέρος του ψυγείου ώστε να ψύχει πιό γρήγορα και να δουλεύει το ... καλοριφέρ και στο άριστερό μου πόδι (που έχει παγώσει...ένώ στο δεξίίίί... ωραία ζεστούλα )

4) θα μπορούσε να μπει διακόπτης για manual ενεργοποίηση του βεντιλατέρ όταν ο οδηγός ... το θέλει;



Re: Ψύξη CapoNord
« Απάντηση #1 - : Αύγουστος 21, 2006, 11:08:52 πμ »
Εμενα ανοιγει στους 96 και σβηνει στους 94.
Χειροκινητο διακοπτακι απο οσο ξερω μπαινει για πλακα.
Βρε Σεργιε το νομιστερακι δουλευει ετσι κι αλλιως με κλειστο τον διακοπτη αλλα φανταζομαι δεν εχει και μεγαλη διαφορα γιατι με σβηστο μοτερ δεν μπορει να κυκλοφορησει το κρυο ψυκτικο.
Μηπως να μας πει τιποτα και ο Βασιλης οταν γυρισει??????

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης