0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
...Ή πατατε πολυ φρενο......Ή εγω δεν παταω καθολου... Δεν εχω μετρησει ακριβως ποσα χλμ βγαζω με τα μαμα τακακια......αλλα εχω κανει 43000χλμ και εχω αλλαξει τακακια μπροστα 3 φορες..Και παντα βαζω μαμα Brembo! γιατι ειμαι πολυ ευχαριστημενος...
unocapo..ανοιχτός σε προτασεις..απλά ξερεις.. ο καθένας μετα λεει το δικο του.. σεβαστό..απλά μου την ειχε σπασει στον Πήγασο όταν εβαζα διαφορες μαρκες.. EBC, AFAM, FERODO, KAWASAKI.. και ο,τι αλλο θες.. μονο με τα μαμα brembo ημουν ευτυχισμένος.. αλλά... βγαζαν πολλά χιλιόμετρα οποτε δε με ενοιζε... τωρα μου τη σπαει να μπαίνω σε ''τυφλη'' διαδικασία δοκιμαζω δε μ`αρεσει.. σπάζομαι..ξανα-αλλάζω δε μ` αρεσει..κτλ...για αυτό ρωταω..
Θέμη μου, Θέμη μου...είσαι παλιοσείρι και ξέρεις ότι μερικά πράγματα μόνον αν τα δοκιμάσεις έχεις άποψη. Υπάρχουν εμπειρίες που μεταφέρονται και εμπειρίες που δεν μεταφέρονται. Λάστιχα και φρένα είναι τελείως υποκειμενικά...Είναι σαν τις γυναίκες να 'ουμ... Άλλος την θέλει κοντή, άλλος ψηλή, άλλος χοντρή, άλλος αδύνατη... και άλλος δεν θέλει καθόλου ( )...Ξέρω ότι είναι σπαστικό να δοκιμάζεις ( και αν δεν σ' αρέσει; άντε περίμενε να λιώσουν για να ξαναδοκιμάσεις άλλα...)Ο μόνος γενικός κανόνας που υπάρχει είναι: μαλακό τακάκι -> καλή αίσθηση, αλλά μικρή διάρκεια, σκληρό τακάκι -> μέτρια αίσθηση, αλλά μεγάλη διάρκεια, κάτι που παίζει και για τα λάστιχα.Όλοι ψάχνουν για τη χρυσή τομή, τον τέλειο συμβιβασμό... πχ. μαγειρεύει χάλια, αλλά έχει κάτι βυζι@ Υπάρχει μια λύση αναρχοκομουνιστικής φύσεως και ως εκ τούτου δύσκολη: Πας με έναν άλλο Καπονόρδιο σε ένα συνεργείο και ανταλλάσσετε τακάκια για μια βδομάδα... και ο σκύλος χορτάτος και η πίτα ολάκερη...δηλ. συμπέρασμα: φέξε μου και γλίστρησα ως της γης τα πέρατα
Παράθεση από: Themis στις Ιούνιος 15, 2010, 08:15:07 μμunocapo..ανοιχτός σε προτασεις..απλά ξερεις.. ο καθένας μετα λεει το δικο του.. σεβαστό..απλά μου την ειχε σπασει στον Πήγασο όταν εβαζα διαφορες μαρκες.. EBC, AFAM, FERODO, KAWASAKI.. και ο,τι αλλο θες.. μονο με τα μαμα brembo ημουν ευτυχισμένος.. αλλά... βγαζαν πολλά χιλιόμετρα οποτε δε με ενοιζε... τωρα μου τη σπαει να μπαίνω σε ''τυφλη'' διαδικασία δοκιμαζω δε μ`αρεσει.. σπάζομαι..ξανα-αλλάζω δε μ` αρεσει..κτλ...για αυτό ρωταω.. Θέμη μου, Θέμη μου...είσαι παλιοσείρι και ξέρεις ότι μερικά πράγματα μόνον αν τα δοκιμάσεις έχεις άποψη. Υπάρχουν εμπειρίες που μεταφέρονται και εμπειρίες που δεν μεταφέρονται. Λάστιχα και φρένα είναι τελείως υποκειμενικά...Είναι σαν τις γυναίκες να 'ουμ... Άλλος την θέλει κοντή, άλλος ψηλή, άλλος χοντρή, άλλος αδύνατη... και άλλος δεν θέλει καθόλου ( )...Ξέρω ότι είναι σπαστικό να δοκιμάζεις ( και αν δεν σ' αρέσει; άντε περίμενε να λιώσουν για να ξαναδοκιμάσεις άλλα...)Ο μόνος γενικός κανόνας που υπάρχει είναι: μαλακό τακάκι -> καλή αίσθηση, αλλά μικρή διάρκεια, σκληρό τακάκι -> μέτρια αίσθηση, αλλά μεγάλη διάρκεια, κάτι που παίζει και για τα λάστιχα.Όλοι ψάχνουν για τη χρυσή τομή, τον τέλειο συμβιβασμό... πχ. μαγειρεύει χάλια, αλλά έχει κάτι βυζι@ Υπάρχει μια λύση αναρχοκομουνιστικής φύσεως και ως εκ τούτου δύσκολη: Πας με έναν άλλο Καπονόρδιο σε ένα συνεργείο και ανταλλάσσετε τακάκια για μια βδομάδα... και ο σκύλος χορτάτος και η πίτα ολάκερη...δηλ. συμπέρασμα: φέξε μου και γλίστρησα ως της γης τα πέρατα
Μιας και..απ'οτι βλεπω..γινεται προσπαθεια να βρεθει μια εξηγηση σε συσχετισμο με τα "βυζά" ...αισθανομαι Ζουπερ άνετος ..κ πιστευω οτι δικαιουμαι κι εγω να πω την μ@μ@κι@ μου Το λοιπον ,εγω ,Capo Δεν(ειχα την τιμη) να εχω ποτέ....αλλα...ειχα το KTM950ADV. Σε εκδρομες με το ΑΒ ,ειχα παρατηρησει οτι ,ΕΧΟΥΝ Κ ΤΑ 2 ,τους ιδιους δισκους εμπρος ,καθως και(οπτικα τουλαχιστον)τις ιδιες δαγκανες.Για δειτε κι εσεις και πειτε:CAPOADVΑκουστε λοιπον μια μικρη ιστορια ,η οποια θα αναδειξει εναν καινουργιο Γρίφο.Με το ADV ,εκανα συνολικα 23,000km ,μεχρι να το δωσω.Για τα περισσοτερα απο αυτα ,του επεβαλα χρηση "αναρχοαυτονομη" ,ζητωντας του να μου καλυψει ακραιες οδηγικες εμπειριες.(οσοι με γνωριζουν....γνωριζουν)Αναφερω μερικα επεισοδια της ζωης του μαζι μου:2 36αωρα(το 1 δικαβαλο) - 2 καλοκαιρινα 15ημερα Πελλοπονησιακα touring(2καβαλο κ φορτωμενο) - 2 ανεβα-κατεβα Σερρες(δικαβαλο κ φορτωμενο)-με 2 αντιστοιχα 3ημερα μεσα στην πιστα(δουλευωντας το οριακα) - διαφορες ημερησιες εκδρομες με ντριφτς κ αγρια φρενα στα στροφιλικια -και..οπου εβρισκα ωραιο τοπιο ,το εχωνα κ στα χωματα να ιδω πως?/ειναι να πεφτεις στην οχθη του ποταμού(βλ.Πλανητερο) Δεν συνεχιζω...η ουσια του πραγματος ειναι οτι:Το Πιεζα Πολυ κ Συνεχεια.Το ιδιο κ τα φρενα του.Ιδιεταιρα τα μπροστα(δειτε στη φωτο το μελανιασμα στους δισκους απο τα "δαγκωματα")Το αποτελεσμα ηταν οτι:1)ΠΟΤΕ δεν ενιωσα τα φρενα του λιγα ή να χανουν αισθηση ή να μη μου φτανουν.2)Οταν πλεον το εδωσα-στις 23,000km-φορουσε ΑΚΟΜΑ τα "μαμα" τακακια(εννοω αυτα με τα οποια βγηκε απο τη βιτρινα).Δεν ειχε χρειαστει να τ'αλλαξω μεχρι τοτε ,και ,απ'οτι τα βλεπα ,εβγαζαν τουλαχιστον 5-7,000κμ ακομα!!!Και Ιδου Ο Γριφος:BREMBO και τα 2 συστηματα φρενων-ιδια οπτικα(δεν γνωριζω αν?/ειναι αλλη σειρα)Πως?/ γινεται λοιπον ,να υπαρχει τετοιο τεραστιο χασμα σε Αισθηση-Αποτελεσματικοτητα -κ'-Διαρκεια?? Εδω σας θελω!ΥΓ:Μηπως "Αναψα φωτιες"??....Τυχαιο??/ΔΕ Νομίζω.....
xa..! καλή η σκέψη σου astrahan... για ανταλλαγη.. βεβαίως ισχυει μονο για τα τακάκια ε. χαχα
Μιας και..απ'οτι βλεπω..γινεται προσπαθεια να βρεθει μια εξηγηση σε συσχετισμο με τα "βυζά"
Την πατέντα με τις ακτινικές δαγκάνες την έχει κάνει ένα παληκάρι στην Ιταλία και δουλεύει μια χαρα. η απόλυτη πατέντα για τα φρένα θέλει ένα 1000άρικο... braking μαργαρίτες δίσκους μπρος πίσω, brembo δαγκάνες από tuono με τις αντίστοιχες βάσεις τους, τρόμπα 19, σωληνάκια υψηλής και αν θέλουμε να είμαστε πλήρεις δίνουμε άλλο ένα χιλιάρικο και βάζουμε και ABS στα προ 2004 γιατι θα έχει γίνει άγκυρα με τις φρενάρες και θα θέλει κάποιο έλεγχο μπλοκαρίσματος... Προσωπίκά αν είχα τα λεφτά να διαθέσω σε Capo θα προτιμούσα να τα δώσω για τα φρένα παρά για εξατμίσεις... σε πρώτο στάδιο.γνώμη και επιθυμία μου επίσης... με τα τακάκια οι βελτιώσεις στα φρένα είναι μικρές και αφορούν περισσότερο την αίσθηση και τη διάρκεια παρά οτιδήποτε άλλο. οπότε ας μην έχουμε τίποτε τρελές απαιτήσεις μόνο από τα τακάκια...είναι πολλά τα κιλα!Οπότε Θέμη μου κανείς δεν μπορεί να σου πεί τι σε βολεύει. Αναγκαστικά θα πρέπει να τα ψάξεις όλα... Παρεπιπτόντως εγώ τα EBC μπροστα τα αλλάζω στο μεγάλο σερβις ( 15000) και έχουν ακόμα...
Σε εκδρομες με το ΑΒ ,ειχα παρατηρησει οτι ,ΕΧΟΥΝ Κ ΤΑ 2 ,τους ιδιους δισκους εμπρος ,καθως και(οπτικα τουλαχιστον)τις ιδιες δαγκανες.
Παράθεση από: spyridon στις Ιούνιος 15, 2010, 03:18:32 μμΟταν ειχα το capo τα brembo βγαζανε 4500 περιπου χιλ. με 80% κινηση στην πολη.ευχαριστω amigo mio... μου δινεις ελπίδες πως δεν ειμαι εγω ο τρελλός.... --σκεφτομαι.. (αρα υπάρχω).. τα ακριβώς ίδια τακακια.. σε παστα σκληροτητα κτλ που δινει η aprilia υπάρχουν εξω απο τη brembo..??αλλά ξαναλεω.. ακριβώς ίδια πάστα.. όχι... απλώς..''μαλακα'' κτλ... :thnkΠαράθεση από: MakisRC51 στις Ιούνιος 16, 2010, 05:48:37 μμΠαράθεση από: AGENT στις Ιούνιος 16, 2010, 05:41:41 μμΤην πατέντα με τις ακτινικές δαγκάνες την έχει κάνει ένα παληκάρι στην Ιταλία και δουλεύει μια χαρα. η απόλυτη πατέντα για τα φρένα θέλει ένα 1000άρικο... braking μαργαρίτες δίσκους μπρος πίσω, brembo δαγκάνες από tuono με τις αντίστοιχες βάσεις τους, τρόμπα 19, σωληνάκια υψηλής και αν θέλουμε να είμαστε πλήρεις δίνουμε άλλο ένα χιλιάρικο και βάζουμε και ABS στα προ 2004 γιατι θα έχει γίνει άγκυρα με τις φρενάρες και θα θέλει κάποιο έλεγχο μπλοκαρίσματος... Προσωπίκά αν είχα τα λεφτά να διαθέσω σε Capo θα προτιμούσα να τα δώσω για τα φρένα παρά για εξατμίσεις... σε πρώτο στάδιο.γνώμη και επιθυμία μου επίσης... με τα τακάκια οι βελτιώσεις στα φρένα είναι μικρές και αφορούν περισσότερο την αίσθηση και τη διάρκεια παρά οτιδήποτε άλλο. οπότε ας μην έχουμε τίποτε τρελές απαιτήσεις μόνο από τα τακάκια...είναι πολλά τα κιλα!Οπότε Θέμη μου κανείς δεν μπορεί να σου πεί τι σε βολεύει. Αναγκαστικά θα πρέπει να τα ψάξεις όλα... Παρεπιπτόντως εγώ τα EBC μπροστα τα αλλάζω στο μεγάλο σερβις ( 15000) και έχουν ακόμα...Συμφωνω απολυτα σε ολα εκτος απο το 1000αρικο200 οι ανταπτορες + 200 οι δασκανες + κανα 100αρικο η 19αρα τρομπα (μεταχ.) + 100 ενα καλο σετ σωληνακια υψηλης (HEL).Οσον αφορα το ABS ενας αναβατης σαν τον Θεμη δεν το εχει τοσο αναγκη....μπορει να το αφησει για αργοτερα....ξερει να χουφτωνει (την μανετα ντε!)Και τις φουσκωσα και τις τιμες....αν εχεις υπομονη γλυτωνεις κι ενα 100αρικο απο 'δω κι απο 'κειΚαι για τον Θεμη ειδικα (κι οχι μονο) σ'οποιον κι αν επευθυνθει η εργασια θα του κοστισει ενα μπουκαλι Αλεξανδρουπολιτικο τσιπουρο
Οταν ειχα το capo τα brembo βγαζανε 4500 περιπου χιλ. με 80% κινηση στην πολη.
Παράθεση από: AGENT στις Ιούνιος 16, 2010, 05:41:41 μμΤην πατέντα με τις ακτινικές δαγκάνες την έχει κάνει ένα παληκάρι στην Ιταλία και δουλεύει μια χαρα. η απόλυτη πατέντα για τα φρένα θέλει ένα 1000άρικο... braking μαργαρίτες δίσκους μπρος πίσω, brembo δαγκάνες από tuono με τις αντίστοιχες βάσεις τους, τρόμπα 19, σωληνάκια υψηλής και αν θέλουμε να είμαστε πλήρεις δίνουμε άλλο ένα χιλιάρικο και βάζουμε και ABS στα προ 2004 γιατι θα έχει γίνει άγκυρα με τις φρενάρες και θα θέλει κάποιο έλεγχο μπλοκαρίσματος... Προσωπίκά αν είχα τα λεφτά να διαθέσω σε Capo θα προτιμούσα να τα δώσω για τα φρένα παρά για εξατμίσεις... σε πρώτο στάδιο.γνώμη και επιθυμία μου επίσης... με τα τακάκια οι βελτιώσεις στα φρένα είναι μικρές και αφορούν περισσότερο την αίσθηση και τη διάρκεια παρά οτιδήποτε άλλο. οπότε ας μην έχουμε τίποτε τρελές απαιτήσεις μόνο από τα τακάκια...είναι πολλά τα κιλα!Οπότε Θέμη μου κανείς δεν μπορεί να σου πεί τι σε βολεύει. Αναγκαστικά θα πρέπει να τα ψάξεις όλα... Παρεπιπτόντως εγώ τα EBC μπροστα τα αλλάζω στο μεγάλο σερβις ( 15000) και έχουν ακόμα...Συμφωνω απολυτα σε ολα εκτος απο το 1000αρικο200 οι ανταπτορες + 200 οι δασκανες + κανα 100αρικο η 19αρα τρομπα (μεταχ.) + 100 ενα καλο σετ σωληνακια υψηλης (HEL).Οσον αφορα το ABS ενας αναβατης σαν τον Θεμη δεν το εχει τοσο αναγκη....μπορει να το αφησει για αργοτερα....ξερει να χουφτωνει (την μανετα ντε!)Και τις φουσκωσα και τις τιμες....αν εχεις υπομονη γλυτωνεις κι ενα 100αρικο απο 'δω κι απο 'κειΚαι για τον Θεμη ειδικα (κι οχι μονο) σ'οποιον κι αν επευθυνθει η εργασια θα του κοστισει ενα μπουκαλι Αλεξανδρουπολιτικο τσιπουρο
Ξέχασες τους δίσκους που είναι άλλα 250€.
μάλλον έχεις δίκιο, η Brembo δίνει ακριβώς τα ίδια τακάκια και για τα δύο μοντέλα τακάκια Capoτακάκια Ktm
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι