0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: AGENT στις Ιούνιος 16, 2010, 05:52:57 μμΞέχασες τους δίσκους που είναι άλλα 250€. Πιστευω οτι μπορουν να δουλεψουν και με τους μαμα του Capo οι ακτινικες. Brembo τακακια χρησιμοποιουν κι αυτες, γνησια....Σιγουρα ειναι καλυτερα με Galfer ή Braking οχι ομως και υποχρεωτικαΑλλα και δισκους να βαλει παμε στα 700......Παράθεση από: astrahan στις Ιούνιος 16, 2010, 05:52:33 μμμάλλον έχεις δίκιο, η Brembo δίνει ακριβώς τα ίδια τακάκια και για τα δύο μοντέλα τακάκια Capoτακάκια KtmΣκεψου ομως την διαφορα βαρους που εχουν να σταματησουν.....αλλο το Capo κι αλλο το ADV
Ξέχασες τους δίσκους που είναι άλλα 250€.
μάλλον έχεις δίκιο, η Brembo δίνει ακριβώς τα ίδια τακάκια και για τα δύο μοντέλα τακάκια Capoτακάκια Ktm
Σκεψου ομως την διαφορα βαρους που εχουν να σταματησουν.....αλλο το Capo κι αλλο το ADV
Δεν έιναι υποχρεώτικό, δεν είπα αυτό απλά είπα αν θέλαμε να κάνουμε το απόλυτο ωστε να γλιτώσουμε και το γρήγορο ζέσταμα των μαμά δισκων από τη στιγμή που οι δαγκάνες θα είναι πιο δυνατές. Με τις τιμές που έχω δεί εγώ τουλάχιστον έχουμε Αντάπτορες 200Δαγκάνες 300 Τρόμπα 100 Σωληνάκια υψηλής 100Δίσκοι 250 Το σύνολο 950Βάλε και μία πίσω δαγκάνα που καλό θα ήταν να βρεθει μία διπίστονη μαζεύονται...Βέβαια μακάρι να παίζουν στις τιμές που αναφέρεις αλλά δαγκάνες π.χ εγώ δεν τις έχω δέι πιο φθηνά από 280€ τις χρυσές Brembo.Το σίγουρο είναι οτι αν αποφασίσω να το κάνω θα σε συμβουλευτώ!Anyway δεν έχει μεγάλη σημασία...
Σημασία έχει οτι αν θέλεις να κάνεις μία πραγματικά σωστή αναβάθμισή στα φρένα πρέπει να σκάσεις φραγκάκια και δεν μπορεί να περιμένει κάποιος μόνο από τα τακάκια μια τόσο τρελή βελτίωση.Αυτά.
μια που το πιάσατε τόσο αναλυτικά με ανταλλακτικά και τιμές, πέρα από την ολοκληρωμένη λύση, ποια είναι η αποτελεσματικότερη λύση με τα λιγότερα δυνατά χρήματα;τρόμπα;δαγκάνες;δίσκοι;ή δεν έχει νόημα;(όπως αντιλήβεστε ψάχνομαι αλλά είναι πολλά τα λεφτά Άρη...)
Αμα θες να πας σε ενα γαμο (η κατι επισημο ας πουμε) και δεν εχεις λεφτα για ολο το κουστουμι, θα βαλεις μονο το σακακι ή μονο το παντελονι? Ποσο επισημος θα δειχνεις?Γι'αυτο λεγεται κουστουμι.......... γιατι για να δουλεψει πρεπει να ειναι κομπλε
Τέλος εχω βρει μετα απο χρόνια μια μέση λύση για το πίσω και ειμαι ευχαριστημένος... το οποίο όμως δε χρησιμοποιώ... (παρά μονο για διορθώσεις)
3. γενικώτερα να πω οτι μιλάω για 04+ μοντέλο (αναφέρομαι στον agent που εχει 03) μοντέλλο...[/b]Τα 04+ μοντέλλα εχουν μακράν καλύτερα μπροστινά απο τα 03.. και οχι λόγω abs.. μάλλον λόγω υφηλής... οπότε agent απο το μπροστινο μου ειμαι ΑΠΟΛΥΤΑ ευχαριστημένος...εχω οδηγήσει 03 μοντέλλα και δε μου άρεσε... η λύση ειναι απλά σωληνάκια υψηλής...αααντε και μια δισκόπλακα θα ελεγα αν εισαι σδεροφάγος οπως εσύ... θα δεις πως θα γινει του saddle69 και θα με θυμηθείς...
Εχετε δοκιμασει να φρεναρετε με κανα συλλεκτικο fac? Ο πισω τροχος βρισκεται μονιμως στον αερα, ο μπροστινος ψαχνει να βρει προσφυση και το δαχτυλο εχει πιεσει την μανετα του φρενου μολις 1 ποντο.Και ολα τα παραπανω, σε κατασταση ενος κουλου γυρου σε πιστα. Μην λετε αηδιες ρε..................Το λαστιχο και η γεωμετρια του capo θα σας στειλουν σε στενη επαφη με την ασφαλτο, χωρια ομως εσας απο το μηχανακι.Θελει οπωσδηποτε ABS και παλι ομως, η αποσταση φρεναρισματος θα αυξηθει.Αρκεστητε στα φρενα του, ειναι μια χαραΤο ιδιο και το πισω του. Σε εμενα τουλαχιστον δουλευει μια χαρα, αν αναλογιστει κανεις τα κιλα του, παρεα με τα δικα μου.Αντε παλι πισω στα τακακια μας
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι