0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος AGENT

  • *****
  • 536
  • Φύλο: Άντρας
  • Ολα ειναι απλα! Εμεις τα μπερδεύουμε!!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Brembo μαμίσια τακάκια και (ταχεία) φθορά τους...
« Απάντηση #30 - : Ιούνιος 16, 2010, 06:06:02 μμ »

Ξέχασες τους δίσκους που είναι άλλα 250€.


Πιστευω οτι μπορουν να δουλεψουν και με τους μαμα του Capo οι ακτινικες. Brembo τακακια χρησιμοποιουν κι αυτες, γνησια....Σιγουρα ειναι καλυτερα με Galfer ή Braking οχι ομως και υποχρεωτικα

Αλλα και δισκους να βαλει παμε στα 700......



μάλλον έχεις δίκιο, η Brembo δίνει ακριβώς τα ίδια τακάκια και για τα δύο μοντέλα  :thnk:

τακάκια Capo

τακάκια Ktm


Σκεψου ομως την διαφορα βαρους που εχουν να σταματησουν.....αλλο το Capo κι αλλο το ADV


Δεν έιναι υποχρεώτικό, δεν είπα αυτό απλά είπα αν θέλαμε να κάνουμε το απόλυτο ωστε να γλιτώσουμε και το γρήγορο ζέσταμα των μαμά δισκων από τη στιγμή που οι δαγκάνες θα είναι πιο δυνατές.

Με τις τιμές που έχω δεί εγώ τουλάχιστον έχουμε

Αντάπτορες 200

Δαγκάνες 300

Τρόμπα 100

Σωληνάκια υψηλής 100

Δίσκοι 250

Το σύνολο 950

Βάλε και μία πίσω δαγκάνα που καλό θα ήταν να βρεθει μία διπίστονη μαζεύονται...

Βέβαια μακάρι να παίζουν στις τιμές που αναφέρεις αλλά δαγκάνες π.χ εγώ δεν τις έχω δέι πιο φθηνά από 280€ τις χρυσές Brembo.

Το σίγουρο είναι οτι αν αποφασίσω να το κάνω θα σε συμβουλευτώ!

Anyway δεν έχει μεγάλη σημασία...

Σημασία έχει οτι αν θέλεις να κάνεις μία πραγματικά σωστή αναβάθμισή στα φρένα πρέπει να σκάσεις φραγκάκια και δεν μπορεί να περιμένει κάποιος μόνο από τα τακάκια μια τόσο τρελή βελτίωση.

Αυτά.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 16, 2010, 06:08:55 μμ από AGENT »
ΒΒΒΒΒBBRRRRRAAAAAAOOOOOUUUU!!!!!!!

http://www.jackets4bikes.com/

*

astrahan

Απ: Brembo μαμίσια τακάκια και (ταχεία) φθορά τους...
« Απάντηση #31 - : Ιούνιος 16, 2010, 06:10:49 μμ »

Σκεψου ομως την διαφορα βαρους που εχουν να σταματησουν.....αλλο το Capo κι αλλο το ADV

έχεις δίκιο, σίγουρα καμιά 40ρια κιλά... :srry: , και δεν ξέρω αν η τρόμπα είναι ίδια  :thnk:

*

astrahan

Απ: Brembo μαμίσια τακάκια και (ταχεία) φθορά τους...
« Απάντηση #32 - : Ιούνιος 16, 2010, 06:17:24 μμ »
μια που το πιάσατε τόσο αναλυτικά με ανταλλακτικά και τιμές, πέρα από την ολοκληρωμένη λύση, ποια είναι η αποτελεσματικότερη λύση με τα λιγότερα δυνατά χρήματα;

τρόμπα;
δαγκάνες;
δίσκοι;

ή δεν έχει νόημα;

(όπως αντιλήβεστε ψάχνομαι αλλά είναι πολλά τα λεφτά Άρη...)

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Brembo μαμίσια τακάκια και (ταχεία) φθορά τους...
« Απάντηση #33 - : Ιούνιος 16, 2010, 06:19:44 μμ »

Δεν έιναι υποχρεώτικό, δεν είπα αυτό απλά είπα αν θέλαμε να κάνουμε το απόλυτο ωστε να γλιτώσουμε και το γρήγορο ζέσταμα των μαμά δισκων από τη στιγμή που οι δαγκάνες θα είναι πιο δυνατές.

Με τις τιμές που έχω δεί εγώ τουλάχιστον έχουμε

Αντάπτορες 200

Δαγκάνες 300

Τρόμπα 100

Σωληνάκια υψηλής 100

Δίσκοι 250

Το σύνολο 950

Βάλε και μία πίσω δαγκάνα που καλό θα ήταν να βρεθει μία διπίστονη μαζεύονται...

Βέβαια μακάρι να παίζουν στις τιμές που αναφέρεις αλλά δαγκάνες π.χ εγώ δεν τις έχω δέι πιο φθηνά από 280€ τις χρυσές Brembo.

Το σίγουρο είναι οτι αν αποφασίσω να το κάνω θα σε συμβουλευτώ!

Anyway δεν έχει μεγάλη σημασία...

250 ευρω με τα σωληνακια

Υπαρχουν ευκαιριες αν εχει κανεις υπομονη  :ohyes:

Σημασία έχει οτι αν θέλεις να κάνεις μία πραγματικά σωστή αναβάθμισή στα φρένα πρέπει να σκάσεις φραγκάκια και δεν μπορεί να περιμένει κάποιος μόνο από τα τακάκια μια τόσο τρελή βελτίωση.

Αυτά.

+ 10000000000000000   :bonjour: :bonjour: :bye: :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Brembo μαμίσια τακάκια και (ταχεία) φθορά τους...
« Απάντηση #34 - : Ιούνιος 16, 2010, 06:22:25 μμ »
μια που το πιάσατε τόσο αναλυτικά με ανταλλακτικά και τιμές, πέρα από την ολοκληρωμένη λύση, ποια είναι η αποτελεσματικότερη λύση με τα λιγότερα δυνατά χρήματα;

τρόμπα;
δαγκάνες;
δίσκοι;

ή δεν έχει νόημα;

(όπως αντιλήβεστε ψάχνομαι αλλά είναι πολλά τα λεφτά Άρη...)

Για μενα?

Ακτινικη τρομπα πρωτα.....αλλα πολυ πιθανον να τρωει γρηγοροτερα τα τακακια (πιο ισχυρο "δαγκωμα")

Αν μετα προχωρησεις σε πιο σκληρα τακακια (π.χ. Ferodo) θα μελανιασεις δισκους

 :bye: :bye: :bye:

*

astrahan

Απ: Brembo μαμίσια τακάκια και (ταχεία) φθορά τους...
« Απάντηση #35 - : Ιούνιος 16, 2010, 06:28:54 μμ »
άρα η σειρά είναι:

τρόμπα

δίσκοι + πιο σκληρά τακάκια

δαγκάνες


υγ. σόρυ Θέμη, για τακάκια ρώτησες ο άνθρωπος και το κάναμε μεταπτυχιακό στα φρένα...

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Brembo μαμίσια τακάκια και (ταχεία) φθορά τους...
« Απάντηση #36 - : Ιούνιος 16, 2010, 06:32:08 μμ »
Αμα θες να πας σε ενα γαμο (η κατι επισημο ας πουμε) και δεν εχεις λεφτα για ολο το κουστουμι, θα βαλεις μονο το σακακι ή μονο το παντελονι? Ποσο επισημος θα δειχνεις?

Γι'αυτο λεγεται κουστουμι.......... γιατι για να δουλεψει πρεπει να ειναι κομπλε

 :bye: :bye: :bye:

*

astrahan

Απ: Brembo μαμίσια τακάκια και (ταχεία) φθορά τους...
« Απάντηση #37 - : Ιούνιος 16, 2010, 06:37:55 μμ »
Αμα θες να πας σε ενα γαμο (η κατι επισημο ας πουμε) και δεν εχεις λεφτα για ολο το κουστουμι, θα βαλεις μονο το σακακι ή μονο το παντελονι? Ποσο επισημος θα δειχνεις?

Γι'αυτο λεγεται κουστουμι.......... γιατι για να δουλεψει πρεπει να ειναι κομπλε

 :bye: :bye: :bye:
:hha% :hha% :hha%

ε... είπα από να πάω με παντοφλέ παπούτσι και σορτσάκι να βάλω ένα παντελόνι βρε παιδί μου..., εξάλλου άλλος παντρεύεται, εγώ για τα κουφέτα ήρθα :h22:

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Brembo μαμίσια τακάκια και (ταχεία) φθορά τους...
« Απάντηση #38 - : Ιούνιος 16, 2010, 07:04:12 μμ »
Εχετε δοκιμασει να φρεναρετε με κανα συλλεκτικο fac? Ο πισω τροχος βρισκεται μονιμως στον αερα, ο μπροστινος ψαχνει να βρει προσφυση και το δαχτυλο εχει πιεσει την μανετα του φρενου μολις 1 ποντο.

Και ολα τα παραπανω, σε κατασταση ενος κουλου γυρου σε πιστα.

Μην λετε αηδιες ρε..................Το λαστιχο και η γεωμετρια του capo θα σας στειλουν σε στενη επαφη με την ασφαλτο, χωρια ομως εσας απο το μηχανακι.

Θελει οπωσδηποτε ABS και παλι ομως, η αποσταση φρεναρισματος θα αυξηθει.

Αρκεστητε στα φρενα του, ειναι μια χαρα
Το ιδιο και το πισω του. Σε εμενα τουλαχιστον δουλευει μια χαρα, αν αναλογιστει κανεις τα κιλα του, παρεα με τα δικα μου.


Αντε παλι πισω στα τακακια μας :dry:
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Brembo μαμίσια τακάκια και (ταχεία) φθορά τους...
« Απάντηση #39 - : Ιούνιος 16, 2010, 07:35:00 μμ »
ο.κ. επανατοποθετούμαι μιας και αυτό που ζητάω είναι κάτι σε αυτό που λεει ο El Presidente...

δηλαδή να δοκιμάσω απο ΚΤΜ που ελπίζω να μην εχουν 42+42 ευρω...δηλαδή να μου βγαίνουν πιο φτηνά οπότε να βαζω εκείνα.. υποθέτω με μια ίδια απόδοση..

την επόμενη φορά θα δοκιμάσω και θα σας πω..

1 . Κώστα ξέρεις τιμες..? (αν και θα ρωτησω αυριο)  :bye:



2. στα link ειναι το Νο 90 (recommented)..?? αυτά που φοράει το capo..??


3. γενικώτερα να πω οτι μιλάω για 04+ μοντέλο (αναφέρομαι στον agent που εχει 03) μοντέλλο...


Τα 04+ μοντέλλα εχουν μακράν καλύτερα μπροστινά απο τα 03.. και οχι λόγω abs.. μάλλον λόγω υφηλής... οπότε agent απο το μπροστινο μου ειμαι ΑΠΟΛΥΤΑ ευχαριστημένος...
εχω οδηγήσει 03 μοντέλλα και δε μου άρεσε... η λύση ειναι απλά σωληνάκια υψηλής...αααντε και μια δισκόπλακα θα ελεγα αν εισαι σδεροφάγος οπως εσύ... :tez: θα δεις πως θα γινει του saddle69 και θα με θυμηθείς...


Τέλος εχω βρει μετα απο χρόνια μια μέση λύση για το πίσω και ειμαι ευχαριστημένος...  :pray: :pray: το οποίο όμως δε χρησιμοποιώ... (παρά μονο για διορθώσεις)

Αυτό που ψάχνω ειναι άλλη μάρκα ή καλύτερα τα ίδια τακάκια να τα πουλάει η brembo μονη της ή αλλη εταιρεία π.χ. ΚΤΜ και απλά να τα κοστολογεί φθηνοτερα..εστω και ελάχιστα....

Ξαναλέω ότι μέτρο συγκρισης ειναι τα μαμίσια που εχω.. και όποιος εχει οδηγησει θα καταλάβει πως το εννοώ... θα μπορούσα να κανω 1-2 κλικ υπαναζώρησης (π.χ για τα ΚΤΜ αν αξιζε, αλλά όχι περισσοτερο..)..

Κώστα ευχαριστω..θα το ψάξω την επόμενη φορά γιατι εχω ήδη παραγγειλλει...

Επίσης η όλη υπόθεση ειναι τα 235 κιλά του capo που τα χώνεις σε δυο τακάκια και αυτά σταματούν αποτελεσματικά..με το αντιτιιμό τους βέβαια..


Εχω βγάλει και 6,000 χλμ ίσως και παραπάνω.. αναρωτιέμαι αν ''ετυχε'' φόλα παρτιδα κτλ... :thnk: :thnk: αν θα μπορούσε να παίξει τετοιο σκηνικο... υποβαθμιση ποιοτητας κτλ... ποτέ δεν ξερεις.... :thnk:


*

teneres

Απ: Brembo μαμίσια τακάκια και (ταχεία) φθορά τους...
« Απάντηση #40 - : Ιούνιος 16, 2010, 07:44:19 μμ »

Τέλος εχω βρει μετα απο χρόνια μια μέση λύση για το πίσω και ειμαι ευχαριστημένος...  :pray: :pray: το οποίο όμως δε χρησιμοποιώ... (παρά μονο για διορθώσεις)


themi ,μήπως πρέπει να συνδυάσεις μπροστινό , με πίσω για να φρενάρεις αποτελεσματικότερα και χωρίς να επιβαρύνεις μόνο τα μπροστινά. :thnk:

βασικά είναι μία ατάκα που την ακούω από πολλούς ( πως δεν χρησιμοποιούν το πίσω) και δεν το καταλαβαίνω το λόγο.



*

Αποσυνδεδεμένος unocapo

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord
  • Αντιδράσεις: +641
Απ: Brembo μαμίσια τακάκια και (ταχεία) φθορά τους...
« Απάντηση #41 - : Ιούνιος 16, 2010, 07:47:40 μμ »
Θέμη γιατί δεν ψάχνεις στο ebay για καλύτερη τιμή στα brembo;
Λογικά θα έχει διαφορά, και αν κάνεις και μια μεγάλη αγορά (για 2 ή 3 αλλαγές τακακιών) μπορεί να συμφέρει πολύ.

Αφου σε βλέπω...είσαι μια χαρά με τα brembo,τι ψάχνεις; Στα τακάκια όπως και στα λάστιχα, 100 άτομα να ρωτήσεις 100 γνώμες θα πάρεις! ;)

Ψάξου απλά για χαμηλή τιμή. :ohyes:

*

Αποσυνδεδεμένος AGENT

  • *****
  • 536
  • Φύλο: Άντρας
  • Ολα ειναι απλα! Εμεις τα μπερδεύουμε!!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Brembo μαμίσια τακάκια και (ταχεία) φθορά τους...
« Απάντηση #42 - : Ιούνιος 16, 2010, 08:15:35 μμ »
3. γενικώτερα να πω οτι μιλάω για 04+ μοντέλο (αναφέρομαι στον agent που εχει 03) μοντέλλο...[/b]

Τα 04+ μοντέλλα εχουν μακράν καλύτερα μπροστινά απο τα 03.. και οχι λόγω abs.. μάλλον λόγω υφηλής... οπότε agent απο το μπροστινο μου ειμαι ΑΠΟΛΥΤΑ ευχαριστημένος...
εχω οδηγήσει 03 μοντέλλα και δε μου άρεσε... η λύση ειναι απλά σωληνάκια υψηλής...αααντε και μια δισκόπλακα θα ελεγα αν εισαι σδεροφάγος οπως εσύ... :tez: θα δεις πως θα γινει του saddle69 και θα με θυμηθείς...

σωληνάκια υψηλής είχα και στο προηγουμενο μου Capo και στο Raid και σίγουρα είναι μια τεράστια βελτίωση κυρίως μετά από αρκετά χλμ στο  βουνό ή στην πόλη.

Και το Raid φρενάρει καλύτερα λόγω καλύτερων αναρτήσεων.. αντε από εδώ που θα μας πείς για τα 04 οτί είναι καλύτερα!!! σουρουκλεμε! :tez: :tez: :tez:
ΒΒΒΒΒBBRRRRRAAAAAAOOOOOUUUU!!!!!!!

http://www.jackets4bikes.com/

*

Αποσυνδεδεμένος AGENT

  • *****
  • 536
  • Φύλο: Άντρας
  • Ολα ειναι απλα! Εμεις τα μπερδεύουμε!!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Brembo μαμίσια τακάκια και (ταχεία) φθορά τους...
« Απάντηση #43 - : Ιούνιος 16, 2010, 08:30:24 μμ »
Εχετε δοκιμασει να φρεναρετε με κανα συλλεκτικο fac? Ο πισω τροχος βρισκεται μονιμως στον αερα, ο μπροστινος ψαχνει να βρει προσφυση και το δαχτυλο εχει πιεσει την μανετα του φρενου μολις 1 ποντο.

Και ολα τα παραπανω, σε κατασταση ενος κουλου γυρου σε πιστα.

Μην λετε αηδιες ρε..................Το λαστιχο και η γεωμετρια του capo θα σας στειλουν σε στενη επαφη με την ασφαλτο, χωρια ομως εσας απο το μηχανακι.

Θελει οπωσδηποτε ABS και παλι ομως, η αποσταση φρεναρισματος θα αυξηθει.

Αρκεστητε στα φρενα του, ειναι μια χαρα
Το ιδιο και το πισω του. Σε εμενα τουλαχιστον δουλευει μια χαρα, αν αναλογιστει κανεις τα κιλα του, παρεα με τα δικα μου.


Αντε παλι πισω στα τακακια μας :dry:


Κοσμά στο Capo καταλαβαίνεις ότι δεν θα σηκώνεται ο πίσω τροχός γτ τα κιλά είναι πολλά. Καλό λάστιχο με αναρτήσεις όπως του Raid ή όπως του απλου Capo με hyperpro το μηχανάκι είναι βεντούζα. Από εκεί και πέρα είναι θέμα πείρας για να μην ξαπλώνεις καθε φορά που φρενάρεις. Και προσωπικά δεν καταλαβαίνω γιατί ένα tuono ή mille πρέπει να έχει καλύτερα φρένα από ένα Capo... γτ δλδ σε ένα βαρύτερο μηχανάκι πρεπει να υπάρχουν υποδεεστερα φρενα. Και η χρήση πίστας για εμενα και μόνο δεν το δικαιολογεί.  Τουλάχιστον νιώθω εγώ οτι τα φρένα του έιναι απλώς επαρκή. Σίγουρα χρίζουν βελτίωσης.

Αυτά.


Θέμη!!!!!!!!! Brembo εκτός Aprilia.-

ΒΒΒΒΒBBRRRRRAAAAAAOOOOOUUUU!!!!!!!

http://www.jackets4bikes.com/

*

teneres

Απ: Brembo μαμίσια τακάκια και (ταχεία) φθορά τους...
« Απάντηση #44 - : Ιούνιος 16, 2010, 09:40:00 μμ »
Τα φρένα σε ένα μεγάλο on off δεν μπορούν να είναι απότομα και νευρικα αλλά απαλά και με γλυκιά αίσθηση , για να φρενάρει σε off road καταστάσεις. Αυτός είναι ο περιορισμός του κατασκευαστή εξού και η διαφορά με μια μηχανή κατασκευασμένη μόνο για δρόμο.
Τα φρένα του tdm ας πούμε είναι πολύ καλά και πολύ δυνατά ( σε σημείο να σε ξαπλώσουν στην άσφαλτο αν το παρακάνεις) , ε βάλτε tdm σε χωματόδρομο και φρενάρετε.....το φαντάζεστε το αποτέλεσμα, δε χρειάζεται να πω.

Τώρα βέβαια θα μου πείτε που το είδε το χώμα το capo , gs , super tenere ...κτλ,κτλ  :thnk:

ε ...αυτό είναι μια άλλη κουβέντα .... :tez: :tez:


 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης