0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Ευθύμης

  • *******
  • 1310
  • Φύλο: Άντρας
  • Capoτε...
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Brembo μαμίσια τακάκια και (ταχεία) φθορά τους...
« Απάντηση #15 - : Ιούνιος 16, 2010, 12:31:05 πμ »
...Ή πατατε πολυ φρενο...

...Ή εγω δεν παταω καθολου... :P :P :P

Δεν εχω μετρησει ακριβως ποσα χλμ βγαζω με τα μαμα τακακια...
...αλλα εχω κανει 43000χλμ και εχω αλλαξει τακακια μπροστα 3 φορες..
Και παντα βαζω μαμα Brembo! γιατι ειμαι πολυ ευχαριστημενος... :D

 :bye:
...Καί επιστροφή στη φύση!!!

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Brembo μαμίσια τακάκια και (ταχεία) φθορά τους...
« Απάντηση #16 - : Ιούνιος 16, 2010, 05:25:41 πμ »
...Ή πατατε πολυ φρενο...

...Ή εγω δεν παταω καθολου... :P :P :P

Δεν εχω μετρησει ακριβως ποσα χλμ βγαζω με τα μαμα τακακια...
...αλλα εχω κανει 43000χλμ και εχω αλλαξει τακακια μπροστα 3 φορες..
Και παντα βαζω μαμα Brembo! γιατι ειμαι πολυ ευχαριστημενος... :D

 :bye:
:thnk: :pray: :pray:

*

Αποσυνδεδεμένος The Liver Killer

  • *****
  • 566
  • Φύλο: Άντρας
  • Philip The Great!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Brembo μαμίσια τακάκια και (ταχεία) φθορά τους...
« Απάντηση #17 - : Ιούνιος 16, 2010, 11:05:53 πμ »
Θεμακλα μου,εμεις τα εχουμε πει και απο κοντα για το θεμα τουτο....

Αλλαξε και βαλε κατι πιο φθηνο και δοκιμασμενο και κρινε αναλογα.....
οπως ειπαν και οι προλαλησαντες 3000 χλμ για τακακια ειναι ψιλοκουφο-κουλο-γκαβο κλπ κλπ.....

Εγω στα 3+ χρονια που καβαλουσα το μαστοδοντο,την εβγαζα ειτε με EBC ειτε με FERODO....φθηνα και υπευθυνα λοιπον σου τα ΞΑΝΑπροτεινω ανεπιφυλακτα......μπορει ισως να κανεις καποια παραχωρηση στην αισθηση,αλλα believe me ειναι πολυ καλη λυση.....

 :ohyes: :bye: :bye:
V2 HARDCORE/BRP-ROTAX

*

astrahan

Απ: Brembo μαμίσια τακάκια και (ταχεία) φθορά τους...
« Απάντηση #18 - : Ιούνιος 16, 2010, 12:19:39 μμ »
unocapo..ανοιχτός σε προτασεις..απλά ξερεις.. ο καθένας μετα λεει το δικο του.. σεβαστό..
απλά μου την ειχε σπασει στον Πήγασο όταν εβαζα διαφορες μαρκες.. EBC, AFAM, FERODO, KAWASAKI.. και ο,τι αλλο θες.. μονο με τα μαμα brembo ημουν ευτυχισμένος..
αλλά... βγαζαν πολλά χιλιόμετρα οποτε δε με ενοιζε... :thnk:

τωρα μου τη σπαει να μπαίνω σε ''τυφλη'' διαδικασία δοκιμαζω δε μ`αρεσει.. σπάζομαι..ξανα-αλλάζω δε μ` αρεσει..κτλ...
για αυτό ρωταω..  :(  :bye:

Θέμη μου, Θέμη μου...

είσαι παλιοσείρι και ξέρεις ότι μερικά πράγματα μόνον αν τα δοκιμάσεις έχεις άποψη. Υπάρχουν εμπειρίες που μεταφέρονται και εμπειρίες που δεν μεταφέρονται. Λάστιχα και φρένα είναι τελείως υποκειμενικά...

Είναι σαν τις γυναίκες να 'ουμ... Άλλος την θέλει κοντή, άλλος ψηλή, άλλος χοντρή, άλλος αδύνατη... και άλλος δεν θέλει καθόλου (  :h22: )...

Ξέρω ότι είναι σπαστικό να δοκιμάζεις ( και αν δεν σ' αρέσει; άντε περίμενε να λιώσουν για να ξαναδοκιμάσεις άλλα...)

Ο μόνος γενικός κανόνας που υπάρχει είναι: μαλακό τακάκι -> καλή αίσθηση, αλλά μικρή διάρκεια, σκληρό τακάκι -> μέτρια αίσθηση, αλλά μεγάλη διάρκεια, κάτι που παίζει και για τα λάστιχα.

Όλοι ψάχνουν για τη χρυσή τομή, τον τέλειο συμβιβασμό... πχ. μαγειρεύει χάλια, αλλά έχει κάτι βυζι@  :wha1:

Υπάρχει μια λύση αναρχοκομουνιστικής φύσεως και ως εκ τούτου δύσκολη: Πας με έναν άλλο Καπονόρδιο σε ένα συνεργείο και ανταλλάσσετε τακάκια για μια βδομάδα... και ο σκύλος χορτάτος και η πίτα ολάκερη...

δηλ. συμπέρασμα: φέξε μου και γλίστρησα ως της γης τα πέρατα  :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Brembo μαμίσια τακάκια και (ταχεία) φθορά τους...
« Απάντηση #19 - : Ιούνιος 16, 2010, 01:19:16 μμ »

Θέμη μου, Θέμη μου...

είσαι παλιοσείρι και ξέρεις ότι μερικά πράγματα μόνον αν τα δοκιμάσεις έχεις άποψη. Υπάρχουν εμπειρίες που μεταφέρονται και εμπειρίες που δεν μεταφέρονται. Λάστιχα και φρένα είναι τελείως υποκειμενικά...

Είναι σαν τις γυναίκες να 'ουμ... Άλλος την θέλει κοντή, άλλος ψηλή, άλλος χοντρή, άλλος αδύνατη... και άλλος δεν θέλει καθόλου (  :h22: )...

Ξέρω ότι είναι σπαστικό να δοκιμάζεις ( και αν δεν σ' αρέσει; άντε περίμενε να λιώσουν για να ξαναδοκιμάσεις άλλα...)

Ο μόνος γενικός κανόνας που υπάρχει είναι: μαλακό τακάκι -> καλή αίσθηση, αλλά μικρή διάρκεια, σκληρό τακάκι -> μέτρια αίσθηση, αλλά μεγάλη διάρκεια, κάτι που παίζει και για τα λάστιχα.

Όλοι ψάχνουν για τη χρυσή τομή, τον τέλειο συμβιβασμό... πχ. μαγειρεύει χάλια, αλλά έχει κάτι βυζι@  :wha1:

Υπάρχει μια λύση αναρχοκομουνιστικής φύσεως και ως εκ τούτου δύσκολη: Πας με έναν άλλο Καπονόρδιο σε ένα συνεργείο και ανταλλάσσετε τακάκια για μια βδομάδα... και ο σκύλος χορτάτος και η πίτα ολάκερη...

δηλ. συμπέρασμα: φέξε μου και γλίστρησα ως της γης τα πέρατα  :bye:

+100000000000000000   :brv:  με λιγα λιγια και μεστά!!

*

teneres

Απ: Brembo μαμίσια τακάκια και (ταχεία) φθορά τους...
« Απάντηση #20 - : Ιούνιος 16, 2010, 01:48:36 μμ »
unocapo..ανοιχτός σε προτασεις..απλά ξερεις.. ο καθένας μετα λεει το δικο του.. σεβαστό..
απλά μου την ειχε σπασει στον Πήγασο όταν εβαζα διαφορες μαρκες.. EBC, AFAM, FERODO, KAWASAKI.. και ο,τι αλλο θες.. μονο με τα μαμα brembo ημουν ευτυχισμένος..
αλλά... βγαζαν πολλά χιλιόμετρα οποτε δε με ενοιζε... :thnk:

τωρα μου τη σπαει να μπαίνω σε ''τυφλη'' διαδικασία δοκιμαζω δε μ`αρεσει.. σπάζομαι..ξανα-αλλάζω δε μ` αρεσει..κτλ...
για αυτό ρωταω..  :(  :bye:

Θέμη μου, Θέμη μου...

είσαι παλιοσείρι και ξέρεις ότι μερικά πράγματα μόνον αν τα δοκιμάσεις έχεις άποψη. Υπάρχουν εμπειρίες που μεταφέρονται και εμπειρίες που δεν μεταφέρονται. Λάστιχα και φρένα είναι τελείως υποκειμενικά...

Είναι σαν τις γυναίκες να 'ουμ... Άλλος την θέλει κοντή, άλλος ψηλή, άλλος χοντρή, άλλος αδύνατη... και άλλος δεν θέλει καθόλου (  :h22: )...

Ξέρω ότι είναι σπαστικό να δοκιμάζεις ( και αν δεν σ' αρέσει; άντε περίμενε να λιώσουν για να ξαναδοκιμάσεις άλλα...)

Ο μόνος γενικός κανόνας που υπάρχει είναι: μαλακό τακάκι -> καλή αίσθηση, αλλά μικρή διάρκεια, σκληρό τακάκι -> μέτρια αίσθηση, αλλά μεγάλη διάρκεια, κάτι που παίζει και για τα λάστιχα.

Όλοι ψάχνουν για τη χρυσή τομή, τον τέλειο συμβιβασμό... πχ. μαγειρεύει χάλια, αλλά έχει κάτι βυζι@  :wha1:

Υπάρχει μια λύση αναρχοκομουνιστικής φύσεως και ως εκ τούτου δύσκολη: Πας με έναν άλλο Καπονόρδιο σε ένα συνεργείο και ανταλλάσσετε τακάκια για μια βδομάδα... και ο σκύλος χορτάτος και η πίτα ολάκερη...

δηλ. συμπέρασμα: φέξε μου και γλίστρησα ως της γης τα πέρατα  :bye:

εγώ κρατάω μόνο την ατάκα με τα βυζι@!!!
μα ρε πστ μου τόσο δύσκολο είναι και να μαγειρευει και να τα χει καρπουζάτα?? :h22: :h22:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Brembo μαμίσια τακάκια και (ταχεία) φθορά τους...
« Απάντηση #21 - : Ιούνιος 16, 2010, 02:57:58 μμ »
xa..! καλή η σκέψη σου astrahan... για ανταλλαγη.. βεβαίως ισχυει μονο για τα τακάκια ε. χαχα :bye:
...τεσπα.. δεν ξερω..θα το σκεφτω.... (βλεπεις δυσκολευομαι πολύ σε συμβιβασμους στο capo... :()

*

El Presidente

Απ: Brembo μαμίσια τακάκια και (ταχεία) φθορά τους...
« Απάντηση #22 - : Ιούνιος 16, 2010, 03:28:35 μμ »
Μιας και..απ'οτι βλεπω..γινεται προσπαθεια να βρεθει μια εξηγηση σε συσχετισμο με τα "βυζά" :P
...αισθανομαι Ζουπερ άνετος ;)..κ πιστευω οτι δικαιουμαι κι εγω να πω την μ@μ@κι@ μου :tez:

Το λοιπον ,εγω ,Capo Δεν(ειχα την τιμη) να εχω ποτέ....αλλα...ειχα το KTM950ADV. :D
Σε εκδρομες με το ΑΒ ,ειχα παρατηρησει οτι ,ΕΧΟΥΝ Κ ΤΑ 2 ,τους ιδιους δισκους εμπρος :ohyes: ,καθως και(οπτικα τουλαχιστον)τις ιδιες δαγκανες.
Για δειτε κι εσεις και πειτε:

CAPO


ADV


Ακουστε λοιπον μια μικρη ιστορια ,η οποια θα αναδειξει εναν καινουργιο Γρίφο.
Με το ADV ,εκανα συνολικα 23,000km ,μεχρι να το δωσω.
Για τα περισσοτερα απο αυτα ,του επεβαλα χρηση "αναρχοαυτονομη" ,ζητωντας του να μου καλυψει ακραιες οδηγικες εμπειριες.(οσοι με γνωριζουν....γνωριζουν)
Αναφερω μερικα επεισοδια της ζωης του μαζι μου:
2 36αωρα(το 1 δικαβαλο) - 2 καλοκαιρινα 15ημερα Πελλοπονησιακα touring(2καβαλο κ φορτωμενο) - 2 ανεβα-κατεβα Σερρες(δικαβαλο κ φορτωμενο)-με 2 αντιστοιχα 3ημερα μεσα στην πιστα(δουλευωντας το οριακα) - διαφορες ημερησιες εκδρομες με ντριφτς κ αγρια φρενα στα στροφιλικια -και..οπου εβρισκα ωραιο τοπιο ,το εχωνα κ στα χωματα να ιδω πως?/ειναι να πεφτεις στην οχθη του ποταμού(βλ.Πλανητερο) :blus:
Δεν συνεχιζω...η ουσια του πραγματος ειναι οτι:Το Πιεζα Πολυ κ Συνεχεια.
Το ιδιο κ τα φρενα του.
Ιδιεταιρα τα μπροστα(δειτε στη φωτο το μελανιασμα στους δισκους απο τα "δαγκωματα")
Το αποτελεσμα ηταν οτι:
1)ΠΟΤΕ δεν ενιωσα τα φρενα του λιγα ή να χανουν αισθηση ή να μη μου φτανουν.
2)Οταν πλεον το εδωσα-στις 23,000km-φορουσε ΑΚΟΜΑ τα "μαμα" τακακια(εννοω αυτα με τα οποια βγηκε απο τη βιτρινα).Δεν ειχε χρειαστει να τ'αλλαξω μεχρι τοτε ,και ,απ'οτι τα βλεπα ,εβγαζαν τουλαχιστον 5-7,000κμ ακομα!!!

Και Ιδου Ο Γριφος:
BREMBO και τα 2 συστηματα φρενων-ιδια οπτικα(δεν γνωριζω αν?/ειναι αλλη σειρα)
Πως?/ γινεται λοιπον ,να υπαρχει τετοιο τεραστιο χασμα σε Αισθηση-Αποτελεσματικοτητα -κ'-Διαρκεια??
:thnk:
Εδω σας θελω!

ΥΓ:Μηπως "Αναψα φωτιες"??:dvl!....Τυχαιο??/ΔΕ Νομίζω..... :D :P


« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 16, 2010, 03:33:19 μμ από El Presidente »

*

spyridon

Απ: Brembo μαμίσια τακάκια και (ταχεία) φθορά τους...
« Απάντηση #23 - : Ιούνιος 16, 2010, 04:19:00 μμ »
Μιας και..απ'οτι βλεπω..γινεται προσπαθεια να βρεθει μια εξηγηση σε συσχετισμο με τα "βυζά" :P
...αισθανομαι Ζουπερ άνετος ;)..κ πιστευω οτι δικαιουμαι κι εγω να πω την μ@μ@κι@ μου :tez:

Το λοιπον ,εγω ,Capo Δεν(ειχα την τιμη) να εχω ποτέ....αλλα...ειχα το KTM950ADV. :D
Σε εκδρομες με το ΑΒ ,ειχα παρατηρησει οτι ,ΕΧΟΥΝ Κ ΤΑ 2 ,τους ιδιους δισκους εμπρος :ohyes: ,καθως και(οπτικα τουλαχιστον)τις ιδιες δαγκανες.
Για δειτε κι εσεις και πειτε:

CAPO


ADV


Ακουστε λοιπον μια μικρη ιστορια ,η οποια θα αναδειξει εναν καινουργιο Γρίφο.
Με το ADV ,εκανα συνολικα 23,000km ,μεχρι να το δωσω.
Για τα περισσοτερα απο αυτα ,του επεβαλα χρηση "αναρχοαυτονομη" ,ζητωντας του να μου καλυψει ακραιες οδηγικες εμπειριες.(οσοι με γνωριζουν....γνωριζουν)
Αναφερω μερικα επεισοδια της ζωης του μαζι μου:
2 36αωρα(το 1 δικαβαλο) - 2 καλοκαιρινα 15ημερα Πελλοπονησιακα touring(2καβαλο κ φορτωμενο) - 2 ανεβα-κατεβα Σερρες(δικαβαλο κ φορτωμενο)-με 2 αντιστοιχα 3ημερα μεσα στην πιστα(δουλευωντας το οριακα) - διαφορες ημερησιες εκδρομες με ντριφτς κ αγρια φρενα στα στροφιλικια -και..οπου εβρισκα ωραιο τοπιο ,το εχωνα κ στα χωματα να ιδω πως?/ειναι να πεφτεις στην οχθη του ποταμού(βλ.Πλανητερο) :blus:
Δεν συνεχιζω...η ουσια του πραγματος ειναι οτι:Το Πιεζα Πολυ κ Συνεχεια.
Το ιδιο κ τα φρενα του.
Ιδιεταιρα τα μπροστα(δειτε στη φωτο το μελανιασμα στους δισκους απο τα "δαγκωματα")
Το αποτελεσμα ηταν οτι:
1)ΠΟΤΕ δεν ενιωσα τα φρενα του λιγα ή να χανουν αισθηση ή να μη μου φτανουν.
2)Οταν πλεον το εδωσα-στις 23,000km-φορουσε ΑΚΟΜΑ τα "μαμα" τακακια(εννοω αυτα με τα οποια βγηκε απο τη βιτρινα).Δεν ειχε χρειαστει να τ'αλλαξω μεχρι τοτε ,και ,απ'οτι τα βλεπα ,εβγαζαν τουλαχιστον 5-7,000κμ ακομα!!!

Και Ιδου Ο Γριφος:
BREMBO και τα 2 συστηματα φρενων-ιδια οπτικα(δεν γνωριζω αν?/ειναι αλλη σειρα)
Πως?/ γινεται λοιπον ,να υπαρχει τετοιο τεραστιο χασμα σε Αισθηση-Αποτελεσματικοτητα -κ'-Διαρκεια??
:thnk:
Εδω σας θελω!

ΥΓ:Μηπως "Αναψα φωτιες"??:dvl!....Τυχαιο??/ΔΕ Νομίζω..... :D :P



Μηπως επειδη στα ktm δουλευει το πισω φρενο και το μπροστινο δεν τραβαει τα πανδεινα.Στο καπο δεν υπαρχει πισω φρενο και το μπροστινο φρεναρει ενα πολυ ποιο βαρυ μηχανακι απο το κτμ.Σε εμενα οι δισκοι οι μπροστινοι ειχαν κανει κουρμπες και σε κατηφορες ηταν πολυ ανεπαρκη και φοβομουν ανα πασα στιγμη οτι μπορει να πεσω.Το καπο ηταν το μηχανακι της ζωης μου και το πουλησα επειδη ειχα αρχισει να το φοβομουν.Παντως μετα απο ενα χρονο χωρις αυτο το βλεπω ακομα μερικες φορες στον υπνο μου

*

astrahan

Απ: Brembo μαμίσια τακάκια και (ταχεία) φθορά τους...
« Απάντηση #24 - : Ιούνιος 16, 2010, 05:25:06 μμ »
xa..! καλή η σκέψη σου astrahan... για ανταλλαγη.. βεβαίως ισχυει μονο για τα τακάκια ε. χαχα :bye:

ναι ρε... που να σου την στείλω εκεί πάνω... είναι και ευαίσθητη η δικιά μου... :tez: :hha%

Μιας και..απ'οτι βλεπω..γινεται προσπαθεια να βρεθει μια εξηγηση σε συσχετισμο με τα "βυζά" :P

@El Presidente: το ktm μαγειρεύει καλά; :h22: :h22: :h22:  :tez: :tez: :tez:

*

Αποσυνδεδεμένος AGENT

  • *****
  • 536
  • Φύλο: Άντρας
  • Ολα ειναι απλα! Εμεις τα μπερδεύουμε!!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Brembo μαμίσια τακάκια και (ταχεία) φθορά τους...
« Απάντηση #25 - : Ιούνιος 16, 2010, 05:41:41 μμ »
Την πατέντα με τις ακτινικές δαγκάνες την έχει κάνει ένα παληκάρι στην Ιταλία και δουλεύει μια χαρα. η απόλυτη πατέντα για τα φρένα θέλει ένα 1000άρικο... braking μαργαρίτες δίσκους μπρος πίσω, brembo δαγκάνες από tuono με τις αντίστοιχες βάσεις τους, τρόμπα 19, σωληνάκια υψηλής και αν θέλουμε να είμαστε πλήρεις δίνουμε άλλο ένα χιλιάρικο και βάζουμε και ABS στα προ 2004 γιατι θα έχει γίνει άγκυρα με τις φρενάρες και θα θέλει κάποιο έλεγχο μπλοκαρίσματος... 

Προσωπίκά αν είχα τα λεφτά να διαθέσω σε Capo θα προτιμούσα να τα δώσω για τα φρένα παρά για εξατμίσεις... σε πρώτο στάδιο.

γνώμη και επιθυμία μου επίσης...

με τα τακάκια οι βελτιώσεις στα φρένα είναι μικρές και αφορούν περισσότερο την αίσθηση και τη διάρκεια παρά οτιδήποτε άλλο. οπότε ας μην έχουμε τίποτε τρελές απαιτήσεις μόνο από τα τακάκια...

είναι πολλά τα κιλα!

Οπότε Θέμη μου κανείς δεν μπορεί να σου πεί τι σε βολεύει. Αναγκαστικά θα πρέπει να τα ψάξεις όλα... 

Παρεπιπτόντως εγώ τα EBC μπροστα τα αλλάζω στο μεγάλο σερβις ( 15000) και έχουν ακόμα...
ΒΒΒΒΒBBRRRRRAAAAAAOOOOOUUUU!!!!!!!

http://www.jackets4bikes.com/

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Brembo μαμίσια τακάκια και (ταχεία) φθορά τους...
« Απάντηση #26 - : Ιούνιος 16, 2010, 05:48:37 μμ »
Την πατέντα με τις ακτινικές δαγκάνες την έχει κάνει ένα παληκάρι στην Ιταλία και δουλεύει μια χαρα. η απόλυτη πατέντα για τα φρένα θέλει ένα 1000άρικο... braking μαργαρίτες δίσκους μπρος πίσω, brembo δαγκάνες από tuono με τις αντίστοιχες βάσεις τους, τρόμπα 19, σωληνάκια υψηλής και αν θέλουμε να είμαστε πλήρεις δίνουμε άλλο ένα χιλιάρικο και βάζουμε και ABS στα προ 2004 γιατι θα έχει γίνει άγκυρα με τις φρενάρες και θα θέλει κάποιο έλεγχο μπλοκαρίσματος...  

Προσωπίκά αν είχα τα λεφτά να διαθέσω σε Capo θα προτιμούσα να τα δώσω για τα φρένα παρά για εξατμίσεις... σε πρώτο στάδιο.

γνώμη και επιθυμία μου επίσης...

με τα τακάκια οι βελτιώσεις στα φρένα είναι μικρές και αφορούν περισσότερο την αίσθηση και τη διάρκεια παρά οτιδήποτε άλλο. οπότε ας μην έχουμε τίποτε τρελές απαιτήσεις μόνο από τα τακάκια...

είναι πολλά τα κιλα!

Οπότε Θέμη μου κανείς δεν μπορεί να σου πεί τι σε βολεύει. Αναγκαστικά θα πρέπει να τα ψάξεις όλα...  

Παρεπιπτόντως εγώ τα EBC μπροστα τα αλλάζω στο μεγάλο σερβις ( 15000) και έχουν ακόμα...

Συμφωνω απολυτα σε ολα εκτος απο το 1000αρικο

200 οι ανταπτορες + 200 οι δασκανες + κανα 100αρικο η 19αρα τρομπα (μεταχ.) + 100 ενα καλο σετ σωληνακια υψηλης (HEL).

Οσον αφορα το ABS ενας αναβατης σαν τον Θεμη δεν το εχει τοσο αναγκη....μπορει να το αφησει για αργοτερα....ξερει να χουφτωνει (την μανετα ντε!  ;))

Και τις φουσκωσα και τις τιμες....αν εχεις υπομονη γλυτωνεις κι ενα 100αρικο απο 'δω κι απο 'κει

Και για τον Θεμη ειδικα (κι οχι μονο) σ'οποιον κι αν επευθυνθει η εργασια θα του κοστισει ενα μπουκαλι Αλεξανδρουπολιτικο τσιπουρο  :chrs:

 :bye: :bye: :bye: :bye:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 16, 2010, 05:52:05 μμ από MakisRC51 »

*

astrahan

Απ: Brembo μαμίσια τακάκια και (ταχεία) φθορά τους...
« Απάντηση #27 - : Ιούνιος 16, 2010, 05:52:33 μμ »

Σε εκδρομες με το ΑΒ ,ειχα παρατηρησει οτι ,ΕΧΟΥΝ Κ ΤΑ 2 ,τους ιδιους δισκους εμπρος :ohyes: ,καθως και(οπτικα τουλαχιστον)τις ιδιες δαγκανες.


μάλλον έχεις δίκιο, η Brembo δίνει ακριβώς τα ίδια τακάκια και για τα δύο μοντέλα  :thnk:

τακάκια Capo

τακάκια Ktm

edit: διορθώθηκαν τα λινκ στα Αγγλικά, αντί Ιταλικά
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 16, 2010, 06:05:20 μμ από astrahan »

*

Αποσυνδεδεμένος AGENT

  • *****
  • 536
  • Φύλο: Άντρας
  • Ολα ειναι απλα! Εμεις τα μπερδεύουμε!!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Brembo μαμίσια τακάκια και (ταχεία) φθορά τους...
« Απάντηση #28 - : Ιούνιος 16, 2010, 05:52:57 μμ »
Οταν ειχα το capo τα brembo βγαζανε 4500 περιπου χιλ. με 80% κινηση στην πολη.

ευχαριστω amigo mio... μου δινεις ελπίδες πως δεν ειμαι εγω ο τρελλός.... :pray:



--σκεφτομαι.. (αρα υπάρχω).. τα ακριβώς ίδια τακακια.. σε παστα σκληροτητα κτλ που δινει η aprilia υπάρχουν εξω απο τη brembo..??

αλλά ξαναλεω.. ακριβώς ίδια πάστα.. όχι... απλώς..''μαλακα'' κτλ... :thnk
Την πατέντα με τις ακτινικές δαγκάνες την έχει κάνει ένα παληκάρι στην Ιταλία και δουλεύει μια χαρα. η απόλυτη πατέντα για τα φρένα θέλει ένα 1000άρικο... braking μαργαρίτες δίσκους μπρος πίσω, brembo δαγκάνες από tuono με τις αντίστοιχες βάσεις τους, τρόμπα 19, σωληνάκια υψηλής και αν θέλουμε να είμαστε πλήρεις δίνουμε άλλο ένα χιλιάρικο και βάζουμε και ABS στα προ 2004 γιατι θα έχει γίνει άγκυρα με τις φρενάρες και θα θέλει κάποιο έλεγχο μπλοκαρίσματος... 

Προσωπίκά αν είχα τα λεφτά να διαθέσω σε Capo θα προτιμούσα να τα δώσω για τα φρένα παρά για εξατμίσεις... σε πρώτο στάδιο.

γνώμη και επιθυμία μου επίσης...

με τα τακάκια οι βελτιώσεις στα φρένα είναι μικρές και αφορούν περισσότερο την αίσθηση και τη διάρκεια παρά οτιδήποτε άλλο. οπότε ας μην έχουμε τίποτε τρελές απαιτήσεις μόνο από τα τακάκια...

είναι πολλά τα κιλα!

Οπότε Θέμη μου κανείς δεν μπορεί να σου πεί τι σε βολεύει. Αναγκαστικά θα πρέπει να τα ψάξεις όλα... 

Παρεπιπτόντως εγώ τα EBC μπροστα τα αλλάζω στο μεγάλο σερβις ( 15000) και έχουν ακόμα...

Συμφωνω απολυτα σε ολα εκτος απο το 1000αρικο

200 οι ανταπτορες + 200 οι δασκανες + κανα 100αρικο η 19αρα τρομπα (μεταχ.) + 100 ενα καλο σετ σωληνακια υψηλης (HEL).

Οσον αφορα το ABS ενας αναβατης σαν τον Θεμη δεν το εχει τοσο αναγκη....μπορει να το αφησει για αργοτερα....ξερει να χουφτωνει (την μανετα ντε!)

Και τις φουσκωσα και τις τιμες....αν εχεις υπομονη γλυτωνεις κι ενα 100αρικο απο 'δω κι απο 'κει

Και για τον Θεμη ειδικα (κι οχι μονο) σ'οποιον κι αν επευθυνθει η εργασια θα του κοστισει ενα μπουκαλι Αλεξανδρουπολιτικο τσιπουρο  :chrs:

 :bye: :bye: :bye: :bye:

Τα τακάκια της Aprilia χαρακτηρίζονται ως μαλακα. Προφανώς ακριβώς η ίδια πάστα με αυτά που πουλάει η Brembo  δεν είναι γιατί αυτά κρατάνε περισσότερο αλλά η αίσθηση είναι σχεδόν ίδια. Και είναι και πιο φθηνα αν θυμάμαι καλά. Δοκίμασε τα και βλέπεις.


Ξέχασες τους δίσκους που είναι άλλα 250€.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 16, 2010, 05:55:19 μμ από AGENT »
ΒΒΒΒΒBBRRRRRAAAAAAOOOOOUUUU!!!!!!!

http://www.jackets4bikes.com/

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Brembo μαμίσια τακάκια και (ταχεία) φθορά τους...
« Απάντηση #29 - : Ιούνιος 16, 2010, 05:58:02 μμ »

Ξέχασες τους δίσκους που είναι άλλα 250€.


Πιστευω οτι μπορουν να δουλεψουν και με τους μαμα του Capo οι ακτινικες. Brembo τακακια χρησιμοποιουν κι αυτες, γνησια....Σιγουρα ειναι καλυτερα με Galfer ή Braking οχι ομως και υποχρεωτικα (σε περιπτωση οικονομικου στριμωγματος)

Αλλα και δισκους να βαλει παμε στα 700......



μάλλον έχεις δίκιο, η Brembo δίνει ακριβώς τα ίδια τακάκια και για τα δύο μοντέλα  :thnk:

τακάκια Capo

τακάκια Ktm


Σκεψου ομως την διαφορα βαρους που εχουν να σταματησουν.....αλλο το Capo κι αλλο το ADV
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 16, 2010, 06:00:01 μμ από MakisRC51 »

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης