0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τα φρένα σε ένα μεγάλο on off δεν μπορούν να είναι απότομα και νευρικα αλλά απαλά και με γλυκιά αίσθηση , για να φρενάρει σε off road καταστάσεις. Αυτός είναι ο περιορισμός του κατασκευαστή εξού και η διαφορά με μια μηχανή κατασκευασμένη μόνο για δρόμο. Τα φρένα του tdm ας πούμε είναι πολύ καλά και πολύ δυνατά ( σε σημείο να σε ξαπλώσουν στην άσφαλτο αν το παρακάνεις) , ε βάλτε tdm σε χωματόδρομο και φρενάρετε.....το φαντάζεστε το αποτέλεσμα, δε χρειάζεται να πω.Τώρα βέβαια θα μου πείτε που το είδε το χώμα το capo , gs , super tenere ...κτλ,κτλ ε ...αυτό είναι μια άλλη κουβέντα ....
Παράθεση από: MakisRC51 στις Ιούνιος 16, 2010, 05:58:02 μμΠαράθεση από: AGENT στις Ιούνιος 16, 2010, 05:52:57 μμΞέχασες τους δίσκους που είναι άλλα 250€. Πιστευω οτι μπορουν να δουλεψουν και με τους μαμα του Capo οι ακτινικες. Brembo τακακια χρησιμοποιουν κι αυτες, γνησια....Σιγουρα ειναι καλυτερα με Galfer ή Braking οχι ομως και υποχρεωτικαΑλλα και δισκους να βαλει παμε στα 700......Παράθεση από: astrahan στις Ιούνιος 16, 2010, 05:52:33 μμμάλλον έχεις δίκιο, η Brembo δίνει ακριβώς τα ίδια τακάκια και για τα δύο μοντέλα τακάκια Capoτακάκια KtmΣκεψου ομως την διαφορα βαρους που εχουν να σταματησουν.....αλλο το Capo κι αλλο το ADVΔεν έιναι υποχρεώτικό, δεν είπα αυτό απλά είπα αν θέλαμε να κάνουμε το απόλυτο ωστε να γλιτώσουμε και το γρήγορο ζέσταμα των μαμά δισκων από τη στιγμή που οι δαγκάνες θα είναι πιο δυνατές. Με τις τιμές που έχω δεί εγώ τουλάχιστον έχουμε Αντάπτορες 200Δαγκάνες 300 Τρόμπα 100 Σωληνάκια υψηλής 100Δίσκοι 250 Το σύνολο 950Βάλε και μία πίσω δαγκάνα που καλό θα ήταν να βρεθει μία διπίστονη μαζεύονται...Βέβαια μακάρι να παίζουν στις τιμές που αναφέρεις αλλά δαγκάνες π.χ εγώ δεν τις έχω δέι πιο φθηνά από 280€ τις χρυσές Brembo.Το σίγουρο είναι οτι αν αποφασίσω να το κάνω θα σε συμβουλευτώ!Anyway δεν έχει μεγάλη σημασία... Σημασία έχει οτι αν θέλεις να κάνεις μία πραγματικά σωστή αναβάθμισή στα φρένα πρέπει να σκάσεις φραγκάκια και δεν μπορεί να περιμένει κάποιος μόνο από τα τακάκια μια τόσο τρελή βελτίωση.Αυτά.
Παράθεση από: AGENT στις Ιούνιος 16, 2010, 05:52:57 μμΞέχασες τους δίσκους που είναι άλλα 250€. Πιστευω οτι μπορουν να δουλεψουν και με τους μαμα του Capo οι ακτινικες. Brembo τακακια χρησιμοποιουν κι αυτες, γνησια....Σιγουρα ειναι καλυτερα με Galfer ή Braking οχι ομως και υποχρεωτικαΑλλα και δισκους να βαλει παμε στα 700......Παράθεση από: astrahan στις Ιούνιος 16, 2010, 05:52:33 μμμάλλον έχεις δίκιο, η Brembo δίνει ακριβώς τα ίδια τακάκια και για τα δύο μοντέλα τακάκια Capoτακάκια KtmΣκεψου ομως την διαφορα βαρους που εχουν να σταματησουν.....αλλο το Capo κι αλλο το ADV
Ξέχασες τους δίσκους που είναι άλλα 250€.
μάλλον έχεις δίκιο, η Brembo δίνει ακριβώς τα ίδια τακάκια και για τα δύο μοντέλα τακάκια Capoτακάκια Ktm
συνεχιζω απαντώντας σε μερικους.. από εξω τα συγκεκριμένα τακακια εχουν την ιδια τιμή.. με τα μεταφορικα.. κοινώς δεν αξιζει..παμ` παρακάτω.. το να παρω 3-4 ζευγαρια ειναι 80ευρω Χ 4 = 320 ευρω...ε..καλά... αστο.... Υ.Γ.agent.. sorry φιλε.. του έτερου χωματινου ερημικου το capo δε μου ήρεσε απο μπροστινο καθόλου.. (όχι οτι δεν ειναι αρκετο..αλλά δε φρενάρεις με το μπροστινο)..φρεναρεις όμως με το πίσω που είναι καλύτερο (τα 01-03) από 04-06 ..προσωπικες αποψεις τα παραπάνω αλλά ολα τα 01-03 capo ειχαν πισω φρενο και μάλιστα του saddle69 οδηγείται ''διαφορετικα'' σε στροφιλίκι μιας και εχεις πίσω φρενο και μπαινεις οσο θες αφοβα και διορθώνεις ή φρενάρεις χωρίς ενδοιασμους... τωρα το δικό σου το ερημικο δε νομίζω να ειναι... καλύτερο... χι..χι.....κάπου θα καταλήξουμε όμως..καλά πάμε....
Υ.Γ.agent.. sorry φιλε.. του έτερου χωματινου ερημικου το capo δε μου ήρεσε απο μπροστινο καθόλου.. (όχι οτι δεν ειναι αρκετο..αλλά δε φρενάρεις με το μπροστινο)..φρεναρεις όμως με το πίσω που είναι καλύτερο (τα 01-03) από 04-06 ..προσωπικες αποψεις τα παραπάνω αλλά ολα τα 01-03 capo ειχαν πισω φρενο και μάλιστα του saddle69 οδηγείται ''διαφορετικα'' σε στροφιλίκι μιας και εχεις πίσω φρενο και μπαινεις οσο θες αφοβα και διορθώνεις ή φρενάρεις χωρίς ενδοιασμους... τωρα το δικό σου το ερημικο δε νομίζω να ειναι... καλύτερο... χι..χι.....κάπου θα καταλήξουμε όμως..καλά πάμε....
Παράθεση από: AGENT στις Ιούνιος 16, 2010, 06:06:02 μμΠαράθεση από: MakisRC51 στις Ιούνιος 16, 2010, 05:58:02 μμΠαράθεση από: AGENT στις Ιούνιος 16, 2010, 05:52:57 μμΞέχασες τους δίσκους που είναι άλλα 250€. Πιστευω οτι μπορουν να δουλεψουν και με τους μαμα του Capo οι ακτινικες. Brembo τακακια χρησιμοποιουν κι αυτες, γνησια....Σιγουρα ειναι καλυτερα με Galfer ή Braking οχι ομως και υποχρεωτικαΑλλα και δισκους να βαλει παμε στα 700......Παράθεση από: astrahan στις Ιούνιος 16, 2010, 05:52:33 μμμάλλον έχεις δίκιο, η Brembo δίνει ακριβώς τα ίδια τακάκια και για τα δύο μοντέλα τακάκια Capoτακάκια KtmΣκεψου ομως την διαφορα βαρους που εχουν να σταματησουν.....αλλο το Capo κι αλλο το ADVΔεν έιναι υποχρεώτικό, δεν είπα αυτό απλά είπα αν θέλαμε να κάνουμε το απόλυτο ωστε να γλιτώσουμε και το γρήγορο ζέσταμα των μαμά δισκων από τη στιγμή που οι δαγκάνες θα είναι πιο δυνατές. Με τις τιμές που έχω δεί εγώ τουλάχιστον έχουμε Αντάπτορες 200Δαγκάνες 300 Τρόμπα 100 Σωληνάκια υψηλής 100Δίσκοι 250 Το σύνολο 950Βάλε και μία πίσω δαγκάνα που καλό θα ήταν να βρεθει μία διπίστονη μαζεύονται...Βέβαια μακάρι να παίζουν στις τιμές που αναφέρεις αλλά δαγκάνες π.χ εγώ δεν τις έχω δέι πιο φθηνά από 280€ τις χρυσές Brembo.Το σίγουρο είναι οτι αν αποφασίσω να το κάνω θα σε συμβουλευτώ!Anyway δεν έχει μεγάλη σημασία... Σημασία έχει οτι αν θέλεις να κάνεις μία πραγματικά σωστή αναβάθμισή στα φρένα πρέπει να σκάσεις φραγκάκια και δεν μπορεί να περιμένει κάποιος μόνο από τα τακάκια μια τόσο τρελή βελτίωση.Αυτά.λοιπον επειδη πριν λιγες μερες τις φορεσα τις δαγκνες "χρυσες brembo " απο μιλλε (δεν χρειαζετε ακτινικες ,θελουν πολυ μετατροπη και οι βασεις τους στοιχιζουν πολλα και η διαφορα μικρη εως ελαχιστη) μου στοιχισαν απο ebay ελαφρως μεταχειρισμενες 145 ευρω και τα τακακια που ειχαν ηταν σχεδον καινουρια. οι βασεις (πολυ απλες ) μαζι με τοποθετηση και εξαερωσεις και τα σχετικα πηγαν 50 ευρω στο φιλο και συμφορουμιτη Δημητρη που διαθετει συνεργειο και τορνο και τα φρενα απλα σκοτωνουν !!!!!!! τρομπα δεν εχω αλλαξει εχω τη μαμα ακομη αλλα με τη βελτιωση που ειδα δεν ξερω αν χρειαζετε τελικα αλλαγη αν και σκεφτομαι καποια στιγμη να του φορεσω μια απο τουονο (brembo) που ειναι αρκετα φθηνες στο ebay και εχει βαση και για τον καθρεπτη. Θα ανεβασω και ποστ με φωτο καποια στιγμη !!
Παράθεση από: Themis στις Ιούνιος 17, 2010, 03:45:45 πμΥ.Γ.agent.. sorry φιλε.. του έτερου χωματινου ερημικου το capo δε μου ήρεσε απο μπροστινο καθόλου.. (όχι οτι δεν ειναι αρκετο..αλλά δε φρενάρεις με το μπροστινο)..φρεναρεις όμως με το πίσω που είναι καλύτερο (τα 01-03) από 04-06 ..προσωπικες αποψεις τα παραπάνω αλλά ολα τα 01-03 capo ειχαν πισω φρενο και μάλιστα του saddle69 οδηγείται ''διαφορετικα'' σε στροφιλίκι μιας και εχεις πίσω φρενο και μπαινεις οσο θες αφοβα και διορθώνεις ή φρενάρεις χωρίς ενδοιασμους... τωρα το δικό σου το ερημικο δε νομίζω να ειναι... καλύτερο... χι..χι.....κάπου θα καταλήξουμε όμως..καλά πάμε.... η διαφορά είναι οτι τα σωληνάκια υψηλής τα έχω ήδη επανω
Παράθεση από: AGENT στις Ιούνιος 17, 2010, 11:04:15 πμΠαράθεση από: Themis στις Ιούνιος 17, 2010, 03:45:45 πμΥ.Γ.agent.. sorry φιλε.. του έτερου χωματινου ερημικου το capo δε μου ήρεσε απο μπροστινο καθόλου.. (όχι οτι δεν ειναι αρκετο..αλλά δε φρενάρεις με το μπροστινο)..φρεναρεις όμως με το πίσω που είναι καλύτερο (τα 01-03) από 04-06 ..προσωπικες αποψεις τα παραπάνω αλλά ολα τα 01-03 capo ειχαν πισω φρενο και μάλιστα του saddle69 οδηγείται ''διαφορετικα'' σε στροφιλίκι μιας και εχεις πίσω φρενο και μπαινεις οσο θες αφοβα και διορθώνεις ή φρενάρεις χωρίς ενδοιασμους... τωρα το δικό σου το ερημικο δε νομίζω να ειναι... καλύτερο... χι..χι.....κάπου θα καταλήξουμε όμως..καλά πάμε.... η διαφορά είναι οτι τα σωληνάκια υψηλής τα έχω ήδη επανω ει ψιτ,ερημικοι και μη φιλοι μου,αφηστε τα πλασαρισματα στις στροφες,φροντιστε να εχετε τελειωσει τα φρενα πριν αρχισετε να παιρνετε κλισεις και αρχιστε τα quick turn,να δειτε τι θα παθει αυτος που ερχετε απο πισω μολις δει τον βροντοσαυρο να ξαπλωνει με απιστευτη ταχυτητα.θα κανουν το τους
προφανως υπαρχουν δυο κατηγορίες εδω μέσα.. αυτοι που τα τρωνε κατω απο 6000 χλμ... και αυτοι που βγαζουν 25,000 (χωρις να ειναι κουλομαρίες...) τώρα.. η καπου εχουμε μπερδευτει... ή δεν ξερω τι... η δαφορα ειναι μεγάλη...τέλος θα φαξω και τη δισκόπλακα μπας και εχει τιποτα -αν και το εχουμε ψαξει....-
Παράθεση από: tgeros στις Ιούνιος 15, 2010, 09:30:48 μμΕγώ παντός έχω κάνει 7000 χλμ οπου τα 3000χλμ με τριβαλιστο και γυναίκα Και ακομα εχω πολύ ψωμί με μαμισια brembo..?? εισαι σιγουρος..???
Εγώ παντός έχω κάνει 7000 χλμ οπου τα 3000χλμ με τριβαλιστο και γυναίκα Και ακομα εχω πολύ ψωμί
Παράθεση από: Themis στις Ιούνιος 15, 2010, 11:41:55 μμΠαράθεση από: tgeros στις Ιούνιος 15, 2010, 09:30:48 μμΕγώ παντός έχω κάνει 7000 χλμ οπου τα 3000χλμ με τριβαλιστο και γυναίκα Και ακομα εχω πολύ ψωμί με μαμισια brembo..?? εισαι σιγουρος..??? ναι
Κοσμά στο Capo καταλαβαίνεις ότι δεν θα σηκώνεται ο πίσω τροχός γτ τα κιλά είναι πολλά. Καλό λάστιχο με αναρτήσεις όπως του Raid ή όπως του απλου Capo με hyperpro το μηχανάκι είναι βεντούζα. Από εκεί και πέρα είναι θέμα πείρας για να μην ξαπλώνεις καθε φορά που φρενάρεις. Και προσωπικά δεν καταλαβαίνω γιατί ένα tuono ή mille πρέπει να έχει καλύτερα φρένα από ένα Capo... γτ δλδ σε ένα βαρύτερο μηχανάκι πρεπει να υπάρχουν υποδεεστερα φρενα. Και η χρήση πίστας για εμενα και μόνο δεν το δικαιολογεί. Τουλάχιστον νιώθω εγώ οτι τα φρένα του έιναι απλώς επαρκή. Σίγουρα χρίζουν βελτίωσης. Αυτά.
Παράθεση από: AGENT στις Ιούνιος 16, 2010, 08:30:24 μμΚοσμά στο Capo καταλαβαίνεις ότι δεν θα σηκώνεται ο πίσω τροχός γτ τα κιλά είναι πολλά. Καλό λάστιχο με αναρτήσεις όπως του Raid ή όπως του απλου Capo με hyperpro το μηχανάκι είναι βεντούζα. Από εκεί και πέρα είναι θέμα πείρας για να μην ξαπλώνεις καθε φορά που φρενάρεις. Και προσωπικά δεν καταλαβαίνω γιατί ένα tuono ή mille πρέπει να έχει καλύτερα φρένα από ένα Capo... γτ δλδ σε ένα βαρύτερο μηχανάκι πρεπει να υπάρχουν υποδεεστερα φρενα. Και η χρήση πίστας για εμενα και μόνο δεν το δικαιολογεί. Τουλάχιστον νιώθω εγώ οτι τα φρένα του έιναι απλώς επαρκή. Σίγουρα χρίζουν βελτίωσης. Αυτά. Σιγουρα δεν ειναι ετσι. Ενα rsv φτανει τα 260χλμ αναμεσα απο διαδοχικες στροφες. Το capo, δεν νομιζω να μπορεσει καν να φτασει την τελικη του. Το λαστιχο που φορουν τα on-off ειναι ΠΑΝΤΕΛΩΣ για πεταμα, μπροστα στα 17αρια.Τα μακρια καλαμια, αν και 50αρια, δεν προσφερουν την απαραιτητη ακαμψια κατα το φρεναρισμα.Σε φρεναρισμα πανικου δεν σωζεσαι με τιποτα με το rsv. Φαντασου λοιπον με το μαμουθ χωρις ABS. Και μετα σκεψου τον "προορισμο" του capo, ο οποιος ειναι οι εκδρομες.Το εχω ξαναπει και θεωρω οτι εκφραζω τον μεσο αναβατη: Το μαμουθ δεν εχει αναγκη απο αλλα φρενα. Δεν εχω ιδεα τι τακακια φοραει το δικο μου, δεν εχει σωληνακια υψηλης, μονο υγρα του εχω αλλαξει και ομως στριβει μια χαρα.Αλλωστε το capo δεν ειναι αναγκη να γινει τουονο, ουτε multistrada ουτε tiger.Αυτο που ειπε ο θεμης εμενα με ανυσηχησε, αλλα αποτι βλεπω ειναι μονο ο θεμης που εχει αυτο το προβλημα. Οσους εχω ρωτησει και αλλοι που εχουν γραψει εδω μεσα, τα τακακια τους αντεχουν αρκετα
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι