0 μέλη και 9 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος AGENT

  • *****
  • 536
  • Φύλο: Άντρας
  • Ολα ειναι απλα! Εμεις τα μπερδεύουμε!!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Brembo μαμίσια τακάκια και (ταχεία) φθορά τους...
« Απάντηση #45 - : Ιούνιος 16, 2010, 09:54:05 μμ »
Τα φρένα σε ένα μεγάλο on off δεν μπορούν να είναι απότομα και νευρικα αλλά απαλά και με γλυκιά αίσθηση , για να φρενάρει σε off road καταστάσεις. Αυτός είναι ο περιορισμός του κατασκευαστή εξού και η διαφορά με μια μηχανή κατασκευασμένη μόνο για δρόμο.
Τα φρένα του tdm ας πούμε είναι πολύ καλά και πολύ δυνατά ( σε σημείο να σε ξαπλώσουν στην άσφαλτο αν το παρακάνεις) , ε βάλτε tdm σε χωματόδρομο και φρενάρετε.....το φαντάζεστε το αποτέλεσμα, δε χρειάζεται να πω.

Τώρα βέβαια θα μου πείτε που το είδε το χώμα το capo , gs , super tenere ...κτλ,κτλ  :thnk:

ε ...αυτό είναι μια άλλη κουβέντα .... :tez: :tez:



Και πάλι δεν θεωρώ οτι είναι αρκετός λόγος το χώμα... είναι πολύ μικρό το ποσοστό που περναει τη ζωή του ένα mega on off .

Αλλωστε ένα φρένο μπορεί να είναι πιο δυνατό χωρίς να χάσει την προοδευτικότητα του.  Το ένα δεν αναιρεί το άλλο.


Μην συγκρίνουμε τα tdm... τι ανάγκη να έχεις απο φρένα στο ψόφιο??? :D :tez: :D :tez:


Θεμη sorry για το spam. Το κλείνω εδω.




ΒΒΒΒΒBBRRRRRAAAAAAOOOOOUUUU!!!!!!!

http://www.jackets4bikes.com/

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Brembo μαμίσια τακάκια και (ταχεία) φθορά τους...
« Απάντηση #46 - : Ιούνιος 17, 2010, 03:45:45 πμ »
συνεχιζω απαντώντας σε μερικους..
από εξω τα συγκεκριμένα τακακια εχουν την ιδια τιμή.. με τα μεταφορικα.. κοινώς δεν αξιζει..

παμ` παρακάτω.. το να παρω 3-4 ζευγαρια ειναι 80ευρω Χ 4 = 320 ευρω...

ε..καλά... αστο....  :hammer

Υ.Γ.
agent.. sorry φιλε.. του έτερου χωματινου ερημικου το capo δε μου ήρεσε απο μπροστινο καθόλου.. (όχι οτι δεν ειναι αρκετο..αλλά δε φρενάρεις με το μπροστινο)..

φρεναρεις όμως με το πίσω  :pray: που είναι καλύτερο (τα 01-03) από 04-06 ..
προσωπικες αποψεις τα παραπάνω αλλά ολα τα 01-03 capo ειχαν πισω φρενο :ohyes:
και μάλιστα του saddle69 οδηγείται ''διαφορετικα'' σε στροφιλίκι μιας και εχεις πίσω φρενο και μπαινεις οσο θες αφοβα και διορθώνεις ή φρενάρεις χωρίς ενδοιασμους... ;)

τωρα το δικό σου το ερημικο δε νομίζω να ειναι... καλύτερο... :tez: :tez: χι..χι..

...κάπου θα καταλήξουμε όμως..καλά πάμε.... :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος CAPORAID

  • *******
  • 1964
  • Φύλο: Άντρας
  • KTMMMMMMMMM !!!!!!
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 super adventure
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Brembo μαμίσια τακάκια και (ταχεία) φθορά τους...
« Απάντηση #47 - : Ιούνιος 17, 2010, 10:01:01 πμ »
θεμη 3000 χλμ με μαμα τακακια ειναι απιστευτο !!!!!!!!!!!!!!!!    :ohyes: :ohyes: :ohyes:
εχω κανει με το καπο 54000 με μαμα τακακια παντα και εχω αλλαξει μια φορα στις 28000 χλμ και μεχρι και τωρα ειχαν πολυ ψωμι ακομη (σημειωτεον τις περισσοτερες φορες φορτωμενο και με πολυ σβελτη οδηγηση). πριν λιγες μερες του φορεσα δαγκανες απο μιλλε brembo 4πιστονες και το μπροστινο φρενο σκοτωνει !!!!!!!!!!!!!!! θα ανεβασω και σχετικο ποστ οταν βρω λιγο χρονο. δεν παιζει σε καμμια περιπτωση να αντεχουν μονο 3000-3500 χλμ. και στο προηγουμενο καπο που ειχα αλλαγη γινοταν καθε 25000 χλμ και βαλε....  κατι αλλο συμβαινει σιγουρα   :( :( :(   :cry: :cry: :cry:


 :bye: :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος CAPORAID

  • *******
  • 1964
  • Φύλο: Άντρας
  • KTMMMMMMMMM !!!!!!
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 super adventure
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Απ: Brembo μαμίσια τακάκια και (ταχεία) φθορά τους...
« Απάντηση #48 - : Ιούνιος 17, 2010, 10:16:39 πμ »

Ξέχασες τους δίσκους που είναι άλλα 250€.


Πιστευω οτι μπορουν να δουλεψουν και με τους μαμα του Capo οι ακτινικες. Brembo τακακια χρησιμοποιουν κι αυτες, γνησια....Σιγουρα ειναι καλυτερα με Galfer ή Braking οχι ομως και υποχρεωτικα

Αλλα και δισκους να βαλει παμε στα 700......



μάλλον έχεις δίκιο, η Brembo δίνει ακριβώς τα ίδια τακάκια και για τα δύο μοντέλα  :thnk:

τακάκια Capo

τακάκια Ktm


Σκεψου ομως την διαφορα βαρους που εχουν να σταματησουν.....αλλο το Capo κι αλλο το ADV


Δεν έιναι υποχρεώτικό, δεν είπα αυτό απλά είπα αν θέλαμε να κάνουμε το απόλυτο ωστε να γλιτώσουμε και το γρήγορο ζέσταμα των μαμά δισκων από τη στιγμή που οι δαγκάνες θα είναι πιο δυνατές.

Με τις τιμές που έχω δεί εγώ τουλάχιστον έχουμε

Αντάπτορες 200

Δαγκάνες 300

Τρόμπα 100

Σωληνάκια υψηλής 100

Δίσκοι 250

Το σύνολο 950

Βάλε και μία πίσω δαγκάνα που καλό θα ήταν να βρεθει μία διπίστονη μαζεύονται...

Βέβαια μακάρι να παίζουν στις τιμές που αναφέρεις αλλά δαγκάνες π.χ εγώ δεν τις έχω δέι πιο φθηνά από 280€ τις χρυσές Brembo.

Το σίγουρο είναι οτι αν αποφασίσω να το κάνω θα σε συμβουλευτώ!

Anyway δεν έχει μεγάλη σημασία...

Σημασία έχει οτι αν θέλεις να κάνεις μία πραγματικά σωστή αναβάθμισή στα φρένα πρέπει να σκάσεις φραγκάκια και δεν μπορεί να περιμένει κάποιος μόνο από τα τακάκια μια τόσο τρελή βελτίωση.

Αυτά.




λοιπον επειδη πριν λιγες μερες τις φορεσα τις δαγκνες "χρυσες brembo " απο μιλλε (δεν χρειαζετε ακτινικες ,θελουν πολυ μετατροπη και οι βασεις τους στοιχιζουν πολλα και η διαφορα μικρη εως ελαχιστη) μου στοιχισαν απο ebay ελαφρως μεταχειρισμενες 145 ευρω και τα τακακια που ειχαν ηταν σχεδον καινουρια. οι βασεις (πολυ απλες ) μαζι με τοποθετηση και εξαερωσεις και τα σχετικα πηγαν 50 ευρω στο φιλο και συμφορουμιτη Δημητρη που διαθετει συνεργειο και τορνο και τα φρενα απλα σκοτωνουν !!!!!!!  τρομπα δεν εχω αλλαξει εχω τη μαμα ακομη αλλα με τη βελτιωση που ειδα δεν ξερω αν χρειαζετε τελικα αλλαγη αν και σκεφτομαι καποια στιγμη να του φορεσω μια απο τουονο (brembo) που ειναι αρκετα φθηνες στο ebay και εχει βαση και για τον καθρεπτη. Θα ανεβασω και ποστ με φωτο καποια στιγμη !!


 :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος unocapo

  • *****
  • 888
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord
  • Αντιδράσεις: +639
Απ: Brembo μαμίσια τακάκια και (ταχεία) φθορά τους...
« Απάντηση #49 - : Ιούνιος 17, 2010, 10:26:06 πμ »
συνεχιζω απαντώντας σε μερικους..
από εξω τα συγκεκριμένα τακακια εχουν την ιδια τιμή.. με τα μεταφορικα.. κοινώς δεν αξιζει..

παμ` παρακάτω.. το να παρω 3-4 ζευγαρια ειναι 80ευρω Χ 4 = 320 ευρω...

ε..καλά... αστο....  :hammer

Υ.Γ.
agent.. sorry φιλε.. του έτερου χωματινου ερημικου το capo δε μου ήρεσε απο μπροστινο καθόλου.. (όχι οτι δεν ειναι αρκετο..αλλά δε φρενάρεις με το μπροστινο)..

φρεναρεις όμως με το πίσω  :pray: που είναι καλύτερο (τα 01-03) από 04-06 ..
προσωπικες αποψεις τα παραπάνω αλλά ολα τα 01-03 capo ειχαν πισω φρενο :ohyes:
και μάλιστα του saddle69 οδηγείται ''διαφορετικα'' σε στροφιλίκι μιας και εχεις πίσω φρενο και μπαινεις οσο θες αφοβα και διορθώνεις ή φρενάρεις χωρίς ενδοιασμους... ;)

τωρα το δικό σου το ερημικο δε νομίζω να ειναι... καλύτερο... :tez: :tez: χι..χι..

...κάπου θα καταλήξουμε όμως..καλά πάμε.... :thnk:

Μίσο λεπτό, για να δω αν κατάλαβα καλά...
Λες οτι στα 04-06 το πίσω είναι χειρότερο απο τα 01-03;
Εγώ  που έχω 03 δεν μπορώ να φανταστώ πως στα επόμενα είναι χειρότερο το πίσω φρένο απο το δικό μου. Αν είναι, μιλάμε για ανύπαρκτο φρένο.

Για το φρενάρισμα έχω την εντύπωση πάντως οτι δεν φρενάρεις με το πίσω (όπως λες παραπάνω) αλλά με το μπροστινό. Το πίσω είναι βοηθητικό φρένο σε ευθείες, και σε στροφιλίκι χρησιμοποιείται περισσότερο ως πηδάλιο (καθότι πλοίο το Κάπο  :D  ) για να διορθώνει την πορεία και να αλλάζει αν χρειάζεται την τροχιά της μηχανής.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 17, 2010, 10:28:34 πμ από unocapo »

*

Αποσυνδεδεμένος AGENT

  • *****
  • 536
  • Φύλο: Άντρας
  • Ολα ειναι απλα! Εμεις τα μπερδεύουμε!!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Brembo μαμίσια τακάκια και (ταχεία) φθορά τους...
« Απάντηση #50 - : Ιούνιος 17, 2010, 11:04:15 πμ »
Υ.Γ.
agent.. sorry φιλε.. του έτερου χωματινου ερημικου το capo δε μου ήρεσε απο μπροστινο καθόλου.. (όχι οτι δεν ειναι αρκετο..αλλά δε φρενάρεις με το μπροστινο)..

φρεναρεις όμως με το πίσω  :pray: που είναι καλύτερο (τα 01-03) από 04-06 ..
προσωπικες αποψεις τα παραπάνω αλλά ολα τα 01-03 capo ειχαν πισω φρενο :ohyes:
και μάλιστα του saddle69 οδηγείται ''διαφορετικα'' σε στροφιλίκι μιας και εχεις πίσω φρενο και μπαινεις οσο θες αφοβα και διορθώνεις ή φρενάρεις χωρίς ενδοιασμους... ;)

τωρα το δικό σου το ερημικο δε νομίζω να ειναι... καλύτερο... :tez: :tez: χι..χι..

...κάπου θα καταλήξουμε όμως..καλά πάμε.... :thnk:

η διαφορά είναι οτι τα σωληνάκια υψηλής τα έχω ήδη επανω  :D :P
ΒΒΒΒΒBBRRRRRAAAAAAOOOOOUUUU!!!!!!!

http://www.jackets4bikes.com/

*

Αποσυνδεδεμένος AGENT

  • *****
  • 536
  • Φύλο: Άντρας
  • Ολα ειναι απλα! Εμεις τα μπερδεύουμε!!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Brembo μαμίσια τακάκια και (ταχεία) φθορά τους...
« Απάντηση #51 - : Ιούνιος 17, 2010, 11:06:39 πμ »

Ξέχασες τους δίσκους που είναι άλλα 250€.


Πιστευω οτι μπορουν να δουλεψουν και με τους μαμα του Capo οι ακτινικες. Brembo τακακια χρησιμοποιουν κι αυτες, γνησια....Σιγουρα ειναι καλυτερα με Galfer ή Braking οχι ομως και υποχρεωτικα

Αλλα και δισκους να βαλει παμε στα 700......



μάλλον έχεις δίκιο, η Brembo δίνει ακριβώς τα ίδια τακάκια και για τα δύο μοντέλα  :thnk:

τακάκια Capo

τακάκια Ktm


Σκεψου ομως την διαφορα βαρους που εχουν να σταματησουν.....αλλο το Capo κι αλλο το ADV


Δεν έιναι υποχρεώτικό, δεν είπα αυτό απλά είπα αν θέλαμε να κάνουμε το απόλυτο ωστε να γλιτώσουμε και το γρήγορο ζέσταμα των μαμά δισκων από τη στιγμή που οι δαγκάνες θα είναι πιο δυνατές.

Με τις τιμές που έχω δεί εγώ τουλάχιστον έχουμε

Αντάπτορες 200

Δαγκάνες 300

Τρόμπα 100

Σωληνάκια υψηλής 100

Δίσκοι 250

Το σύνολο 950

Βάλε και μία πίσω δαγκάνα που καλό θα ήταν να βρεθει μία διπίστονη μαζεύονται...

Βέβαια μακάρι να παίζουν στις τιμές που αναφέρεις αλλά δαγκάνες π.χ εγώ δεν τις έχω δέι πιο φθηνά από 280€ τις χρυσές Brembo.

Το σίγουρο είναι οτι αν αποφασίσω να το κάνω θα σε συμβουλευτώ!

Anyway δεν έχει μεγάλη σημασία...

Σημασία έχει οτι αν θέλεις να κάνεις μία πραγματικά σωστή αναβάθμισή στα φρένα πρέπει να σκάσεις φραγκάκια και δεν μπορεί να περιμένει κάποιος μόνο από τα τακάκια μια τόσο τρελή βελτίωση.

Αυτά.




λοιπον επειδη πριν λιγες μερες τις φορεσα τις δαγκνες "χρυσες brembo " απο μιλλε (δεν χρειαζετε ακτινικες ,θελουν πολυ μετατροπη και οι βασεις τους στοιχιζουν πολλα και η διαφορα μικρη εως ελαχιστη) μου στοιχισαν απο ebay ελαφρως μεταχειρισμενες 145 ευρω και τα τακακια που ειχαν ηταν σχεδον καινουρια. οι βασεις (πολυ απλες ) μαζι με τοποθετηση και εξαερωσεις και τα σχετικα πηγαν 50 ευρω στο φιλο και συμφορουμιτη Δημητρη που διαθετει συνεργειο και τορνο και τα φρενα απλα σκοτωνουν !!!!!!!  τρομπα δεν εχω αλλαξει εχω τη μαμα ακομη αλλα με τη βελτιωση που ειδα δεν ξερω αν χρειαζετε τελικα αλλαγη αν και σκεφτομαι καποια στιγμη να του φορεσω μια απο τουονο (brembo) που ειναι αρκετα φθηνες στο ebay και εχει βαση και για τον καθρεπτη. Θα ανεβασω και ποστ με φωτο καποια στιγμη !!


 :bye: :bye:

Δεν σε προλαβαίνω ρε Γρηγόρη! :D :P :kalo:
ΒΒΒΒΒBBRRRRRAAAAAAOOOOOUUUU!!!!!!!

http://www.jackets4bikes.com/

*

Αποσυνδεδεμένος sinister

  • *****
  • 728
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +152
Απ: Brembo μαμίσια τακάκια και (ταχεία) φθορά τους...
« Απάντηση #52 - : Ιούνιος 17, 2010, 11:53:04 πμ »
Υ.Γ.
agent.. sorry φιλε.. του έτερου χωματινου ερημικου το capo δε μου ήρεσε απο μπροστινο καθόλου.. (όχι οτι δεν ειναι αρκετο..αλλά δε φρενάρεις με το μπροστινο)..

φρεναρεις όμως με το πίσω  :pray: που είναι καλύτερο (τα 01-03) από 04-06 ..
προσωπικες αποψεις τα παραπάνω αλλά ολα τα 01-03 capo ειχαν πισω φρενο :ohyes:
και μάλιστα του saddle69 οδηγείται ''διαφορετικα'' σε στροφιλίκι μιας και εχεις πίσω φρενο και μπαινεις οσο θες αφοβα και διορθώνεις ή φρενάρεις χωρίς ενδοιασμους... ;)

τωρα το δικό σου το ερημικο δε νομίζω να ειναι... καλύτερο... :tez: :tez: χι..χι..

...κάπου θα καταλήξουμε όμως..καλά πάμε.... :thnk:

η διαφορά είναι οτι τα σωληνάκια υψηλής τα έχω ήδη επανω  :D :P
ει ψιτ,ερημικοι και μη φιλοι μου,αφηστε τα πλασαρισματα στις στροφες,φροντιστε να εχετε τελειωσει τα φρενα πριν αρχισετε να παιρνετε κλισεις και αρχιστε τα quick turn,να δειτε τι θα παθει αυτος που ερχετε απο πισω μολις δει τον βροντοσαυρο να ξαπλωνει με απιστευτη ταχυτητα.
θα κανουν το :pray: τους :P

*

Αποσυνδεδεμένος AGENT

  • *****
  • 536
  • Φύλο: Άντρας
  • Ολα ειναι απλα! Εμεις τα μπερδεύουμε!!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Brembo μαμίσια τακάκια και (ταχεία) φθορά τους...
« Απάντηση #53 - : Ιούνιος 17, 2010, 02:40:26 μμ »
Υ.Γ.
agent.. sorry φιλε.. του έτερου χωματινου ερημικου το capo δε μου ήρεσε απο μπροστινο καθόλου.. (όχι οτι δεν ειναι αρκετο..αλλά δε φρενάρεις με το μπροστινο)..

φρεναρεις όμως με το πίσω  :pray: που είναι καλύτερο (τα 01-03) από 04-06 ..
προσωπικες αποψεις τα παραπάνω αλλά ολα τα 01-03 capo ειχαν πισω φρενο :ohyes:
και μάλιστα του saddle69 οδηγείται ''διαφορετικα'' σε στροφιλίκι μιας και εχεις πίσω φρενο και μπαινεις οσο θες αφοβα και διορθώνεις ή φρενάρεις χωρίς ενδοιασμους... ;)

τωρα το δικό σου το ερημικο δε νομίζω να ειναι... καλύτερο... :tez: :tez: χι..χι..

...κάπου θα καταλήξουμε όμως..καλά πάμε.... :thnk:

η διαφορά είναι οτι τα σωληνάκια υψηλής τα έχω ήδη επανω  :D :P
ει ψιτ,ερημικοι και μη φιλοι μου,αφηστε τα πλασαρισματα στις στροφες,φροντιστε να εχετε τελειωσει τα φρενα πριν αρχισετε να παιρνετε κλισεις και αρχιστε τα quick turn,να δειτε τι θα παθει αυτος που ερχετε απο πισω μολις δει τον βροντοσαυρο να ξαπλωνει με απιστευτη ταχυτητα.
θα κανουν το :pray: τους :P

αυτός είναι ο σκοπος ξαδερφε! αλλά πολύ θα ήθελα να μην χρειάζεται να ξεκινησω να φρενάρω 2 χλμ πριν...
ΒΒΒΒΒBBRRRRRAAAAAAOOOOOUUUU!!!!!!!

http://www.jackets4bikes.com/

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Brembo μαμίσια τακάκια και (ταχεία) φθορά τους...
« Απάντηση #54 - : Ιούνιος 17, 2010, 04:03:53 μμ »
προφανως υπαρχουν δυο κατηγορίες εδω μέσα.. αυτοι που τα τρωνε κατω απο 6000 χλμ... και αυτοι που βγαζουν 25,000 (χωρις να ειναι κουλομαρίες...)  :thnk:

τώρα.. η καπου εχουμε μπερδευτει... ή δεν ξερω τι... η δαφορα ειναι μεγάλη...

τέλος θα φαξω και τη δισκόπλακα μπας και εχει τιποτα -αν και το εχουμε ψαξει....-

*

Αποσυνδεδεμένος AGENT

  • *****
  • 536
  • Φύλο: Άντρας
  • Ολα ειναι απλα! Εμεις τα μπερδεύουμε!!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Brembo μαμίσια τακάκια και (ταχεία) φθορά τους...
« Απάντηση #55 - : Ιούνιος 17, 2010, 04:14:10 μμ »
προφανως υπαρχουν δυο κατηγορίες εδω μέσα.. αυτοι που τα τρωνε κατω απο 6000 χλμ... και αυτοι που βγαζουν 25,000 (χωρις να ειναι κουλομαρίες...)  :thnk:

τώρα.. η καπου εχουμε μπερδευτει... ή δεν ξερω τι... η δαφορα ειναι μεγάλη...

τέλος θα φαξω και τη δισκόπλακα μπας και εχει τιποτα -αν και το εχουμε ψαξει....-


απλά μην ξαναβάλεις μαμισια και είσαι μια χαρα. Bάλε αυτά που πουλάει η Brembo  ξεχωρα από την Aprilia και θα με θυμηθεις.Πιστεύω είναι ζήτημα ποιοτητας πάστας. Η δισκοπλακα αν είχε κανένα δόντι ή σπασιμο ή κάτι θα το είχες καταλαβει νομίζω. Στην τελική αν δεν αλλάξεις δεν θα μάθεις ποτε! :D :P
ΒΒΒΒΒBBRRRRRAAAAAAOOOOOUUUU!!!!!!!

http://www.jackets4bikes.com/

*

Αποσυνδεδεμένος tgeros

  • *****
  • 571
  • Φύλο: Άντρας
  • panagiotis
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord 2003
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Brembo μαμίσια τακάκια και (ταχεία) φθορά τους...
« Απάντηση #56 - : Ιούνιος 17, 2010, 04:21:24 μμ »
Εγώ παντός έχω κάνει 7000 χλμ οπου τα 3000χλμ με τριβαλιστο και γυναίκα 
Και ακομα  εχω πολύ ψωμί



με μαμισια brembo..?? εισαι σιγουρος..??? :thnk:

ναι
Τα αυτιά πιστεύουν πιο δύσκολα από τα μάτια.
Ηρόδοτος

*

Αποσυνδεδεμένος AGENT

  • *****
  • 536
  • Φύλο: Άντρας
  • Ολα ειναι απλα! Εμεις τα μπερδεύουμε!!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Brembo μαμίσια τακάκια και (ταχεία) φθορά τους...
« Απάντηση #57 - : Ιούνιος 17, 2010, 04:37:30 μμ »
Εγώ παντός έχω κάνει 7000 χλμ οπου τα 3000χλμ με τριβαλιστο και γυναίκα 
Και ακομα  εχω πολύ ψωμί



με μαμισια brembo..?? εισαι σιγουρος..??? :thnk:

ναι

σακουλάκι που λέει aprilia brembo?
ΒΒΒΒΒBBRRRRRAAAAAAOOOOOUUUU!!!!!!!

http://www.jackets4bikes.com/

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: Brembo μαμίσια τακάκια και (ταχεία) φθορά τους...
« Απάντηση #58 - : Ιούνιος 17, 2010, 05:10:30 μμ »
Κοσμά στο Capo καταλαβαίνεις ότι δεν θα σηκώνεται ο πίσω τροχός γτ τα κιλά είναι πολλά. Καλό λάστιχο με αναρτήσεις όπως του Raid ή όπως του απλου Capo με hyperpro το μηχανάκι είναι βεντούζα. Από εκεί και πέρα είναι θέμα πείρας για να μην ξαπλώνεις καθε φορά που φρενάρεις. Και προσωπικά δεν καταλαβαίνω γιατί ένα tuono ή mille πρέπει να έχει καλύτερα φρένα από ένα Capo... γτ δλδ σε ένα βαρύτερο μηχανάκι πρεπει να υπάρχουν υποδεεστερα φρενα. Και η χρήση πίστας για εμενα και μόνο δεν το δικαιολογεί.  Τουλάχιστον νιώθω εγώ οτι τα φρένα του έιναι απλώς επαρκή. Σίγουρα χρίζουν βελτίωσης.

Αυτά.


Σιγουρα δεν ειναι ετσι. Ενα rsv φτανει τα 260χλμ αναμεσα απο διαδοχικες στροφες. Το capo, δεν νομιζω να μπορεσει καν να φτασει την τελικη του.
Το λαστιχο που φορουν τα on-off ειναι ΠΑΝΤΕΛΩΣ για πεταμα, μπροστα στα 17αρια.
Τα μακρια καλαμια, αν και 50αρια, δεν προσφερουν την απαραιτητη ακαμψια κατα το φρεναρισμα.
Σε φρεναρισμα πανικου δεν σωζεσαι με τιποτα με το rsv. Φαντασου λοιπον με το μαμουθ χωρις ABS. Και μετα σκεψου τον "προορισμο" του capo, ο οποιος ειναι οι εκδρομες.

Το εχω ξαναπει και θεωρω οτι εκφραζω τον μεσο αναβατη: Το μαμουθ δεν εχει αναγκη απο αλλα φρενα. Δεν εχω ιδεα τι τακακια φοραει το δικο μου, δεν εχει σωληνακια υψηλης, μονο υγρα του εχω αλλαξει και ομως στριβει μια χαρα.

Αλλωστε το capo δεν ειναι αναγκη να γινει τουονο, ουτε multistrada ουτε tiger.
Αυτο που ειπε ο θεμης εμενα με ανυσηχησε, αλλα αποτι βλεπω ειναι μονο ο θεμης που εχει αυτο το προβλημα. Οσους εχω ρωτησει και αλλοι που εχουν γραψει εδω μεσα, τα τακακια τους αντεχουν αρκετα :thnk: :thnk:
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος AGENT

  • *****
  • 536
  • Φύλο: Άντρας
  • Ολα ειναι απλα! Εμεις τα μπερδεύουμε!!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Brembo μαμίσια τακάκια και (ταχεία) φθορά τους...
« Απάντηση #59 - : Ιούνιος 17, 2010, 05:41:28 μμ »
Κοσμά στο Capo καταλαβαίνεις ότι δεν θα σηκώνεται ο πίσω τροχός γτ τα κιλά είναι πολλά. Καλό λάστιχο με αναρτήσεις όπως του Raid ή όπως του απλου Capo με hyperpro το μηχανάκι είναι βεντούζα. Από εκεί και πέρα είναι θέμα πείρας για να μην ξαπλώνεις καθε φορά που φρενάρεις. Και προσωπικά δεν καταλαβαίνω γιατί ένα tuono ή mille πρέπει να έχει καλύτερα φρένα από ένα Capo... γτ δλδ σε ένα βαρύτερο μηχανάκι πρεπει να υπάρχουν υποδεεστερα φρενα. Και η χρήση πίστας για εμενα και μόνο δεν το δικαιολογεί.  Τουλάχιστον νιώθω εγώ οτι τα φρένα του έιναι απλώς επαρκή. Σίγουρα χρίζουν βελτίωσης.

Αυτά.


Σιγουρα δεν ειναι ετσι. Ενα rsv φτανει τα 260χλμ αναμεσα απο διαδοχικες στροφες. Το capo, δεν νομιζω να μπορεσει καν να φτασει την τελικη του.
Το λαστιχο που φορουν τα on-off ειναι ΠΑΝΤΕΛΩΣ για πεταμα, μπροστα στα 17αρια.
Τα μακρια καλαμια, αν και 50αρια, δεν προσφερουν την απαραιτητη ακαμψια κατα το φρεναρισμα.
Σε φρεναρισμα πανικου δεν σωζεσαι με τιποτα με το rsv. Φαντασου λοιπον με το μαμουθ χωρις ABS. Και μετα σκεψου τον "προορισμο" του capo, ο οποιος ειναι οι εκδρομες.

Το εχω ξαναπει και θεωρω οτι εκφραζω τον μεσο αναβατη: Το μαμουθ δεν εχει αναγκη απο αλλα φρενα. Δεν εχω ιδεα τι τακακια φοραει το δικο μου, δεν εχει σωληνακια υψηλης, μονο υγρα του εχω αλλαξει και ομως στριβει μια χαρα.

Αλλωστε το capo δεν ειναι αναγκη να γινει τουονο, ουτε multistrada ουτε tiger.
Αυτο που ειπε ο θεμης εμενα με ανυσηχησε, αλλα αποτι βλεπω ειναι μονο ο θεμης που εχει αυτο το προβλημα. Οσους εχω ρωτησει και αλλοι που εχουν γραψει εδω μεσα, τα τακακια τους αντεχουν αρκετα :thnk: :thnk:

Σιγουρα δεν είναι έτσι τι  από αυτά που λέω? 

δηλαδή:

διαφωνείς στο οτι το Capo είναι για μακρυνα ταξίδια άρα εθνικές άρα ταξίδια με 200+. αρα οι ταχυτητες είναι και εδώ υψηλές? για ορεινα στροφιλικια το έχουμε κανει εμεις για να γλιτώνουμε τα διόδια και να χαζευουμε... ο κυριος προσανατολισμος των mega on-off είναι οι εθνικές

διαφωνείς στο οτι τα κιλά είναι περισσότερα απο ότι σε ένα ss και λόγω αυτου και μονο θα χρειαζόμασταν δυνατοτερα φρένα? λογικο δεν είναι? περισσότερα κιλά περισσότερη αδράνεια αρα και μεγαλύτερη δυνάμη είναι αναγκαία για να τη σταματησουν..

για το ΑBS δεν διαφωνούμε άλλωστε είπα πως για να είναι πλήρης η αναβάθμιση στα φρένα χρειάζεται.

Δεν έχει ανάγκη να γίνει τuono ούτε σε αυτό διαφωνούμε αλλά γτ να μην έχω την ασφάλεια που προσφέρουν τα φρένα του? δεν με νοιάζει το γκάζι του.λόγω ακαμψίας πηρουνιου και λάστιχων? ίσα ίσα που ενα πηρούνι με περισότερες ανοχές μεταφέρει λιγότερη πίεση στο λάστιχο άρα και μικρότερη πιθανότητα γλυστριματος γιατι η πιεση από το δυνατό φρενάρισμα μοιράζεται και κατα ένα ποσοστό το αποσβαίνει η "ελαστικότητα" του πηρουνιου. ενώ στο mille  με το ohlins όλο το ζόρι το τραβάει το λάστιχο ...

Αλλωστε σε κάθε φρενάρισμα πανικου ( πλήρους πανικου γτ κάτι κανει και η πειρα..) χωρίς ABS  ότι και να καβαλάς θα διπλώσεις μπροστινο. Οπότε ποια η διαφορα?


αυτο που λές είναι πως .. οτι δυνατότερα φρένα μπουν στο Capo θα είναι επικινδυνα γτ θα πέφτουμε? για να καταλάβω ρωτάω φιλικά ετσι?


Θέμη αυτήν τη διάρκεια την είχαν όλα τα τακάκια τα μαμα που έχεις βάλει ή μόνο αυτην την φορα το συγκεκριμένο ζευγαρι?

Υ.Γ.Ετσι όπως το πάμε το  thread χρειάζεται split... μη βαρατε Στρατηγέ μου..:P
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 17, 2010, 05:44:26 μμ από AGENT »
ΒΒΒΒΒBBRRRRRAAAAAAOOOOOUUUU!!!!!!!

http://www.jackets4bikes.com/

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης