Σιγουρα δεν είναι έτσι τι από αυτά που λέω?
δηλαδή:
διαφωνείς στο οτι το Capo είναι για μακρυνα ταξίδια άρα εθνικές άρα ταξίδια με 200+. αρα οι ταχυτητες είναι και εδώ υψηλές? για ορεινα στροφιλικια το έχουμε κανει εμεις για να γλιτώνουμε τα διόδια και να χαζευουμε... ο κυριος προσανατολισμος των mega on-off είναι οι εθνικές
Φυσικα και διαφωνω. 200+ μονο haya και kawa gtr/zzr
Με 180+ η αυτονομια του μαμουθ ειναι στα 180χλμ.................
Μακρυνα ταξιδια ναι...............αλλα ΠΑΝΤΟΥ. Για ξανα σκεψου το
Δεν νομιζω οτι για την χρηση που του κανεις εσυ δεν κανει το capo. Δηλαδη ποιο θα εκανε?
διαφωνείς στο οτι τα κιλά είναι περισσότερα απο ότι σε ένα ss και λόγω αυτου και μονο θα χρειαζόμασταν δυνατοτερα φρένα? λογικο δεν είναι? περισσότερα κιλά περισσότερη αδράνεια αρα και μεγαλύτερη δυνάμη είναι αναγκαία για να τη σταματησουν..
Διαφωνω και εδω. Ποσα κιλα διαφορα εχεις απο το rsv? 50? Τα φρενα του capo επαρκουν και περισσευουν. Η διαφορα ερχεται οταν τα χλμ ανεβαινουν, αρα ανεβαινει και η κινητικη ενεργεια του (Ε=1/2 m Uστο τετραγωνο). Βλεπεις το τετραγωνο της ταχυτητας?
Δεν έχει ανάγκη να γίνει τuono ούτε σε αυτό διαφωνούμε αλλά γτ να μην έχω την ασφάλεια που προσφέρουν τα φρένα του? δεν με νοιάζει το γκάζι του.λόγω ακαμψίας πηρουνιου και λάστιχων? ίσα ίσα που ενα πηρούνι με περισότερες ανοχές μεταφέρει λιγότερη πίεση στο λάστιχο άρα και μικρότερη πιθανότητα γλυστριματος γιατι η πιεση από το δυνατό φρενάρισμα μοιράζεται και κατα ένα ποσοστό το αποσβαίνει η "ελαστικότητα" του πηρουνιου. ενώ στο mille με το ohlins όλο το ζόρι το τραβάει το λάστιχο ...
Ισως δεν με εχεις καταλαβει.
εχεις οδηγησει το rsv?
Εγω αυτο που λεω ειναι το εξης:
Το πακετο δαγκανες, τρομπα και δισκοι απο rsv ειναι απο τα πιο δυνατα που υπαρχουν στην αγορα. Ερχομενος με 260 σε μια ευθεια, αρκει ενας ποντος στην διαδρομη της μανετας για να φρεναρει μεσα σε 100μετρα στα 100κατι χλμ/ωρα.
Το παραμικρο τσιμπημα, αποφερει ακαριαιο και τεραστιο δαγκωμα των δισκων. Ωραια μεχρι εδω?
Αυτο που κραταει σε ορθια θεση την μοτο, ειναι η ασφαλτος και το ελαστικο. Ολα τα αλλα ειναι λογια να αγαπιομαστε. (αναρτησεις και γεωμετρια παιζουν πολυ μικροτερο ρολο και σχεδον ασημαντο στους κοινους θνητους:
ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ αυτο, υστερα απο συντομη εμπειρια με πιστα και στροφιλικη. Πιστευεις οτι εχουν μικρη διαφορα τα 120αρια 17αρια ελαστικα απο τα 110αρια 19αρια? Να σου πω οτι η διαφορα τους ειναι τεραστια, οσων αφορα το βεντουζαρισμα τους (και δεν σου μιλαω για trail braking, οπου το μηχανακι ειναι φρεναριστο και το λαστιχο παταει στα πλαινα του
)
Το πιρουνι του capo, δεν θα μπορουσε με καμια δυναμη να σπρωξει ενα 17αρι ελαστικο στα ορια του. Εγω ομως σου μιλησα για στρεβλωσεις, δηλαδη μπρος πισω κατα την διευθυνση φορας της μοτο
αυτο που λές είναι πως .. οτι δυνατότερα φρένα μπουν στο Capo θα είναι επικινδυνα γτ θα πέφτουμε? για να καταλάβω ρωτάω φιλικά ετσι?
Αυτο που λεω εγω, ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ, ειναι οτι το πακετο του rsv δεν συγχωρει λαθη και θελει χειρουργικες κινησεις.
πχ.
Με λιγη δυναμη στο δαχτυλο και πιεζοντας την μανετα ενα ποντο, επιφερεις το μεγιστο φρεναρισμα στο capo σε μια δεδομενη ταχυτητα. Εαν την πιεσεις ακομα μισο ποντο (οπως γινεται σε κατασταση πανικου) ας πουμε οτι θα εισαι στα προθυρα μπλοκαρισματος/ή μη.
Εαν τωρα, εχεις πανω στο capo τα φρενα του rsv, πατωντας μισο ποντο την μανετα, επιτυγχανεις παλι το ιδιο φρεναρισμα. Εαν την πατησεις ακομα 2 χιλιοστα μπλοκαρει ή ειναι στα προθυρα να μπλοκαρει τον τροχο.
Δεν νομιζω οτι η πλειονοτητα των οδηγων, εστω και εαν ειναι αρκετα εμπειροι, μπορουν σε κατασταση ζω/πεθαινω να καταφερουν να πετυχουν με τοση ακριβεια φρεναρισμα.............................
Γιαυτο και τα φρενα του capo, αλλα και του tuono, εχουν μια μεγαλυτερη προοδευτικοτητα, για να συγχωρουν τα λαθη σε καταστασεις πανικου αλλα και να εχεις καλυτερη αισθηση σε καθημερινες μετακινησεις
Ριξε μια ματια στα φρενα του tuono και θα δεις οτι οι τρομπες των φρενων τους ειναι 15αρες, εναντι των 18 που εχουν τα rsv.
Η ενσταση μου λοιπον, εχει να κανει με το πακετο των φρενων οχι ομως στις επιμερους αλλαγες (πχ ο caporaid εχει αλλαξει μονο δαγκανες, εγω μαλλον παω μονο για τρομπα απο tuono).
και η προσωπικη μου εμπειρια, μου εχει δειξει οτι το capo εχει μια χαρα φρενα, οπως ειναι μαμα και δεν χρειαζεται καμια απολυτως μετατροπη
Δεν ξερω εαν με καταλαβαινεις τι θελω να πω.
ps.Ο στρατηγος εχει φρικαρει λεμε, αλλα πιστευω οτι ολες οι συζητησεις εχουν να προσφερουν κατι
Εστω και εαν ο Θεμης πρεπει να χωρισει τα ποστ μετα