0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: Απ: Brembo μαμίσια τακάκια και (ταχεία) φθορά τους...
« Απάντηση #60 - : Ιούνιος 17, 2010, 07:46:31 μμ »
Σιγουρα δεν είναι έτσι τι  από αυτά που λέω? 

δηλαδή:

διαφωνείς στο οτι το Capo είναι για μακρυνα ταξίδια άρα εθνικές άρα ταξίδια με 200+. αρα οι ταχυτητες είναι και εδώ υψηλές? για ορεινα στροφιλικια το έχουμε κανει εμεις για να γλιτώνουμε τα διόδια και να χαζευουμε... ο κυριος προσανατολισμος των mega on-off είναι οι εθνικές


Φυσικα και διαφωνω.  200+ μονο haya και kawa gtr/zzr
Με 180+ η αυτονομια του μαμουθ ειναι στα 180χλμ................. :thnk:
Μακρυνα ταξιδια ναι...............αλλα ΠΑΝΤΟΥ. Για ξανα σκεψου το ;)
Δεν νομιζω οτι για την χρηση που του κανεις εσυ δεν κανει το capo. Δηλαδη ποιο θα εκανε? :D




διαφωνείς στο οτι τα κιλά είναι περισσότερα απο ότι σε ένα ss και λόγω αυτου και μονο θα χρειαζόμασταν δυνατοτερα φρένα? λογικο δεν είναι? περισσότερα κιλά περισσότερη αδράνεια αρα και μεγαλύτερη δυνάμη είναι αναγκαία για να τη σταματησουν..


Διαφωνω και εδω. Ποσα κιλα διαφορα εχεις απο το rsv? 50? Τα φρενα του capo επαρκουν και περισσευουν. Η διαφορα ερχεται οταν τα χλμ ανεβαινουν, αρα ανεβαινει και η κινητικη ενεργεια του (Ε=1/2 m Uστο τετραγωνο). Βλεπεις το τετραγωνο της ταχυτητας? ;)


Δεν έχει ανάγκη να γίνει τuono ούτε σε αυτό διαφωνούμε αλλά γτ να μην έχω την ασφάλεια που προσφέρουν τα φρένα του? δεν με νοιάζει το γκάζι του.λόγω ακαμψίας πηρουνιου και λάστιχων? ίσα ίσα που ενα πηρούνι με περισότερες ανοχές μεταφέρει λιγότερη πίεση στο λάστιχο άρα και μικρότερη πιθανότητα γλυστριματος γιατι η πιεση από το δυνατό φρενάρισμα μοιράζεται και κατα ένα ποσοστό το αποσβαίνει η "ελαστικότητα" του πηρουνιου. ενώ στο mille  με το ohlins όλο το ζόρι το τραβάει το λάστιχο ...


Ισως δεν με εχεις καταλαβει.  :D
εχεις οδηγησει το rsv?
Εγω αυτο που λεω ειναι το εξης:

Το πακετο δαγκανες, τρομπα και δισκοι απο rsv ειναι απο τα πιο δυνατα που υπαρχουν στην αγορα. Ερχομενος με 260 σε μια ευθεια, αρκει ενας ποντος στην διαδρομη της μανετας για να φρεναρει μεσα σε 100μετρα στα 100κατι χλμ/ωρα.
Το παραμικρο τσιμπημα, αποφερει ακαριαιο και τεραστιο δαγκωμα των δισκων. Ωραια μεχρι εδω?

Αυτο που κραταει σε ορθια θεση την μοτο, ειναι η ασφαλτος και το ελαστικο. Ολα τα αλλα ειναι λογια να αγαπιομαστε. (αναρτησεις και γεωμετρια παιζουν πολυ μικροτερο ρολο και σχεδον ασημαντο στους κοινους θνητους: ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ αυτο, υστερα απο συντομη εμπειρια με πιστα και στροφιλικη.

Πιστευεις οτι εχουν μικρη διαφορα τα 120αρια 17αρια ελαστικα απο τα 110αρια 19αρια? Να σου πω οτι η διαφορα τους ειναι τεραστια, οσων αφορα το βεντουζαρισμα τους (και δεν σου μιλαω για trail braking, οπου το μηχανακι ειναι φρεναριστο και το λαστιχο παταει στα πλαινα του ;)

Το πιρουνι του capo, δεν θα μπορουσε με καμια δυναμη να σπρωξει ενα 17αρι ελαστικο στα ορια του. Εγω ομως σου μιλησα για στρεβλωσεις, δηλαδη μπρος πισω κατα την διευθυνση φορας της μοτο ;)


αυτο που λές είναι πως .. οτι δυνατότερα φρένα μπουν στο Capo θα είναι επικινδυνα γτ θα πέφτουμε? για να καταλάβω ρωτάω φιλικά ετσι?

Αυτο που λεω εγω, ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ, ειναι οτι το πακετο του rsv δεν συγχωρει λαθη και θελει χειρουργικες κινησεις.
πχ.
Με λιγη δυναμη στο δαχτυλο και πιεζοντας την μανετα ενα ποντο, επιφερεις το μεγιστο φρεναρισμα στο capo σε μια δεδομενη ταχυτητα. Εαν την πιεσεις ακομα μισο ποντο (οπως γινεται σε κατασταση πανικου) ας πουμε οτι θα εισαι στα προθυρα μπλοκαρισματος/ή μη.
Εαν τωρα, εχεις πανω στο capo τα φρενα του rsv, πατωντας μισο ποντο την μανετα, επιτυγχανεις παλι το ιδιο φρεναρισμα. Εαν την πατησεις ακομα 2 χιλιοστα μπλοκαρει ή ειναι στα προθυρα να μπλοκαρει τον τροχο.
Δεν νομιζω οτι η πλειονοτητα των οδηγων, εστω και εαν ειναι αρκετα εμπειροι, μπορουν σε κατασταση ζω/πεθαινω να καταφερουν να πετυχουν με τοση ακριβεια φρεναρισμα.............................
Γιαυτο και τα φρενα του capo, αλλα και του tuono, εχουν μια μεγαλυτερη προοδευτικοτητα, για να συγχωρουν τα λαθη σε καταστασεις πανικου αλλα και να εχεις καλυτερη αισθηση σε καθημερινες μετακινησεις ;)
Ριξε μια ματια στα φρενα του tuono και θα δεις οτι οι τρομπες των φρενων τους ειναι 15αρες, εναντι των 18 που εχουν τα rsv.

Η ενσταση μου λοιπον, εχει να κανει με το πακετο των φρενων οχι ομως στις επιμερους αλλαγες (πχ ο caporaid εχει αλλαξει μονο δαγκανες, εγω μαλλον παω μονο για τρομπα απο tuono).
και η προσωπικη μου εμπειρια, μου εχει δειξει οτι το capo εχει μια χαρα φρενα, οπως ειναι μαμα και δεν χρειαζεται καμια απολυτως μετατροπη ;)


Δεν ξερω εαν με καταλαβαινεις τι θελω να πω.


ps.Ο στρατηγος εχει φρικαρει λεμε, αλλα πιστευω οτι ολες οι συζητησεις εχουν να προσφερουν κατι ;) Εστω και εαν ο Θεμης πρεπει να χωρισει τα ποστ μετα :P :P




APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Brembo μαμίσια τακάκια και (ταχεία) φθορά τους...
« Απάντηση #61 - : Ιούνιος 17, 2010, 08:39:55 μμ »
..καλά παει το θέμα.. ειναι αναπόφευκτες  οι συγκρίσεις αν και το θέμα ειναι οι γνώμες αναβατων με τα μαμισια τακάκια και αν μπορουμε να βαλουμε τα ιδια απο αλλου πιο φτηνά...  :bye:

-- μιλάμε για τακακια στο σακουλακι απο aprilia... αυτα υπάρχουν μονο απο την εταιρεία...

--και τις αλλες φορες -πολλες- που τα εχω βγαλει.. να  μου εχουν παει 5,000 κλμ..περιπου...

δηλαδη 2 φορες το χρόνο...περίπου...

τι να πω.. ισως να ηταν φόλα παρτίδα...

*

astrahan

Απ: Brembo μαμίσια τακάκια και (ταχεία) φθορά τους...
« Απάντηση #62 - : Ιούνιος 17, 2010, 08:55:58 μμ »
Θέμη και τα δικά μου μαμά στο καινούργιο Capo 3000 χλμ κράτησαν

υγ. Εγώ έμαθα να στρίβω χωρίς φρένα, ένα τσίμπημα πριν τη στροφή, μια ταχύτητα κάτω και βουρ με όλα... αυτό που λέν οδήγηση με ροή...  :h22:

(βάλε τα Pireli, δεν θα χρειάζεσαι τα φρένα  :tez: :tez: :tez:)


edit: ο bross400 παραπάνω καλά τα λέει...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 17, 2010, 09:02:25 μμ από astrahan »

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Brembo μαμίσια τακάκια και (ταχεία) φθορά τους...
« Απάντηση #63 - : Ιούνιος 17, 2010, 08:58:27 μμ »
Παιζει μεγαλο ρολο παντως και το πως φρεναρει κανεις

Χρησιμοποιωντας το μοτερ με κατεβασματα σιγουρα γλυτωνουμε τακακι (ταξιτζης μου το ειχε πρωτοπει αυτο)

*

Αποσυνδεδεμένος CAPORAID

  • *******
  • 1964
  • Φύλο: Άντρας
  • KTMMMMMMMMM !!!!!!
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 super adventure
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Brembo μαμίσια τακάκια και (ταχεία) φθορά τους...
« Απάντηση #64 - : Ιούνιος 17, 2010, 09:01:02 μμ »
..καλά παει το θέμα.. ειναι αναπόφευκτες  οι συγκρίσεις αν και το θέμα ειναι οι γνώμες αναβατων με τα μαμισια τακάκια και αν μπορουμε να βαλουμε τα ιδια απο αλλου πιο φτηνά...  :bye:

-- μιλάμε για τακακια στο σακουλακι απο aprilia... αυτα υπάρχουν μονο απο την εταιρεία...

--και τις αλλες φορες -πολλες- που τα εχω βγαλει.. να  μου εχουν παει 5,000 κλμ..περιπου...

δηλαδη 2 φορες το χρόνο...περίπου...

τι να πω.. ισως να ηταν φόλα παρτίδα...


δεν μπορει βρε Θεμη ολες τις φορες τα τακακια απο μαμα απριλια να ειναι φολα παρτιδα. παντα αυτα βαζω και στα 2 καπο που ειχα και στη κυριολεξια ξεχνας να τα αλλαξεις. αυτο που συμβαινει σε σενα δεν εχει εξηγηση πραγματικα   :thnk: :thnk: :thnk:

και στου tgeros και του κουμπαρου μου του κωστα silvestercat τα ιδια μαμα brembo φορανε και βγαζουν πανω απο 20000 χλμ. σε καπο γενικως πρωτη φορα ακουω τα μπροστινα τακακια να θελουν αλλαγη σε αυτα τα λιγοστα χιλιομετρα  :thnk: :thnk:

τι να σου πω ρε φιλε πρεπει να του πινεις το αιμα στο μπροστινο φρενο αλλα και παλι μονο 5000 χλμ δεν δικαιολογειται :ohyes: :ohyes:

*

astrahan

Απ: Brembo μαμίσια τακάκια και (ταχεία) φθορά τους...
« Απάντηση #65 - : Ιούνιος 17, 2010, 09:06:03 μμ »
εσύ μ' έσκασες...

στην επόμενη αλλαγή θα βάλω brembo...

άντε να δούμε...

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Brembo μαμίσια τακάκια και (ταχεία) φθορά τους...
« Απάντηση #66 - : Ιούνιος 17, 2010, 09:08:41 μμ »
..πάντως πιο πάνω ενα παληκάρι εγραψε οτι του βγαλανε 5000 κλμ.. μεσα στην πολη..

εγω λεω...μεσο ορο 5000 κλμ... (μπορεί 3000 μπορεί και..7,000.. μαξιμουμ..)..

επίσης ειχα ρωτησει καποτε τον Haritos και μου ειχε πει στα 6000 χλμ....


Υ.Γ.
φυσικά δε λεω οτι δεν παίζει ρολο το πως φρενάρεις, αλλά η διαφορα 3000 - 20,000 ειναι τεράααστια....

Υ.Γ.
ρε.. Γρηγόρη.. δεν εισαι και κουλάντζα απο όσο ξέρω... :P κάτσε να ρωτησω τις φημες τι λένε για σενα που βγαζεις 20,000 κλμ...

-- ο.κ. προφανώς ειμαι και εγω ταλιμπάν...

μέχρι στιγμής το καλύτερο που ακουσα και θα προσανατολιστω ειναι αυτο που ειπε ο el presidente....

*

Kavaliwtis

Απ: Brembo μαμίσια τακάκια και (ταχεία) φθορά τους...
« Απάντηση #67 - : Ιούνιος 17, 2010, 09:14:18 μμ »
Τελικα θα σταματησεις να προσπαθεις για endo ή θα βαλεις νεα τακακια?  :D

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Brembo μαμίσια τακάκια και (ταχεία) φθορά τους...
« Απάντηση #68 - : Ιούνιος 17, 2010, 09:19:26 μμ »
Τελικα θα σταματησεις να προσπαθεις για endo ή θα βαλεις νεα τακακια?  :D

δε γινεται.. ειναι πολύ μαλακά τα συγκεκριμένα...  :P
με τα ημισκληρα ισως... :D

*

Αποσυνδεδεμένος AGENT

  • *****
  • 536
  • Φύλο: Άντρας
  • Ολα ειναι απλα! Εμεις τα μπερδεύουμε!!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Brembo μαμίσια τακάκια και (ταχεία) φθορά τους...
« Απάντηση #69 - : Ιούνιος 17, 2010, 09:55:59 μμ »
Κοσμά καταρχάς δεν κάνω παράθεσή στις παραθέσεις γτ θα γίνει χαμός... :tez:

πρώτον εγώ προσωπικά στις εθνικές αν πέσω κάτω πό τα 180 με παίρνει ο ύπνος και γι αυτό άλλωστε πηγαίνω από τα βουνά και για να χαζεύω. Ενδεχομένως για τις περισσοτερες διαδρομές που κάνω ιδανικός να ήταν ένας πήγασος αλά έστω και τις λίγες φορές που θα χρειαστεί να μπώ εθνική θέλω να κάνω ένα BBBRRRAAAOOOOUUU  :D και να βγώ όσο το δυνατόν πιο γρήγορα γτ βαριέμαι. Ο προσάνατολισμός των mega  on off πιστεύω οτι είναι ξεκάθαρα τα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων και γι αυτό άλλωστε στις διαφημισεις τους οι κατασκευάστριες εταιρείες τα δείχνουν δικάβαλα και τριβάλιτσα με φόντο το ηλιοβασίλεμα  :D ... αυτό πιστεύω είναι χαρακτηριστικό για τον προσανατολισμο τους και τα sport touring δεν νομίζω να έχουν καμμία τρελη διαφορά στην αυτονομία.

Δευτερον στον τύπο της κινητικής ενέργειας συντελεστής είναι και η μάζα m σωστα? Σίγουρα η ταχύτητα έχει μεγαλυτερη βαρύτητα στο αποτέλεσμα γιατί τετραγωνίζεται (  :D πάντα γελούσα με αυτη τη λέξη...) Δεν λέω οτι είναι μία η αλλη αλλά δεν μπορούμε να αμφισβιτησουμε την σημασία και του βάρους στο τελικό αποτελεσμα.

Τρίτον mille δεν έχω οδηγήσει έχω οδηγήσει όμως tuono και μπορώ να πώ πως τα φρένα του πολύ θα μου άρεσαν στο Raid μου. Δεν έχω καμμία κάψα να λεω ότι έχω φρένα απο Mille αν έβλεπα οτι αυτό θα ήταν περιττο ή τελείως έξω απο το χαρακτήρα της μοτο. Αλλά ένα πακετάκι φρένα απο tuono -μιας και είναι όπως λές πιο προοδευτικά και τα έχω δοκιμάσει- σε συνδυασμό με ABS για εμένα θα ήταν το ιδανικό χωρίς νομίζω να είναι επικύνδυνο.

Εάν έβγαινε ένα νέο Capo ( που τέτοια τύχη...) πιστεύω οτι τα φρένα θα ήταν απο τα πρώτα πράγματα που θα βελτίωναν, και συγκριτικά με τον ανταγωνισμό αλλά και γιατί έχει προχωρήσει πολύ η τεχνολογία των ελαστικών της κατηγορίας. Τα φρένα είναι δεκαετίας και βάλε... και για εμένα αυτό πλέον δεν μου φτάνει...BTW όταν είσαι για αλλαγή λάστιχα pirelli scorpion trail δαγκωτό!

Σαν τελικό συμπέρασμα δεν πιστεύω οτι διαφωνούμε σε τόσο καίρια πράγματα. Εσύ λές οτι πακέτο φρένων από Mille θα ήταν ακραίο, εγώ λέω οτι θέλω περισσοτερη δύναμη χωρίς απαραιτητα να είναι από mille... Το βασικό ίσως είναι το ότι εσύ θεωρείς τα φρένα επάρκή ενω εγώ όχι. Δεν είναι λίγες οι φορές που εχω χρειαστεί περισσότερη δύναμη στην Αττική Οδό με το Capo μου...

Η όποια βελτίωση - αναβάθμιση εγώ θα την έκανα σταδιακά με την εξής σειρα:

Σωληνάκια υψηλής ( τα έχω ήδη )

Δίσκοι

Δαγκάνες

Τρόμπα-ABS Μαζί.

Μϊα δοκιμή θα μας πείσει... όταν φρεθούν τα φράγκα :D



Κατα τα άλλα ο Θέμης θέλει δεν θέλει θα πάει ψάχνοντας μέχρι να βρεί την μο#ν@ρα που θα φτιάχνει καλύτερο στιφάδο από τη μάνα του...  :P  θα μας βρίζει που θα πρεπει να ξεχωρίσει το θέμα σε τακάκια και τουμπάνιασμα φρένων... :P κι εγώ θα τριβελίζομαι με το πώς μπορώ να κάνω το Raid πιο απόλυτο από όσο ήδη είναι!!!!!

Α!!! Και η εθνικάρα γ@μ#σε!!!!

Αυτά   :bye:
ΒΒΒΒΒBBRRRRRAAAAAAOOOOOUUUU!!!!!!!

http://www.jackets4bikes.com/

*

Αποσυνδεδεμένος CAPORAID

  • *******
  • 1964
  • Φύλο: Άντρας
  • KTMMMMMMMMM !!!!!!
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 super adventure
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Brembo μαμίσια τακάκια και (ταχεία) φθορά τους...
« Απάντηση #70 - : Ιούνιος 17, 2010, 10:13:58 μμ »
λοιπον Θεμη ασχετο τωρα ,αλλα με τις δαγκανες απο μιλλε και ενα ελατηριο hyperpro που εβαλα στο μαμα αμορτισερ του raid το μηχανημα γαζωνει. ειμαι και σε σκεψη για τρομπα απο τουονο αλλα εχει βελτιωθει πολυ σε δυναμη και να σου πω περιμενω να βαλει και ο Κοσμας την τρομπα που εχει παρει απο τουονο ,στο καπο για να δω τυχον διαφορες !!!

οσο για το abs παιδια με τις δαγκανες του μιλλε ενεργοποιειται πολυ πιο δυσκολα απο'τι πριν και ετσι νιωθεις τη δυναμη καλυτερα !! πρεπει να φρεναρεις πολυ δυνατα και αποτομα πλεον για να ενεργοποιηθει το abs αν και απο λαστιχα ειμαι χαλια  :)



υ.γ. σιγουρα Θεμη το ποστ παει για σπλιτ................ :D :D :D :D


 :bye: :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Brembo μαμίσια τακάκια και (ταχεία) φθορά τους...
« Απάντηση #71 - : Ιούνιος 17, 2010, 10:18:56 μμ »
agent...sorry φιλε.. αλλά δικαιώνεις τη φημη του βλαμ@$#νου...  :P :tez: νομίζω ξεπερνάς και τον αλλο ερημικο.... (α ρε Leftis.. που τους βρηκες..)... εν πασει περιπτώσει..μ`αρεσει το τουμπάνιασμά σου..

caporaid.. μπορώ να φανταστω αυτό που λες... :ohyes: :ohyes: εγω ακομα ειμαι παιζακι και θα αργισω για τετοια....

τελος.. ελπίζω να απαντησουν κι αλλοι caponordisti... αλλιώς θα παω για ΚΤΜ...

*

Αποσυνδεδεμένος AGENT

  • *****
  • 536
  • Φύλο: Άντρας
  • Ολα ειναι απλα! Εμεις τα μπερδεύουμε!!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Brembo μαμίσια τακάκια και (ταχεία) φθορά τους...
« Απάντηση #72 - : Ιούνιος 17, 2010, 10:22:03 μμ »
λοιπον Θεμη ασχετο τωρα ,αλλα με τις δαγκανες απο μιλλε και ενα ελατηριο hyperpro που εβαλα στο μαμα αμορτισερ του raid το μηχανημα γαζωνει. ειμαι και σε σκεψη για τρομπα απο τουονο αλλα εχει βελτιωθει πολυ σε δυναμη και να σου πω περιμενω να βαλει και ο Κοσμας την τρομπα που εχει παρει απο τουονο ,στο καπο για να δω τυχον διαφορες !!!

οσο για το abs παιδια με τις δαγκανες του μιλλε ενεργοποιειται πολυ πιο δυσκολα απο'τι πριν και ετσι νιωθεις τη δυναμη καλυτερα !! πρεπει να φρεναρεις πολυ δυνατα και αποτομα πλεον για να ενεργοποιηθει το abs αν και απο λαστιχα ειμαι χαλια  :)



υ.γ. σιγουρα Θεμη το ποστ παει για σπλιτ................ :D :D :D :D


 :bye: :bye: :bye:

Eτσι μπριζωσε μας κι αλλο... δεν μας φτάνει το κεφάλι μας το φευγάτο! :psdof: :psdof: :psdof: :D :D
ΒΒΒΒΒBBRRRRRAAAAAAOOOOOUUUU!!!!!!!

http://www.jackets4bikes.com/

*

Kavaliwtis

Απ: Brembo μαμίσια τακάκια και (ταχεία) φθορά τους...
« Απάντηση #73 - : Ιούνιος 17, 2010, 10:40:07 μμ »
τελος.. ελπίζω να απαντησουν κι αλλοι caponordisti... αλλιώς θα παω για ΚΤΜ...

Το απλο ή το adventure?  :thnk:

*

astrahan

Απ: Brembo μαμίσια τακάκια και (ταχεία) φθορά τους...
« Απάντηση #74 - : Ιούνιος 17, 2010, 10:43:21 μμ »
τώρα που το λέτε θα ήθελα τα φρένα του mille, ένα μπροστινό ανάποδο WP 50αρι full ρυθμιζόμενο, και ένα πίσω επίσης, στον κινητήρα κεφαλές και σώματα του touono, ακράπες ξετάπωτες, κλιπόνια κάτω από την πλάκα και μονόσελο με κοκοβιό πίσω...





α... και να το κάνω τριβάλιτσο γιατί μ' αρέσει ο χαλαρός ταξιδιωτικός τουρισμός σε επαρχιακούς δρόμους... :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης