Οχι δεν την εχω κοιταξει.Αλλα αν κατι ετρεχε με αυτην δεν θα φαινοταν οταν τσεκαρανε τον ανορθωτη?εννοω στις μετρησεις
Οχι γιατί παίζει μια να κάνει επαφή μία να μην κάνει οπότε θα σου δείχνει καλές τάσεις. Το έχω πάθει και στο λέω.
Όταν ελέγχεις την τάση με βολτόμετρο οι πιθανότητες είναι αν δεν υπάρχει πλήρης διακοπή να δεις `καλή τάση` επειδή δεν υπάρχει φορτίο. Οξειδωμένες επαφές ή υγρασία στις φίσες μπορεί να ρίχνει την τάση όταν υπάρχει φορτίο όπως δηλαδή όταν πατάς μίζα.
Τι ιστορικό έχει το Capo; Τώρα το πήρες; Το κινούσες καθημερινά πρίν; Πόσο καιρό έχει μείνει ακίνητο;
Το σύμπτωμα αυτό που οι περισσότεροι μεταφράζουν σε πρόβλημα μπαταρίας είναι όπως σου είπε και ο 17ιντζος σχεδόν πάντα επαφές αφού μεταξύ μπαταρίας και μίζας δεν υπάρχουν φίσες παρά μόνο ο ρελές.
Χωρίς να μπαίνω σε τεχνικές λεπτομέρειες .......................
Σκέψου απλά όταν το καλώδιο από την μπαταρία στην μίζα είναι εντάξει έχει αμελητέα αντίσταση π.χ. 0,05 Ω. Η ένταση του ρεύματος της μπαταρίας είναι 12 / 0.05 = 240 A για την μίζα (cranking power που λένε στο χωριό μου).
Αν από οξείδωση ή άλλο λόγο αυτή η αντίσταση αυξηθεί κατά άλλο ένα αμελητέο 0.04 Ω (που συνήθως είναι μεγαλύτερο) και γίνει 0.09 τότε το ρεύμα που θα περάσει στην μίζα σου θα είναι 130 Α. Όχι καλή ένταση ρεύματος για V2. Αυτό μπορείς να το μετρήσεις.
Λύση για να βρεις την υγειά σου και να βάζεις μπροστά μετά από ένα μήνα ακινησίας απροβλημάτιστα ανανέωσε τις επαφές αλλά μην αρκεστείς σε πρεσσαριστά βίσματα αλλά κόλλησέ τα με πολύ καλάϊ ώστε να μην υπάρχει χώρος για οξείδωση και καλό θα είναι να βάλεις θερμοσυστελλόμενο πλαστικό και φυσικά βαζελίνη (εκτός αν είσαι γαύρος
).
Λέω εγώ τώρα εν ολίγοις
ΥΓ Α.. επίσης μπορεί να έχουν οξειδωθεί οι επαφές του ρελέ εσωτερικά και να μην κλείνουν κύκλωμα όπως πρέπει με παρόμοια αποτελέσματα και συμπτώματα όπως τα πιο πάνω.