Όταν πολλά και διάφορα αρχίζουν να πηγαίνουν στραβά -ταυτόχρονα ή διαδοχικά- πάντα σκέφτομαι τον ανορθωτή.Λοιπόν:
1.ΑΒΣ.Άρχισε να ανάβει χωρίς προφανή λόγο και αιτία στις 7000 σαλ (και μετά έσβηνε από μόνο του).Σταδιακά το σημείο που άναβε η ένδειξη άρχισε να πέφτει και τελικά σε συνολικό διάστημα 1 μήνα περίπου έμεινε μόνιμα αναμμένο.
2.Στο ίδιο διάστημα παρατήρησα μια μικρή αδυναμία του κινητήρα σε όλο το φάσμα των στροφών και
3. κυρίως αδράνεια του κινητήρα όταν άφηνα το γκάζι.Φοράω 16ρι γρανάζι και φανταστείτε ότι αν είχα 4500σαλ πχ αφήνοντας το γκάζι για να πάει στις 4000 σαλ έκανε 15 !!! δευτερόλεπτα.
Ο ανορθωτής λοιπόν ¨ανόρθωνε΅στα 17,2 Volt.
Η προιστορία του capo
1.2 πολλαπλασιαστές
2.ο μαμίσιος ανορθωτής στα 45000 κλμ
3.ο - τοποθετημένος στο Bill προ 1,5 έτους - sxelectronics που άντεξε για 16000 κλμ
Λύση 1η Μαμίσιος με 145€ που την απέρριψα κατευθείαν.
2η SX electronics και καινούριος με εγγύηση 2 ετών με φιλική
έκπτωση apriliabikers -15% από την ονομαστική τιμή δηλαδή 85 € (90 θα πρεπε ναναι αλλά τα ψιλά μάλλον μου τακοψε για την τυρόπιτα που τον κέρασα.Τί να κάνω ο άνθρωπος που πήγα στο μαγαζί του στις 13:45 και έκανα οτι μπορούσα για να τον κρατήσω εκεί
)
Παρεπιπτόντως είχα και ένα 2ο πρόβλημα ,το γνωστό με το πίσω φρένο που τοχανα τελείως μετά από 600-700 κλμ.
Κάποιος το ανέφερε για πιθανή υπερθέρμανση του πίσω δίσκου αλλά δεν το πήρα σοβαρά γιατί απλά δεν πατούσα ΚΑΝ στο πίσω φρένο ,ούτε για foot rest απλά τοχα ξεχάσει τελείως.
Γιαυτό και δεν κοίταξα αν ο πίσω δίσκος ζεστάθηκε ποτέ- ενώ εγώ είχα το πόδι μου ..10 εκ μακρυά από το πεντάλ του φρένου.
Ο Αρμακόλας μου είπε οτι το σετέρισμα του πεντάλ παραήταν σφιχτό και πιθανώς ζέσταινε τον πίσω δίσκο που με τη σειρά του ζέσταινε το υγρό φρένου και ....πίσω φρένο τσίου.
Αυτό που μένει να δω είναι αν μετά την εξαέρωση και το χαλάρωμα του πεντάλ θα ξανασυμβεί το ίδιο πράγμα.So far so good.Αν γίνει μάλλον πάω για έμβολο τρόμπας φρένου που παρεπιπτόντως πωλείται en bloc και κοστίζει 85 €.(καμιά ιδέα;;;