APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: makis στις Οκτώβριος 15, 2005, 11:31:07 μμ
-
[color=FFFF00]To μελος Capo δημοσιευσε το παρακατω topic[/color]
παιδια ξερει κανεις αν το ρακορ (ταχυσυνδεσμος)κατω απο το ρεζερβουαρ του CAPO NORD που ηταν πλαστικο,εχει αντικατασταθει με μεταλικο(λεω για το θηλικο στο τελος απο το σωληνακι τηs βενζiνης,και οχι την βαλβιδα πoυ εναι βιδωμενη στο κατω μεροσ του ρεζερβουαρ).
-
δυστυχως φιλε μακη παπαλα... εχει γινει ερωτηση σε συνεργειο της ιταλιας (χειρουργιο!!!) και η απαντηση ηταν αρνητικη.
με λιγη δικη σου θεληση και μερικες καλες γνωριμιες (μηχανουργεια, μαγαζια με μαρκουτσια κτλ) μπορεις να φτιαξεις κατι.
εγω προσωπικα παντως δεν συναντω προβλημα με το πλαστικο, αφου πρωτη φορα το αλλαξα μονος μου στα 30.000 χλμ. θελει πολυ προσοχη το βγαλσιμο και στη τοποθετηση του ρεζερβουαρ.
-
Σε μενα στο σερβις των 1000 μου το εσπασε ο μηχανικος.Δεν γνωριζε οτι θελει προσοχη και λιγο πριν βγαλει το τεποζιτο να αποσυνδεσει τον ταχυσυνδεσμο. Στα και νουρια εχουν αλλαξει με μεταλικο το αρσενικο που ειναι πανω στο τεποζιτο αλλα αγησαν οπως εχει το θηλυκο, πλαστικο και το οποιο ειναι εκεινο που σπαει.
Οποιος το γνωριζει μπορει να προσεξει και να μην το σπασει οταν παει να ανοιξει το τεποζιτο.
-
Εγω και ένας φίλος είμαστε σε συννενόηση με τον Χρήστο στο Μπολασίκη και έχουμε κάνει παραγγελία στην Colder Products (την εταιρία που βγάζει τα σωληνάκια καθως και τα πλαστικά δικά μας) σωλήνάκια και μεταλλικούς ταχυσυνδέσμους (Viton O-rings)επίσεις μετά απο ψαξιμο βρήκαμε και μηχανουργείο κάπου στην Σπ.Πατση που μπορεί να κάνει πρεσαριστά τα fueling cuplers με viton o-rings ( sorry για τα αγγληκά αλλά δεν μου έχονται ακριβώς στα ελληνικά οι ορολογίες)
επίσεις έχουμε κάνει και post για ελληνικό group buy στο apriliaforum.com
-
αν καποιος βρει ακρη ας μου πει,ειναι το 6ο που αλλαξα στα 4 χρονια που εχω το καπο.με την colder δεν βρηκα ακρη,πρεπει να παραγκειλης 40 κ0ματια.παντος παραμενει προβλημα γιατι μπορει να μεινεις στη μεση του πουθενα.εχω παντα 2ρο μαζι μου,σκεφτομαι να κανω πατεντα με κατι ποιο απλο.CAPO -(SAVAS το ονομα μου)
-
Μπορείς να παραγγείλεις μεταλικά racor από http://www.mcmaster.com/.
1x 5478K111 Hi Pressure Chrome-Pltd Brass Quick-Conn Cplg Plug, 1/4" NPT Male, 1/4" Coupler, Shut-Off Valve
1x 5478K101 Hi Pressure Chrome-Pltd Brass Quick-Conn Cplg Plug, 3/8" Tube ID, 1/4" Coupler, Straight Thru
2x 5478K79 Hi Pressure Chrome-Pltd Brass Quick-Conn Cplg Socket, 1/4" Tube ID, 1/4" Coupler, Shut-Off Valve
1x 9464K16 Viton O-Ring AS568A Dash Number 011, Packs of 100 (Same as 9464K342)
Τα τελευταία είναι λαστιχάκια Viton σε σακουλάκι των 100. Πρέπει να αλλάξεις αυτά που έχουν πάνω με αυτά από το σακουλάκι. Επίσης θέλεις και λαστιχάκια βενζίνης (υψηλής), τα οποία μπορείς να πάρεις από εδώ. Θέλει μία πατέντα για να μπουν. Κοστίζουν γύρω στα 75 ευρώ και έρχονται με courier.
Αν κάποιος τα παραγγείλει και θέλει περισσότερες πληροφορίες τα ξαναλέμε.
-
ενδιαφερομαι να παραγκειλω τα ρακορ,μπορεις να μου πεισ το τηλεφωνο σου να τα πουμε.ΣΑΒΒΑΣ(capos)
-
Φίλε CAPO, μπορώ να σου λύσω την απορία, μιας και μου έχει βάλει ο Ψωμόπουλος(Service), μεταλικά ρακοράκια. Δεν θυμάμαι όμως το κόστος!
-
Χρίστο τα ίδια λέει σε όλους μου φαίνεται.
Τα ρακόρς είναι της εταιρίας Colder Products. Αν τα κοιτάξεις γράφουν CPC (colder products company). H aprilia φοράει τα πλαστικά.Το μοναδικό μεταλλικο που χρησιμοποιεί είναι το ένα ακροφυσιο κάτω απ το τεπόζιτο. (οπότε δεν παίζει περίπτωση να τα έχει αλλάξει διοτι απλά δεν υπάρχουν).
Βεβαια οι «φιλοι» μας οι αμερικάνοι ελυσαν το πρόβλημα.Λίγο υπομονή και θα το λύσουμε και αυτό. ;-)
-
CHRIS wrote:
Φίλε CAPO, μπορώ να σου λύσω την απορία, μιας και μου έχει βάλει ο Ψωμόπουλος(Service), μεταλικά ρακοράκια. Δεν θυμάμαι όμως το κόστος!
Εμένα μου πήρε 50,00 eur με δικιά του πατέντα σε μηχανουργείο φτιαγμένα με μεταλλικά σωληνάκια γιατί της Aprilia κοστίζουν 90,00 eur ,αλλά όπως μου είπε ο bill αργότερα, δεν πάσχει στο σημείο εκείνο το Capo. Αλλού είναι το πρόβλημα.
-
geo wrote:
Εμένα μου πήρε 50,00 eur με δικιά του πατέντα σε μηχανουργείο φτιαγμένα με μεταλλικά σωληνάκια γιατί της Aprilia κοστίζουν 90,00 eur ,αλλά όπως μου είπε ο bill αργότερα, δεν πάσχει στο σημείο εκείνο το Capo. Αλλού είναι το πρόβλημα.
Δηλαδή άλλαξε μόνο τα λαστιχάκια βενζίνης με μεταλλικά αλλά οι ταχυσύνδεσμοι παρέμειναν ως είχαν, δηλαδή πλαστικοί.
zeli wrote:
Βεβαια οι «φιλοι» μας οι αμερικάνοι ελυσαν το πρόβλημα.Λίγο υπομονή και θα το λύσουμε και αυτό.
Zeli αναμένουμε ;-)