0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Κατ' αρχή χερετώ τα μέλη του forum.Εχω ένα περίεργο πρόβλημα με το capo μου (μοντέλο 2004 37000Κm) όταν είναι κρύο δύλέυει σχετικά καλά. όταν όμως η θερμοκρασία ανεβαίνει τότε αρχίζει να κάνει διακοπές η ισχύς του μειώνεται και ειδει κότερα στις 4000-5500 σ.α.λ.όταν ανοίγω απότομα το γκάζι στο ρενλαντί κοντευει να σβήσει και καμια φορά το κάνει. Το πήγα στο service και ο τύπος αφού το κράτησε 4 μέρες μου είπε ότι δεν υπάρχει καμία ενδειξη για βλάβη. και ότι θέλει πάρα πολύ ψάξιμο και δεν μπορεί να το επισκευάσει. Αν κάποιος είχε παρόμοιο πρόβλημα ας μου πεί τι μπορεί να είναι. Επίσης ξέρει κάποιος να μου προτείνει κάποιον καλό τεχνικό στην Αττική?
Επίσης ο τύπος που το πήγαινα για service μου είπε ότι αν σου δώσουνε 1000 euro για το capo να είσαι ευχαριστημένος, εγώ μου λεει δεν το παίρνω ούτε με 500. Εγώ βέβαια του είπα ότι προτιμώ να το φουντάρω στην θάλασσα. Ακου να δείς με έβγαλε απο τα ρούχα μου. Σας ευχαριστώ όλους. Πάω καρφωτός στον Ζαφειρίου.
Λοιπόν παιδιά ήρθα σε επικοινωνία με τον Ζαφειρίου. Μου είπε έλα να το δώ. Πάω λοιπόν και μέσα σε μία ώρα όχι μόνο βρήκε την βλάβη αλλά και την επισκεύασε κιόλας. Ο τύπος είναι απαιχτος, δικαιωματικά φέρει τον τίτλο "ο γιατρός". Τελικά δύο πολλαπλασιαστές ήταν off, ένας μπροστά και ένας πίσω. Συνχρόνισε και τους κυλίνδρους και το μηχανάκι πετάει. Έμεινα άφωνος.Εχω λοιπόν να πώ ένα μεγάλο ευχαριστώ πρώτα στον "γιατρό" βασίλη και ύστερα σέ όλα τα παιδιά του forum Για την πολύτιμη βοήθεια τους.
Πήγαινε και στον άσχετο μάστορα που δεν εύρισκε τι είχε και πέστου να ασχολείται μόνο με παπιά από δω και στο εξείς, αλλά και μία επιστολή στη μαμά Aprilia για τον έξουσιοδοτημένο δυσφημιστή της δεν θα έβλαπτε, ακούς εκεί δεν φτιάχνεται.
Παράθεση από: vagmits στις Ιούνιος 17, 2008, 08:45:19 μμΛοιπόν παιδιά ήρθα σε επικοινωνία με τον Ζαφειρίου. Μου είπε έλα να το δώ. Πάω λοιπόν και μέσα σε μία ώρα όχι μόνο βρήκε την βλάβη αλλά και την επισκεύασε κιόλας. Ο τύπος είναι απαιχτος, δικαιωματικά φέρει τον τίτλο "ο γιατρός". Τελικά δύο πολλαπλασιαστές ήταν off, ένας μπροστά και ένας πίσω. Συνχρόνισε και τους κυλίνδρους και το μηχανάκι πετάει. Έμεινα άφωνος.Εχω λοιπόν να πώ ένα μεγάλο ευχαριστώ πρώτα στον "γιατρό" βασίλη και ύστερα σέ όλα τα παιδιά του forum Για την πολύτιμη βοήθεια τους.Μα τι ΒΛΑΚΑΣ είναι αυτός ο Βασίλης;Στό φτιαξε;Και είχα σηκώσει ρε γμτ 500 ευρω απο την τράπεζα.....
Επίσης ο τύπος που το πήγαινα για service μου είπε ότι αν σου δώσουνε 1000 euro για το capo να είσαι ευχαριστημένος, εγώ μου λεει δεν το παίρνω ούτε με 500. Εγώ βέβαια του είπα ότι προτιμώ να το φουντάρω στην θάλασσα. Ακου να δείς με έβγαλε απο τα ρούχα μου. Το πήγα στο service και ο τύπος αφού το κράτησε 4 μέρες μου είπε ότι δεν υπάρχει καμία ενδειξη για βλάβη. και ότι θέλει πάρα πολύ ψάξιμο και δεν μπορεί να το επισκευάσει.
Επειδή κάποιος κατέκρινε τον Βασίλη επειδή δεν του κοίταξε την μηχανή εδώ και τώρα, εγώ έχω να πω το εξής. Εάν δεν υπήρχε ο Βασίλης, και όχι μόνο αυτό, αλλά και με τον χαρακτήρα του Βασίλη, και περιπλανιώμασταν σε διάφορους "Αλμπάνηδες" μηχανικούς όπως διαβάζω παραπάνω, πόσοι από μας θα είχαν μείνει στην Aprilia, και σε τελική ανάλυση αν θα υπήρχε αυτό το site λόγω έλειψης Απριλιανών.
Παράθεση από: costas στις Ιούλιος 09, 2008, 07:10:49 μμΕπειδή κάποιος κατέκρινε τον Βασίλη επειδή δεν του κοίταξε την μηχανή εδώ και τώρα, εγώ έχω να πω το εξής. Εάν δεν υπήρχε ο Βασίλης, και όχι μόνο αυτό, αλλά και με τον χαρακτήρα του Βασίλη, και περιπλανιώμασταν σε διάφορους "Αλμπάνηδες" μηχανικούς όπως διαβάζω παραπάνω, πόσοι από μας θα είχαν μείνει στην Aprilia, και σε τελική ανάλυση αν θα υπήρχε αυτό το site λόγω έλειψης Απριλιανών. Έτσι ακριβώς..... Εγώ 1000% δεν θα είχα πάρει το Caponord αν δεν ηπήρχε ο Βασίλης........
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι