0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Jonar

  • *
  • 10
  • Φύλο: Άντρας
  • RAIIIIIIIID
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord Rally Raid ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ
  • Αντιδράσεις: +2
Όπως φαίνεται και στη φωτό, όταν το βάζω στο διπλό σταντ βρίσκει το ψαλίδι στην αριστερή εξάτμιση. Ελάχιστα μεν, βρίσκει δε. Η δεξιά σωλήνα, από την άλλη, έχει μπόλικο χώρο.

Το μηχανάκι το 'χω ούτε δυο μήνες, λέτε να έχει φάει καμιά ψιλή στο πλάι, ή παίζει κάτι με την ανάρτηση; :thnk:



*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5483
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4676
Απ: Capo RR, διπλό σταντ και απόσταση ψαλιδιού από την εξάτμιση
« Απάντηση #1 - : Οκτώβριος 16, 2019, 08:09:17 μμ »
99 % δεν ειναι τπτ από τα δυο που υποψιάζεσαι. Αν προσέξεις καλύτερα τα καγκελα πάνω στα οποία στηρίζεται το μαρσπιέ του συνοδηγού πιέζουν την εξάτμιση πάνω στο προστατευτικό θερμοκρασίας. Ειναι συνηθες στο capo κι αυτό γιατί λογικά είτε ο δικός σου συνοδηγός είτε του προηγούμενου ιδιοκτήτη ανεβοκατέβαινε στη μηχανή από αυτή τη μεριά κι όλο το βάρος του συνοδηγού επεφτε πάνω εκεί και λύγιζε προς τα μέσα με αποτέλεσμα να ακουμπάει η εξάτμιση στο ψαλίδι. Με τρόπο και λίγο κόπο μπορείς να το ξαναφέρεις στα ίσα του πιστεύω.

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος Jonar

  • *
  • 10
  • Φύλο: Άντρας
  • RAIIIIIIIID
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord Rally Raid ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: Capo RR, διπλό σταντ και απόσταση ψαλιδιού από την εξάτμιση
« Απάντηση #2 - : Οκτώβριος 16, 2019, 08:19:19 μμ »
Ουάου, κι εγώ απορούσα αν είναι η γωνία λήψης που δείχνει το κάγκελο τόσο κοντά και περίμενα να γυρίσω σπίτι να το δω.
Λες πρέπει να βγάλω τα κάγκελα και να τα ισιώσω;

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5483
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4676
Απ: Capo RR, διπλό σταντ και απόσταση ψαλιδιού από την εξάτμιση
« Απάντηση #3 - : Οκτώβριος 16, 2019, 08:30:36 μμ »
Τα κάγκελα δυστυχώς είναι κολλημένα στο υποπλάισιο. Για να βγούν πρέπει να λύσεις όλο το υποπλάισιο. Οπότε πρέπει να βρεις άλλο τρόπο. Κι εμένα ειχε μια ελαφριά κλίση πρός τα μέσα τα τράβηξα με αρκετή προσοχή και ηρθαν ελάχιστα. Κάποιος τρόπος θα υπάρχει να ισιώσουν χωρίς να ξεκολλήσουν από την πίεση από το υποπλαίσιο.

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος Jonar

  • *
  • 10
  • Φύλο: Άντρας
  • RAIIIIIIIID
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord Rally Raid ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: Capo RR, διπλό σταντ και απόσταση ψαλιδιού από την εξάτμιση
« Απάντηση #4 - : Οκτώβριος 16, 2019, 09:00:15 μμ »
Θενκς, θα δω τι μπορεί να γίνει, αν και λέω να ακολουθήσω τον απαράβατο κανόνα "μην το αγγίζεις αν δεν ξέρεις τι κάνεις" και να το πάω σε κάποιον  :blus:

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5483
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4676
Απ: Capo RR, διπλό σταντ και απόσταση ψαλιδιού από την εξάτμιση
« Απάντηση #5 - : Οκτώβριος 16, 2019, 11:30:58 μμ »
Έτσι είναι το υποπλαίσιο για να καταλάβεις καλύτερα.
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος paramedic

  • *******
  • 2126
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord RRR
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Capo RR, διπλό σταντ και απόσταση ψαλιδιού από την εξάτμιση
« Απάντηση #6 - : Οκτώβριος 17, 2019, 01:29:54 μμ »
Γρύλος αυτοκινήτου και ξύλινος τακός στο ψαλίδι για να μην το γρατσουνισεις και θα έρθει. Αν υπήρχε δυνατότητα και για ζέσταμα του μαρσπιε στο κατάλληλο σημείο για να μην στρεσαριστει η κόλληση στο υποπλαίσιο ακόμα καλύτερα.
Και αν δεν με σέβεστε να με φοβάστε....

*

Αποσυνδεδεμένος Jonar

  • *
  • 10
  • Φύλο: Άντρας
  • RAIIIIIIIID
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord Rally Raid ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: Capo RR, διπλό σταντ και απόσταση ψαλιδιού από την εξάτμιση
« Απάντηση #7 - : Οκτώβριος 17, 2019, 06:20:20 μμ »
Γρύλος αυτοκινήτου και ξύλινος τακός στο ψαλίδι για να μην το γρατσουνισεις και θα έρθει. Αν υπήρχε δυνατότητα και για ζέσταμα του μαρσπιε στο κατάλληλο σημείο για να μην στρεσαριστει η κόλληση στο υποπλαίσιο ακόμα καλύτερα.

οι ανοχές του θα είναι οι ίδιες μετά το ίσιωμα/ζέσταμα όμως;

*

Αποσυνδεδεμένος stavros75

  • *****
  • 356
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Caponord 1000 ABS 05'
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Capo RR, διπλό σταντ και απόσταση ψαλιδιού από την εξάτμιση
« Απάντηση #8 - : Οκτώβριος 18, 2019, 12:29:46 πμ »
Είχα το ίδιο πρόβλημα και έφτιαξα την εξάτμιση.

Στάλθηκε από το Mi 9T Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


*

Αποσυνδεδεμένος dimos47ki7

  • ***
  • 148
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Caponord 06
  • Αντιδράσεις: +6
Απ: Capo RR, διπλό σταντ και απόσταση ψαλιδιού από την εξάτμιση
« Απάντηση #9 - : Οκτώβριος 19, 2019, 06:27:18 μμ »
Η αλήθεια είναι ότι η βάση του μαρσπιε φαίνεται υπερβολικά λυγισμένη. Μήπως έφαγε καμμία στατική πτώση και στραβωσε τόσο. Κι εμένα ήταν στραβή και ακοπουσε στην λαμαρίνα της εξάτμισης αλλά όχι σε σημείο να σπρώξει όλη την εξάτμιση τόσο μέσα.

Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


*

Αποσυνδεδεμένος naftilos

  • *******
  • 2794
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso ie/Caponord Raid
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Capo RR, διπλό σταντ και απόσταση ψαλιδιού από την εξάτμιση
« Απάντηση #10 - : Οκτώβριος 19, 2019, 07:40:46 μμ »
Ο λαιμός της εξάτμισης είναι πάρα πολύ σκληρός και άκαμπτος σε σχέση με τη βάση του μασπιε. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί λοιπόν ο λαιμός σαν κόντρα, αφού πρώτα αφαιρεθεί το προστατευτικό, και με ένα λοστό να σπρωχτεί ο μασπιες να βγει έξω στη θέση του. Τώρα για το λαιμό πως θα απομακρυνθεί από το ψαλίδι δεν ξέρω καθόσον είναι πολύ δυνατός και αυτό εγχείρημα είναι πιο δύσκολο από την επαναφορά του μασπιε
Καλό είναι να μην ζεστάνουμε τίποτα ο μασπιές θα πάει στη θέση του σχετικά εύκολα με ένα λοστό
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 19, 2019, 07:44:15 μμ από naftilos »

*

Αποσυνδεδεμένος paramedic

  • *******
  • 2126
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord RRR
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Capo RR, διπλό σταντ και απόσταση ψαλιδιού από την εξάτμιση
« Απάντηση #11 - : Οκτώβριος 19, 2019, 09:05:25 μμ »
Αυτο που είπα με τον γρύλλο το έχω δει να το κάνουν στο αμερικάνικο φόρουμ οπότε είναι δοκιμασμένο. Το ζέσταμα αν δεν το εχεις μήν το κάνεις. θα έρθει και χωρίς αυτό λογικά σχετικά έυκολα.
Και αν δεν με σέβεστε να με φοβάστε....

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5483
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4676
Απ: Capo RR, διπλό σταντ και απόσταση ψαλιδιού από την εξάτμιση
« Απάντηση #12 - : Οκτώβριος 19, 2019, 10:08:04 μμ »
Νομίζω θέλει λίγο προσοχή κι όχι λύσεις brute force με λοστάρια κτλ. Ισως υπαρχει πιο εξυπνη λύση από αυτή πιθανόν με ιμάντες που έχουν καστανιά και κάποιο σταθερό αντικείμενο ώστε την κόντρα να την φάει το αντικέιμενο κι όχι το ψαλίδι ή η εξάτμιση. Θέλει λίγο σκέψη η υπόθεση.

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος Jonar

  • *
  • 10
  • Φύλο: Άντρας
  • RAIIIIIIIID
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord Rally Raid ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: Capo RR, διπλό σταντ και απόσταση ψαλιδιού από την εξάτμιση
« Απάντηση #13 - : Οκτώβριος 22, 2019, 05:48:55 μμ »
Οκ, άνοιξα έναν μίνι ασκό του Αιόλου, δεν το περίμενα!

Προς το παρόν, όταν το βάζω στο διπλό σταντ ζεστό, άρα η εξάτμιση καίει, θα έχω θέμα με το ψαλίδι; Έχει κάποια ειδική επεξεργασία/φιλμ/βερνίκι που μπορεί να τραυματιστεί από τη θερμοκρασία του σωλήνα;

*

Αποσυνδεδεμένος cool

  • *****
  • 598
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: kawasaki versys 650
  • Αντιδράσεις: +64
Απ: Capo RR, διπλό σταντ και απόσταση ψαλιδιού από την εξάτμιση
« Απάντηση #14 - : Οκτώβριος 22, 2019, 08:21:42 μμ »
απ οτι βλεπω το ψαλιδι σου δεν ειναι βαμμενο αλλα βουρτσισμενο αλουμινιο οποτε δε θα εχεις καποιο θεμα με τη θερμοκρασια,κοιτα ομως να το φτιαξεις κριμα ειναι ο συνεπιβατης να παταει στραβα
θανασης  ΛΑΜΙΑ

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης