0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σήμερα για πρώτη φορά "κοντραρίστικα" επί 4-5 φανάρια με ένα TDM στη Βουλιαγμένης.Η ουσία είναι ότι με κέρασε τσάι όλες τις φορές. Τσάι κεράστηκα επίσης και στις ροπές 2ας και 3ης!!!
Ολα εχουν να κανουν με την αναλογια κιλων ανα ιππο.Περι ορεξεως, κολοκυθοπιτα
εχω κερασει εγω τσαγακι...
Το μόνο σίγουρο που ξέρω για σένα είναι ότι Δευτέρα πρωί θα κεράσεις καφέ και τοποθέτηση εξατμίσεων!! Ε, τώρα αν περισσεύει και κανά μοτέρ από τουόνο ...το κουβεντιάζουμε.Bill, πρέπει οπωσδήποτε το Κάπο μου να γίνει γρηγορότερο από πειραγμένα TDM!! ΚΑΝΕ ΚΑΤΙΙΙΙΙ!!!!!
Σήμερα για πρώτη φορά "κοντραρίστικα" επί 4-5 φανάρια με ένα TDM στη Βουλιαγμένης.Το Κάπο μου φοράει 16άρι μπροστά κι ένα φίλτρο ΚΝ.Το TDM φόραγε εξατμήσεις και φαντάζομαι φίλτρο και μπορεί και PC. Φαινόταν μερακλής το παληκάρι...Η ουσία είναι ότι με κέρασε τσάι όλες τις φορές. Τσάι κεράστηκα επίσης και στις ροπές 2ας και 3ης!!! Ενώ ξεκίναγα γρηγορότερα (χωρίς σπινιάρισμα, με σωστές αλλαγές κλπ) με μάζευε σχετικά γρήγορα και μετά τα 130 η διαφορά άνοιγε ακόμα περισσότερο.Έχει κανένας σχετική εμπειρία? Για να μαι ειλικρινής ήλπιζα ότι το Κάπο θα ήταν πιο γρήγορο... ΥΓ: Θα βάλω μοτέρ από Tuono μου φαίνεται!!!
Πάντως εγώ με τη μετατρόπα στο δρόμο από Διόδια Ελευσίνας μέχρι τη πρώτη στροφή είχα πικράνει 2 TDM που θέλαν πλακίτσα α! και ένα R6 φανάρι φανάρι 2 φορές.Υπάρχει η περίπτωση ο τύπος να φορούσε εκκεντροφόρους στο TDM αν δε ήταν ο Σπηλιώτης(ξέρεις ο αγωνιζόμενος) ε τότε τιμή σου Με 16άρι γρανάζι στο Κάπο, το βρίσκω απίθανο να κερδίσει το TDM ........Μήπως σπινιάριζες από αλλαγή σε αλλαγή?
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι