0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Teacher

  • **
  • 59
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia ETV 1000 Caponord 2004 ABS
  • Αντιδράσεις: +114
Caponord 1000 - προβλήματα - συνεργείο
« - : Αύγουστος 31, 2022, 11:12:24 πμ »
Καλημέρα στην ομάδα. Όπως είπα και σε προηγούμενο ποστ αντιμετωπίζω κάποια θέματα με το Capo. Για αρχή θα πρέπει να αλλάξω αλυσιδογράναζα (προσανατολίζομαι στα 17-45) οπότε όποιος/α έχει να προτείνει κάτι δοκιμασμένο και καλό να το προτείνει (είτε συγκερκιμένη μάρκα-τύπο ή/και κατάστημα).  Επιπλέον, και σε αυτο το σημείο απευθύνομαι κυρίως στους Κερκυραίους του forum, αν γνωρίζουν αξιόπιστο μηχανικό-συνεργείο στην Κέρκυρα (με διάγνωση) ώστε να μου ρυθμίσει το TPS (αν δε θέλει αλλαγή ο αισθητήρας) καθώς και τις πεταλούδες. Δυνατότητα να φύγει η μηχανή από το νησί δεν υπάρχει. Τέλος, θα αλλάξω και λάστιχα και σκέφτομαι τα Road 6. Αν υπάρχει εμπειρία από τα συγκεκριμένα ας ειπωθούν οι εντυπώσεις. Αυτάαα (προς το παρόν). Ευχαριστώ εκ των προτέρων.



*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4093
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2300
Απ: Caponord 1000 - προβλήματα - συνεργείο
« Απάντηση #1 - : Αύγουστος 31, 2022, 01:57:44 μμ »
Καλημέρα στην ομάδα. Όπως είπα και σε προηγούμενο ποστ αντιμετωπίζω κάποια θέματα με το Capo. Για αρχή θα πρέπει να αλλάξω αλυσιδογράναζα (προσανατολίζομαι στα 17-45) οπότε όποιος/α έχει να προτείνει κάτι δοκιμασμένο και καλό να το προτείνει (είτε συγκερκιμένη μάρκα-τύπο ή/και κατάστημα).  Επιπλέον, και σε αυτο το σημείο απευθύνομαι κυρίως στους Κερκυραίους του forum, αν γνωρίζουν αξιόπιστο μηχανικό-συνεργείο στην Κέρκυρα (με διάγνωση) ώστε να μου ρυθμίσει το TPS (αν δε θέλει αλλαγή ο αισθητήρας) καθώς και τις πεταλούδες. Δυνατότητα να φύγει η μηχανή από το νησί δεν υπάρχει. Τέλος, θα αλλάξω και λάστιχα και σκέφτομαι τα Road 6. Αν υπάρχει εμπειρία από τα συγκεκριμένα ας ειπωθούν οι εντυπώσεις. Αυτάαα (προς το παρόν). Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
regina αλυσιδα ή cz ειναι πολυ καλες..συνηθως με jt γραναζια παντρεμα

road 6 ειναι κορυφαιο δρομισιο λαστιχο

τι αρυθμιες κανει?
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5487
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4679
Απ: Caponord 1000 - προβλήματα - συνεργείο
« Απάντηση #2 - : Αύγουστος 31, 2022, 02:37:33 μμ »
Καλημέρα Νίκο, σε αλυσογράναζα προσωπικά ειχα αλλάξει και ειχα φορέσει 17/47 από Ιταλία.  2 δόντια παραπάνω δηλαδή πίσω. Τωρα εχω βάλει και 16αρι μπροστά και το εχω κοντύνει κι άλλο το γρανάζωμα.


Το 17/47 πιστεύω θα σου ειναι οκ.
Εδώ και το λινκ του σετ από Ιταλία. Το έχει και σε μειωμένη τιμή.


https://www.motoracingshop.com/en/kit-final-trasmission-did-for-aprilia-caponord-1000-chain-did-525-zvmx-114-links-front-17-rear-47-chain-525-modify-rear-2.html

Τώρα σχετικά με τας συνεργεία νομίζω ο Περικλής στο bikers & bikes έχει τόσο το διαγνωστικό αλλά και τη γνώση επι του μοντέλου. Επόμενη επιλογή  επισημη aprilia.
Προσωπικά κάνω σχεδόν όλες τις εργασίες μόνος στη μηχανή οπότε και δεν έχω κάποια συγκεκριμένη εμπειρία να σου πω για τα παραπάνω συνεργεία επί προσωπικού.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 31, 2022, 08:08:08 μμ από zisakos_1986 »
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος Teacher

  • **
  • 59
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia ETV 1000 Caponord 2004 ABS
  • Αντιδράσεις: +114
Απ: Caponord 1000 - προβλήματα - συνεργείο
« Απάντηση #3 - : Αύγουστος 31, 2022, 03:27:29 μμ »
Καλημέρα στην ομάδα. Όπως είπα και σε προηγούμενο ποστ αντιμετωπίζω κάποια θέματα με το Capo. Για αρχή θα πρέπει να αλλάξω αλυσιδογράναζα (προσανατολίζομαι στα 17-45) οπότε όποιος/α έχει να προτείνει κάτι δοκιμασμένο και καλό να το προτείνει (είτε συγκερκιμένη μάρκα-τύπο ή/και κατάστημα).  Επιπλέον, και σε αυτο το σημείο απευθύνομαι κυρίως στους Κερκυραίους του forum, αν γνωρίζουν αξιόπιστο μηχανικό-συνεργείο στην Κέρκυρα (με διάγνωση) ώστε να μου ρυθμίσει το TPS (αν δε θέλει αλλαγή ο αισθητήρας) καθώς και τις πεταλούδες. Δυνατότητα να φύγει η μηχανή από το νησί δεν υπάρχει. Τέλος, θα αλλάξω και λάστιχα και σκέφτομαι τα Road 6. Αν υπάρχει εμπειρία από τα συγκεκριμένα ας ειπωθούν οι εντυπώσεις. Αυτάαα (προς το παρόν). Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
regina αλυσιδα ή cz ειναι πολυ καλες..συνηθως με jt γραναζια παντρεμα

road 6 ειναι κορυφαιο δρομισιο λαστιχο

τι αρυθμιες κανει?
Στα χαμηλά μέχρι τις 3000 μπουκώματα, δεν έχει σταθερή απόδοση. Από 3+ αυτό μειώνεται - εξαφανίζεται. Επιπλέον, χαλημά καίει υπερβολικά πολύ 13+ λιτρα/100

*

Αποσυνδεδεμένος Teacher

  • **
  • 59
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia ETV 1000 Caponord 2004 ABS
  • Αντιδράσεις: +114
Απ: Caponord 1000 - προβλήματα - συνεργείο
« Απάντηση #4 - : Αύγουστος 31, 2022, 03:28:16 μμ »
Καλημέρα Νίκο, σε αλυσογράναζα προσωπικά ειχα αλλάξει και ειχα φορέσαι 17/47 από Ιταλία.  2 δόντια παραπάνω δηλαδή πίσω. Τωρα εχω βάλει και 16αρι μπροστά και το εχω κοντύνει κι άλλο το γρανάζωμα.


Το 17/47 πιστεύω θα σου ειναι οκ.
Εδώ και το λινκ του σετ από Ιταλία. Το έχει λαι σε μειωμένη τιμή.


https://www.motoracingshop.com/en/kit-final-trasmission-did-for-aprilia-caponord-1000-chain-did-525-zvmx-114-links-front-17-rear-47-chain-525-modify-rear-2.html

Τώρα σχετικά με τας συνεργεία νομίζω ο Περικλής στο bikers & bikes έχει τόσο το διαγνωστικό αλλά και τη γνώση επι του μοντέλου. Επόμενη επιλογή  επισημη aprilia.
Προσωπικά κάνω σχεδόν όλες τις εργασίες μόνος στη μηχανή οπότε και δεν έχω κάποια συγκεκριμένη εμπειρία να σου πω για τα παραπάνω συνεργεία επί προσωπικού.
Ελπίζω να μην κουράζω αλλά με το 47 πίσω ποια η διαφορά;

*

Αποσυνδεδεμένος Teacher

  • **
  • 59
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia ETV 1000 Caponord 2004 ABS
  • Αντιδράσεις: +114
Απ: Caponord 1000 - προβλήματα - συνεργείο
« Απάντηση #5 - : Αύγουστος 31, 2022, 03:49:01 μμ »
Καλημέρα Νίκο, σε αλυσογράναζα προσωπικά ειχα αλλάξει και ειχα φορέσαι 17/47 από Ιταλία.  2 δόντια παραπάνω δηλαδή πίσω. Τωρα εχω βάλει και 16αρι μπροστά και το εχω κοντύνει κι άλλο το γρανάζωμα.


Το 17/47 πιστεύω θα σου ειναι οκ.
Εδώ και το λινκ του σετ από Ιταλία. Το έχει λαι σε μειωμένη τιμή.


https://www.motoracingshop.com/en/kit-final-trasmission-did-for-aprilia-caponord-1000-chain-did-525-zvmx-114-links-front-17-rear-47-chain-525-modify-rear-2.html

Τώρα σχετικά με τας συνεργεία νομίζω ο Περικλής στο bikers & bikes έχει τόσο το διαγνωστικό αλλά και τη γνώση επι του μοντέλου. Επόμενη επιλογή  επισημη aprilia.
Προσωπικά κάνω σχεδόν όλες τις εργασίες μόνος στη μηχανή οπότε και δεν έχω κάποια συγκεκριμένη εμπειρία να σου πω για τα παραπάνω συνεργεία επί προσωπικού.
Πρακτικά εννοώ, για κίνηση μέσα στον αστικό ιστό αλλά και σε ταξίδια.

*

Αποσυνδεδεμένος dabledot

  • **
  • 36
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: caponord
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Caponord 1000 - προβλήματα - συνεργείο
« Απάντηση #6 - : Αύγουστος 31, 2022, 05:24:11 μμ »
Regina φοραγε ο τυρανοσαυρος οταν τον αγορασα με μαμα γραναζια  .εγινε αλλαγη μετα απο 30 χχλ και ηταν ακομα σε καλη κατασταση .εβαλα afam με 17-45 παλι ,επειδη δεν βρηκα τοτε regina ,η τωρινη ειναι καπου στις 25 χχλ και δεν εχει δειξη ακομα σημαδια φθορας.για λαστιχα μπορω να κανω συγκριση αναμεσα σε ROADSMART 3 - DUNLOP TRAILMAX MERIDIAN -SCORPION TRAIL 2 που τα εχω φορεσει και τα 3 .Τα 13λ στα 100  ειναι  απιστευτα , καπου στα 7-7.5 ειμαι και ας εχω μαμα χαρτη ,κατι αλλο συμβαινει στο capo.

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5487
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4679
Απ: Caponord 1000 - προβλήματα - συνεργείο
« Απάντηση #7 - : Αύγουστος 31, 2022, 05:39:34 μμ »
Το 47 πίσω σημαίνει πιο κοντό γρανάζωμα με λιγότερα σκορτσαρισματα κατά την κίνηση σε χαμηλές στροφές.

Η υψηλή κατανάλωση και η μη σταθερή απόδοση με υποψιάζει για καμένο/καμένους πολλαπλασιαστές στο μαμούθ...
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 31, 2022, 08:09:25 μμ από zisakos_1986 »
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4093
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2300
Απ: Caponord 1000 - προβλήματα - συνεργείο
« Απάντηση #8 - : Αύγουστος 31, 2022, 05:54:41 μμ »
επισης οι αρυθμιες ισως εχουν εξιλεωθει τα σωληνακια που ειναι ταπωμενα και φευγουν απ τον ψεκασμο
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος Le Tavernier

  • *****
  • 216
  • Φύλο: Άντρας
  • Φορέβα κουλομαρία
  • Μοντέλο μηχανής: Black ETV1000 Rally Raid
  • Αντιδράσεις: +207
Απ: Caponord 1000 - προβλήματα - συνεργείο
« Απάντηση #9 - : Ιούνιος 10, 2023, 10:52:11 μμ »
17/47και τα μυαλά στο μίξερ...

Αν μπείτε στο motoabruzzo θα δείτε ότι δίνει 3 διαφορετικά μπροστινά 15,16,17 και 2 πισίνα 45 και 47

Ίσως είναι το καλύτερο γραναζωμα και το λέω έχοντας πριν 16/45που μου ερχόταν Ε ένα τι κοντό (Raid)

Στάλθηκε από το Pixel 7 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Raid Carbonara Edition , Και τα μυαλά στην μηχανή του κιμά!

*

Αποσυνδεδεμένος Butchrjohn

  • ***
  • 164
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: caponard 1000
  • Αντιδράσεις: +236
Απ: Caponord 1000 - προβλήματα - συνεργείο
« Απάντηση #10 - : Ιούνιος 15, 2023, 05:29:45 μμ »
Σημερα ελυθει το προβλημα της υψηλης καταναλωσης μιλαμε για 8λτ στα 100 σε πολυ χαλαρους ρυθμους εθνικη και λιγο επαρχιακο και 13λτ στη πολη!!!!για καποιο λογο δεν δεχοταν ουτε CATFISH ουτε SHORDFISH!Μπηκε λοιπον ο μαμα χαρτης και μετα απο μια γρηγορη Σουνιαδα (δεν επεσε κατω απο 6500 στροφες )στα 99,8 χλμ πηρε 5,72λτ
   Εδω να ευχαριστησω τον ΒΙLL ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΤΟΥπολλα πανω κατω συνδεσε ξεσυνδεσε βαλε βγαλε!
 Βασιλη αν ακους ελπιζω να κερδισεις οτι σου αξιζει  :pray: και να μας θυμηθεις και εμας  ΧΑΧΑΧΑΧΑ
I'am old...I'm fat...but I'm still Fast

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης