0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Jk21

Caponord αξίζει το κόπο;;
« - : Ιούλιος 07, 2009, 05:41:27 μμ »
 :ohmy: :ohmy: Τι να λεμε τωρα το παλικαρι τα ειδε και τα ειπε ολα... Βασικα με βαλατε και σε μεγαλη μπριζα παιδια με αυτο το ποστ γιατι το Capo μου εχει αισιος 52000 χλμ και δεν εχω τσεκαρει ποτε τι γινεται κατω απο το ρεζερβουαρ  :thnk:. Μαλον πρεπει να το κανω επιγοντος γιατι εχει κανει και 2-3 ακιρα σβησηματα για πρωτη φορα τελευταια....
     Παντος αν και εγω εχω θεμα τρελο με τους μηχανικους της Aprilia, και εχω κανει το χαμο μου εδω μεσα σχετικα με αυτο, τεινω να πιστεψω πως και τα Απριλια ειναι ψιλο για τα μπαζα απο θεμα αξιοπηστιας παιδια και sorry σε οσους στραβοσουν αλλα δυστιχος βγαζουν οτι να ναι...... Δεν λεω οτι ειναι τα χειροτερα αλλα μαλλον ανικουν στην συνομοταξια ΚΤΜ-ΝΤΟΥΚΑΤΙ κλπ...  Το Capo μου ναι το λατρεβω σαν μηχανη αλλα με κουραζει με τα μικρα που βγαζει και σιγα σιγα με ξενερωνει. Βασικα οτι γραφεται εδω μεσα (προβληματα Capo) ειναι σοφα και ολοσοστα αλλα πολλα ρε παιδια για να τα αναιχτεις και μαλιστα με ανιπαρξια αντιπροσοπιας και μηχανικων....  Η ανξιοπιστια τους αλοστε νομιζω πως φεναιτε και απο την κατρακυλα της τιμης τους σαν μεταχυρησμενα.... Δεν ειναι τυχαιο οτι το Capo(12000+) πχ σαν καινουριο ειναι κοντα στο GS1200(13000+ ) και στη 5ετια εχουν διαφορα 4 με 5 χιλιαρικα (Capo 2004 6-6500 και GS1200 10500 με 11500)..... Θα μου πειτε κατσε ρε μεγαλε γιατι δεν βαζεις τη Varkadero για παραδειγμα???? Αν και δεν πευτω τοσο χαμιλα ακομα και αυτη κραταει καλητερη τιμη κι ας ειναι χαλι μαυρο κι ας την πηγαινουν οσο η τεταρτη του Capo κτλ κτλ κτλ αλλα ειναι αξιοπηστα αφου ειναι HONTA......
Αυτα παιδια δυστιχος...  :bye: :bye:



*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
περι "Caponord"
« Απάντηση #1 - : Ιούλιος 07, 2009, 07:21:46 μμ »
:ohmy: :ohmy: Τι να λεμε τωρα το παλικαρι τα ειδε και τα ειπε ολα... Βασικα με βαλατε και σε μεγαλη μπριζα παιδια με αυτο το ποστ γιατι το Capo μου εχει αισιος 52000 χλμ και δεν εχω τσεκαρει ποτε τι γινεται κατω απο το ρεζερβουαρ  :thnk:. Μαλον πρεπει να το κανω επιγοντος γιατι εχει κανει και 2-3 ακιρα σβησηματα για πρωτη φορα τελευταια....
     Παντος αν και εγω εχω θεμα τρελο με τους μηχανικους της Aprilia, και εχω κανει το χαμο μου εδω μεσα σχετικα με αυτο, τεινω να πιστεψω πως και τα Απριλια ειναι ψιλο για τα μπαζα απο θεμα αξιοπηστιας παιδια και sorry σε οσους στραβοσουν αλλα δυστιχος βγαζουν οτι να ναι...... Δεν λεω οτι ειναι τα χειροτερα αλλα μαλλον ανικουν στην συνομοταξια ΚΤΜ-ΝΤΟΥΚΑΤΙ κλπ...  Το Capo μου ναι το λατρεβω σαν μηχανη αλλα με κουραζει με τα μικρα που βγαζει και σιγα σιγα με ξενερωνει. Βασικα οτι γραφεται εδω μεσα (προβληματα Capo) ειναι σοφα και ολοσοστα αλλα πολλα ρε παιδια για να τα αναιχτεις και μαλιστα με ανιπαρξια αντιπροσοπιας και μηχανικων....  Η ανξιοπιστια τους αλοστε νομιζω πως φεναιτε και απο την κατρακυλα της τιμης τους σαν μεταχυρησμενα.... Δεν ειναι τυχαιο οτι το Capo(12000+) πχ σαν καινουριο ειναι κοντα στο GS1200(13000+ ) και στη 5ετια εχουν διαφορα 4 με 5 χιλιαρικα (Capo 2004 6-6500 και GS1200 10500 με 11500)..... Θα μου πειτε κατσε ρε μεγαλε γιατι δεν βαζεις τη Varkadero για παραδειγμα???? Αν και δεν πευτω τοσο χαμιλα ακομα και αυτη κραταει καλητερη τιμη κι ας ειναι χαλι μαυρο κι ας την πηγαινουν οσο η τεταρτη του Capo κτλ κτλ κτλ αλλα ειναι αξιοπηστα αφου ειναι HONTA......
Αυτα παιδια δυστιχος...  :bye: :bye:

1. η τιμή δεν ειναι δεικτής για να κρίνεις μια μοτό...
2. συγκεκριμένα για το capo και μερικά αλλα μοντέλλα της aprilia  η αξιοπιστια, η ποιότητα στη λεπτομέρεια... τα περιπφερειακά, ο κινητήρας.. με λίγα λόγια τα πάντα όλα ειναι απίστευτα ποιοτικά...

3. αμα δεν ξέρεις να προσεχεις κατι που έχεις // ή εισαι άτυοχος // ή εχεις μαστορια για τα μπάζα δε σου φταιει το μοτόρι... ειτε ειναι aprilia / honda // yamaha...κτλ..

 :bye: :bye: :bye:

*

jaidin

περι "Caponord"
« Απάντηση #2 - : Ιούλιος 08, 2009, 12:29:29 πμ »
Παράθεση
1. η τιμή δεν ειναι δεικτής για να κρίνεις μια μοτό...
2. συγκεκριμένα για το capo και μερικά αλλα μοντέλλα της aprilia  η αξιοπιστια, η ποιότητα στη λεπτομέρεια... τα περιπφερειακά, ο κινητήρας.. με λίγα λόγια τα πάντα όλα ειναι απίστευτα ποιοτικά...

3. αμα δεν ξέρεις να προσεχεις κατι που έχεις // ή εισαι άτυοχος // ή εχεις μαστορια για τα μπάζα δε σου φταιει το μοτόρι... ειτε ειναι aprilia / honda // yamaha...κτλ..

Συμφωνώ απόλυτα με τον Θέμη... Το capo (και άλλα της aprilia) είναι super. Και στο κάτω κάτω σιγά τα προβλήματα που έβγαλε......ένας ανωρθωτής και ταχυσύνδεσμοι καυσίμου....
Επιστρέφω σε αυτά που έλεγα πριν... Αν το εργαλείο που έχεις στα χέρια σου δεν συντηρηθεί σωστά κάποια στιγμή θα σε εγκαταλείψει.....ό,τι και να είναι αυτό (Μοτο, Αυτοκίνητο, Μηχανή του γκαζόν διάλεξε και πάρε)

 :thnk:Μήπως να οργανώσουμε ένα ταξιδάκι στο Noale για ομαδικό service? :thnk:  :tez: :tez: :tez:

*

Jk21

περι "Caponord"
« Απάντηση #3 - : Ιούλιος 09, 2009, 02:45:38 μμ »
Φιλε Θεμη σου παραθετω ενα παλαιοτερο ποστ μου για καπιον φιλο που ψαγνοτανε για Fazer:
''Περιτο να σου πω οτι εγω ειχα κανει στα 2 χρονια 54000 χλμ (του χα πιει το αιμα και συνολο ειχε φτασει στα 68000 χλμ), ΑΣΕΡΒΙΣΤΟ   tease tease tease!!!!!!! Λαδια, μπουζι, τακακια, υγρα (γενικα), και αλυσιδογραναζο μονος μου  very happy... Ααααα ναι μια φορα μπηκε σε βουλκανιζατερ για λαστηχα    street......!!!! Και οσο εξωπραγματικο κι αν φενεται δεν ηθελε καν ρυθμισμα (εμφανος ετσι,  προφανος αν το εκανα θα ηταν ακομα ποιο τελειο)''

  Αυτα για ενα Fazeraki 600 του 98.....  Ελα τωρα και πες μου εσυ ποιο Aprilia μπορεις να το αφισεις για 54000 χλμ ασερβιστο και να μην εχεις και κανενα μα κανενα απολυτος προβλημα?????? Να μην ζητησει τιποτα και να ειναι μια χαρα ολα πανω του????????
Sorry φιλε αλλα νομιζω οτι απλα δεν υπαρχει καμια περιπτοση για κανενα μοντελο της Απριλια... Τα ιδια πανω κατω θα σου πω και για ενα CRM 250 που ειχα πιτσηρικας (του χα πιει το αιμα και δεν του ειχα δωσει δραγμη..... Λιγοτερα χλμ βεβαια αλλα η αξιοπηστια στο μεγαλειο της.....). Αντιθετα θα σου πω τα χειροτερα για ενα RD 350!!!!! (Μιλαω παντα για αξιοπηστια και μονο οκ..) και για το YZF 1000... Νομιζω δυστιχος οτι τα Απριλια γενικος ειναι αναξιοπηστα και ολα τα μοντελα ειναι απο πολυ εως λιγοτερο προβληματικα περισοτερο και απο τα Χουσβαρνα που μπορω να σου πω οτι στα χερια μου ενα 610 ηταν μια χαρα... 
  Οσο για το Capo που λες φιλε jaidin δεν εχει μονο προβλημα εναν ανωρθωτή και τους ταχυσύνδεσμους καυσίμου, δυστιχος....
Αν δεις εδω μεσα που ειμαστε ολοι Απριλιανοι και γουσταρουμε..., θα καταλαβεις οτι τα αξιοπηστα για την Απριλια Capo βγαζουν σχεδον σε ολους,  ρελεδες οτι, μιζα (συνηθος κομλερ), τρομπες, ηλεκτρικα οτι να ναι, αναρτησουλα πισω νωρις νωρις, πισω φρενω για γελια που αν δεν κανεις κατι... (σοληνακια υψιλης ας πουμε και αλλαλη υγρων καθε 3 και λιγο..), μεχρι και φωτια παιρνει οπος βλεπουμε και εδω γιατι τα καλοδια ειναι τοποθετημενα για να παιρνει φωτια......
Εεεεεε ενταξει ρε παιδια αν εσεις αυτο το λετε αξιοπιστο ή πιστευετε οτι ολοι αυτοι εδω μεσα εχουν γεμισει κατι εκατονταδες σελιδες με προβληματα γιατι δεν ξέρεις να προσεχεις κατι που έχεις // ή εισαι άτυχος // ή εχεις μαστορια για τα μπάζα οκ τοτε παω πασο.... Φταινε ολα και ολοι εκτος απο την Απριλια......
  Ξαναλεω το γουσταρω, το αγαπαω και το θεορω πολυ καλο ον-οφ το Capo μου αλλα με κουραζουν και με ξενερωνουν ολα τα ανω μαζι με την ανηπαρξια μηχανικων και αντιπροσοπιας γινεται για μενα ψιλοανυποφορο... Αν ειχατε την τυχη ποτε να ειχατε μια μηχανη που ξεχναγες ακομα και ποτε θα της βαλεις λαδια και αυτη ηταν παντα τζαμι και ετιμη για δουλεια, βολτα, ταξιδι, χειμωνα καλοκαιρι, τοτε με καταλαβενεται.
  Δεν ειμαι απο αυτους που εθελοτυφλουν ουτε απο αυτους που οτι εχουν ειναι καλλα και σονι το καλυτερο, το ομορφοτερο το ποιο αξιοπιστο,το ποιο γρηγορο κλπ κλπ. Ειμαι απο αυτους που λενε τα καλλα και τα κακα αλλα ετιμος καθε φορα να πληρωσουν για την καυλα τους.. Αν πχ μου αρεσε το 990 θα το περνα αλλα δεν θα προσπαθουσα να κανω τη μερα νυχτα λεγοντας οτι ειναι απροβληματιστο και οτι ολα αυτα που ακουγονται ειναι ψεματα. Επισης αν μου αρεσε η Βαρκαντερο και την ειχα δεν θα ελεγα οτι εχω το ποιο ομορφο και ποιο γρηγορο ον-οφ......

Φιλικα  :bye: :bye: :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος The Liver Killer

  • *****
  • 566
  • Φύλο: Άντρας
  • Philip The Great!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: περι "Caponord"
« Απάντηση #4 - : Ιούλιος 09, 2009, 03:17:13 μμ »
Φιλε Θεμη σου παραθετω ενα παλαιοτερο ποστ μου για καπιον φιλο που ψαγνοτανε για Fazer:
''Περιτο να σου πω οτι εγω ειχα κανει στα 2 χρονια 54000 χλμ (του χα πιει το αιμα και συνολο ειχε φτασει στα 68000 χλμ), ΑΣΕΡΒΙΣΤΟ   tease tease tease!!!!!!! Λαδια, μπουζι, τακακια, υγρα (γενικα), και αλυσιδογραναζο μονος μου  very happy... Ααααα ναι μια φορα μπηκε σε βουλκανιζατερ για λαστηχα    street......!!!! Και οσο εξωπραγματικο κι αν φενεται δεν ηθελε καν ρυθμισμα (εμφανος ετσι,  προφανος αν το εκανα θα ηταν ακομα ποιο τελειο)''

  Αυτα για ενα Fazeraki 600 του 98.....  Ελα τωρα και πες μου εσυ ποιο Aprilia μπορεις να το αφισεις για 54000 χλμ ασερβιστο και να μην εχεις και κανενα μα κανενα απολυτος προβλημα?????? Να μην ζητησει τιποτα και να ειναι μια χαρα ολα πανω του????????
Sorry φιλε αλλα νομιζω οτι απλα δεν υπαρχει καμια περιπτοση για κανενα μοντελο της Απριλια... Τα ιδια πανω κατω θα σου πω και για ενα CRM 250 που ειχα πιτσηρικας (του χα πιει το αιμα και δεν του ειχα δωσει δραγμη..... Λιγοτερα χλμ βεβαια αλλα η αξιοπηστια στο μεγαλειο της.....). Αντιθετα θα σου πω τα χειροτερα για ενα RD 350!!!!! (Μιλαω παντα για αξιοπηστια και μονο οκ..) και για το YZF 1000... Νομιζω δυστιχος οτι τα Απριλια γενικος ειναι αναξιοπηστα και ολα τα μοντελα ειναι απο πολυ εως λιγοτερο προβληματικα περισοτερο και απο τα Χουσβαρνα που μπορω να σου πω οτι στα χερια μου ενα 610 ηταν μια χαρα... 
  Οσο για το Capo που λες φιλε jaidin δεν εχει μονο προβλημα εναν ανωρθωτή και τους ταχυσύνδεσμους καυσίμου, δυστιχος....
Αν δεις εδω μεσα που ειμαστε ολοι Απριλιανοι και γουσταρουμε..., θα καταλαβεις οτι τα αξιοπηστα για την Απριλια Capo βγαζουν σχεδον σε ολους,  ρελεδες οτι, μιζα (συνηθος κομλερ), τρομπες, ηλεκτρικα οτι να ναι, αναρτησουλα πισω νωρις νωρις, πισω φρενω για γελια που αν δεν κανεις κατι... (σοληνακια υψιλης ας πουμε και αλλαλη υγρων καθε 3 και λιγο..), μεχρι και φωτια παιρνει οπος βλεπουμε και εδω γιατι τα καλοδια ειναι τοποθετημενα για να παιρνει φωτια......
Εεεεεε ενταξει ρε παιδια αν εσεις αυτο το λετε αξιοπιστο ή πιστευετε οτι ολοι αυτοι εδω μεσα εχουν γεμισει κατι εκατονταδες σελιδες με προβληματα γιατι δεν ξέρεις να προσεχεις κατι που έχεις // ή εισαι άτυχος // ή εχεις μαστορια για τα μπάζα οκ τοτε παω πασο.... Φταινε ολα και ολοι εκτος απο την Απριλια......
  Ξαναλεω το γουσταρω, το αγαπαω και το θεορω πολυ καλο ον-οφ το Capo μου αλλα με κουραζουν και με ξενερωνουν ολα τα ανω μαζι με την ανηπαρξια μηχανικων και αντιπροσοπιας γινεται για μενα ψιλοανυποφορο... Αν ειχατε την τυχη ποτε να ειχατε μια μηχανη που ξεχναγες ακομα και ποτε θα της βαλεις λαδια και αυτη ηταν παντα τζαμι και ετιμη για δουλεια, βολτα, ταξιδι, χειμωνα καλοκαιρι, τοτε με καταλαβενεται.
  Δεν ειμαι απο αυτους που εθελοτυφλουν ουτε απο αυτους που οτι εχουν ειναι καλλα και σονι το καλυτερο, το ομορφοτερο το ποιο αξιοπιστο,το ποιο γρηγορο κλπ κλπ. Ειμαι απο αυτους που λενε τα καλλα και τα κακα αλλα ετιμος καθε φορα να πληρωσουν για την καυλα τους.. Αν πχ μου αρεσε το 990 θα το περνα αλλα δεν θα προσπαθουσα να κανω τη μερα νυχτα λεγοντας οτι ειναι απροβληματιστο και οτι ολα αυτα που ακουγονται ειναι ψεματα. Επισης αν μου αρεσε η Βαρκαντερο και την ειχα δεν θα ελεγα οτι εχω το ποιο ομορφο και ποιο γρηγορο ον-οφ......

Φιλικα  :bye: :bye: :bye: :bye:


+1000

Eγω συμφωνω....δυστυχως :dry:
V2 HARDCORE/BRP-ROTAX

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: περι "Caponord"
« Απάντηση #5 - : Ιούλιος 09, 2009, 04:01:09 μμ »
Μαλλον πρεπει να αρχισω παλι να ξεθαβω ποστ απο σπασμενα μοτερ fazer................ που ηταν και ΣΕΡΒΙΡΙΣΜΕΝΑ         :thnk: :thnk: :thnk:


Μιλαμε για ενα μηχανακι που εχει ενα συνολο 500(?)ευρω μαζεματα?
και δεν ειναι βαρκα στο γιαλο?


Ξερω πως ειναι να απογοητευσε απο το μηχανακι σου, αλλα ξερω και πως ειναι να σε αποζημιωνει οπως δεν μπορει να κανει κανενα αλλο..............

Τα βαζεις κατω και τα ζυγιζεις...............και προχωρας.................

Πλεον ολα σχεδον εχουν προβληματα...........εκτος απο τα vfr :psdof: :psdof:
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος unocapo

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord
  • Αντιδράσεις: +641
Απ: περι "Caponord"
« Απάντηση #6 - : Ιούλιος 09, 2009, 04:44:35 μμ »
Φιλε Θεμη σου παραθετω ενα παλαιοτερο ποστ μου για καπιον φιλο που ψαγνοτανε για Fazer:......


Αρχηγέ μου, αφου σε χαλάει γιατί δεν το δίνεις να ησυχάσεις;

Όπως σε όλα τα πράγματα στον κόσμο,τίποτα δεν μπορεί να σου προσφέρει εξίσου άριστα σε όλους τους τομείς.

Άλλος έχει γυναίκα δίμετρη μουνάρα που του τα τρώει στα λούσα και δεν ξέρει να βράσει ούτε νερό, αλλά του κάνει καταπληκτικό κρεβάτι, και άλλος κοντόχοντρη μαυριδερή που για να συνδράμει στα έξοδα καθαρίζει σκάλες , και μαγειρεύει εκπληκτικά.

Τα προβλήματα του τα ξέρουμε και τα συζητάμε καθημερινά γιατί μας αρέσει να του βάζουμε χέρι και να μανουριάζουμε κιόλας καμιά φορά....

9 στους 10 ξέρουν τι αγόρασαν και γιατί το αγόρασαν ...ο ένας που απομένει μπορεί απλά να το πουλήσει και να πάει για άλλα.

Δεν υπάρχουν πλέον κακές μηχανές.Ειδικά μοντέλα απο το 2000 και μετά.
Απλά υπάρχουν αυτές που μας ταιριάζουν και αυτές που δεν μας ταιριάζουν ανάλογα το τι ζητάει ο καθένας απο την μηχανή του.

Εύχομαι στην επόμενη αγορά σου να φανείς πιο τυχερός. :bye:

*

Pathfinder

Απ: περι "Caponord"
« Απάντηση #7 - : Ιούλιος 09, 2009, 05:21:05 μμ »

  Οσο για το Capo που λες φιλε jaidin δεν εχει μονο προβλημα εναν ανωρθωτή και τους ταχυσύνδεσμους καυσίμου, δυστιχος....
Αν δεις εδω μεσα που ειμαστε ολοι Απριλιανοι και γουσταρουμε..., θα καταλαβεις οτι τα αξιοπηστα για την Απριλια Capo βγαζουν σχεδον σε ολους,  ρελεδες οτι, μιζα (συνηθος κομλερ), τρομπες, ηλεκτρικα οτι να ναι, αναρτησουλα πισω νωρις νωρις, πισω φρενω για γελια που αν δεν κανεις κατι... (σοληνακια υψιλης ας πουμε και αλλαλη υγρων καθε 3 και λιγο..), μεχρι και φωτια παιρνει οπος βλεπουμε και εδω γιατι τα καλοδια ειναι τοποθετημενα για να παιρνει φωτια......


Moλις προχθες με αφησε βραδυατικα στα καλα καθουμενα και εψαχνα να βρω μεταφορικη...
Παω συνεργειο την επομενη μερα και μου λενε μιζα !! Ξενερωσα λιγακι μπορω να πω.
Απο τωρα μιζα ? λεω  στον μηχανικο
Ε συμβαινουν αυτα

Να πω οτι το μηχανακι εχει 8000 χλμ ...

*

Jk21

Απ: περι "Caponord"
« Απάντηση #8 - : Ιούλιος 09, 2009, 05:29:03 μμ »
   Φιλε Κοσμα θα ηθελα πραγματικα να μου βρεις μερικα ποστ απο σπασμενα Fazer!!!!! Αλλα να μην ηταν με 250000 χλμ με 200ml λαδι αν γινεται  :D :D :D :D!!!!!!!!!! Φιλε να σου θημισω οτι φοραει το μοτερ του R1 ή του R6 αντιστιχα κομενο καμια 30 αλογακια περιπου........ Αρα μην το ψαχνεις, κοφτες να πηγενεις ολη μερα δεν καταλαβαινει τιποτα. Να μου πεις για R1 μαλιστα, σπανε και παρασπανε αλλα οπος ειπες ειπες ''Τα βαζεις κατω και τα ζυγιζεις...............και προχωρας.................''
  Καπος ετσι γουσταρω και γω το Capo που το πηρα 6 χιλιαρικακια και οταν δεν στα ζαλιζει ειναι απολαυση.... Αλλα κανει 6000 γιατι στα ζαλιζει... Ειναι απλο και μη κοροηδευομαστε. Μοτερ διαμαντι (Ροταξ οεοεοε..), αντικειμενικα ομορφο, γκαζια - κρατηματα-και γενικα συμπεριφορα πολυ πλυ καλλη (για ον-οφ), χανει μονο στο χωμα αλλα στο δρομο βασηλιας. Εεεεεε οκ ρε φιλαρακι αν ηταν και Honda σε αξιοπηστια νομιζω πως δεν θα εκανε τοσο  :dry: :dry: :dry: :dry:???????????
   Ή θα ηταν ποιο πολα τα Capo απο τα παπια ή θα το επαιρνες 5 χρονον 10.000 Ευρωπουλα  ;)... Το πακετο το τρως αν το χεις παρει καινουριο... Γιατι τοτε εκτος ααπο αυτα που θα σου φαει στη 4ετια (12500+ κανα 2,5ρακι σε σερβις και στις παπαριτσες του = περιπου 15.000). Οκ χασε εσυ 9 χιλιαρικα στα 4 χρονια  :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:
Και για να σε προλαβω, μην με πεις υπερβολικο για τα 2.500 Ευρω στην 4ετια γιατι στα χω για πλακα... Δεν θα κανεις τουλαχιστον 60.000 χλμ (αν οχι γαματο το Capo, παρε παπι  :P!!!)?? Τα σερβις του μεχρι εκει ειναι κανα 1000ρικακι και λιγα λεω.. βαλε ταχυσηνδεσμους, ανορθοτες, μπαταριουλες 1 ή 2, σοληνακια υψιλης (για να χεις φρενα ...), = 600-700 Ε. Βαλε και την αναρτηση τα κοκοψονια και τα κοκοψοψαρα και γιναμε...
Δεν βαζω λαδια ξυδια λαστηχα τακακια κλπ γιατι ειναι κοινα για ολες τις μηχανες και δεν ειμαι παραλογος   ;) ;) ;) ;)

Κατα τα αλλα Capo και ξερο ψωμι (γιατι με αυτα που σου τρωει δεν μενουν για φρεσκο χαχαχαχα :D :D :D :D :D :D)

Για αυτο δεν το δινω (ακομα...!!!) φιλε unocapo γιατι συμφωνω με το παραδειγμα σου με τη 2μετρη και το μπαζω αλλα δεν μπορω να ακουω οτι η 2μετρη δεν τα τρωει χοντρα (στα λογια μου ερχεσε κι ας στραβωνεις  ;)). Δεν το δινω γιατι πρωτιμω τη 2μετερη με τα κατα της......
 :bye: :bye: :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: περι "Caponord"
« Απάντηση #9 - : Ιούλιος 09, 2009, 06:27:54 μμ »
Eπειδη δεν πολυμπαινω σε φορουμ, με αφορμη αυτο το θεμα
http://www.fazerclub.gr/forumx/viewtopic.php?f=25&t=7560&st=0&sk=t&sd=a

ξεκινησε μια κουβεντα με ατομο που παρακολουθει το συγκεκριμενο site αλλα και ενδιαφερεται για τα fazer, και αυτο που μου ειπε ειναι οτι ευτυχως που η yamaha τα επισκευαζει ΠΡΙΝ καν βγει το θεμα παραεξω.........κρατησε το αυτο

παμε τωρα στο θεματακι  για το capo............δυστυχως το μονο capo που εχω οδηγησει ειναι ενα raid.............Πατρα-Αθηνα και ενας καφες στο μπουρναζι

ταχυσυνδεσμοι-ανορθωτης-4 πολλαπλασιαστες ειναι το πολυ 400ευρω...........Φυσικα, μην βαλεις τους μαμα  ;)
Για την αναρτηση που λες δεν ξερω, αλλα βαλε και αυτην μεσα............αλλα 200ευρω για την αναρτηση απο το raid.......................

μπαταριες, σωληνακια υψηλης, λαδια, ξυδια, κλπ κλπ ειναι κοινα για ολες τις μηχανες...........


Βαλε κατω και ζυγισε τα τωρα....................................

Αυτη ειναι η ταπεινη μου αποψη.......................τα ιδια ειχα κοιταξει και εγω με το mille..........και με αποζημιωσε με το παραπανω :kalo: :kalo:

APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: περι "Caponord"
« Απάντηση #10 - : Ιούλιος 09, 2009, 10:45:22 μμ »
κατ` αρχάς ελπιζω να μην παει (και) αυτο το ποστ για βρούβες αν αρχισουμε να θαβουμε ιταλικά και γιαπωνέζικα...




 - - - τωρα για το fazeraki --- που έγραψες φιλε μου... σε όλο το κειμενο σου η απάντηση μου και η τοποθέτηση μου σαν ιδιοκτητης ειναι η εξής...

''οταν αγοράζεις το μηχανάκι που θέλεις, (υποτιθεται) ξερεις γιατί το παιρνεις, τι ζητάς και τι αυτό ζητάει απο σενα... Κοιτάς τι λεει το service manual και αν νομίζεις οτι το fazer και καθε fazer ειναι καλύτερο - σου αρεσει κτλ περισσότερο παίρνεις το fazer... Δε σου φταει ουτε το aprilia Ουτε ουτε το ducati ουτε το caponord...''..

Όταν επιλέγεις γενικώτερα ιταλικό ή Non-japanese θα εχεις τη προγραμματισμένη ευλάβεια και σερβις και σκίσιμο στο δρόμο και ο,τι άλλο σου αρεσε στο συγκεκριμένο μοτόρι...

Εξάλλου εαν τα japanese εκτός απο κακάσχημα - κακογουστα  απρόσωπα κτλ (για εμενα) θέλαν service καθε 15000 κλμ αντι για 40,000 κλμ δε θα τ`αγόραζε κανεις...
 :h22: :h22:


Εναλλακτικά μπορείς να αγοράσει καποιος και ενα lada ή ενα transalp... θα κανει σερβις μια στις τόσες και ολα μέλι γάλα... εαν βεβαια του προσφέρει και επιδόσεις κτλ..κτλ... ε...τοτε... ο.κ. να το παρει...!!!  ;) :bye:








Υ.Γ.

Liver... τράβα πάρε το βαρκαντέρο και μετά έλα μίλα ποιο από τα δυο θα γουστάρεις να οδηγείς και με ποιο από τα δυο θα πηγαίνεις όπως πηγαίνουμε ανεμογεννήτριες και Εγνατία....

*

glayxs

Απ: περι "Caponord"
« Απάντηση #11 - : Ιούλιος 09, 2009, 11:07:56 μμ »
στο φιλο που εχει προβλημα με το καπο και ηταν ενταξει με το fazer να παραθεσω την απαντηση επισημου αντιπροσωπου της yamaha ... φιλος ειχε αναιμακτο ατυχημα σε στενο με 20-25χλμ το fazer επεσε δεν ειχε προσκρουση!!!!!! (σημαντικο αυτο!!!) μετα την επισκεψη στο συνεργειο ανακαλυψαμε πως ο σκελετος στο υψος του λαιμου ειχε σπασει!!!!!!!!!!!!!!!!! και η απαντηση: ναι, η αληθεια ειναι πως αυτο το σημειο εχει βγαλει προβληματακια στα fazer!!!!
λοιπον προτιμω να αλλαζω ανορθωτες και συνδεσμους παρα σκελετους
απροβληματιστο μηχανακι δεν υπαρχει .... απλα πρεπει να σε καλυπτει

*

jaidin

Απ: περι "Caponord"
« Απάντηση #12 - : Ιούλιος 10, 2009, 10:23:08 πμ »
Εμείς οι Έλληνες έχουμε ένα παλιό γνωμικό......

Καλύτερα να έχεις ένα κουβά μέλι και να τρώνε όλοι (μηχανικοί, αντιπροσωπεία, βενζινάδικα κλπ κλπ κλπ) παρά να έχεις ένα κουβά σκατά και να τα τρως μόνος σου (βαρκαδέρο)  :tez: :tez: :tez: :tez: :tez:

Πλάκα κάνω.... :D :D :D :D

Συμφωνώ με τους προλαλίσαντες. Τα ζυγίζεις και αποφασίζεις. Και στο κάτω κάτω της γραφής αν όλοι, εμείς οι αγοραστές, είχαμε τα ίδια κριτήρια επιλογής τότε θα αγοράζαμε την ίδια μηχανή.

Και τώρα, ειδικά, με το ιντερνέτι ό,τι μηχανή και να θες να πάρεις όλο και κάποιοι "τρελοί" θα φτιάξουν φορουμάκι (το δικό μας είναι φορουμάρα), για να μάθεις τι αγοράζεις..... :bye: :bye: :bye: :bye:

*

themis3000

Απ: περι "Caponord"
« Απάντηση #13 - : Ιούλιος 10, 2009, 01:25:00 μμ »
Παιδιά να πω και εγώ τη δική μου άποψη επί του θέματος αφού έφτασα αισίως τα 82.500 χλμ.
Πράγματι στην αρχή με ταλαιπώρησε όταν τα σωληνάκια έσπασαν δύο φορές (δεν υπήρχαν τότε οι μεταλλικοί ταχυσύνδεσμοι). Δεν είναι ότι καλλίτερο να είσαι στην εθνική και να τρέχει η βενζίνη. Επίσης έχω αλλάξει αρκετές φορές πολλαπλασιαστές (3-4) και αρκετές μπαταρίες (περίπου ανά 1.5 χρόνο) στα 7 χρόνια που την έχω. Ρελέ μίζας χωρίς να έχει πρόβλημα -ο Βασίλης μου το σύστησε-. Σωληνάκια υψηλής, ελατήρια hyperpro, πίσω δισκόφρενο (65.000) άλλαξα, αλλά αυτό δεν συγκαταλέγεται στα προβλήματα. Τέλος άλλαξα και μία φορά ανορθωτή (30.000).
Η άποψή μου; Είναι σύνθετη.
Πράγματι δεν είναι πολλά αυτά που χρειάζεται για να γίνει αξιόπιστο, ούτε εμφανίζει συχνά προβλήματα, αλλά είναι εξοργιστικό από πλευράς εταιρείας να μη μαθαίνει από τα λάθη της -στα πρώτα μοντέλα- και να μη τα διορθώνει. Δεν υπάρχει κάποιο feedback από τα συνεργεία και καταναλωτές; Τέτοια αδιαφορία; Τα προβλήματα είναι γνωστά και εύκολα στη λύση τους. Βέβαια να υπενθυμίσω και εγώ με τη σειρά μου το πρόβλημα με τα συνεργεία.
Η μηχανή μου αρέσει και δεν την άλλαξα μέχρι σήμερα γιατί δεν βρήκα κάτι τουλάχιστον ισάξιο στην κατηγορία του. Αν όμως εμφανιστεί θα την άλλαζα για να απαλλαγώ πλέον από την αγωνία της ανεύρεσης σωστού και τίμιου συνεργείου για τη μηχανή μου, και σε αυτό πιστεύω δεν θα διαφωνήσει κανείς.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: περι "Caponord"
« Απάντηση #14 - : Ιούλιος 10, 2009, 01:48:15 μμ »
Δεν υπάρχει κάποιο feedback από τα συνεργεία και καταναλωτές; Τέτοια αδιαφορία;
Θέμη, το μεγαλύτερο και "καλύτερο" feedback της Aprilia στην Ελλάδα, υπάρχει ΜΟΝΟ εδώ μέσα.
Όποιος είναι έξυπνος ας το καταλάβει.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης