0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εντάξει ρε παιδια μη βαράτε....εννοείται ότι πάνω απ'όλα έχει σημασία η οδηγική απόλαυση και δεν παιζει να παρω βαρκαδερο...Απλά προσπαθω να χρησιμοποιώ και λίγο τη λογική γιατί δεν μου τρέχουν και από τις τσέπες και πάντα είμαι προσεκτικός στις κινήσεις μου...αν ήταν μόνο η κ#$@α δε θα σας ρωτουσα...
Έτσι ε....;Διάβασα και στο forum σχόλια και προβλήματα που έχει βγάλει το capo και από την μία διβάζω επαινους και διθυράμβους και από την άλλη προβλήματα κάηκε το ένα τσιτσιρίστηκε το άλλο...κρίμα γιατί το sportcity δεν μου έχει κάψει ούτε φλασάκι και είχα τελείως διαφορετική γνώμη γιατι Aprilia με το απλό σκεπτικό αν το sportcity ένα απλό scooter είναι τόσο καλό το Capo που κάποτε ήταν η ναυαρχίδα της Aprilia θα είναι κάτι αντίστοιχο ή ακόμη καλύτερο και πιο προσεγμένο... Και πάλι έχω συνεργείο γνωστού μου στον Πειραιά συμβεβλημένο με την Aprilia και σκέφτομαι ότι θα μπορώ να το συντηρώ κτλ κτλ μια στο τόσο που ανεβαίνω Αθήνα σε άνθρωπο εμπιστοσύνης μου. Αυτό που δεν μπορώ είναι να το να το πάρω και μετά να μην μπορώ να το πουλήσω...οπότε επιχείρηση Capo ακυρώνεται μέχρι νεωτέρας...
Παιδια,ο ανθρωπος το ξεκαθαρισε εξ αρχης,οτι "δεν θελει να το αφησει κληρονομια στα παιδια του...."αν θελει να παρει μια μηχανη,την οποια να αλλαξει ευκολα σε 2-3 χρονια,τοτε αυτη η μηχανη δεν ειναι σιγουρα το καπο...
Παράθεση από: Arael στις Ιούλιος 12, 2009, 01:41:46 μμΕντάξει ρε παιδια μη βαράτε....εννοείται ότι πάνω απ'όλα έχει σημασία η οδηγική απόλαυση και δεν παιζει να παρω βαρκαδερο...Απλά προσπαθω να χρησιμοποιώ και λίγο τη λογική γιατί δεν μου τρέχουν και από τις τσέπες και πάντα είμαι προσεκτικός στις κινήσεις μου...αν ήταν μόνο η κ#$@α δε θα σας ρωτουσα... αλλωστε αυτο τα κανει μοναδικά ...οτι εχουν χαρακτήρα ..
Εγω ειχα στην κατοχη μου το καπο αβς του 2005 για 3 χρονια μεχρι τον αυγουστο του 2008.Το αγορασα 10500 με 400χιλ απο ενα φιλο που το φοβοταν λογο μεγεθους (κλασικη λαθος αγορα).Το πουλησα μετα απο 3 χρονια 6500 μετρητα σε κατασταση εκθεσης με 18000χιλ.Για να καταλαβετε πως ηταν,οταν το επλενα και του εβαζα γυαλιστικο σπρει με σταματουσαν στα φαναρια και μου μιλαγαν για το μηχανακι.Το αντιστοιχο βαραντερο του 2005 εκανε 8000 δηλαδη 7500 με παζαρι.Οχι μεγαλη διαφορα.Στα 3 χρονια μου εβγαλε ανορθωτη στα 15000,το σωληνακι το ντεποζιτου που ηταν πλαστικο και ετρεχε βενζινη στον 1 χρονο,(παραλιγο να λαμπαδιασω αλλα το προλαβα),αν δεν το προλαβαινα θα τους ξεφτυλιζα στις μηνυσεις.Τελικα το αλλαξα με μεταλικο.Εναν μπροστινο πολλαπλασιαστη και το βασικο προβλημα που με εκανε να το πουλησω το πισω φρενο.Ειχα αλλαξει 2 τρομπες, ειχα αμιαντοση την εξατμηση ,ειχα βαλει πιο δυνατα υγρα φρενων,ειχα κανει του κοσμου τις εξαερωσεις αλλα τιποτα.Στο τελος αρχισε να μου την σπαει πολυ ασχημα και σταματαγα μονο με το μπροστινο.Τωρα περιμενω το 1200 αλλα δεν την ξαναπαταω.Θα περιμενω 6 μηνες αφου βγει και θα το παρω μετα ,αφου πρωτα τσεκαρω οτι δεν εχει κανενα χοντρο προβλημα,σαν αυτα που βγαζει το ντορσοντουρο(μιζες ρελεδες εγκεφαλους κτλ)
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι