0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2720
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1879
Caponord - βελτιωσεις
« - : Αύγουστος 10, 2005, 09:48:31 πμ »
Για τους κατοχους Caponord υπαρχουν δυο-τρια βασικα πραγματα που μπορεις να κανεις για καλυτερη αποδοση.
1. Aftermarket τελικα. Υπαρχουν Remus, LeoVince, Staintune(αυτα δεν ξερω αν εισαγονται). Τα βαζεις και κερδιζεις σε γεματη αποδοση απο χαμηλα + υπεροχος ηχος.
2. Φιλτρο. ΝΑΙ! Επιτελους. Το πολυποθητο εξαρτημα επιτελους βγηκε απο την DNA. Νομιζω οτι αξιζει και οτι ομαλοποιει ακομα περισσοτερο την αποδοση απο χαμηλα.
3. Γραναζι 16αρι εμπρος. Ισως αυτο να ηταν το πρωτο που επρεπε να γραψω. Φτηνη μετατροπη με το μεγαλυτερο value/money. Μην ανησυχειτε, δεν κοντενει υπερβολικα. Απλα νοιωθεις το νευρο ακομα και με εκτη. Τωρα ισως η καταναλωση να ειναι λιγο τσιμπιμενη αλλα ΟΚ, δεν χαθηκε και ο κοσμος...
Υπολογιστε περιπου +1000rpm στα ιδια χιλιομετρα με 6η.
Ευγενικη προσφορα του κου Lospsi


Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Ιορδάνης Μαυρίδης

Re: Caponord - βελτιωσεις
« Απάντηση #1 - : Αύγουστος 25, 2005, 10:18:56 μμ »
Αγαπητε φιλε κε lospsi, gratsunitsas απο θεσνικη.  Γνωριζεις τιμη και απο μπορουμε να προμηθευθουμε του πολυποθητο αυτο φιλτρο.  Ευχαριστω εκ των προτερων, ο συμπασχων gratsun.

*

ΤΑΣΟΣ

Re: Caponord - βελτιωσεις
« Απάντηση #2 - : Αύγουστος 25, 2005, 10:46:35 μμ »
Η καλυτερη βελτιωση για το capo ειναι να το δωσετε και να παρετε TUONO !!!!!  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

*

ΤΑΣΟΣ

Re: Caponord - βελτιωσεις
« Απάντηση #3 - : Αύγουστος 25, 2005, 10:53:22 μμ »
Εχω δει οτι με 16αρι γραναζι εμπρος και σε ταξιδι που εχει ορεινο στροφιλικι δεν χανει καθολου σε καταναλωση. Χανει στην autostrada αλλα κερδιζει στο ορεινο γιατι παει με μια ταχυτητα επανω.

*

Γιάννης

Re: Caponord - βελτιωσεις
« Απάντηση #4 - : Σεπτέμβριος 07, 2005, 05:33:24 μμ »
Επίσεις...

1) Tuneboy για τους pc-junkies :-D
2)Ελατήρια (WP-Hyperpro) το πίσω ειδικά είναι για τον σούτσο (σ.σ είμαι μόνο 67 κιλά)
3)Προστατευτικό ψυγείου λαδιου της Touratec για τους Off (του νερου είναι υπερβολή).Καλά για σενα Γιωργο δεν ισχύει...εσένα είνα naked....

*

SAVAS TSOLAKIS

Re: Caponord - βελτιωσεις
« Απάντηση #5 - : Οκτώβριος 22, 2005, 09:38:01 μμ »
με το 16ρη γραναζι εχω την ιδια καταναλωση.φιλτρο Κ.Ν απο transalp 75 e,με λιγο κοψιμο (πετας το μικρο κοματι του 2πλου φιλτρου)η σιτες ψυγειου της τουρατεκ,150ε κανουν καλη δουλεια.τα φωτα ξενον πραγματικα πολυ καλα,αλλα ακριβα 700ε τα 2.

*

Γιάννης

Re: Caponord - βελτιωσεις
« Απάντηση #6 - : Οκτώβριος 23, 2005, 12:56:03 μμ »
Φιλτρο DNA γύρω στα 55€ απο www.technomoto.gr

Re: Caponord - βελτιωσεις
« Απάντηση #7 - : Οκτώβριος 23, 2005, 05:50:26 μμ »
Έχω ακούσει από συνεργείο ότι έχει ειδικό CD με πρόγραμμα που αλλάζει τη χαρτογράφηση του εγκεφάλου του Caponord και δίνει 5 περίπου αλογατάκια.  :-x

*

ΤΑΣΟΣ

Re: Caponord - βελτιωσεις
« Απάντηση #8 - : Οκτώβριος 23, 2005, 09:19:17 μμ »
Επετρεψε μου φιλε τιμπλας αλλα αυτο με το cd ειναι ιστοριες των "ειδικων" συνεργειων.Και εγω καπο ειχα καποτε και την εψαχνα στην ιταλια και την ψαχνω ακομα και ποτε μα ποτε κανενας δεν μου ειπε οτι προγραμμα (χαρτογραφηση) απο ΜΟΝΟ ΤΟΥ και για κανενα μηχανακι δεν δινει αλογα εαν δεν συνοδευεται και απο αλλαγες στην εισαγωγη εξαγωγη και αλλα πολλα.Το μονο που υπαρχει και ειναι υποχρεωμενος ο αντιπροσωπος να σου περναει ειναι τα διαφορα updates της χαρτογραφησης τα οποια διορθωνουν καποιες ατελειες στην καυση.Παραδειγμα το μιλλε εχει στον εγκεφαλο του δυο προγραμματα ενα για φυσιολογικη λειτουργια και ενα σε περιπτωση που καποιος αλλαξει τις εξατμισεις με εκεινες τις race ακραποβιτς.

*

Γιάννης

Re: Caponord - βελτιωσεις
« Απάντηση #9 - : Οκτώβριος 25, 2005, 11:23:05 πμ »
Κυριοι,

Χαλαρώστε, όταν μιλάμε για Capo και Futura μιλάμε για δυο μηχανάκια με σύστημα ψεκασμού Sagem το οποίο έχει επανεγγράψημη EPROM. To «ειδικό» αυτό εργαλείο είναι το tune boy. www.tuneboy.com , www.t595.net (Sagem έχουν και τα Triumph). Το κόστος κτήσης του περιβόητου αυτού εργαλείου ανέρχεται στα 250€ και εγκαθίσταται σε όλα τα laptops. Η συσκευασία περιλαμβάνει CD με το πρόγραμμα tunedit και το καλώδιο σύνδεσης της com του Η/Υ με την φύσα που συνδέεται το Axone. ΑΑΑ είναι δύσκολο (δεν λέω αδύνατο, στην πληροφορική όλα είναι εφικτα) να το έχει κάποιο συνεργείο διότι το πρόγραμμα αναγνωρίζει μια και μόνο eprom.
Τώρα για χάρτη που δίνει 5 αλόγα…μιλάς για stock μηχανάκι? (αν ναι τότε υπολόγισε 9.5lt/100km από τα 6,7 που είναι το δικό μου…)
Αν τώρα αλλάξεις εξατμήσεις+φίλτρο τότε δεν μιλάς μόνο για 5 αλλά για 8+ ίππους.
Τα tuono και τα mille έχουν denso ψεκασμό αλλά αυτό είναι σε άλλο ανέκδοτο…


*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2720
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1879
Re: Caponord - βελτιωσεις
« Απάντηση #10 - : Νοέμβριος 23, 2005, 02:50:00 μμ »
ημουν λιγο καιρο away απο το site, αδικιολογητος...
Ζελι, εχεις δικιο για το δικο μου, δεν θελω προστατευτικα...μου εχουν μεινει γονιδια στρητα
Τωρα, το tuneboy, ειναι λιγο extreme για τους περισσοτερους, και εγω το πληρωσα αλλα δεν το εχω χρησιμοποιησει πανω απο 3-4 φορες.
Εχω ακουσει και γω για ενα "ειδικο" προγραμμα που δινει πολλααα αλογα μονο αυτο και φιλτρο αερα. ΜΟΥΦΑ!!!!!
Εχω εχω δυναμομετρηση απο το δικο μου μηχανακι με REMUS+DNA φιλτρο και δειχνει 89-90 hp. OK, ηθελε λιγο fine tuning ο ψεκασμος, αντε με ενα προγραμμα να παρω αλλα 3-4 αλογα. Δηλαδη απο 84 αλογα που ειναι μαμα (2002 μοντελο ΟΚ?) θα παρω περιπου ενα 10% με ολα τα παραπανω.
Λετε μονο με προγραμμα κ φιλτρο (χωρις εξατμισεις) να παρετε καμια 10ρια αλογα??
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Γιάννης

Re: Caponord - βελτιωσεις
« Απάντηση #11 - : Δεκέμβριος 21, 2005, 10:45:28 πμ »
Μακραν η καλύτερη βελτιωση...

HYPERPRO FRONT AND REAR SPRINGS KIT.-
Καντε την χάρη στο μηχανάκι σας και θα σας αποζημιώσει.
 :-D  :-D  :-D  :-D

*

Γιώργος Γεωργαντζής

Re: Caponord - βελτιωσεις
« Απάντηση #12 - : Ιανουάριος 11, 2006, 12:00:59 πμ »
Είμαι στα πρόθυρα αλλαγής του πίσω αμορτισέρ λόγω της χαλασμένης προφόρτισης του ελατηρίου του. Γενικά έχει μαλακώσει πολύ, το μηχανάκι κάθεται πίσω και απ’ όσο γνωρίζω τα sachs δεν επισκευάζονται. Και βέβαια μαζί με το πίσω αμορτισέρ επιβάλλεται και η αλλαγή των μπροστινών ελατηρίων. Από την συζήτηση των μελών του forum που προηγήθηκε, αλλά και από τις γνώμες φίλων και γνωστών, ειδικών και μη, κατέληξα στο αρκτικόλεξο WP. Η εκταμίευση όμως των 1000 euros για τα εμπρός ελατήρια και το πίσω αμορτισέρ, με το πόμολο ρύθμισης της προφόρτισης του ελατηρίου του, μου φαίνεται εξωπραγματική. Αυτό που ήθελα να ρωτήσω είναι ποιες  εναλλακτικές λύσεις υπάρχουν.

*

Γιάννης

Re: Caponord - βελτιωσεις
« Απάντηση #13 - : Ιανουάριος 11, 2006, 10:14:15 πμ »
Ασχημα τα πράγματα :-(

Καταρχήν τα μπροστινά WP είναι ποιο ακριβά από τα HYPERPRO
αλλά στα 1000€ τα 40€ είναι αμελητέα.
Για πίσω το φθηνότερο WP χωρίς υδραυλική προφόρτηση  και απόσβεση σημπίεσης κοστίζει γύρω στα 550€.Κοίτα και τα Technoflex είναι πολύ διασημα στην Ευρώπη.
Τι ενοείς έχει χαλάσει η προφόρτηση?Εχει σπάσει το υδραυλικό της μέρος?Χάνει λάδια το αμορτησέρ?Τα ρωτάω αυτά διοτι αν το πρόβλημα είναι μόνο στην ρύθμιση της προφόρτησης του ελατηρίου λύνεται ευκολά και οικονομικά με τις ανωτέρω αναβαθμίσεις που προτείνω μιας και στα HYPERPRO κάνεις κατά την τοποθέτηση τις ρυθμίσεις που προτείνουν και δεν ξανασχολείσαι μαζί τους.

*

Γιώργος Γεωργαντζής

Re: Caponord - βελτιωσεις
« Απάντηση #14 - : Ιανουάριος 11, 2006, 05:57:09 μμ »
Φίλε zeli, πρώτα απ’ όλα σ’ ευχαριστώ για την άμεση απάντησή σου. Οι τιμές που έχω για τα μπροστινά ελατήρια WP είναι περίπου 130 euros. Για το πίσω αμορτισέρ χωρίς ρυθμίσεις 650 euros και επιπλέον 250 euros με τις συγκεκριμένες ρυθμίσεις ( ΠΕ και ΑΕ ). Το φθηνότερο ρυθμίζεται μόνο με το ειδικό εργαλείο (γαντζόκλειδο αν δεν κάνω λάθος). Τι γίνεται όμως όταν μπει συνεπιβάτης και φορτωθεί η μηχανή;
Σε ότι αφορά τη χαλασμένη ΠΕ του αμορτισέρ μου : Το πόμολο της ΠΕ περιστρέφεται μεν, χωρίς καμιά αντίσταση όμως και βέβαια χωρίς να υπάρχει καμιά μεταβολή στη λειτουργία της ανάρτησης. Απ’ ότι μου είπαν, μάλλον έχουν κολλήσει κάποια εμβολάκια που φορτίζουν το ελατήριο με αποτέλεσμα η σκληρότητά του να παραμένει στη συγκεκριμένη ρύθμιση. Η βίδα όμως στη βάση του αμορτισέρ που ρυθμίζει την ΑΕ, δουλεύει κανονικά. Το αμορτισέρ δεν χάνει λάδια, οπότε εστιάζω στην τελευταία σου πρόταση. Αν κατάλαβα σωστά, η αναβάθμιση που προτείνεις αφορά την αλλαγή των ελατηρίων μόνο (εμπρός και πίσω). Δεδομένου ότι το Capo έχει διανύσει μέχρι σήμερα περίπου 32000 χλμ θεωρείς ότι είναι προτιμότερο ν’ αλλάξω ολόκληρο το πίσω αμορτισέρ, ή με τα HYPERPRO είμαι καλυμμένος;

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης