APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: Argyris στις Σεπτέμβριος 05, 2014, 02:16:33 μμ
-
Χαίρετε κύριοι του forum.
Πολλοί εδώ μέσα είναι Ιταλόπληκτοι και μεγάλο τμήμα αυτών Caponordisti.
Κοινό πρόβλημα λοιπόν των Caponord είναι ότι καίνε πολ/στες για πλάκα. (έχω κάψει ήδη 3 JCI)
Για όλους τους κακεντρεχής το πρόβλημα δεν ειναι τα Ηλεκτρικά του caponord αλλά η θέση που έχουν τοποθετηθεί οι πολ/στες.
Εμείς θα ασχοληθούμε με τους μπροστά για 2 λόγους
1. γιατί είναι ευάλωτοι στα νερά μιας που έχουν τοποθετηθεί πίσω ακριβώς απο την σίτα του ψυγείου και όποιος προσπάθησε να καθαρίσει ένα προς ένα τα μυγάκια που κολλάνε εκεί με νερό σίγουρα τους έβρεξε και αν δεν περίμενε 1 μέρα τουλάχιστον να στεγνώσει το νερό και έβαλε μπροστά το μηχανάκι τους ΕΚΑΨΕ.
2. Γιατί η διαδικασία για να αλλάξει κανείς τους μπροστά πολ/στες είναι τουλάχιστον ταλαιπωρία. Στην πορεία θα δέιτε τι χρειάζεται για να φτάσετε μέχρι τους μπροστά πολ/στες
Οι τιμή τους δεν είναι διόλου ευκαταφρόνητη (50 € έκαστως) οπότε ευελπιστούμε με αυτό το DIY να γλυτώσουμε κάποια φράγκα και κυρίως αγχος και φασαρία.
Ξεκινώντας να σημειώσω ότι φωτογράφος ήταν ένας γκάτζος που μόνο φωτο δεν τραβαγε αλλα τεσπα.
Τα βήματα για να φτάσουμε στους μπροστά πολ/στες ειναι
1 ξεβιδώνουμε τις 8 βίδες που συγκρατούν το ντεπόζιτο.
2. ξεκουμπώνουμε τους 2 ταχυσυνδέσμους του ντεπόζιτου και την φύσσα της αντλίας βενζίνης και αφαιρούμε το ντεπόζιτο έτσι έχουμε το αποτέλεσμα της εικόνας 1.
3. πρεπει να ξεβιδώσουμε τις 8 βίδες που συγκρατούν το καπάκι του φίλτρου αέρος.
4. αφαιρούμε καπάκι του φίλτρου όπως και την βάση του φίλτρου και όλα τα σωληνάκια που κουμπώνουν πάνω στο φίλτρο (3 απο την αριστερή πλευρά και 1 απο την δεξιά) όπως και τις 2 φύσσες ( του stepper motor του tps)
5. ξεβιδώνουμε τις 8 βίδες που συγκρατούν την βάση απο το φιλτροκούτι (6 στην βάση και 2 μπροστά)
6. Αφαιρούμε την βάση απο το φιλτροκούτι και σκεπάζουμε τα σώματα με ένα πανάκι για να μην κρατήσουν σκόνη ή οτιδήποτε άλλο.
(εικόνες 2 & 3)
ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΑΣΗ επιτέλους έχουμε προσβαση στους εμπρός πολ/στες. Κάποιοι έχωντας διαβάσει το manual θα πούνε ότι αντι για όλο αυτό θα μπορούσαμε να αφαιρέσουμε τα πλαϊνά panel και να έχουμε απο κει προσβαση στους πολ/στες . ΕΓΩ θα έλεγα ΑΠΛΑ δοκιμάστε το ...
Απο δω και πέρα αρχίζει η διαδικασία της πατέντας μας. Για αρχή ξεκουμπώνουμε τους πολ/στες και προσέχουμε ποια φύσσα καταλήγει σε ποιο μπουζί. (συγκεκριμένα στο κεντρικό μπουζί του μπροστά κυλινδορυ ειναι το F1 και στο πλάγιο μπουζί ειναι το F0)
(εικόνα 4)
-
Έχοντας πάρει στα χέρια μας τους μπροστά πολ/στες κόβουμε πολύ προσεκτικά την μόνωση της καλωδίωσης που φτάνει στους πολ/στες. μέχρι το σημείο που ξεχωρίζουν τα καλώδια των πολ/στων. Ξαναμονώνουμε την αρχική καλωδίωση όπως και τα καλώδια των πολ/στων.
(φωτο 5 )
Εγώ επέλεξα για τα καλώδια των πολ/στων να μονώσω πρωτα με μονωτική (χαλαρά για να μην πιέζοντε τα καλώδια) μετά με αλουμινοταινία για απαγωγή θερμοτητας και μετά ξανά μονωτική
Σε αυτό το σημείο έχουμε τελειώσει το ένα σκέλος των εργασιών. Απο ότι καταλαβαίνεται δεν πειράζουμε ΑΠΟΛΥΤΩΣ τίποτα απο την πλεξούδα και την αρχική εγκατάσταση απλά μεταφέρουμε σε άλλη θέση. (Σημαντικό γιατί τα Ιταλικά δεν αγαπάνε και πολύ τις παρεμβάσεις στα ηλεκτρικά τους)
Το επόμενο βήμα είναι να τοποθετήσουμε καινούργια μπουζωκαλώδια αρκετά μακρυά ώστε να φτάνουν πίσω κάτω απο το κάθισμα. Χρειαζόμαστε λοιπόν 2 μπουζοκαλώδια τουλάχιστον 60 cm μήκος
ΔΕΝ έχω να σας προτείνω κάτι συγκεκριμένο γιατί και εγώ κατέληξα να έχω στα χέρια μου κάποια μετά απο αρκετό ψάξιμο και δοκιμές. Το καλύτερο λοιπόν που έχετε να κάνετε είναι να πάρετε έναν πολ/στη και ένα μπουζί στα χέρια και να πάτε να αγοράσετε τα μπουζοκαλώδια απο κάποιο κατάστημα
EDIT: Κανουν καλωδια απο Ford Fiesta/KA, μοντελο του 1998-2003
http://www.onparts.gr/ford-ka-rb_-1-3-i-60hp-60hp/antallaktika/trofodosia-anaflexi/mpouzokalodia-exartimata-sundesis/mpouzokalodia-exartimata-sundesis-brecav-15541.html (http://www.onparts.gr/ford-ka-rb_-1-3-i-60hp-60hp/antallaktika/trofodosia-anaflexi/mpouzokalodia-exartimata-sundesis/mpouzokalodia-exartimata-sundesis-brecav-15541.html)
Σημείωστε ότι τα μπουζοκαλώδια πρέπει να είναι πάνω απο 5 ohm (συγκεκριμένα τα OEM είναι 5.5 ohm)
Οπότε δεν φτάνει να ταιριάζουν μόνο οι πίπες αλλά πρέπει να είναι και τα σωστά Ohm. Στο μαγαζί που πήγα έγω και έιχε ανταλλακτικά αυτ/των μου είπαν να μην ανησυχω γιατί όλα τα μπουζοκαλώδια των αυτοκινήτων είναι σίγουρα πάνω απο 5 ohm. Αυτά που μου έδωσε ήταν στα 12.5 ohm.
Τα ohm παίζουν ρόλο στο πως το μπουζί διαχειρίζεται την καύση.
EDIT:
Θα πρέπει απο την μποτα του πίσω να κοπούν οι δύο υποδοχές που είχε για να κουμπώνει στην αρχική θέση και να πατάει flat πάνω στην βάση. Εκεί που βρίσκει στην σέλα είναι στην μεσαία γλώσσα η οποία αρχικά πατούσε πάνω στο πλαίσιο. Θα πρέπει να τροχιστεί περίπου ένα δάχτυλο έτσι ΄ωστε να έρθει λίγο πιο χαμηλά απο τις δύο πλαινές οι οποίες πατάνε στο ύψος που ΄δενει το πλαίσιο με το υποπλάισιο. Έτσι δεν θα υπάρχει θέμα με τη σέλα.
Έτσι λοιπόν εγκατέστησα και τα μπουζί και αφού βρήκα ποια διαδρομή θα ακολουθήσουν τα επιασα μαζί και τα μόνωσα όπως και τα καλώδια απο τις φύσσες.
(φώτο 6)
Εδώ έρχεται η τελευταία πατέντα η βάση για τους πολ/στες. Κατασκευή απο αλουμίνιο πάχους περίπου 2 mm σε αυτές τις διαστάσεις
(φώτο 7)
Ανοίγεται τρυπούλες περνάτε tireup βάζεται και στην βάση μια ταινία διπλής όψης για καλύτερη στερέωση και κάπου εδώ τελειώνει η πατέντα...
-
Έχουμε λοιπόν πλέον όλους τους πολ/στες κάτω απο το κάθισμα και μπορούμε να τους αλλάξουμε εύκολα αν χρειαστεί
οι τελευταίες 3 photo είναι δανεικές απο το AOTR απο το οποίο και αντέγραψα την διαδικασία της πατέντας
Υ.Γ. για όσους ανησυχούν για την θερμοκρασία στην θέση που μεταφέρθηκαν οι πολ/στες έχω 2 επισημάνσεις.
1η μέσα απο το καουτσουκένιο κάλλυμα κόλλησα θερμοαπαγωγικό υλικό
2η η θερμοκρασία δεν επιρρεάζει τους πολ/στες μιας και πολλά αυτοκίνητα τους έχουν να κουμπώνουν απ'ευθείας πάνω στο μπουζί.
Αυτό που πρέπει να προστατεύσουμε απο την θερμοκρασία ειναι τα καλώδια. Γιαυτο τα μονώνουμε καλά και ακολουθούμε την διαδρομή της "μαμα" πλεξούδας για να μην έχουμε προβλήματα.
EDIT: Προστέθηκε φωτογραφία από το κόψιμο της σέλας.
-
Άψογος ο ψηλός!!!
Εύγε νέε μου πολυ καλή δουλειά και πολυ χρήσιμο DIY για να αρχίσει να γεμίζει και πάλι η τεχνική βιβλιοθήκη του forum! :kalo: :kalo: :kalo:
-
Άρχοντας ο Ψηλός :prm
-
Αργυρη εγραψες αγορι μου !!! :kalo: :ohyes: ;)
-
Στο κομμάτι των μπουζοκαλωδίων , αν πάτε να βρέιτε σετ απο αυτοκίνητο ζητάτε από Γαλλικά αυτοκίνητα ( renault , citroen ...κτλ ) μιας και πολλά από αυτά έχουν sagem πολλαπλασιαστές και κάθονται γάντι . :ohyes:
Εγώ με το ζόρι βρήκα μια τετράδα από clio αλλά στην ουσία ένα ήταν το μακρύ και τα άλλα 3 κόνταιναν . :(
Έβαλα τα 2 μακρύτερα στο μπροστα κύλινδρο ( το ένα έχει φτάσει οριακά και είναι τεντωμένο , θέλω να το δω τι διάρκεια θα έχει ή αν θα χαλάσει ) και τα άλλα πίσω . :D
Και γω δεν νομίζω ότι έχουν ανάγκη από θερμοκρασίες οι πολλαπλασιαστές , ούτε τα μπουζωκαλόδια . :D
Να συμπηρώσω επίσης ότι οι πίπες των μαμά ( αλλά και όλων των μπουζοκαλωδίων γενικά ) βγαίνουν . Οπότε μπορεί κάλλιστα κάποιος να αγοράσει μπουζοκαλώδιο με το μέτρο και ή να βρει τα ίδια φυσάκια και να φτιάξει τα καλώδια που χρειάζεται ή να χρησιμοποιήσει τα ίδια αφού τα ανοιξει με προσοχή .
Εγώ αν δεν αντέξει το καλώδιο που έχω τεντωμένο ( που τίποτα δεν θα πάθει αλλά λέμε ) μάλλον θα πάρω με το μέτρο από ebay και θα τα φτιάξω μόνος μου .
Απλό είναι !! :kalo:
-
Renault Clio v6 3liter νομιζω κανουν
-
Από clio ειναι σίγουρα αυτοί που πήρα , v6 σίγουρα όχι γιατί είχε 4 καλώδια μέσα , άρα κάνει και από απλα clio ;)
-
ποσο κανουν τα καλωδια ? :thnk:
-
Ανέστη εγώ 24€ τα πήρα αλλά σίγουρα οι τιμές θα παίζουν και φθηνότερα και ακριβότερα , ανάλογα ;)
-
δηλαδη αν τα αλλαξω δεν αξιζει να βαλω τα magnecor που θεωρητικα ειναι πιο καλα !! ?? περιπου στα 60 ευρω η τετραδα με τις
πιπες , για το capo που βγαζει :thnk:
-
Εγώ Ανέστη δεν θα τα έβαζα , θα μου αρκούσαν τα απλά . ;)
-
Προσωπική παρατήρηση για τα μπουζοκαλώδια εγώ μάλλουν πήρα φορτηγού! :tez:
Τα 2 που χρησιμοποίησα ήταν 75 cm και και άλλα 2 που είχε η συσκευασία ήταν ακόμη μακρυτερα!
Τα οποία παρεπιπτόντως τα έχω spare
Δεν ξέρω αν μπορώ να δώ κάποια χαρακτηριστικά πάνω στα μπουζοκαλώδια ώστε να βρω τι μάρκα είναι αλλά το μόνο καλό ειναι ότι κουμπώνουν ακριβώς όπως τα oem πάνω σε πολ.στη και μπουζι
κάποια στιμγή σε αντιστοιχη συζήτησ κάπποιος είχε αναφέρει ότι κανονικά θα επρεπε τα ohm να ειναι αντιστοιχα του μήκους σε αναλογία των oem ή κατι τέτοιο.
Αν κάποιος γνωρίζει περισσότερα σχετικά ας μας κατατοπίσει σ'αυτο :bye: :bye:
Εγώ απλά να επισημάνω ότι την όλη πατέντα δεν την έκανα για να λύσω το πρόβλημα με του πολ/στες αλλά για να έχω πιο ευκολη προσβαση σε αυτούς σε περιπτωση που κάποιος καεί σε ταξίδι.
Βέβαια απο τότε περίπου 10.000 χλμ δεν είχα κανένα πρόβλημα.
-
Να σαι σίγουρος ότι όλοι γιαυτό τι κάνουμε τη πατέντα ;)
Εγώ έχω βρει μια πιο παλή μέθοδο πέρι ohm κτλ .
Τα βάζεις επάνω .
Δουλεύει σωστά ?
Όχι , άρα ψάχνεσαι με ohm κτλ
Ναι , δεν ασχολείσαι !! :ohyes: :P
Πάντως αν καταφέρεις να βρεις τα καλώδια σου από ποιο μοντέλο είναι , θα βοηθήσει .
Εμένα όπως είπα clio είναι αλλά το ένα μπαίνει τεντωμένο . ;)
-
καλημερα, το παχος του καλωδιου ποσο πρεπει να ειναι??? το μαμα ειναι 5αρι 5,5αρι ? ενω αυτα που εβλεπα στα magnecor ηταν
πιο χοντρα για το Capo εδινε 7,5αρια - 8,5αρια μην σου πω και 10αρια δινει 2-3 τυπους μαυρα- κοκκινα - μπλε
πεστε μου καλοι μου ανθρωποι !!! :thnk: και τι ρολο παιζει το πιο χοντρο καλωδιο ειναι καλυτερα η χειροτερα ???
-
Θα βαλω και φωτο αργοτερα :D
-
Νικόλα το πρώτο σου μήνυμα που έκανες παράθεση τι θέλει να πεί ο ποιητής? ;)
Ήπιες καμιά ρετσίνα του Νώντα….? :P :P :P
-
Οι κατασκευαστές χρησιμοποιούν παγκοσμίως 3 τύπους καλωδίων ανάφλεξης :
1. καλώδια ανάφλεξης με εσωτερική αντίσταση από σύρμα
2. καλώδια ανάφλεξης με εσωτερική αντίσταση από άνθρακα και
3. καλώδια ανάφλεξης με μηδενική εσωτερική αντίσταση από πυρήνα χαλκού , στα οποία η αντίσταση καταστολής παρασίτων είναι ενσωματωμένη στις πίπες.
CopperCable είναι το καλώδιο με εσωτερικό αγωγόπυρήνα χαλκού και κάνει για capo αν βάλετε πίπες με αντίσταση πάνω από 5kΩ γιατί η εσωτερική αντίσταση του καλωδίου είναι 0
PowerCable με εσωτερικό αγωγό από ανοξείδωτο χάλυβα. Αυτό έχει αντίσταση 5,6 kΩ/m οπότε θα πρέπει να μετρήσετε πόσο θα βάλετε για να έχετε αντίσταση 5 kΩ και φυσικά πίπες χωρίς αντίσταση.
α) CopperCable για οχήματα AUDI , BMW , MERCEDES , PORSCHE , SEAT , VOLKSWAGEN , τα οποία είναι εξοπλισμένα από το εργοστάσιο με αυτόν τον τύπο καλωδίων ανάφλεξης.
β) PowerCable για Γαλλικά , Γερμανικά , Ιταλικά , Ιαπωνικά και λοιπά οχήματα με τεχνολογία αντίστασης 5,6 kΩ/m.
ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Η ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΚΑΛΩΔΙΩΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙΣ ΠΙΠΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ 5,6 kΩ
Εγω εχω βάλει καλώδια σιλικόνης που αγόρασα απο ενα μαγαζί με ηλεκτρολογικά αυτοκινήτων και με τις πίπες κομπλέ και είναι super 15 ευρω και τα δυο και χρωματάκι μπλέ.
Ουφφφ το εφτιαξα :P
-
μηπως μπορειτε να μου στειλετε το μαγαζι απο οπου αγορασατε τα καλωδια γιατι ρωτησα στην Καβαλα και μου ειπαν οτι πουλαν μονο σετ 60 65 ευρω. Εγω εν το μεταξυ εχω βαλει ηδη τα magnecor οποτε χρειαζομαι μονο 2 για να μετακινησω τους μπροστινους πολλαπλασιαστες. :thnk:
-
μηπως μπορειτε να μου στειλετε το μαγαζι απο οπου αγορασατε τα καλωδια γιατι ρωτησα στην Καβαλα και μου ειπαν οτι πουλαν μονο σετ 60 65 ευρω. Εγω εν το μεταξυ εχω βαλει ηδη τα magnecor οποτε χρειαζομαι μονο 2 για να μετακινησω τους μπροστινους πολλαπλασιαστες. :thnk:
ποιον κωδικο καλωδιων πηρες ??? π.χ. οταν το εψαχνα ειχα βρει τον 2564 χρωμα κοκκινο KV85 8,5mm
γιατι αν θυμαμαι εχει αλλους δυο κωδικους με μπλε χρωμα 2064 - 2030 8mm
και μαυρο δυο κωδικους 2730 - 2764 7 mm μηπως ειναι για τα πρωτα capo ο ενας και ο αλλος για τα μετα το 2004 ?? :thnk:
ας μας πουν τα παιδια που ξερουν ποιος ειναι ο καλυτερος ? !!!
και αν ειδες διαφορα με αυτα τα καλωδια σε κατι :thnk:
-
τα μπλε εχω, ειναι πολυ καλυτερα οσον αφορα την ποιοτητα απο τα οριτζιναλ τα οποια ηταν ξεραμενα και σκληρα και για αυτο τα αλλαξα... διαφορα ουσιαστικη δεν ειδα, ισως λιγο πιο στρωτο δουλεμα και ευκολοτερη εκκινηση...
-
τα μπλε εχω, ειναι πολυ καλυτερα οσον αφορα την ποιοτητα απο τα οριτζιναλ τα οποια ηταν ξεραμενα και σκληρα και για αυτο τα αλλαξα... διαφορα ουσιαστικη δεν ειδα, ισως λιγο πιο στρωτο δουλεμα και ευκολοτερη εκκινηση...
ευχαριστω για την απαντηση σου !!! οποτε κανουν δουλεια και ειναι πιο ποιοτικα ετσι !!! ??? :D ;)
θελω να μαθω μονο για τα κοκκινα μηπως ειναι πιο αντοχης ? :thnk: λογο 8,5 mm αν παιζει καποιο ρολο αυτο :ohyes:
-
τα μπλε εχω, ειναι πολυ καλυτερα οσον αφορα την ποιοτητα απο τα οριτζιναλ τα οποια ηταν ξεραμενα και σκληρα και για αυτο τα αλλαξα... διαφορα ουσιαστικη δεν ειδα, ισως λιγο πιο στρωτο δουλεμα και ευκολοτερη εκκινηση...
ευχαριστω για την απαντηση σου !!! οποτε κανουν δουλεια και ειναι πιο ποιοτικα ετσι !!! ??? :D ;)
θελω να μαθω μονο για τα κοκκινα μηπως ειναι πιο αντοχης ? :thnk: λογο 8,5 mm αν παιζει καποιο ρολο αυτο :ohyes:
Αγωγους δεν ειχες κανει στη φυσικη Ανεστακο? η μηπως χαζευες την γκομενιτσα διπλα στο θρανιο?Οσο πιο μεγαλη η διατομη τοσο πιο ευκολα περναει το ρευμα(μειωμενες αντιστασεις)
-
Αγωγους δεν ειχες κανει στη φυσικη Ανεστακο? η μηπως χαζευες την γκομενιτσα διπλα στο θρανιο?Οσο πιο μεγαλη η διατομη τοσο πιο ευκολα περναει το ρευμα(μειωμενες αντιστασεις)
η αληθεια ειναι οτι τωρα που λεμε για χρωματα εβλεπα κατι κοκκινα, μαυρα, μπλε κιλοτακια :P κατω απο τα θρανια :bana:
τωρα στο θεμα μας το κοκκινο που ειναι 8,5 ειναι το καλυτερο ??? :a22 :h22: δηλαδης
-
ειπαμε ρε Καραμητρο οσο πιο μεγαλη η διατομη του αγωγου τοσο μειωνεται η αντιασταση απο το ενα ακρο στο αλλο αρα οσο πιο μεγαλο το νουμερο (8,5) τοσο περισσοτερο ρευμα περναει.(Ψτ αυτο συνηθως λεγεται καρε ειναι δηλαδη 8,5 καρέ)
-
Τον τονο τον εβαλα γιατι εισαι βλαχος...
-
παντα με την καλη κουβεντα στο στομα σου εισαι ρε :bow:
-
Γραφω εδω για να μην ανοιγω αλλο θεμα. Μηπως γνωριζει καποιος να μου πει που μπορω να βρω μαγαζι με μπουζοκαλωδια στην Αθηνα για να ταιριαξω 2 για τον μπροστινο κυλινδρο ωστε να μεταφερω τους πολλαπλασιαστες μου κατω απο την σελα? :bye: :bye:
-
Τζαβαρας Γιωργος εχει σχεδον τα παντα, Καλλιροης και Αλ.παντου 2 πιο κατω απο του Φιξ οπως κατεβαινεις απο Αθηνα αριστερα
-
Ok ευχαριστω.. :bye:
-
Γραφω εδω για να μην ανοιγω αλλο θεμα. Μηπως γνωριζει καποιος να μου πει που μπορω να βρω μαγαζι με μπουζοκαλωδια στην Αθηνα για να ταιριαξω 2 για τον μπροστινο κυλινδρο ωστε να μεταφερω τους πολλαπλασιαστες μου κατω απο την σελα? :bye: :bye:
Δεν ξέρω αν η μεταφορά κάτω απο την σέλα είναι καλή επιλογή τελικά λόγω της υπερβολικής ζέστης και το γεγονός οτι θα πιέζονται απο το βάρος του αναβάτη ίσως. Η μεταφορά που κάνει ο Bill δεξιά και πίσω απο το πλαινό πλαστικό ίσως είναι καλύτερη τελικά.
-
Θοδωρη κ εμενα εκει μου τους εβαλε ο Βασιλης χωρις περαιτερω μετατροπες κ δεν ξαναειχα προβλημα..και ναι συνεχιζω κ την πλενω με λαστιχο κ νερακι!!!
-
Γραφω εδω για να μην ανοιγω αλλο θεμα. Μηπως γνωριζει καποιος να μου πει που μπορω να βρω μαγαζι με μπουζοκαλωδια στην Αθηνα για να ταιριαξω 2 για τον μπροστινο κυλινδρο ωστε να μεταφερω τους πολλαπλασιαστες μου κατω απο την σελα? :bye: :bye:
Δεν ξέρω αν η μεταφορά κάτω απο την σέλα είναι καλή επιλογή τελικά λόγω της υπερβολικής ζέστης και το γεγονός οτι θα πιέζονται απο το βάρος του αναβάτη ίσως. Η μεταφορά που κάνει ο Bill δεξιά και πίσω απο το πλαινό πλαστικό ίσως είναι καλύτερη τελικά.
μηπως μπορεις να βγαλεις μια φωτογραφια για να δω ακριβως το σημειο και πως τους στηριζεις εκει?
-
Φίλε δεν τους έβαλα εγώ αλλά ο Bill μου είπε να τους βάλει εκεί όταν του είπα να τους μεταφέρουμε κάτω από το κάθισμα. Αν βγάλω αύριο το απόγευμα το πλαστικό θα βγάλω μια φωτό. Δεν σου το εγγυώμαι όμως, αναλόγως πόση δουλειά θα έχω θα δω αν τα καταφέρω ή όχι
-
Φίλε δεν τους έβαλα εγώ αλλά ο Bill μου είπε να τους βάλει εκεί όταν του είπα να τους μεταφέρουμε κάτω από το κάθισμα. Αν βγάλω αύριο το απόγευμα το πλαστικό θα βγάλω μια φωτό. Δεν σου το εγγυώμαι όμως, αναλόγως πόση δουλειά θα έχω θα δω αν τα καταφέρω ή όχι
ok μη βιαζεσαι ετσι κ αλλιως εχω να βγαλω κ το αμορτισερ και να το δωσω στο Kshock.. :ohyes:
-
Φίλε δεν τους έβαλα εγώ αλλά ο Bill μου είπε να τους βάλει εκεί όταν του είπα να τους μεταφέρουμε κάτω από το κάθισμα. Αν βγάλω αύριο το απόγευμα το πλαστικό θα βγάλω μια φωτό. Δεν σου το εγγυώμαι όμως, αναλόγως πόση δουλειά θα έχω θα δω αν τα καταφέρω ή όχι
ok μη βιαζεσαι ετσι κ αλλιως εχω να βγαλω κ το αμορτισερ και να το δωσω στο Kshock.. :ohyes:
Αν δεις απο μπροστά το μηχανάκι κάτω απο την μάσκα και πάνω απο το ψυγείο απο την μέσα πλευρά υπάρχει ένα αβαφο πλαστικο που πιάνει στα πλαινά πλαστικά με 4 βίδες. Μπορείς αν θες να βγάλεις αυτό απο την δεξιά πλευρά όπως κάθεσαι στην μηχανη και να τα πιάσεις εκεί με tire-up αφου ανοίξεις 4 τρυπούλες αντίστοιχης διατομής.
Σε εκείνο το σημείο δεν χρειάζεται κάποια πατέντα γιατί φτάνουν τα καλώδια και της πλεξούδας και τα μπουζοκαλώδια. :bye: :bye:
-
Δεν ξέρω αν η μεταφορά κάτω απο την σέλα είναι καλή επιλογή τελικά λόγω της υπερβολικής ζέστης και το γεγονός οτι θα πιέζονται απο το βάρος του αναβάτη ίσως. Η μεταφορά που κάνει ο Bill δεξιά και πίσω απο το πλαινό πλαστικό ίσως είναι καλύτερη τελικά.
Θοδωρή δεν παίζει αυτό που λες για κάτω απο την σέλα...
Πρώτο το σημείο που μπαίνουν είναι μόλις κάποια εκαταστά πιο μπροστά απο τους πίσω πολ.στες. 2ον υποτίθεται ότι σε εκείνο το σημείο υπάρχει και η αντίστοιχη "ποδιά" που κόβει την ζέστη απο τον πίσω κύλινδρο.
Επίσης δεν πιέζονται απο την σέλα και αυτό στο λέω με σιγουριά γιατί δεν πατάει κάν πάνω τους.
:bye: :bye:
-
Αργυρη ναι μεν δεν παταει η σελα αλλα εκει εχει αρκετη ζεστη και με την ποδια !!! :ohyes:
-
Δεν ξέρω αν η μεταφορά κάτω απο την σέλα είναι καλή επιλογή τελικά λόγω της υπερβολικής ζέστης και το γεγονός οτι θα πιέζονται απο το βάρος του αναβάτη ίσως. Η μεταφορά που κάνει ο Bill δεξιά και πίσω απο το πλαινό πλαστικό ίσως είναι καλύτερη τελικά.
Θοδωρή δεν παίζει αυτό που λες για κάτω απο την σέλα...
Πρώτο το σημείο που μπαίνουν είναι μόλις κάποια εκαταστά πιο μπροστά απο τους πίσω πολ.στες. 2ον υποτίθεται ότι σε εκείνο το σημείο υπάρχει και η αντίστοιχη "ποδιά" που κόβει την ζέστη απο τον πίσω κύλινδρο.
Επίσης δεν πιέζονται απο την σέλα και αυτό στο λέω με σιγουριά γιατί δεν πατάει κάν πάνω τους.
:bye: :bye:
Αυτό ισχύει για εσάς τους εύσωμους Αργύρη. Σε εμάς που είμαστε χοντροί πραγματικοί και αυθεντικοί παίζει να χρειαζόμαστε και ενισχυμένη σέλα για να μην λιώσουμε τους πολλαπλασιαστές!! :cry: :cry: :cry: Όταν αδυνατίσουμε και εμείς και γίνουμε εύσωμοι θα ψάξουμε για μεταφορά κάτω από την σέλα(αν δεν την έχουμε διαλύσει). :( :(
-
Χααα χχχχχαχ...Θοδωρη παλικαρι μου η γοητεια σου θα παραμεινει ιδια..ειτε ευσωμος ειτε λεπτος ειτε παχυς!

Θα βγαλω φωτο και εγω αν προλαβω το σημειο που βρισκοντε και θα ανεβασω φωτο!
-
Αυτό ισχύει για εσάς τους εύσωμους Αργύρη. Σε εμάς που είμαστε χοντροί πραγματικοί και αυθεντικοί παίζει να χρειαζόμαστε και ενισχυμένη σέλα για να μην λιώσουμε τους πολλαπλασιαστές!! :cry: :cry: :cry: Όταν αδυνατίσουμε και εμείς και γίνουμε εύσωμοι θα ψάξουμε για μεταφορά κάτω από την σέλα(αν δεν την έχουμε διαλύσει). :( :(
Θοδωρή παλικάρι μου θαρρω είσαι αυστηρός με τον εαυτο σου και κατα δευτερον αν η σέλα σου δεν πατα σωστά κοίτα μήπως και σου λείπουν οι πατούρες της.
4 Στρογγυλα καουτσουκένια που κάθονται κάτω απο την σέλα και πατάνε πάνω στο πλαίσιο.
-
Αυτό ισχύει για εσάς τους εύσωμους Αργύρη. Σε εμάς που είμαστε χοντροί πραγματικοί και αυθεντικοί παίζει να χρειαζόμαστε και ενισχυμένη σέλα για να μην λιώσουμε τους πολλαπλασιαστές!! :cry: :cry: :cry: Όταν αδυνατίσουμε και εμείς και γίνουμε εύσωμοι θα ψάξουμε για μεταφορά κάτω από την σέλα(αν δεν την έχουμε διαλύσει). :( :(
Θοδωρή παλικάρι μου θαρρω είσαι αυστηρός με τον εαυτο σου και κατα δευτερον αν η σέλα σου δεν πατα σωστά κοίτα μήπως και σου λείπουν οι πατούρες της.
4 Στρογγυλα καουτσουκένια που κάθονται κάτω απο την σέλα και πατάνε πάνω στο πλαίσιο.
Όχι ρε συ αυστηρός ήμουν όταν ήμουν πολύ πιο αδύνατος. Μαλάκωσα και πάχυνα δυστυχώς :ohyes: :ohyes: . Επίσης αυτό με την σέλα το ξέρω μιας και ένα είχε φύγει πράγματι και πήρα ένα από του συναναβάτη(που δεν έχω ανεβάσει ποτέ οπότε άχρηστο ήταν) και το αντικατέστησα.
Πέρα απο στο σπαμ τώρα είχα διαβάσει πάντως ότι το θέμα με τους πολλαπλασιαστές δεν είναι θέμα θερμοκρασίας πιο πολύ αλλά θερμοκρασίας σε συνδυασμό με νερό και ιδαίτερα με νερό που μπορεί να μπεί μέσα τους κατα το πλύσιμο οπότε με την εκκίνηση αν δεν είχαν στεγνώσει θα καίγονταν οπότε οπουδήποτε τοποθετηθούν για προστασία απο αυτό καλό θα είναι. Απλα με την θέση που λέμε αποφεύγουμε και την πολυ θερμοκρασία απο τον κινητήρα λογικά γιατί οποτε έχω ανοίξει σέλα μετά απο λειτουργία της μηχανής βράζει ο τόπος εκεί πέρα και μάλιστα σκεφτόμουν πως είναι δυνατόν να είναι καλύτερη θέση εκεί με τις θερμοκρασίες που αναπτύσσονται??
-
Πέρα απο στο σπαμ τώρα είχα διαβάσει πάντως ότι το θέμα με τους πολλαπλασιαστές δεν είναι θέμα θερμοκρασίας πιο πολύ αλλά θερμοκρασίας σε συνδυασμό με νερό και ιδαίτερα με νερό που μπορεί να μπεί μέσα τους κατα το πλύσιμο οπότε με την εκκίνηση αν δεν είχαν στεγνώσει θα καίγονταν οπότε οπουδήποτε τοποθετηθούν για προστασία απο αυτό καλό θα είναι. Απλα με την θέση που λέμε αποφεύγουμε και την πολυ θερμοκρασία απο τον κινητήρα λογικά γιατί οποτε έχω ανοίξει σέλα μετά απο λειτουργία της μηχανής βράζει ο τόπος εκεί πέρα και μάλιστα σκεφτόμουν πως είναι δυνατόν να είναι καλύτερη θέση εκεί με τις θερμοκρασίες που αναπτύσσονται??
Θοδωρή αν διαβάσεις στην αρχή του θέματος γράφω ότι η θερμοκρασία δεν ειναι θεμα. Πολλοί πολ/στες κουμπώνουν απευθείας επάνω στα μπουζί χωρίς να έχουν θέμα. Το μόνο πρόβλημα στην συγκεκριμένη θέση ειναι το θέμα των νερών που μπορεί να δημιουργήσει βραχυκύκλωμα.
Η συγκεκριμένη πατέντα όμως δεν έχει να κάνει μόνο με την προστασία των πολ/στων. Αυτή θα μπορούσε να επιτευχθεί τοποθετώντας τους πολ/στες σε πολλά άλλα σημεία.
Σκοπός της συγκεκριμένης θεσης έξω απ οτην προστασία ειναι και η ευκολία αντικατάστασης τους. μιας και μιλάμε ίσως για το πιο εύκολα προσβάσιμο μέρος (πλυν κάτω απο την θέση του συνοδηγού - που έχω δει να τους μεταφέρουν και εκεί)
:bye: :bye:
-
Αρα απο σενα το ειχα διαβασει και δεν το θυμομουν :cry:.
-
Argyris, υπαρχει περιπτωση να βρεις απο τι αυτοκινητο ηταν τα μπουζοκαλωδια; Δυσκολευομαι να τα βρω Πατρα μιας και μολις τους τα δειχνω μου απαντουν οτι δεν ξερουν. Δεν σας λεω βεβαια τι λενε μολις τους απανταω σε ερωτηση τους οτι ειναι απο μοτο και κανω μετατροπη :(
-
Argyris, υπαρχει περιπτωση να βρεις απο τι αυτοκινητο ηταν τα μπουζοκαλωδια; Δυσκολευομαι να τα βρω Πατρα μιας και μολις τους τα δειχνω μου απαντουν οτι δεν ξερουν. Δεν σας λεω βεβαια τι λενε μολις τους απανταω σε ερωτηση τους οτι ειναι απο μοτο και κανω μετατροπη :(
o far ξερει και εχει σχετικο link απο αυτα που εχει προμηθευτει για το δικο του ...κατι σε renault εινε ,μοντελο δε θυμαμε ...αλλα πριν τα παραγγείλεις στειλε μου pm σε περιπτωση που σε ενδιαφερει παραγγελια κατευθειαν απο Αγγλία τα magnecor ,που αναλογικα θα σου ερθουν-με μικρη διαφορα λιγο ακριβοτερα (για τα 4 μιλαω) αλλα θα ειναι ειδικη παραγγελια οπως τα θες για τη μηχανη σου (σε περιπτωση που θες αλλαγη μονο τους μπροστα πολλαπλασιαστές σου ερχοντε φθηνοτερα απο τα 2 set που θα χρειαστεις απο αυτοκινητισια) :bye:
-
Κοσμα προσεχε να μην ακουμπανε στην σελα γιατι οταν κατσεις θα σπασει αυτος που θα φαει την κοντρα. Καλυτερα να ακουμπανε στον κυλινδρο παρα στην σελα. Αν σπασει δεν θα το καταλαβεις και θα πεταει τον σπινθιρα πανω στο σασι με αποτελεσμα να καψει οτι ηλεκτρονικο ειναι ποιο ευαισθητο.
-
...δεν εχω βαλει βαση :thnk: και απλα ειναι δεμενοι με tie wrap κατ' απ τη σελα , ισως ο ενας πολλαπλασιαστής ακουμπαει ελαφρα στη σελα αλλα οχι σε σημειο να σπασει ... :bye:
-
Θα πρέπει απο την μποτα του πίσω να κοπούν οι δύο υποδοχές που είχε για να κουμπώνει στην αρχική θέση και να πατάει flat πάνω στην βάση. Εκεί που βρίσκει στην σέλα είναι στην μεσαία γλώσσα η οποία αρχικά πατούσε πάνω στο πλαίσιο. Θα πρέπει να τροχιστεί περίπου ένα δάχτυλο έτσι ΄ωστε να έρθει λίγο πιο χαμηλά απο τις δύο πλαινές οι οποίες πατάνε στο ύψος που ΄δενει το πλαίσιο με το υποπλάισιο. Έτσι δεν θα υπάρχει θέμα με τη σέλα.
-
Ενημερωθηκε το αρχικο ποστ, με νεα στοιχεια για τα καλωδια και για το κοψιμο της σελας :bye:
-
Εφτιαξα και εγω τους δικους μου και ενος φιλου. Μενουν μονο τα μπουζοκαλωδια :D
-
Άντε και τους βάλαμε εκεί και τα έχουμε όλα όμορφα και εύκολα για αλλαγή. Πώς θα ξέρουμε ποιος έχει καεί ώστε να τον αλλάξουμε όταν είμαστε πχ σε ένα ταξίδι? Ποιος κωδικός Efi αντιστοιχεί στον καθενα? Πρέπει να τους σημειώσουμε με ενα χρώμα πχ ώστε με το που θα ενώσουμε τα διαγνωστικά pin και μας δείξει την ένδειξη στο καντράν να δούμε σε ποιον αντιστοιχεί? Ή θα δούμε κάποιο σημάδι σε κάποιον πολλαπλασιαστή ώστε θα είναι αμέσως ευδιάκριτο ποιός έχει κάει?
-
(http://www.moto-abruzzo.com/blog/wp-content/uploads/2014/02/Coils.jpg)
-
Αργυρή εννοείς οτι έχουν διαφορετικό χρώμα καλώδια αν κατάλαβα καλά? Άρα μπορούμε με βάση αυτό το σχέδιο να γράψουμε πάνω στους πολλαπλασιαστές κάποια γράμματα η νούμερα ώστε να καταλαβαίνουμε ποιός έχει πρόβλημα. Ή να εκτυπώσουμε-γράψουμε σε ένα χαρτί αυτό και να το έχουμε στην εργαλειοθήκη μας.
-
Του μεταφέρετε για μην καίγονται :thnk: ή για να αλλάζονται ποιο εύκολα :tez:
-
Του μεταφέρετε για μην καίγονται :thnk: ή για να αλλάζονται ποιο εύκολα :tez:
Είσθε κακεντρεχής κύριε pierre...
-
Του μεταφέρετε για μην καίγονται :thnk: ή για να αλλάζονται ποιο εύκολα :tez:
Είσθε κακεντρεχής κύριε pierre...
απλά αναρωτιέμαι. :thnk:
-
Για να αλλάζονται πιο εύκολα όταν καίγονται !! :ohyes:
-
Αργυρή εννοείς οτι έχουν διαφορετικό χρώμα καλώδια αν κατάλαβα καλά? Άρα μπορούμε με βάση αυτό το σχέδιο να γράψουμε πάνω στους πολλαπλασιαστές κάποια γράμματα η νούμερα ώστε να καταλαβαίνουμε ποιός έχει πρόβλημα. Ή να εκτυπώσουμε-γράψουμε σε ένα χαρτί αυτό και να το έχουμε στην εργαλειοθήκη μας.
Θοδωρή για τους πίσω φαίνεται καθαρά ποιος πάει που οπότε αντίστοιχα ισχύει ο κωδικός ανάλογα με το αν ειναι του κεντρικού ή πλάγιου μπουζί.
Για τους μπροστά αρκεί να κουμπώσεις τις φύσσες αντίστοιχα με την θέση του μπουζί, βάζεις ένα σημάδι το πολύ πολύ για να ξέρεις ποιος ειναι ο κεντρικός και δεν θα έχεις κάποιο πρόβλημα
Ένας γενικός μπούσουλας πάντος είναι ότι τα μονά αφορούν τον μπροστά κύλινδρο, τα ζυγά τον πίσω με τα μικρότερα νούμερα να αντιστοιχούν σε αυτά των κεντρικών μπουζί.
-
Και να προσθέσω ότι τα μπουζοκαλωδια τα ανακάλυψε ο Αργύρης :kalo: :kalo:
-
Τους μετέφερα και εγώ. Θα τους δοκιμασω την Κυριακή στην πίτα
-
Εργολαβία αυτό το χαλί.
-
Εργολαβία αυτό το χαλί.
ένταξη εσυ το έκανες
-
ΩΧ ΘΑ ΚΛΑΙΜΕ ΑΥΡΙΟ ΑΠΟ ΤΑ ΓΕΛΙΑ. ΤΗ ΒΛΕΠΩ ΕΓΩ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ !!!!
-
ΩΧ ΘΑ ΚΛΑΙΜΕ ΑΥΡΙΟ ΑΠΟ ΤΑ ΓΕΛΙΑ. ΤΗ ΒΛΕΠΩ ΕΓΩ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ !!!!
ναι τωρα εσυ ktm ρε ξύλο που θες
-
καλησπέρα παιδιά
υπάρχει περίπτωση να έχω καμμένο πολλαπλασιαστή και να μην μου βγάζει κωδικό βλάβης?
δηλαδή να μην το βλέπει καθόλου σαν βλάβη?
πως θα καταλάβω αν κάποιος είναι καμμένος?
-
καλησπέρα παιδιά
υπάρχει περίπτωση να έχω καμμένο πολλαπλασιαστή και να μην μου βγάζει κωδικό βλάβης?
δηλαδή να μην το βλέπει καθόλου σαν βλάβη?
πως θα καταλάβω αν κάποιος είναι καμμένος?
Δες εδω ποστ του τενεκες-Γιωργου :bye:
http://www.apriliabikers.gr/portal/etv1000-caponord-rst1000-futura/hrue-h-wra-toy-pollaplasiasth/msg396169/#msg396169
-
Παιδια καλησπερα. Καινουργιος ιδιοκτητης και διαβαζω διαφορά εδω στο forum, οσο αφορα το θεμα με τους πολαπλασιαστες αν τους μπροστινους τους μονωσουμε στην θεση εκει μπροστά που είναι θα εχουμε προβλημα ;το λεω αυτο ωστε να μην παιρνουν νερα οταν πλενουμε και καιγονται.γενικα κατι αλλο που μπορω να προσεχω στην μηχανη ;
-
ΠΡΟΣΟΧΗ οσοι εχετε μεταφερει τους πολλαπλασιαστες κατω απο την σελα.
Ελέγξτε οτι τα μπουζοκαλωδια (ειδικα εαν εχουν μποσικα) ειναι ασφαλισμενα/δεμενα καπου καλα και δεν ''ταξιδευουν'' περα δωθε!
Γιατι οπως θα δειτε και στην φωτο παρακατω, σε μενα το ενα ακουμπουσε επανω στον λαιμο της εξατμισης του πισω κυλινδρου και ελιωσε....και γω νομιζα οτι εφταιγε ο πολλαπλασιαστης για τις αρρυθμιες.
Ευτυχως που δεν λαμπαδιασα!! :pray: :pray:
-
Πωωωω....παραλίγο από το τπτ να γίνει ζημιά σοβαρή! Παλι καλά φτηνά τη γλύτωσες Μήτσε με ενα παλιοκαλώδιο!
-
ΠΡΟΣΟΧΗ οσοι εχετε μεταφερει τους πολλαπλασιαστες κατω απο την σελα.
Ελέγξτε οτι τα μπουζοκαλωδια (ειδικα εαν εχουν μποσικα) ειναι ασφαλισμενα/δεμενα καπου καλα και δεν ''ταξιδευουν'' περα δωθε!
Γιατι οπως θα δειτε και στην φωτο παρακατω, σε μενα το ενα ακουμπουσε επανω στον λαιμο της εξατμισης του πισω κυλινδρου και ελιωσε....και γω νομιζα οτι εφταιγε ο πολλαπλασιαστης για τις αρρυθμιες.
Ευτυχως που δεν λαμπαδιασα!! :pray: :pray:
δεν ειναι και πασχα ρε γαμωτι... Ισως βεβαια ταιριαζες και με τον διαττοντα αστηρ των χριστουγεννων :h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22:
-
ΠΡΟΣΟΧΗ οσοι εχετε μεταφερει τους πολλαπλασιαστες κατω απο την σελα.
Ελέγξτε οτι τα μπουζοκαλωδια (ειδικα εαν εχουν μποσικα) ειναι ασφαλισμενα/δεμενα καπου καλα και δεν ''ταξιδευουν'' περα δωθε!
Γιατι οπως θα δειτε και στην φωτο παρακατω, σε μενα το ενα ακουμπουσε επανω στον λαιμο της εξατμισης του πισω κυλινδρου και ελιωσε....και γω νομιζα οτι εφταιγε ο πολλαπλασιαστης για τις αρρυθμιες.
Ευτυχως που δεν λαμπαδιασα!! :pray: :pray:
Δημητρη το πρωτο πραγμα που ρωτησα τον Μητσουι εχθες, εαν εχεις μεταφερει τους πολλαπλ/στες οταν μου ειπε οτι δεν θα ερθεις :ohyes:
παλι καλα αφου δεν εγινε και τιποτα χειροτερο, με τα μπουρδελα :P :tez:
-
Παιδια, δωστε μου λιγο τα φωτα οσοι (εαν) εχετε βαλει πολλαπλασιαστες Beru ZS 347.
Πηγα σημερα να παρω και προσεξα οτι το βυσμα που μπαινει το μπουζοκαλωδιο δεν ειναι το ιδιο. Οπως θα δειτε στην φωτο παρακατω, του JCI εχει ακιδα ενω του Beru ειναι επιπεδο και εχει ενα ελατηριακι μεσα (δεν υπαρχει στην φωτο). Φυσικα δεν τον αγορασα.
Ετσι ηταν και σε σας ή λαθος πολλαπλασιαστη μου εδειχνε??
Επισης εχω μια απορια. Διαβαζοντας πιο προσεχτικα το θεμα παραπανω, προσεξα που λενε τα παιδια οτι πρεπει να εχει αντισταση το μπουζοκαλωδιο μαζι με την πιπα απο 5.5 ΚΩ και πανω. Γιατι αυτο?? Eνα μπουζοκαλωδιο( Copper Cable) με αντισταση 1ΚΩ που μου εφτιαξε ενα μαγαζι, δεν μου κανει δηλαδη?
-
Καλημέρα. Για ψάξε να βρείς αυτόν τον πολλαπλασιαστή. BERU ZS 347 0040100347 (ΚΟΝΤΟΣ ΣΑΝ ΤΟΝ ΜΑΜΜΑ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΒΥΣΜΑ).Τον είχα πάρει καπου απο την Αθήνα. 50 ευρώ μαζί με μπουζοκαλωδιο σιλικόνης. Βέβαια ειχε κανει ο ίδιος που τους πουλούσε την πατέντα στο μπουζοκαλώδιο.
-
Χρηστο, αυτος στην φωτο που εβαλα παραπανω ειναι ο 347 που λες και εσυ, σαν ZS 347 τον δινουν, δεν χρειαζεται να δωσεις ολον τον υπολοιπο αριθμο/κωδικο.
Και εκει ο εμπορας που μου τον εδειξε, μου ειπε οτι μπορει να κανει πατεντα με άλλο μπουζοκαλωδιο ωστε να ταιριαξουν τα βυσματα.....αλλά θα μπλεξουμε μετα....άλλο βυσμα στο μπουζοκαλωδιο θα εχει ο Beru, άλλο οι JCI, αχταρμας.
-
Αυτός είναι, στήν Τεχνοανταλλακτική, μού έκανε καί εμένα τήν πατέντα μέ μπουζοκαλόδια και πίπες σιλικόνης καί δουλεύουν μιά χαρά . Τά αυτιά θά τά κόψεις καί μπαίνουν στίς νάυλον θήκες του κάπο. Έχω βάλει καί τούς δύο τούς μπροστινούς.
50 ευρώ ό ένας.
-
Χρηστο, αυτος στην φωτο που εβαλα παραπανω ειναι ο 347 που λες και εσυ, σαν ZS 347 τον δινουν, δεν χρειαζεται να δωσεις ολον τον υπολοιπο αριθμο/κωδικο.
Και εκει ο εμπορας που μου τον εδειξε, μου ειπε οτι μπορει να κανει πατεντα με άλλο μπουζοκαλωδιο ωστε να ταιριαξουν τα βυσματα.....αλλά θα μπλεξουμε μετα....άλλο βυσμα στο μπουζοκαλωδιο θα εχει ο Beru, άλλο οι JCI, αχταρμας.
Καλημέρα και καλή εβδομάδα. Στο οτι ειναι αχταρμας εχεις δίκαιο. Ο μαμμα εχει 186 ευρώ. Με 200 ευρω παιρνεις 4 ιδιους με μπουζοκαλώδια και τελείωσες. Και τον μαμμά να τον βάλουν :kol: :kol:
-
Επανερχομαι στο θεμα με τον Beru μιας που βρεθηκε τροπος να συνδεθει και να ταιριαξουν τα βυσματα διχως κατασκευη επιπλεον καλωδιου.
Θυμιζω οτι ο Beru ZS 347 δεν εχει ''ακιδα'' για την συνδεση με την πιπα, εχει μονο ενα ελατηριακι. (βλ.φωτο)
-
Εξηγησα στον μαγαζατορα τι θελω να κανω (ειχα και τα μπουζοκαλωδια μαζι μου καθως και τον ''μαμα'' πολλαπλασιαστη) και μου εδωσε ενα μικρο ανταπορακι το οποιο μοιαζει σαν το κεφαλι απο τα μπουζι.
Αυτο λοιπον το εφαγα λιγο με την λιμα για να λεπτυνει και να μπορει να κουμπωσει στο μπουζοκαλωδιο.
-
Αυτο λοιπον το ανταπορακι, οπως θα δειτε στην φωτο, το βαζουμε αναμεσα στον πολλαπλασιαστη και στην πιπα του μπουζοκαλωδιου και πλεον ολα κουμπωνουν καλα και δουλευουν ακομα καλυτερα!! :)
-
Εϊχα διαβάσει στο αμερικάνικο φόρουμ κάποιους να γράφουν κάτι παρόμοιο αλλά χρησιμοποιώντας το μέταλλο από παλιό μπουζί για τον ίδιο ακριβώς σκοπό μιας που κουμπωνε ούτως η άλλως στο μπουζοκαλώδιο από τη μια μεριά.
-
διαβαζω το θεμα για ενημερωση μιας και την τριτη θα το παρω στα χερια μου..
απορια,οταν πλενουμε πες οτι το φυσαμε εκει στο μερος με πιεστικο αερα και στεγνωνει..
σε μια φουλ βροχη,εκει δεν τρωει νερο?
στο τελος που κοροιδευα τον κολητο με το φαζερ για τους πολλαπλασιαστες,θα κοροιδευει εμενα
-
Εμενα τοσα χρονια δεν μου εκαψε ποτε .
Αν σου τυχει ειναι ...
-
Εμενα τοσα χρονια δεν μου εκαψε ποτε .
Αν σου τυχει ειναι ...
γιωργη δεν τους ειχες αλλαξει θεση?
-
Ούτε εμένα έχει κάψει ποτέ



Βροχές στο χώμα, σε εκδρομές, στα οδοιπορικά, κιχ δεν είχαν κάνει. Βέβαια τους μετέφερα κάτω από την σέλα έτσι γιατί το έκανα σε 3 φίλους μου και στον έναν βρήκα και λίγη πρασινιλα από υγρασία.
-
Εμενα εχει καψει μια φορα, και ας τους εχω μεταφερει, αλλά δεν ειναι εκει το θεμα....
Το θεμα ειναι οτι δεν ειναι ευκολοπροσβασιμοι οι δυο μπροστινοι σε περιπτωση που καει καποιος απο αυτους!
-
διαβαζω το θεμα για ενημερωση μιας και την τριτη θα το παρω στα χερια μου..
απορια,οταν πλενουμε πες οτι το φυσαμε εκει στο μερος με πιεστικο αερα και στεγνωνει..
σε μια φουλ βροχη,εκει δεν τρωει νερο?
στο τελος που κοροιδευα τον κολητο με το φαζερ για τους πολλαπλασιαστες,θα κοροιδευει εμενα
Οταν το πλενεις και ριξεις με πιεση νερο στο ψυγειο μπροστα κραταει νερα, βαλτο στο μονο σταντ να στραγγιξει μεχρι να σκουπισεις τα
υπολοιπα μερη, δεν το βαζεις μπροστα αμεσως, επισης μπορεις να μονωσεις με ταινια την μερια που κουμπωνει το μπουζοκαλωδιο πανω
στον πολλαπλασιαστη, βοηθαει και αυτο.
Με την βροχη δεν εχεις θεμα, οσο βροχη και να φας δεν φτανει εκει. :)
-
διαβαζω το θεμα για ενημερωση μιας και την τριτη θα το παρω στα χερια μου..
απορια,οταν πλενουμε πες οτι το φυσαμε εκει στο μερος με πιεστικο αερα και στεγνωνει..
σε μια φουλ βροχη,εκει δεν τρωει νερο?
στο τελος που κοροιδευα τον κολητο με το φαζερ για τους πολλαπλασιαστες,θα κοροιδευει εμενα
Εγώ όσες φορές το έχω πάει για πλύσιμο η το έχω πλύνει εγώ δεν έχει τύχει να το φυσήξω. Βάζω μπροστά και φεύγω
-
διαβαζω το θεμα για ενημερωση μιας και την τριτη θα το παρω στα χερια μου..
απορια,οταν πλενουμε πες οτι το φυσαμε εκει στο μερος με πιεστικο αερα και στεγνωνει..
σε μια φουλ βροχη,εκει δεν τρωει νερο?
στο τελος που κοροιδευα τον κολητο με το φαζερ για τους πολλαπλασιαστες,θα κοροιδευει εμενα
Εγώ όσες φορές το έχω πάει για πλύσιμο η το έχω πλύνει εγώ δεν έχει τύχει να το φυσήξω. Βάζω μπροστά και φεύγω
Εσύ είσαι μια κατηγορία μόνος σου, οι υπόλοιποι είμεθα ολίγον τί σιδεροφάγοι...χαχαχα
Τα ζωντανά σου έχουν βγει ανθεκτικότερα των ανθεκτικών!!!
-
Ούτε εμένα έχει κάψει ποτέ. Κάποια στιγμή ο bill τους μετακόμισε κάπου δεξιά νομίζω. Θαρρώ οτι είναι γιατί δεν κινείται ποτέ στο κλειστόν άστυ αλλά στα περίχωρα οπότε δεν ανεβάζει και ποτέ θερμοκρασία το ζωντανό να σκάει.
-
Να πω και εγώ την γνώμη μου.Ψαχνοντας στο νετ έπεσα πάνω σε πολλαπλασιαστή από bmw f650 gs μοντέλο μέχρι του 2004.Τα spec του είναι παρόμοια με του capo.Ειναι μάρκα beru και κωδικό zs030.Το βισμα στο μπουζοκαλωδιο είναι plag and play.Το πάνω είναι με 3 επαφές που η πρώτη είναι γείωση και η άλλες δύο σαν τις δικές μας.Να και μερικές φώτο.
-
Και εδώ τα spec του.Με μια έρευνα που έκανα δεν έχει ακουστεί να βγάζουν προβλήματα και αν το βρεις μεταχειρο παιρνεις και το μπουζοκαλωδιο μαζί.Η τιμή του καινούργιο είναι από 50-60 ευρώ.
-
Τώρα από συνδεσμολογία στο πρώτο πιν βάζεις μια γείωση στο δευτερο την εντολή που είναι ξεχωριστό χρώμα για κάθε πολλ. Και το τρίτο μπαίνει το κοινό καλώδιο χρώματος κόκκινο αν δεν κάνω λάθος.
-
Θα κάνουμε δουλίτσα....
-
Αυτο λοιπον το ανταπορακι, οπως θα δειτε στην φωτο, το βαζουμε αναμεσα στον πολλαπλασιαστη και στην πιπα του μπουζοκαλωδιου και πλεον ολα κουμπωνουν καλα και δουλευουν ακομα καλυτερα!! :)
Κόλλησες το ανταπτορακι πάνω στον πολλαπλασιαστη; ;
-
Αυτο λοιπον το ανταπορακι, οπως θα δειτε στην φωτο, το βαζουμε αναμεσα στον πολλαπλασιαστη και στην πιπα του μπουζοκαλωδιου και πλεον ολα κουμπωνουν καλα και δουλευουν ακομα καλυτερα!! :)
Κόλλησες το ανταπτορακι πάνω στον πολλαπλασιαστη; ;
Οχι, αλλά αμα θες το κανεις. Μεχρι τώρα δεν μου εχει κανε καποια δυσλειτουργια για να πω οτι χρειαζεται να το κολλησω.