0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Γραφω εδω για να μην ανοιγω αλλο θεμα. Μηπως γνωριζει καποιος να μου πει που μπορω να βρω μαγαζι με μπουζοκαλωδια στην Αθηνα για να ταιριαξω 2 για τον μπροστινο κυλινδρο ωστε να μεταφερω τους πολλαπλασιαστες μου κατω απο την σελα?
Παράθεση από: theodi στις Φεβρουάριος 05, 2015, 09:12:16 πμΓραφω εδω για να μην ανοιγω αλλο θεμα. Μηπως γνωριζει καποιος να μου πει που μπορω να βρω μαγαζι με μπουζοκαλωδια στην Αθηνα για να ταιριαξω 2 για τον μπροστινο κυλινδρο ωστε να μεταφερω τους πολλαπλασιαστες μου κατω απο την σελα? Δεν ξέρω αν η μεταφορά κάτω απο την σέλα είναι καλή επιλογή τελικά λόγω της υπερβολικής ζέστης και το γεγονός οτι θα πιέζονται απο το βάρος του αναβάτη ίσως. Η μεταφορά που κάνει ο Bill δεξιά και πίσω απο το πλαινό πλαστικό ίσως είναι καλύτερη τελικά.
Φίλε δεν τους έβαλα εγώ αλλά ο Bill μου είπε να τους βάλει εκεί όταν του είπα να τους μεταφέρουμε κάτω από το κάθισμα. Αν βγάλω αύριο το απόγευμα το πλαστικό θα βγάλω μια φωτό. Δεν σου το εγγυώμαι όμως, αναλόγως πόση δουλειά θα έχω θα δω αν τα καταφέρω ή όχι
Παράθεση από: paramedic στις Φεβρουάριος 05, 2015, 12:08:10 μμΦίλε δεν τους έβαλα εγώ αλλά ο Bill μου είπε να τους βάλει εκεί όταν του είπα να τους μεταφέρουμε κάτω από το κάθισμα. Αν βγάλω αύριο το απόγευμα το πλαστικό θα βγάλω μια φωτό. Δεν σου το εγγυώμαι όμως, αναλόγως πόση δουλειά θα έχω θα δω αν τα καταφέρω ή όχιok μη βιαζεσαι ετσι κ αλλιως εχω να βγαλω κ το αμορτισερ και να το δωσω στο Kshock..
Δεν ξέρω αν η μεταφορά κάτω απο την σέλα είναι καλή επιλογή τελικά λόγω της υπερβολικής ζέστης και το γεγονός οτι θα πιέζονται απο το βάρος του αναβάτη ίσως. Η μεταφορά που κάνει ο Bill δεξιά και πίσω απο το πλαινό πλαστικό ίσως είναι καλύτερη τελικά.
Παράθεση από: paramedic στις Φεβρουάριος 05, 2015, 11:01:30 πμΔεν ξέρω αν η μεταφορά κάτω απο την σέλα είναι καλή επιλογή τελικά λόγω της υπερβολικής ζέστης και το γεγονός οτι θα πιέζονται απο το βάρος του αναβάτη ίσως. Η μεταφορά που κάνει ο Bill δεξιά και πίσω απο το πλαινό πλαστικό ίσως είναι καλύτερη τελικά.Θοδωρή δεν παίζει αυτό που λες για κάτω απο την σέλα...Πρώτο το σημείο που μπαίνουν είναι μόλις κάποια εκαταστά πιο μπροστά απο τους πίσω πολ.στες. 2ον υποτίθεται ότι σε εκείνο το σημείο υπάρχει και η αντίστοιχη "ποδιά" που κόβει την ζέστη απο τον πίσω κύλινδρο.Επίσης δεν πιέζονται απο την σέλα και αυτό στο λέω με σιγουριά γιατί δεν πατάει κάν πάνω τους.
Αυτό ισχύει για εσάς τους εύσωμους Αργύρη. Σε εμάς που είμαστε χοντροί πραγματικοί και αυθεντικοί παίζει να χρειαζόμαστε και ενισχυμένη σέλα για να μην λιώσουμε τους πολλαπλασιαστές!! Όταν αδυνατίσουμε και εμείς και γίνουμε εύσωμοι θα ψάξουμε για μεταφορά κάτω από την σέλα(αν δεν την έχουμε διαλύσει).
Παράθεση από: paramedic στις Φεβρουάριος 05, 2015, 02:12:36 μμΑυτό ισχύει για εσάς τους εύσωμους Αργύρη. Σε εμάς που είμαστε χοντροί πραγματικοί και αυθεντικοί παίζει να χρειαζόμαστε και ενισχυμένη σέλα για να μην λιώσουμε τους πολλαπλασιαστές!! Όταν αδυνατίσουμε και εμείς και γίνουμε εύσωμοι θα ψάξουμε για μεταφορά κάτω από την σέλα(αν δεν την έχουμε διαλύσει). Θοδωρή παλικάρι μου θαρρω είσαι αυστηρός με τον εαυτο σου και κατα δευτερον αν η σέλα σου δεν πατα σωστά κοίτα μήπως και σου λείπουν οι πατούρες της.4 Στρογγυλα καουτσουκένια που κάθονται κάτω απο την σέλα και πατάνε πάνω στο πλαίσιο.
Πέρα απο στο σπαμ τώρα είχα διαβάσει πάντως ότι το θέμα με τους πολλαπλασιαστές δεν είναι θέμα θερμοκρασίας πιο πολύ αλλά θερμοκρασίας σε συνδυασμό με νερό και ιδαίτερα με νερό που μπορεί να μπεί μέσα τους κατα το πλύσιμο οπότε με την εκκίνηση αν δεν είχαν στεγνώσει θα καίγονταν οπότε οπουδήποτε τοποθετηθούν για προστασία απο αυτό καλό θα είναι. Απλα με την θέση που λέμε αποφεύγουμε και την πολυ θερμοκρασία απο τον κινητήρα λογικά γιατί οποτε έχω ανοίξει σέλα μετά απο λειτουργία της μηχανής βράζει ο τόπος εκεί πέρα και μάλιστα σκεφτόμουν πως είναι δυνατόν να είναι καλύτερη θέση εκεί με τις θερμοκρασίες που αναπτύσσονται??
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι