0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Κωστάκη αγόρι μου πήρες Aprilia τλκ >>> καλοτάξιδος !! Λοιπόν για τα λάδια στον Rotax δε χρειάζεται να πας σε full συνθετικά >>> εγώ για 6 χρονάκια τώρα συνεχόμενα βάζω Motul 5100. Μια χαρά είναι ,έτσι & αλλιώς κάνω συχνές αλλαγές. Α και κάτι άλλο > όταν έβαλα και εγώ σε μια αλλαγή silkolene τα "έκαψε" για την πλάκα του το μοτέρ. Έτσι & αλλιώς "τσιμπάνε" λαδάκι οι Rotax αλλά αναλογικά με τα ημι-συνθετικά έκαψε παραπάνω. Όσον αφορά το φίλτρο > δε χρειάζεται να το βγάλεις για να δεις εάν φοράς κοντό ή μακρύ >> το μακρύ για να χωρέσει πρέπει να έχει αλλαχτεί και το καπάκι του > κάτι που φαίνεται εξωτερικά πολύ εύκολα! Για το κοντό φίλτρο είναι σχεδόν επίπεδο το καπάκι σε σύγκριση με το καινούριο που βλέπεις παρακάτω:
Παράθεση από: vageln στις Απρίλιος 30, 2010, 01:18:11 μμ Κωστάκη αγόρι μου πήρες Aprilia τλκ >>> καλοτάξιδος !! Λοιπόν για τα λάδια στον Rotax δε χρειάζεται να πας σε full συνθετικά >>> εγώ για 6 χρονάκια τώρα συνεχόμενα βάζω Motul 5100. Μια χαρά είναι ,έτσι & αλλιώς κάνω συχνές αλλαγές. Α και κάτι άλλο > όταν έβαλα και εγώ σε μια αλλαγή silkolene τα "έκαψε" για την πλάκα του το μοτέρ. Έτσι & αλλιώς "τσιμπάνε" λαδάκι οι Rotax αλλά αναλογικά με τα ημι-συνθετικά έκαψε παραπάνω. Όσον αφορά το φίλτρο > δε χρειάζεται να το βγάλεις για να δεις εάν φοράς κοντό ή μακρύ >> το μακρύ για να χωρέσει πρέπει να έχει αλλαχτεί και το καπάκι του > κάτι που φαίνεται εξωτερικά πολύ εύκολα! Για το κοντό φίλτρο είναι σχεδόν επίπεδο το καπάκι σε σύγκριση με το καινούριο που βλέπεις παρακάτω: Ποια Capo φοράνε το μακρύ φίλτρο ρε παιδια? Το αλλάξανε μετά το 2004 που βάλανε το ABS? και αν ναι γιατί? τι κερδίζεις δλδ? με αυτήν την αλλαγή κάνανε κα καμμία αλλαγή στην τρομπα λαδιού?Υπάρχει λόγος και δυνατότητα δλδ να το αλλάξουμε όσοι έχουμε το κοντο?
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι