0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Argyris

  • *******
  • 1111
  • Φύλο: Άντρας
    • ApriliaBikers 2015
  • Μοντέλο μηχανής: τετράτροχο κουτάκι με a/c
  • Αντιδράσεις: +5
Caponord: ValueForMoney ή η χαρα του μηχανικου;
« - : Αύγουστος 16, 2016, 04:20:27 μμ »
Τι θα μπορούσε άραγε να γίνει ώστε να είναι όμορφο με μικρή κ άνετη ζελατίνα ;

Στάλθηκε απο το Samsung galaxy s7 edge μου


Κόβεις την ζελατίνα το βάφεις μπλε το πετάς στην θάλασσα και αγοράζεις BMW.
Μετά μόνο κάτι ιταλόπληκτοι, που ψάχνουν πολλαπλασιαστές στις εταιρίες ανταλλακτικών θα σου λένε ότι δεν ειναι όμορφο.



"Traveling in a car is like watching a film, Traveling by bike is like staring in it!"

*

Αποσυνδεδεμένος ksaplostra

  • *******
  • 1451
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Caponord: ValueForMoney ή η χαρα του μηχανικου;
« Απάντηση #1 - : Αύγουστος 16, 2016, 05:24:28 μμ »
Χεστηκα να πάρω μπεμβε σα το κάθε πάσα τυχοντα φλωροκαμπινε που την είδε ξάφνου μηχανοβιος κ πάει Γλυφάδα-Καλλιθέα....ου ρε!

Στάλθηκε απο το Samsung galaxy s7 edge μου


*

Αποσυνδεδεμένος Argyris

  • *******
  • 1111
  • Φύλο: Άντρας
    • ApriliaBikers 2015
  • Μοντέλο μηχανής: τετράτροχο κουτάκι με a/c
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Caponord: ValueForMoney ή η χαρα του μηχανικου;
« Απάντηση #2 - : Αύγουστος 16, 2016, 05:51:40 μμ »
Χεστηκα να πάρω μπεμβε σα το κάθε πάσα τυχοντα φλωροκαμπινε που την είδε ξάφνου μηχανοβιος κ πάει Γλυφάδα-Καλλιθέα....ου ρε!

Στάλθηκε απο το Samsung galaxy s7 edge μου


σωστα τι να ξέρει και αυτός ο τυχόντας φλωροκαμπινες που την έχει δει ξαφνικά μηχανόβιος και πάει γλυφάδα - καλλιθέα και μία φορά το χρόνο κόβει και μια τσάρκα απο Αλπεις έτσι γιατι του περισσεύουν ρε παιδί μου.


Ενώ το caponord που κόβει βόλτες μέχρι την μαγούλα μαμει και δέρνει γιατί έχει άποψη και αμα θέλει αμα λάχει μουλαρώνει καίει κανα 2-3 πολ/στες ένα ανορθωτη και στα καλα τα γούστα σπάει τον ταχυσύνδεσμο και κάνει bbq.
Αμα βέβαια του πεις για ταξίδι πρώτα θα πρέπει να το λιβανήσεις και μετα να ξεκινήσεις.


Μωρέ καλα τα λέμε εμείς αλλά έξω απο άποψη /αντίληψη/ προσωπικό γούστο και τα λοιπά αμα η ζήλια ήταν ψώρα και αμα φτάναν τα λεφτα....  :bye: :bye:
"Traveling in a car is like watching a film, Traveling by bike is like staring in it!"

*

Αποσυνδεδεμένος ksaplostra

  • *******
  • 1451
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Caponord: ValueForMoney ή η χαρα του μηχανικου;
« Απάντηση #3 - : Αύγουστος 16, 2016, 06:03:25 μμ »
Κοίτα επειδή μπεμβε Εγώ τουλάχιστον δεν πρόκειται να πάρω(σκεφτόμουν κάποτε το 800 Αλλά έφυγα μακρυά),αυτά περι ζήλιας κλπ ας τα ακούσει και πιστέψει κάνας άλλος.
Αν πάρω καινούριο,θα έπαιρνα και μάλλον έτσι θα κάνω του χρόνου κάνα 1190.
Προς το παρόν,εχω κάνει ~11000 απο τον Οκτώβριο και δεν έχω παράπονο με εξαίρεση τα ελατήρια των δίσκων.
Στάλθηκε απο το Samsung galaxy s7 edge μου

*

nikoscapo

Απ: Caponord: ValueForMoney ή η χαρα του μηχανικου;
« Απάντηση #4 - : Αύγουστος 16, 2016, 06:25:16 μμ »
Ειρήνη ημίν τέκνα μου. !!!  :oo! :oo! :oo! :oo! :oo! :oo!

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Caponord: ValueForMoney ή η χαρα του μηχανικου;
« Απάντηση #5 - : Αύγουστος 16, 2016, 06:54:37 μμ »
Ε  οχι και :shahea: προβληματα το Caponord ?!!!

Αργυρη  τι ειναι αυτα που λες ?!!!

 :P :tez:

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Caponord: ValueForMoney ή η χαρα του μηχανικου;
« Απάντηση #6 - : Αύγουστος 16, 2016, 07:05:01 μμ »
Τα σύκα σύκα και η σκάφη σκάφη παιδες .  :ohyes:


To capo είναι μια χαρά για τα λεφτά του
και το gs είναι ο βασιλιάς της κατηγορίας  :ohyes:


Τώρα περί Γλυφάδας , Κολωνακίου ...παντόφλας κτλ
αυτά είναι να χαμε να λεγαμε .


Όσο ποσοστό κατόχων ταξιδεύει εδώ μέσα με τα capo
άλλο τόσο ταξιδεύει και με τα gs !!


Απλά εκεί το ποσοστό των ταξιδευτών ,
λόγο όγκου πωλήσεων μπορεί να αντιστοιχει και σε καμιά 1000αδα μηχανές
οπότε που και που βλέπεις και κανά ταξιδιωτικό .  ;)


Σας κάλυψα ?  :P

*

Αποσυνδεδεμένος paramedic

  • *******
  • 2126
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord RRR
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Caponord: ValueForMoney ή η χαρα του μηχανικου;
« Απάντηση #7 - : Αύγουστος 16, 2016, 08:34:24 μμ »
Και ο Αργυρης δίκιο έχει και ο Ξαπλώστρα δίκιο έχει. Την αλήθεια την ειπε ο Φαρ. Το Capo ειναι ενα καλο μηχανάκι για τα λεφτά του και αν ξερεις να το έχεις σε καλή κατάσταση.
 Αν είχαμε λεφτα αλλο μηχανάκι θα είχαμε μαλλον όλοι.
 Προς το παρόν χαιρόμαστε όσο μπορούμε αυτο που αντέχει η τσεπη μας και το προσαρμόζουμε στα δικά μας θέλω.
Εγω πχ αν είχα λεφτα ενα ταπεινό GS 800 μαλλον θα έπαιρνα γιατί σύμφωνα με τα θέλω μου(ταξίδι,οικονομία,χωματοδρομοι,έμπιστο)αυτο μου ειναι ταμαμ.
Έχω φιλαράκια με GS που του πίνουν το αίμα σε ταξίδια και όταν δεν πάνε ειναι στα συνεργεια να τα φτιάχνουν γιατί χαλάνε για την πλάκα οποτε να η όλη ουσία της GS σε μια πρόταση.
Και αν δεν με σέβεστε να με φοβάστε....

*

nikoscapo

Απ: Caponord: ValueForMoney ή η χαρα του μηχανικου;
« Απάντηση #8 - : Αύγουστος 17, 2016, 12:42:01 πμ »
Εγώ άμα είχα λεφτά πάλι Capo  θα έπερνα ...
Και την κ@υλα μου θα έκανα και λεφτά θα μου έμεναν.
Και  bmv δεν θα αγόραζα ποτέ πότε μα ΠΟΤΕ. ...

*

Αποσυνδεδεμένος naftilos

  • *******
  • 2794
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso ie/Caponord Raid
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Caponord: ValueForMoney ή η χαρα του μηχανικου;
« Απάντηση #9 - : Αύγουστος 17, 2016, 12:13:36 μμ »
Εγώ άμα είχα λεφτά πάλι Capo  θα έπερνα ...
Και την κ@υλα μου θα έκανα και λεφτά θα μου έμεναν.
Και  bmv δεν θα αγόραζα ποτέ πότε μα ΠΟΤΕ. ...
+998
Σε ηγάπησα σφόδρα  :ohyes:

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Caponord: ValueForMoney ή η χαρα του μηχανικου;
« Απάντηση #10 - : Αύγουστος 17, 2016, 12:21:24 μμ »
Eχει τελικά πλάκα να μιλάμε για ευρωπαϊκά και φουλ αξιοπιστία. ΚΤΜ, BMW, aprilia, ducati κλπ κλπ, σε γενικές γραμμές μία χαρά είναι αλλά έχουν τα κουσουρακια τους που δεν σε αφήνουν να ευχαριστήσει ταξίδι, εκτός και ασχολεισαι μαζί τους ή έχεις μηχανικαρα να στο σερβισαρει.
Τώρα το ότι έχετε (έχουμε) ένα μηχανάκι χρονολογίας του 2001 και ακόμα το συγκρίνουμε με μεταγενέστερα, μόνο θετικό το βλέπω.
Ξέρω τουλάχιστον 3 άτομα που έχουν γυρίσει την κεντρική και νότια Ευρώπη και πότε δεν έμειναν πουθενά με τα capo. Από την άλλη ξέρω και τον faraway που βασανίστηκε με δαυτου (όπως και εγώ στις αρχεε) αλλά νομίζω είμαστε μειοψηφία.

By the way, ο οδηγός κάνει το μηχανακι. Αντ λοιπον να χρεωθειτε να πάρετε την τελευταία λέξη της μοδας, δώστε τα να μάθετε να οδηγατε με ασφάλεια και αυτοπεποιθηση. Δεν υπάρχει κάτι μαγικό σε μηχανάκια των 250+ κιλών με λάστιχα και ζάντες ον-οφ.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος pegasakos

  • *****
  • 845
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Caponord: ValueForMoney ή η χαρα του μηχανικου;
« Απάντηση #11 - : Αύγουστος 17, 2016, 02:17:05 μμ »
Eχει τελικά πλάκα να μιλάμε για ευρωπαϊκά και φουλ αξιοπιστία. ΚΤΜ, BMW, aprilia, ducati κλπ κλπ, σε γενικές γραμμές μία χαρά είναι αλλά έχουν τα κουσουρακια τους που δεν σε αφήνουν να ευχαριστήσει ταξίδι, εκτός και ασχολεισαι μαζί τους ή έχεις μηχανικαρα να στο σερβισαρει.
Τώρα το ότι έχετε (έχουμε) ένα μηχανάκι χρονολογίας του 2001 και ακόμα το συγκρίνουμε με μεταγενέστερα, μόνο θετικό το βλέπω.
Ξέρω τουλάχιστον 3 άτομα που έχουν γυρίσει την κεντρική και νότια Ευρώπη και πότε δεν έμειναν πουθενά με τα capo. Από την άλλη ξέρω και τον faraway που βασανίστηκε με δαυτου (όπως και εγώ στις αρχεε) αλλά νομίζω είμαστε μειοψηφία.

By the way, ο οδηγός κάνει το μηχανακι. Αντ λοιπον να χρεωθειτε να πάρετε την τελευταία λέξη της μοδας, δώστε τα να μάθετε να οδηγατε με ασφάλεια και αυτοπεποιθηση. Δεν υπάρχει κάτι μαγικό σε μηχανάκια των 250+ κιλών με λάστιχα και ζάντες ον-οφ.


Συμφωνώ απόλυτα με τον Κοσμά και αυτη ειναι η πιο καλη προσέγγιση ''By the way, ο οδηγός κάνει το μηχανακι''
Ολοι θελουν να έχουν τηντελευταια λεξη στην τεχνολογία και καλα κάνουν Το θεμα ειναι αν χρειαζετε να δωσει κανεις τοσα λεφτα για κατι που εκ των πραγματων ειναι πολυ καλο. Δηλαδη αν ολοι ειχαμε λεφτα δεν θα αγοραζε κανεις aprilia? θα αγοραζαν ολοι BMW και KTM???
Νομιζω οτι αυτο που λεει ο Κοσμας ειναι οτι αν συντηρείς και αν οδηγεις σωστα το μηχανακι σου δεν σε αφηνει.  Οσο αφορά το capo το εχω ξανα πει οτι ειναι η μονη μηχανη που ειχα ποτε που ξέρω οτι θα παω και θα γυρισω χωρις προβληματα. Και για να προλάβω καποιους που θα πουν οτι εχω μεινει πολλες φορες θα συμφωνησω μαζι τους αλλα ποτε δεν εφταιγε  το capo παντα εγω εφταιγα που εμενα και που ισως να ξαναμείνω γιατι ειχα ελλείψεις και προβληματα ηλεκτρικα που ποτε δεν κάθισα να φτιαξω η να παω καπου να μου τα φτιαξουν.
Αρα δεν φταιει το μηχανακι αλλα ο οδηγος ;)

*

Αποσυνδεδεμένος Argyris

  • *******
  • 1111
  • Φύλο: Άντρας
    • ApriliaBikers 2015
  • Μοντέλο μηχανής: τετράτροχο κουτάκι με a/c
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Caponord: ValueForMoney ή η χαρα του μηχανικου;
« Απάντηση #12 - : Αύγουστος 17, 2016, 03:48:13 μμ »

By the way, ο οδηγός κάνει το μηχανακι.


By the way και το capo κάνει τον οδηγό μηχανικό!  :bye:


Και παρακαλώ ας βρεθεί κάποιος που να μου πει πως το κάπο (όντας πλέον μηχανάκι 10+ ετών) δεν τον έχει προβληματίσει και ως ιταλικό αλλά και ως παλιό μηχανάκι. Εκτός και αν μιλάμε για τον Βασίλη ή για capo που κάθετε παροπλισμένο τους 10 απο τους 12 μήνες του χρόνου.
Επιπλέον το ότι συγκρίνουμε το capo με τα καινούργια έχει να κάνει με το γεγονός ότι η εταιρία μία που σταμάτησε την παραγωγή και μία που πέρασαν 6 χρόνια για να βγαλει καινούργιο.
Κάτι σαν τις αφρικάνες ένα πράγμα. Γιατί μην μου πείτε ότι τολμά κανείς να συγκρίνει το capo με μηχανάκια που έχουν και καινούργια τεχνολογία πάνω τους αλλά και καινουργια φιλοσοφία.


Και για να μην ήμασταν εγκάθετοι ναι υπάρχει κόσμος που και περισσότερα λεφτά να είχε πάλι capo θα αγόραζε αυτό δεν αναιρεί όμως το γεγονός οτί υπάρχει άλλος τόσος κόσμος που αγόρασε το capo ώς μια value for money επιλογή.


Άσχετα που μετά έτρεχε να περνά τον catfish μπας και γλυτώσει κάνα λίτρο βενζίνης λες και δεν πήρε απο επιλογή 1000αρι αλλά 650αρι


Και για να πατήσουμε και λίγο πλανήτη γή ναι μπορούμε να λέμε ότι θέλουμε για την bmw  όπως και για την suzuki με το vstrom(και τα πέρνω ως 2 ακράια παραδείγματα), αλλά για την μεν bmw κ θεωρώ μεγάλη μαγκιά που έχει καταφέρει να πλασαριστεί έστω και μέσω marketing σε τεραστια μερίδα μοτοσυκλετιστών και το όνομα της να ισούται με την έννοια του adventure riding και για το vstrom μεγάλη μαγκιά που ακόμη και στο περίπτερο πας για service.


« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 17, 2016, 03:50:16 μμ από Argyris »
"Traveling in a car is like watching a film, Traveling by bike is like staring in it!"

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Caponord: ValueForMoney ή η χαρα του μηχανικου;
« Απάντηση #13 - : Αύγουστος 17, 2016, 04:15:54 μμ »



By the way, ο οδηγός κάνει το μηχανακι.


By the way και το capo κάνει τον οδηγό μηχανικό!  :bye:


Ούτε κατά διάνοια, αν και είναι αδιάφορο αυτό που γράφεις με αυτό που έγραψα.
Το έγραψα παραπανω, 3 φίλους έχω που δεν γνωρίζουν τίποτε από μηχανικά: ο ένας το πήρε καινούριο το RR, ο άλλος μεταχειρισμένο του 2002 με πολύ λίγα χλμ κ ο 3ος από Γερμανία, μεταχειρισμένο RR. Πανε-ερχονται κάθε χρόνο Ευρώπη κ δεν έχουν πάθει τίποτα. Το ότι ίσως θέλουν τον έλεγχο που περιγράφεται στο μανιουαλ το δέχομαι.
Το vstrom όντως είναι πιο maintenance free, όχι όμως τα BMW. Να ξέρουμε και τι λέμε.
Προσωπικά μένει να μου αποδείξει κάποιος ότι στον δρόμο έχει καλύτερο μηχανάκι μοντελο 2014+ από μοντέλο 2001. Μέχρι τότε δεν έχω τα λεφτά να ακουμπησω ενα 1290 για το πουλ μουρ, οπότε δεν βλέπω το νόημα. Χίλιες φορές βόλτες και σχολεία οδήγησης.


Ps. Α και ξέχασα. Σοβαρά τώρα μιλάτε για χώμα με μαμούθ 250+ κιλών; Χαχαχαχαχα
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος Argyris

  • *******
  • 1111
  • Φύλο: Άντρας
    • ApriliaBikers 2015
  • Μοντέλο μηχανής: τετράτροχο κουτάκι με a/c
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Caponord: ValueForMoney ή η χαρα του μηχανικου;
« Απάντηση #14 - : Αύγουστος 17, 2016, 04:26:08 μμ »



By the way, ο οδηγός κάνει το μηχανακι.


By the way και το capo κάνει τον οδηγό μηχανικό!  :bye:


Ούτε κατά διάνοια, αν και είναι αδιάφορο αυτό που γράφεις με αυτό που έγραψα. Τί ενοείς βρε Κοσμά ούτε κατα διάνοια? Δηλαδή εσύ δεν ξέρεις κανέναν που να μην σκάμπαζε τίποτα απο μηχανολογικά/ηλεκτρικά και με το capo να άρχισε να ψάχνεται μέχρι σε σημείο να ρυθμίζει βαλβίδες?

Το έγραψα παραπανω, 3 φίλους έχω που δεν γνωρίζουν τίποτε από μηχανικά: ο ένας το πήρε καινούριο το RR, ο άλλος μεταχειρισμένο του 2002 με πολύ λίγα χλμ κ ο 3ος από Γερμανία, μεταχειρισμένο RR. Πανε-ερχονται κάθε χρόνο Ευρώπη κ δεν έχουν πάθει τίποτα. Το δεν έχουν πάθει τίποτα = δεν έχουν μείνει στο δρόμο ή δεν έχουν αλλάξει ποτέ ούτε πολ/στη?

Το vstrom όντως είναι πιο maintenance free, όχι όμως τα BMW. Να ξέρουμε και τι λέμε. Πουθενά δεν ανέφερα ότι το BMW είναι εύκολο στο service του. Αν και βέβαια το 1150 αν πιάνουν τα χέρια σου δεν πρόκειτε να πατήσεις ποτέ συνεργείο

Προσωπικά μένει να μου αποδείξει κάποιος ότι στον δρόμο έχει καλύτερο μηχανάκι μοντελο 2014+ από μοντέλο 2001. Τι ακριβώς ενοείς ότι προσωπικά δεν βλέπεις κανένα μοντέλο 2014+ καλύτερο απο το caponord του 2001?  :thnk: :thnk:

Ps. Α και ξέχασα. Σοβαρά τώρα μιλάτε για χώμα με μαμούθ 250+ κιλών; Χαχαχαχαχα καλά εδώ γελάω και γω
"Traveling in a car is like watching a film, Traveling by bike is like staring in it!"

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης