0 μέλη και 10 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Caponord: ValueForMoney ή η χαρα του μηχανικου;
« Απάντηση #15 - : Αύγουστος 17, 2016, 04:28:57 μμ »
Τι να σου αποδείξει ρε ?  :h22:




έχει καλύτερα φρένα ,
έχει περισσότερο γκάζι άρα και περισσότερο ενεργητική ασφάλεια σε μια προσπέραση ας πούμε
έχει καλύτερες αναρτήσεις ( ηλεκτρικά ρυθμιζόμενες )
έχει χιλιαδυο γκάτζετ να κάνει τη ζωή του αναβάτη πιο εύκολη
έχει cruise control
έχει abs cornering και traction που το κάνουν πιο ασφαλές ...κτλ κτλ





*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Caponord: ValueForMoney ή η χαρα του μηχανικου;
« Απάντηση #16 - : Αύγουστος 17, 2016, 04:34:43 μμ »
Το ξέρω Γιώργο τι έχει. Μένει σου είπα να το αποδείξει ότι τα 14000€ (η διάφορα με το ΚΤΜ- για το BMW αστο) κάνουν τον παπά.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος paramedic

  • *******
  • 2126
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord RRR
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Caponord: ValueForMoney ή η χαρα του μηχανικου;
« Απάντηση #17 - : Αύγουστος 17, 2016, 07:26:19 μμ »
Κοσμά για χώμα δεν μίλησε κανένας νομίζω η εγω δεν το πέτυχα κάπου.
Και αν δεν με σέβεστε να με φοβάστε....

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2727
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1903
Απ: Caponord: ValueForMoney ή η χαρα του μηχανικου;
« Απάντηση #18 - : Αύγουστος 17, 2016, 09:40:23 μμ »
Αφού το είπε ρε σεις ο far πιο πάνω!
Άμα έχεις τα φράγκα, χτυπάς την νέα τεχνολογία και είσαι πρώτος. Αν δεν τα έχεις, χτυπάς capo 10ετίας (ή vstrom 1000, varadero κτλ.) και κάνεις την δουλεία σου μια χαρά!! Κλισεδούρες του τύπου "οι φραγκάτοι τα πέρνουν για την καφετέρια, τα bmw είναι για Κολωνάκι, εμείς οι ταπείνοι με τα παλιά πλην τίμια OnOff γυρνάμε τον κόσμο" απλά δεν ισχύουν, είναι για να έχουμε να λέμε, για όσα δεν πιάνει η αλεπού κτλ :D :D :D

Επίσης, σίγουρα τα νέα μοντέλα δεν θα σου δώσουν και χέρια αλλά είναι καλύτερα (με τον ίδιο οδηγό) από ότι τα παλιά. Όχι 14000Ε καλύτερα αλλά παραβλέπετε ότι δεν αγοράζετε μόνο νέα τεχνολογία αλλά και ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΛΑ. Λίγα χλμ, λίγες φθορές.

Και κάτι ακόμα...Εγώ, που έχω ένα Tuono 10ετίας, πόσα λεφτά λιγότερα θα πλήρωνα για ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ απ' ότι εάν είχα ένα V4? Και το πήγαινα σε εξουσιοδοτημένο, όχι σε φίλο που μπορεί να με καβατζώνει. Ελάχιστα λιγότερα...

Αφήστε παίδες, τα λεφτά! Αν υπήρχαν, όλοι (ΟΚ, όχι όλοι, κάποιοι είναι βιτσιόζοι :P ) θα κυκλοφορούσαμε με άλλα μηχανάκια...
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος Argyris

  • *******
  • 1111
  • Φύλο: Άντρας
    • ApriliaBikers 2015
  • Μοντέλο μηχανής: τετράτροχο κουτάκι με a/c
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Caponord: ValueForMoney ή η χαρα του μηχανικου;
« Απάντηση #19 - : Αύγουστος 17, 2016, 10:38:28 μμ »
και μια που μιλάμε για νέες τεχνολογίες και αν και πόσο αξίζουν τα λεφτά τους για τους λιγότερο εγκάθετους το παρακάτω βίντεο και παρακαλώ να μην θεωρηθεί διαφήμιση




μετα το 4'
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 17, 2016, 10:43:44 μμ από Argyris »
"Traveling in a car is like watching a film, Traveling by bike is like staring in it!"

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Caponord: ValueForMoney ή η χαρα του μηχανικου;
« Απάντηση #20 - : Αύγουστος 18, 2016, 07:41:02 πμ »
Πέραν των τεχνολογιών το καινούργιο είναι και καινούργιο .


Αυτό που λέει δλδ και ο lospsi ,
αγοράζεις ένα μηχανάκι σήμερα και ξέρεις θα έχεις μοτοσυκλέτα για τα επόμενα 10 χρόνια .


Εν αντιθέση με ένα ήδη 10ετίας που αναρωτιέσαι πότε θα ανατιναχτεί  :h22:

*

Αποσυνδεδεμένος Argyris

  • *******
  • 1111
  • Φύλο: Άντρας
    • ApriliaBikers 2015
  • Μοντέλο μηχανής: τετράτροχο κουτάκι με a/c
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Caponord: ValueForMoney ή η χαρα του μηχανικου;
« Απάντηση #21 - : Αύγουστος 18, 2016, 09:15:57 πμ »
Το ξέρω Γιώργο τι έχει. Μένει σου είπα να το αποδείξει ότι τα 14000€ (η διάφορα με το ΚΤΜ- για το BMW αστο) κάνουν τον παπά.


Η συγκριση Κοσμά μεταξύ καινούργιου και μεταχειρισμένο είναι νομίζω άστοχη .


Αν προχωρίσουμε όμως σε σύγκριση μεταχειρισμένου με μεταχειρισμένου


Μέση τιμη μεταχειρισμένου caponord (abs) 4000€ '06
Μέση τιμη μεταχειρισμένου ΚΤΜ 1190 12000€ '13

Πάμε τώρα στο αν τα 8000€ διαφοράς κάνουν τον παπά?

Αν δηλαδή 8000 € πλέον είναι αρκετά για να κάνουν την διαφορά σε ένα μηχανάκι

7 ετών νεότερο
με TCS

εξελιγμένο ABS με 2 επιλογές (για off-road και on-road)
WP
150 ίππους/125nm ροπή
ηλεκτρικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις
ρυθμιζόμενη σελα και ζελατίνα
4-πίστονες με 320 δίσκο
4 διαφορετικές χαρτογραφήσεις
Με πλήθος απο aftemarket επιλογές


και με μία εταιρία που όταν βρίσκει συνολικό πρόβλημα κάνει ανάκληση! δεν βγάζει το ανταλλακτικό προς πώληση -και μάλιστα πανάκριβα- ( βλέπε πλαστικους ταχυσυνδέσμους)


Ε ναι νομίζω κάνουν και τον παπά και την παπαδιά


Αν θα έδινα τα 8000€ εφόσον τα είχα θα τα έδινα και μόνο για να νοιώσω την αίσθηση του νεότερου και ανανεομένου.
Και βέβαια μπορούμε να πείσουμε τους εαυτούς μας οτι το caponord θα ειναι το καλύτερο μηχανάκι και για τα επόμενα 10 χρόνια. Εδώ υπάρχουν αναβάτες ΑΤ που τα πουλάνε 3500 και 4000€ (20 χρονών μηχανάκια)


Προς θεού όμως ας σταθούμε και λίγο κυνικοί όσο ιταλόπληκτοι και αν ειμαστε


« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 18, 2016, 09:26:59 πμ από Argyris »
"Traveling in a car is like watching a film, Traveling by bike is like staring in it!"

*

Αποσυνδεδεμένος shiverfactory

  • *******
  • 2245
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver _ sold ✓ TUONO FACTORY GEN 2 & KTM SXF 250cc_sold
  • Αντιδράσεις: +11
Απ: Caponord: ValueForMoney ή η χαρα του μηχανικου;
« Απάντηση #22 - : Αύγουστος 18, 2016, 09:39:53 πμ »
και μια που μιλάμε για νέες τεχνολογίες και αν και πόσο αξίζουν τα λεφτά τους για τους λιγότερο εγκάθετους το παρακάτω βίντεο και παρακαλώ να μην θεωρηθεί διαφήμιση




μετα το 4'
Δεν υπάρχει ο τύπος τον έχω αγαπήσει  :D :kalo: :kalo:
Dance 4 life -  in my mind

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Caponord: ValueForMoney ή η χαρα του μηχανικου;
« Απάντηση #23 - : Αύγουστος 18, 2016, 09:45:09 πμ »
Τα ράσα δεν κάνουν τον παπά.
Δεν ξέρω τι πίκρα έχεις φάει με το caponord αλλα καλά κάνεις που θες να συμβαδίζεις με την τεχνολογία.
Θα περιμένω όταν με το καλό το πάρεις να μου αποδείξεις αυτά που λες.




EDIT
Ps. Για να μην παρεξηγηθω, εννοώ πώς όλα έχουν να κάνουν με το θέμα αποδοσης-τιμης. Δεν αμφιβάλλω οτι το 1290 είναι απίστευτο μηχανάκι, αλλά μέχρι στιγμής, όπου πάει αυτό πάνε μαζί του και 2 caponord, ένα bandit1250  και ένα varadero χωρίς προβλήματα.
Εάν το καβαλησω βεβαια, το πιθανοτερο είναι ότι την επόμενη μέρα θα πάω να τα σκασω και δεν είναι εποχές για ανοίγματα
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 18, 2016, 09:57:03 πμ από bros400pgm »
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος AlexDorso

  • *******
  • 2453
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +436
Απ: Caponord: ValueForMoney ή η χαρα του μηχανικου;
« Απάντηση #24 - : Αύγουστος 18, 2016, 12:22:09 μμ »
Να πω κι εγώ τη γνώμη μου, ή δεν δικαιούμαι ως κάτοχος σκούτερ????
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΩΣ ΞΕΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΥΝ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ.

*

Αποσυνδεδεμένος AlexDorso

  • *******
  • 2453
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +436
Απ: Caponord: ValueForMoney ή η χαρα του μηχανικου;
« Απάντηση #25 - : Αύγουστος 18, 2016, 12:31:33 μμ »
Νομίζω πως ο Κοσμάς εννοεί πως τα ακριβά και εξεζητημένα φρέσκα μοντέλα δε θα προσφέρουν σχεδόν τπτ στον μέσο αναβάτη- καταναλωτή. Δλδ δε θέλεις 150 άλογα για να νιώσεις "ενεργητικα ασφαλής" ούτε abs 700στης γενιάς εάν είσαι πραγματικά καλός αναβάτης,( που για να πας πανευρωπαϊκά ταξίδια πρέπει να είσαι).

Αυτό που πραγματικά θέλεις είναι ένα μηχανάκι που να είναι πρωτίστως αξιόπιστο.τώρα εάν το θέλεις μόνο για ταξίδια φορτωμένο κτλ για εμένα αυτό που πραγματικά είναι value for money είναι το βεστρομ , όσο και να το σιχαίνομαι εμφανισιακά.
Τώρα εάν σου περισσεύουν και μερικά χιλιάρικα η συζήτηση αλλάζει, αλλά πλέον δεν μιλάμε για value for money, αλλά για money for πέταμα.

Και όχι φίλοι μου το καπό ΔΕΝ είναι το καταλληλοτερο μηχανάκι για όλες τις δουλειές.

Εκτός από του Bros
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΩΣ ΞΕΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΥΝ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ.

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Caponord: ValueForMoney ή η χαρα του μηχανικου;
« Απάντηση #26 - : Αύγουστος 18, 2016, 02:29:51 μμ »
Και όμως όσοι τα έχουν καβαλήσει λένε ακριβως το αντίθετο ,

δλδ οτι όλα αυτά τα καλουδια είναι εκεί για να δώσουν το αίσθημα της ασφαλείας και να αναβαθμίσουν  τον μέσο οδηγό σε ενα επίπεδο παραπανω χωρίς στην ουσία οι οδηγοί να αλλάξουν κάτι στο τροπο οδήγησης τους .

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Caponord: ValueForMoney ή η χαρα του μηχανικου;
« Απάντηση #27 - : Αύγουστος 18, 2016, 02:46:31 μμ »
Νομίζω πως ο Κοσμάς εννοεί πως τα ακριβά και εξεζητημένα φρέσκα μοντέλα δε θα προσφέρουν σχεδόν τπτ στον μέσο αναβάτη- καταναλωτή.


Oχι Αλεξ, δεν λεω αυτο ακριβως. Μεσα στην εξισωση βαζω και τα λεφτα ως παραγοντα, το λεγομενο value for money, οπου εκει ερχεται για μενα η ανατροπη. Αλιμονο εαν προσπαθουσα να συγκρινω τα μηχανακι του 2000 με αυτα του 2016.
Δεν κανω πλακα οταν λεω πως το 1290 του caporaid δεν το οδηγω γιατι την επομενη μερα θα παω να βγαλω λεφτα να το αγορασω. Τα μηχανακια πλεον ειναι μπροστα τεχνολογικα απο αυτα της γενιας του caponord (2001) και το 1290 ειναι απλα απιστευτο. Ειδικα ο Γρηγορης που ειχε και το RR πριν, λεει τα καλυτερα για δαυτο.

Οσον αφορα την ασφαλεια, εγω ενα εχω να πω: Τα λαστιχα και ο οδηγος (και τα μαθηματα που εχει παρακολουθησει) ειναι το 70%, ενα 25% το κρανος ARAI των 1000€ και το SPIDI μπουφαν με τον αεροσακο και τα προστατευτικα νεοτερης γενιας (και λοιπα και λοιπα) και ενα 5% τα βοηθητικα συστηματα της μοτο της ιδιας (ABS, TC, ESP, προβολακια που φωτιζουν εκει που στριβεις, οι δισκοι των 310mm εναντι αυτων των 300mm κλπ κλπ). Απο κει και περα, ο,τι πιστευει ο καθεις, δεν προκειται να χαλασουμε την ζαχαρενια μας για τα μηχανακια  ;)
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Caponord: ValueForMoney ή η χαρα του μηχανικου;
« Απάντηση #28 - : Αύγουστος 18, 2016, 02:52:24 μμ »
Και μιλάς και για ktm τώρα ,
που εξ ορισμού σημαίνει μπο@&λο χαχαχαχχαχαχα

( πλάκα κάνω Γρήγορη )

*

Αποσυνδεδεμένος Argyris

  • *******
  • 1111
  • Φύλο: Άντρας
    • ApriliaBikers 2015
  • Μοντέλο μηχανής: τετράτροχο κουτάκι με a/c
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Caponord: ValueForMoney ή η χαρα του μηχανικου;
« Απάντηση #29 - : Αύγουστος 18, 2016, 03:16:18 μμ »
Τα ράσα δεν κάνουν τον παπά.
Δεν ξέρω τι πίκρα έχεις φάει με το caponord αλλα καλά κάνεις που θες να συμβαδίζεις με την τεχνολογία.
Θα περιμένω όταν με το καλό το πάρεις να μου αποδείξεις αυτά που λες.




EDIT
Ps. Για να μην παρεξηγηθω, εννοώ πώς όλα έχουν να κάνουν με το θέμα αποδοσης-τιμης. Δεν αμφιβάλλω οτι το 1290 είναι απίστευτο μηχανάκι, αλλά μέχρι στιγμής, όπου πάει αυτό πάνε μαζί του και 2 caponord, ένα bandit1250  και ένα varadero χωρίς προβλήματα.
Εάν το καβαλησω βεβαια, το πιθανοτερο είναι ότι την επόμενη μέρα θα πάω να τα σκασω και δεν είναι εποχές για ανοίγματα




Ρε συ Κοσμά καμιά πίκρα δεν έχω φάει και δόξα το Θεό με το capo πάτησα σε πολλά μέρη.
Απλά είναι κουραστικό να προσπαθούμε να πείσουμε τους εαυτούς μας ότι έχουμε το καλύτερο μηχανάκι που έχει κυκλοφορήσει ποτέ και που αποτελεί τέτοιο value for money που δεν χρειάζεται καν να κοιτάμε καινούργιο μηχανάκι. Επιπλέον δε, να παραβλέπουμε όλα τα πιθανά προβλήματα που μας έχει βγάλει το capo ανα διαστήματα.


Σημασία δεν έχει μόνο τι πάει που αλλά και πως πάει.


Γιατί εκεί που πάνε 2 caponord, ένα bandit1250  και ένα varadero πάει και μια πάπια και μια vespa.
Αυτό τι σημαίνει ότι πρέπει να πάω να αγοράσω vespa για να γυρίσω όλο τον κόσμο επειδή ειναι καλύτερο value for money σε σχέση με τα προηγούμενα.?

Προσωπικά αν με ρωτούσες θα σου έλεγα ότι ο μέσος Έλληνας για τα οικονομικά του δεν θα έπρεπε να προσανατολίζεται σε κατηγορία μεγαλύτερη των 800cc

αλλά σε αυτό πολλοί μπορούν να έχουν αντίθετη άποψη.

Τώρα αν περιμένεις απο μένα να σου αποδείξω, εν πράγματι, τα λεγόμενα δυστυχώς θα σε απογοητεύσω πρώτον γιατί δεν μου περισσεύουν και δεύτερων γιατί δεν προσανατολίζομαι στους 2 τροχούς πλέον.


Και για να κλείσω δεν μπορώ να φανταστώ πως κάποιος θα μπορούσε να μην λάβει υπόψη του την τεχνολογική πρόοδο όταν εδώ την δεδομένη στιγμή προσπαθούσαμε να αναβαθμισουμε τα μήχανάκια μας με οποιαδήποτε πατέντα είτε αυτή λέγετε τετραπίστονες, είτε flaps είτε τοποθέτηση abs είτε προοδευτικά ελατήρια είτε τιμόνι αλουμινίου  mosfet ανορθωτές, οθόνες πολλαπλών ενδείξεων και πάει λέγοντας κτλ κτλ κτλ

« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 18, 2016, 03:22:05 μμ από Argyris »
"Traveling in a car is like watching a film, Traveling by bike is like staring in it!"

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης