0 μέλη και 11 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Caponord: ValueForMoney ή η χαρα του μηχανικου;
« Απάντηση #30 - : Αύγουστος 18, 2016, 03:50:59 μμ »
Το δικιο ολων σας βουνο !!!
Και η λογικη ποταμι !!!

 :D :P :tez:

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Caponord: ValueForMoney ή η χαρα του μηχανικου;
« Απάντηση #31 - : Αύγουστος 18, 2016, 04:04:07 μμ »
Οταν λεω πικρα Αργυρη, εννοω προβληματα που σε εχουν αφησει στην ακρη του δρομου.

Συμφωνω μαζι σου σε αυτα που λες, το caponord, οπως και το varadero και το vstrom 1000 του τοτε, εχουν ξεπεραστει πλεον, αν και ουσιαστικα οι ευρωπαιοι εχουν κανει τα μεγαλα βηματα.
Δεν μπορω να δω που διαφωνουμε αφου μου βαζεις και εσυ στην εξισωση το τι θα επρεπε να ειχε ενας ελληνας. Απλα εγω υπεθεσα οτι εχει ηδη το 1000αρι και δεν μπορει να το ξεφορτωθει, οποτε θεωρω καλυτερη την βελτιωση του ως οδηγου απο το να παρει το υπερσυγχρονο μαστοδοντο, και εγραψα και πως το βλεπω αναλογικα εγω.
Σιγα μην το caponord του 2001 μπορει να συγκριθει με τα μηχανακια του 2014 και μετα. Ειναι αστειο φυσικα.


ps. Οχι, η vespa δεν μπορει να κανει οτι κανει ενα caponord-varadero-bandit. Οχι τουλαχιστον την ιδια μερα και με το ιδιο κοστος :h22: :h22: :h22: :h22:
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος paramedic

  • *******
  • 2126
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord RRR
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Caponord: ValueForMoney ή η χαρα του μηχανικου;
« Απάντηση #32 - : Αύγουστος 18, 2016, 06:13:45 μμ »
Δεν είναι πραγματι δυνατό να συγκρίνεις το Capo με ένα σύγχρονο μηχανάκι αλλα από την άλλη Αργυργη είσαι και άδικος με το Caponord μερικές φορές. Η κουβέντα είναι αν είναι value for money ετσι δέν είναι; Ε μετά από τόσα χρονια με την τιμή που κοστίζει(3500 το πολυ για μένα)και αφού το 90% των κατόχων εχουν φτιάξει το μηχανάκι ναι ειναι value for money. Όταν βγήκε και με τα λεφτά που κόστιζε δεν θα το συζητούσαμε καν.
Α και επειδή πέρασε αερα ειδα παρακαλώ οι κάτοχοι σκούτερ να μην εκφέρουν άποψη...
Και αν δεν με σέβεστε να με φοβάστε....

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Caponord: ValueForMoney ή η χαρα του μηχανικου;
« Απάντηση #33 - : Αύγουστος 18, 2016, 06:19:38 μμ »
Έγώ εχω μία ένσταση και για το κατά πόσο είναι value for money ΣΗΜΕΡΑ το capo .


Γιατί ??


Πριν 4-5 χρόνια με τις τιμές των αντίστοιχων χρονολογιών σε gs και 990
να υπερβαίνουν τα 7000 € ήταν σίγουρα value for money ,


αλλά σήμερα εν έτη 2016
και με τις τιμές των πρώτων gs και 990 να γλύφουν τα 5000 €
θα είχα μια επιφύλαξη για το άν είναι value for money Πλεόν  :thnk: :P :D

*

Αποσυνδεδεμένος paramedic

  • *******
  • 2126
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord RRR
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Caponord: ValueForMoney ή η χαρα του μηχανικου;
« Απάντηση #34 - : Αύγουστος 18, 2016, 06:53:44 μμ »
Γιώργο τα χρεπια GS και 950 πιάνουν κάπου τόσο ρε συ. Τα καλά είναι στα 7000€ και πανω. Η μαλλον δεν το είπα καλα. Τα ΣΩΣΤΑ gs(Adv μετα του 8 και χωρίς servo στο ABS) κανουν πανω απο 7.000€. Αν κάποιος ειχε χρήμα πριν 3 χρονια που πήρα εγώ Capo έπαιρνε και GS Adv και KTM 990 με 5-5,5 χιλιάρικα. Και το Capo τοτε έπαιζε στα 3,500€. Τωρα ανέβηκαν οι τιμές σε ολα.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 18, 2016, 07:01:49 μμ από paramedic »
Και αν δεν με σέβεστε να με φοβάστε....

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2727
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1903
Απ: Caponord: ValueForMoney ή η χαρα του μηχανικου;
« Απάντηση #35 - : Αύγουστος 18, 2016, 07:05:25 μμ »
Εγώ για το 950 δεν ξέρω αν είναι καλύτερο ΣΥΝΟΛΙΚΑ από το Capo...
Έχω ακούσει για προβλήματα και, ρε σεις, ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ?? Εν έτη 2016??? Σίγουρα θα είναι όπλο για off road, το έχω οδηγήσει και είναι ΔΥΝΑΜΙΤΗΣ αλλά για τουριστικά χλμ δεν ξέρω!
To ΒΜW είναι ωραίο, διαφορετικό, κόστος χρήσης όμως?

Στα λεφτά του, το Capo ΕΙΝΑΙ value for money. Εγώ βάζω και το Vstrom/KLV 1000 στην κατηγορία, έχει ωραίο μοτέρ (πιο γεμάτο χαμηλομεσαία από το aprilia), σαφώς πιο δρόμου ομώς!
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος Argyris

  • *******
  • 1111
  • Φύλο: Άντρας
    • ApriliaBikers 2015
  • Μοντέλο μηχανής: τετράτροχο κουτάκι με a/c
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Caponord: ValueForMoney ή η χαρα του μηχανικου;
« Απάντηση #36 - : Αύγουστος 18, 2016, 07:28:05 μμ »
Δεν είναι πραγματι δυνατό να συγκρίνεις το Capo με ένα σύγχρονο μηχανάκι αλλα από την άλλη Αργυργη είσαι και άδικος με το Caponord μερικές φορές. Η κουβέντα είναι αν είναι value for money ετσι δέν είναι; Ε μετά από τόσα χρονια με την τιμή που κοστίζει(3500 το πολυ για μένα)και αφού το 90% των κατόχων εχουν φτιάξει το μηχανάκι ναι ειναι value for money. Όταν βγήκε και με τα λεφτά που κόστιζε δεν θα το συζητούσαμε καν.
Α και επειδή πέρασε αερα ειδα παρακαλώ οι κάτοχοι σκούτερ να μην εκφέρουν άποψη...


O τίτλος νομίζω θοδωρή ειναι ενδεικτικός.


Value for money μηχανάκια υπάρχουν πολλά, ανάλογα σε ποια κατηγορία θα κινηθείς. Ενα απο αυτά ειναι και το Capo με τις εξής προυποθέσεις
1. Να το βρεις σε καλή κατάσταση
2. Να έχει τα απαραίτητα upgrades
3. Να έχεις πρόσβαση σε service της προκοπής.
4. Να έχει τα απαραίτητα extra. (γιατί αλλιώς θα τα πληρώσεις χρυσάφι)
5. Να μπορείς να το αξιοποιήσεις σε όλο του το εύρος.


επιμέρους λοιπόν απο προσωπική εμπειρία θα σου πω ότι όντας κάτοχος capo και μένοντας στην Αλεξανδρούπολη Παρόλο που είχα βρει μηχανάκι σε άριστη κατασταση με λίγα χιλιόμετρα ήταν τελείως μαμά (αν εξαιρέσεις τηα Η&Β κάγκελα μπροστα) που σημαίνει ότι χρυσοπλήρωσα όλα τα απαραίτητα upgrades (ταχυσυνδέσμους, ανορθωτες, μπουζοκαλώδια, κτλ κτλ )και φυσικά όλα τα extra (ψηλότερη ζελατίνα φρυδάκι της mra, κάγκελα πίσω, κτλ κτλ) ΓΙΑ SERVICE ούτε λόγος νάναι καλά τα χεράκια μου, το manual, το internet και αργότερα οι τηλεφωνικές υποδείξεις του Βασίλη. Αν εξαιρέσεις τις κοντινές βόλτες και ταξίδια ούτε λόγος για μετακίνηση εντός πόλης.


Αν τότε είχα πάρει π.χ. ένα vstrom  ή ενα bandit θα είχα γλυτώσει και την περίσια ταλαιπωρία και τα επιπλέον έξοδα αλλά και το όλο μπλέξιμο με τους εγκάθετους ιταλόπληκτους  :P :P


To value for money λοιπόν ίσως ώς ένα σημείο να είναι θέμα υποκειμενικό  κ να διαμορφωνεται με τις αναγκες κ τα θελω
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 18, 2016, 07:38:53 μμ από Argyris »
"Traveling in a car is like watching a film, Traveling by bike is like staring in it!"

*

nikoscapo

Απ: Caponord: ValueForMoney ή η χαρα του μηχανικου;
« Απάντηση #37 - : Αύγουστος 18, 2016, 08:24:45 μμ »
Έγώ εχω μία ένσταση και για το κατά πόσο είναι value for money ΣΗΜΕΡΑ το capo .
Εσύ ενώ είχες Capo με όλα τα προβλήματα τους ξανά πήρες Capo επίσης το ίδιο και ό Αργύρης το πούλησε και ξανά πήρε Capo...
Γιατί δεν πήρατε κάτι άλλο αφού έχουν όλα αυτά τα κακά αλλά και καλά που λέτε. ?

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Caponord: ValueForMoney ή η χαρα του μηχανικου;
« Απάντηση #38 - : Αύγουστος 18, 2016, 08:34:14 μμ »
Θέλει βαθύτερη σκέψη και μεγάλο στοχασμό
για να σου αναλύσω την κίνηση του Αργύρη και μένα .


Κάποια άλλη φορά ίσως .  ;) 




υγ . άσε που ο Αργύρης σε κάνα χρόνο παίζει να ξαναγοράζεσαι capo ,
αλλά και γω πρόσφατα σε ερώτηση καλού φίλου στο τι θα πάρω αφού πουλήσω το capo ,
αυθορμήτως και ενστικτωδώς του απάντησα ότι μπορεί να παρω capo !!!  :P




« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 18, 2016, 08:38:55 μμ από faraway »

*

nikoscapo

Απ: Caponord: ValueForMoney ή η χαρα του μηχανικου;
« Απάντηση #39 - : Αύγουστος 18, 2016, 08:58:10 μμ »
Θέλει βαθύτερη σκέψη και μεγάλο στοχασμό
για να σου αναλύσω την κίνηση του Αργύρη και μένα .


Κάποια άλλη φορά ίσως .  ;) 




υγ . άσε που ο Αργύρης σε κάνα χρόνο παίζει να ξαναγοράζεσαι capo ,
αλλά και γω πρόσφατα σε ερώτηση καλού φίλου στο τι θα πάρω αφού πουλήσω το capo ,
αυθορμήτως και ενστικτωδώς του απάντησα ότι μπορεί να παρω capo !!!  :P

ΟΚ. !  Δεκτό. ! :ohyes:

*

Αποσυνδεδεμένος paramedic

  • *******
  • 2126
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord RRR
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Caponord: ValueForMoney ή η χαρα του μηχανικου;
« Απάντηση #40 - : Αύγουστος 18, 2016, 10:07:11 μμ »
Δεν είναι πραγματι δυνατό να συγκρίνεις το Capo με ένα σύγχρονο μηχανάκι αλλα από την άλλη Αργυργη είσαι και άδικος με το Caponord μερικές φορές. Η κουβέντα είναι αν είναι value for money ετσι δέν είναι; Ε μετά από τόσα χρονια με την τιμή που κοστίζει(3500 το πολυ για μένα)και αφού το 90% των κατόχων εχουν φτιάξει το μηχανάκι ναι ειναι value for money. Όταν βγήκε και με τα λεφτά που κόστιζε δεν θα το συζητούσαμε καν.
Α και επειδή πέρασε αερα ειδα παρακαλώ οι κάτοχοι σκούτερ να μην εκφέρουν άποψη...


O τίτλος νομίζω θοδωρή ειναι ενδεικτικός.


Value for money μηχανάκια υπάρχουν πολλά, ανάλογα σε ποια κατηγορία θα κινηθείς. Ενα απο αυτά ειναι και το Capo με τις εξής προυποθέσεις
1. Να το βρεις σε καλή κατάσταση
2. Να έχει τα απαραίτητα upgrades
3. Να έχεις πρόσβαση σε service της προκοπής.
4. Να έχει τα απαραίτητα extra. (γιατί αλλιώς θα τα πληρώσεις χρυσάφι)
5. Να μπορείς να το αξιοποιήσεις σε όλο του το εύρος.


επιμέρους λοιπόν απο προσωπική εμπειρία θα σου πω ότι όντας κάτοχος capo και μένοντας στην Αλεξανδρούπολη Παρόλο που είχα βρει μηχανάκι σε άριστη κατασταση με λίγα χιλιόμετρα ήταν τελείως μαμά (αν εξαιρέσεις τηα Η&Β κάγκελα μπροστα) που σημαίνει ότι χρυσοπλήρωσα όλα τα απαραίτητα upgrades (ταχυσυνδέσμους, ανορθωτες, μπουζοκαλώδια, κτλ κτλ )και φυσικά όλα τα extra (ψηλότερη ζελατίνα φρυδάκι της mra, κάγκελα πίσω, κτλ κτλ) ΓΙΑ SERVICE ούτε λόγος νάναι καλά τα χεράκια μου, το manual, το internet και αργότερα οι τηλεφωνικές υποδείξεις του Βασίλη. Αν εξαιρέσεις τις κοντινές βόλτες και ταξίδια ούτε λόγος για μετακίνηση εντός πόλης.


Αν τότε είχα πάρει π.χ. ένα vstrom  ή ενα bandit θα είχα γλυτώσει και την περίσια ταλαιπωρία και τα επιπλέον έξοδα αλλά και το όλο μπλέξιμο με τους εγκάθετους ιταλόπληκτους  :P :P


To value for money λοιπόν ίσως ώς ένα σημείο να είναι θέμα υποκειμενικό  κ να διαμορφωνεται με τις αναγκες κ τα θελω
Η αλήθεια μαλλον βρίσκεται στην τελευταία σου κουβέντα γιατί εγώ πχ εχω διαφορετικά βιώματα με το Capo.
Και αν δεν με σέβεστε να με φοβάστε....

*

Αποσυνδεδεμένος AlexDorso

  • *******
  • 2453
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +436
Απ: Caponord: ValueForMoney ή η χαρα του μηχανικου;
« Απάντηση #41 - : Αύγουστος 19, 2016, 08:54:16 πμ »
Θέλει βαθύτερη σκέψη και μεγάλο στοχασμό
για να σου αναλύσω την κίνηση του Αργύρη και μένα .


Κάποια άλλη φορά ίσως .  ;) 




υγ . άσε που ο Αργύρης σε κάνα χρόνο παίζει να ξαναγοράζεσαι capo ,
αλλά και γω πρόσφατα σε ερώτηση καλού φίλου στο τι θα πάρω αφού πουλήσω το capo ,
αυθορμήτως και ενστικτωδώς του απάντησα ότι μπορεί να παρω capo !!!  :P


Χμμμμμ

Χρηζεις ιατρικής παρακολουθησης.....
 :P

Πάρε ντορσο ρε, κι όταν γεράσει του αλλάζεις ένα κουστούμι και το κάνεις κάποια απ τα καινούρια

Οικονομικά θα σου πάει μια ή άλλη με τους πολλαπλασιαστες πουθενά αλλάξεις
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΩΣ ΞΕΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΥΝ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ.

*

nikoscapo

Απ: Caponord: ValueForMoney ή η χαρα του μηχανικου;
« Απάντηση #42 - : Αύγουστος 19, 2016, 11:17:21 πμ »
Θέλει βαθύτερη σκέψη και μεγάλο στοχασμό
για να σου αναλύσω την κίνηση του Αργύρη και μένα .


Κάποια άλλη φορά ίσως .  ;) 




υγ . άσε που ο Αργύρης σε κάνα χρόνο παίζει να ξαναγοράζεσαι capo ,
αλλά και γω πρόσφατα σε ερώτηση καλού φίλου στο τι θα πάρω αφού πουλήσω το capo ,
αυθορμήτως και ενστικτωδώς του απάντησα ότι μπορεί να παρω capo !!!  :P


Χμμμμμ

Χρηζεις ιατρικής παρακολουθησης.....
 :P

Πάρε ντορσο ρε, κι όταν γεράσει του αλλάζεις ένα κουστούμι και το κάνεις κάποια απ τα καινούρια

Οικονομικά θα σου πάει μια ή άλλη με τους πολλαπλασιαστες πουθενά αλλάξεις
Εγώ θέλω να δω εάν πάρουν ένα bmv ή ένα ktm με την τεχνολογία που κουβαλάνε για να κάνουν καλύτερο τον οδηγό και το σύνολο όλο.
Πώς θα του βάζουν χέρι.?
Να είμαι από μια μεριά να βλέπω τον Far να αλλάζει λάδια και ελατήρια σε ηλεκτρονικές αναρτήσεις ή να ανοίγει μοτέρ ή οτιδήποτε άλλο έκανε στο πολύ απλό και καθόλου πολύπλοκο Capo.
Και να δώ το τελικό ποσό ενός απλού σέρβις στην αντιπροσωπία.
Γιατί δε νομίζω να βάλει κανείς το χέρι του να το πειράξει...
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 19, 2016, 11:19:23 πμ από nikoscaponord »

*

Αποσυνδεδεμένος naftilos

  • *******
  • 2794
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso ie/Caponord Raid
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Caponord: ValueForMoney ή η χαρα του μηχανικου;
« Απάντηση #43 - : Αύγουστος 19, 2016, 11:37:21 πμ »

Να είμαι από μια μεριά να βλέπω τον Far να αλλάζει λάδια και ελατήρια σε ηλεκτρονικές αναρτήσεις ή να ανοίγει μοτέρ ή οτιδήποτε άλλο έκανε στο πολύ απλό και καθόλου πολύπλοκο Capo.
Και να δώ το τελικό ποσό ενός απλού σέρβις στην αντιπροσωπία.
Γιατί δε νομίζω να βάλει κανείς το χέρι του να το πειράξει...
Δεν νομίζω να έχει ιδιαίτερο πρόβλημα με τέτοιες μικρές και ασήμαντες τεχνικές λεπτομερές ο άρχοντας σιδεροφαγος δυτικής Ελλάδος και πασών Τζουμέρκων.
Απλά θα αρπάξει το κατσαβίδι και θα αρχίσει να καρφώνει αδιακρίτως χωρίς φόβο και με πολύ πάθος τα ζωτικά σημεία της μηχανής και όποιον πάρει ο χάρος. :cry:
Οπότε θα ημπορέσουμε να σχηματίσουμε και γνώμη δια το αν οι ανταγωνιστές του Capo μπορούν να επιδείξουν την ιδία αντοχή στην κακουχία την ιδία καρτερικότητα στα βασανιστήρια, αν θα έχουν το ίδιο υψηλό ποσοστό επιβιωσημοτητας η θα ψοφήσουν στο πρώτο δεύτερο κατσαβιδιασμα άπαξ και δια πάντως και πάμε για άλλα :P

*

Αποσυνδεδεμένος Argyris

  • *******
  • 1111
  • Φύλο: Άντρας
    • ApriliaBikers 2015
  • Μοντέλο μηχανής: τετράτροχο κουτάκι με a/c
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Caponord: ValueForMoney ή η χαρα του μηχανικου;
« Απάντηση #44 - : Αύγουστος 19, 2016, 12:46:07 μμ »
Θέλει βαθύτερη σκέψη και μεγάλο στοχασμό
για να σου αναλύσω την κίνηση του Αργύρη και μένα .


Κάποια άλλη φορά ίσως .  ;) 




υγ . άσε που ο Αργύρης σε κάνα χρόνο παίζει να ξαναγοράζεσαι capo ,
αλλά και γω πρόσφατα σε ερώτηση καλού φίλου στο τι θα πάρω αφού πουλήσω το capo ,
αυθορμήτως και ενστικτωδώς του απάντησα ότι μπορεί να παρω capo !!!  :P


Χμμμμμ

Χρηζεις ιατρικής παρακολουθησης.....
 :P

Πάρε ντορσο ρε, κι όταν γεράσει του αλλάζεις ένα κουστούμι και το κάνεις κάποια απ τα καινούρια

Οικονομικά θα σου πάει μια ή άλλη με τους πολλαπλασιαστες πουθενά αλλάξεις
Εγώ θέλω να δω εάν πάρουν ένα bmv ή ένα ktm με την τεχνολογία που κουβαλάνε για να κάνουν καλύτερο τον οδηγό και το σύνολο όλο.
Πώς θα του βάζουν χέρι.?
Να είμαι από μια μεριά να βλέπω τον Far να αλλάζει λάδια και ελατήρια σε ηλεκτρονικές αναρτήσεις ή να ανοίγει μοτέρ ή οτιδήποτε άλλο έκανε στο πολύ απλό και καθόλου πολύπλοκο Capo.
Και να δώ το τελικό ποσό ενός απλού σέρβις στην αντιπροσωπία.
Γιατί δε νομίζω να βάλει κανείς το χέρι του να το πειράξει...


Νικόλα μου μα ένα απο τα μειονεκτήματα που εγώ θεωρώ ότι υπάρχει είναι ανάγκη για να βάζω χέρι εγώ στο μηχανάκι. Ο καθείς στο είδους θαρρώ. Δεν βρίσκω λόγω που πρέπει να προσανατολιστώ σε ένα μηχανάκι που να φέρει τέτοια τεχνολογία ώστε να μπορώ να κάνω εγώ τα service.


Σίγουρα το οικονομικό όφελος μετρά στις μέρες μας αλλά καλώς εχόντων των πραγμάτων θα προτιμούσα να είμαι περισσότερο αναβάτης και λιγότερο μηχανικός, και αν ήθελα να κάνω κάτι πάνω στο μηχανάκι να το έκανα απο χόμπι και όχι απο ανάγκη.
"Traveling in a car is like watching a film, Traveling by bike is like staring in it!"

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης