0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

CAPOMAN

CAPONORD VS TIGER 1050
« - : Δεκέμβριος 24, 2007, 03:47:30 μμ »
Θέλω να ακούσω τα σχόλεια σας για το τιγράκι και να μου πείτε όλοι ειλικρινώς (όσο μπορείτε) αν σκεφτήκατε να το αγοράσετε(το τιγράκι) :bye:



*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: CAPONORD VS TIGER 1050
« Απάντηση #1 - : Δεκέμβριος 24, 2007, 04:40:34 μμ »
Θέλω να ακούσω τα σχόλεια σας για το τιγράκι και να μου πείτε όλοι ειλικρινώς (όσο μπορείτε) αν σκεφτήκατε να το αγοράσετε(το τιγράκι) :bye:
Το 1050 δεν είναι σαν το "τιγράκι" το προηγούμενο. Το 1050 είναι ένα άλλο μηχανάκι οπότε έχουμε να συγκρίνουμε πρώτα το παλιό "τιγράκι" με το νέο και μετά βλέπουμε με το capo.

*

Αποσυνδεδεμένος Ευθύμης

  • *******
  • 1310
  • Φύλο: Άντρας
  • Capoτε...
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: CAPONORD VS TIGER 1050
« Απάντηση #2 - : Δεκέμβριος 24, 2007, 04:48:58 μμ »
Πολυ ωραιο το "τιγρακι" αλλα δεν νομιζω οτι μπορει να συγκριθει με το capo, ειναι διαφορετικα μηχανακια...
...Καί επιστροφή στη φύση!!!

*

CAPOMAN

Απ: CAPONORD VS TIGER 1050
« Απάντηση #3 - : Δεκέμβριος 24, 2007, 06:25:27 μμ »
Εντάξει είναι ποιο street αλλά στα on-off τo συγκαταλέγουν :thnk:

*

capo594

Απ: CAPONORD VS TIGER 1050
« Απάντηση #4 - : Δεκέμβριος 24, 2007, 06:42:06 μμ »
Κατα τη γνωμη μου το καπο θα ηταν παλι αυτο που θα διαλεγα....καλο και το τιγρακι αλλα μεχρι εκει δεν με καλυπτει οσο το θηριο μου........αν τα δειτε και διπλα διπλα δεν νομιζω οτι συγκρινονται!!!

*

Αποσυνδεδεμένος teo46

  • *******
  • 1634
  • Φύλο: Άντρας
  • Suzuki Gsxr 1000 k9 triton blue-white!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: CAPONORD VS TIGER 1050
« Απάντηση #5 - : Δεκέμβριος 24, 2007, 07:48:09 μμ »
Πολυ ωραιο το "τιγρακι" αλλα δεν νομιζω οτι μπορει να συγκριθει με το capo, ειναι διαφορετικα μηχανακια...
σωστοοοοος!

 :ohyes: :ohyes: :ohyes:


Όλα τριγύρω αλλάζουν και όλο τα ίδια μένουν....

The Gixxer Brothers...

*

Αποσυνδεδεμένος tgeros

  • *****
  • 571
  • Φύλο: Άντρας
  • panagiotis
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord 2003
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: CAPONORD VS TIGER 1050
« Απάντηση #6 - : Δεκέμβριος 24, 2007, 09:49:53 μμ »
 Το riger είναι το ποιο ωραίο από της άλλες μηχανές μετά από CAPONORD
Τα αυτιά πιστεύουν πιο δύσκολα από τα μάτια.
Ηρόδοτος

*

Αποσυνδεδεμένος mark

  • ***
  • 136
  • Φύλο: Άντρας
    • http://yahoo.gr
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: CAPONORD VS TIGER 1050
« Απάντηση #7 - : Δεκέμβριος 24, 2007, 10:31:41 μμ »
Θέλω να ακούσω τα σχόλεια σας για το τιγράκι και να μου πείτε όλοι ειλικρινώς (όσο μπορείτε) αν σκεφτήκατε να το αγοράσετε(το τιγράκι) :bye:
Οντως πολύ ωραίο μηχανάκι ο τίγρης πιο στρητάδικο μεν και με ένα καταπληκτικό κινητήρα δε.
Μου είχε περάσει σαν σκέψη απ το μυαλό να το αγοράσω κυρίως λόγω του κινητήρα του αλλά τελικά είπα ότι αν αλλάξω το Capo   
θα αλλάξω και κατηγορία (σε sport touring)
ΚΟΙΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ
ΓΙΩΡΓΟΣ

*

GFiotakis

Απ: CAPONORD VS TIGER 1050
« Απάντηση #8 - : Δεκέμβριος 24, 2007, 11:04:14 μμ »
Ο Τιγρης ειναι σουπερ εργαλειο ...στην ασφαλτο ειναι σιγουρα καλυτερα στημενο μηχανακι με υφος ον-οφφ αλλα καμια σχεση στην ουσια με ον-οφφ αφου ακομα και οι διαστασεις των τροχων του ειναι 17αρηδες και οι δυο
απο την αλλη το Καπονορντ ειναι κατουσιαν ποιο ον-οφφ (19αρι τροχο μπροστα) και πραγματικα τα καταφερνει ..μιας και σε δυο εντουραδες που ετυχε να ειναι καπονορντ μαζι ...στην μια ηταν του ανατιλ τα καταφερε χωρις κανενα προβλημα ακομα και σε δυσκολα σημεια.
Νομιζω πως ειναι δυο διαφορετικα μηχανακια και τα δυο τρομερα εργαλεια και απολυτα ξεχωριστα ....δηλαδη ευρωπαικα !!!

*

Αποσυνδεδεμένος Ευθύμης

  • *******
  • 1310
  • Φύλο: Άντρας
  • Capoτε...
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: CAPONORD VS TIGER 1050
« Απάντηση #9 - : Δεκέμβριος 24, 2007, 11:58:33 μμ »
Ο Τιγρης ειναι σουπερ εργαλειο ...στην ασφαλτο ειναι σιγουρα καλυτερα στημενο μηχανακι με υφος ον-οφφ αλλα καμια σχεση στην ουσια με ον-οφφ αφου ακομα και οι διαστασεις των τροχων του ειναι 17αρηδες και οι δυο
απο την αλλη το Καπονορντ ειναι κατουσιαν ποιο ον-οφφ (19αρι τροχο μπροστα) και πραγματικα τα καταφερνει ..μιας και σε δυο εντουραδες που ετυχε να ειναι καπονορντ μαζι ...στην μια ηταν του ανατιλ τα καταφερε χωρις κανενα προβλημα ακομα και σε δυσκολα σημεια.
Νομιζω πως ειναι δυο διαφορετικα μηχανακια και τα δυο τρομερα εργαλεια και απολυτα ξεχωριστα ....δηλαδη ευρωπαικα !!!

Παει Γιωργο ... παει το ατιμο!!! ακομα και με δικαβαλο παει μια χαρα σαν "jeep" ενα πραμα!!! αλλα ειπαμε ο "τιγρης" ειναι και μ@μω τα μηχανακια ... μονο για το δρομο ομως...οταν τελειωνει η ασφαλτος και ο "τιγρης".... αρχιζει το capo!!!
...Καί επιστροφή στη φύση!!!

*

Αποσυνδεδεμένος CAPORAID

  • *******
  • 1964
  • Φύλο: Άντρας
  • KTMMMMMMMMM !!!!!!
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 super adventure
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: CAPONORD VS TIGER 1050
« Απάντηση #10 - : Δεκέμβριος 25, 2007, 12:11:28 πμ »
κοιταξε για να μιλαμε ξεκαθαρα.. εξαρταται απο το τι ζητας απο μια μηχανη...
το τιγρακι το εχω οδηγησει αρκετα το εχει φιλος μου ...
στην ασφαλτο ειναι κορυφαιο και καλυτερο μαλλον απο το καπο αλλα σε σημεια μονο ,δηλαδη στριψιμο φρενα και βαρος. κατα τα αλλα δεν μπορει να συγκριθει με τιποτα σε ανεση,φορτωμα και ταξιδι μακρινο με το καπο οπου εκει τα σκηπτρα παιρνει το καπο διοτι φορτωνεται περισσοτερο και σε βαραει ο αερας πολυ λιγοτερο καθως και η σελα του ειναι πολυ ανωτερη. το τιγρακι ομως απο την αλλη ειναι πολυ πιο σβελτο χαμηλα κυριως αλλα και ψηλα(με λιγα λογια πιο παιχνιδιαρικο), με τιποτα ομως δεν προκειται να ταξιδεψεις φορτωμενος με 2 ατομα και φουλ βαλιτσες πιο γρηγορα απο οτι με το καπο σε ιδιες συνθηκες!!
να σου πω την αληθεια μετα τα 160 χιλιομετρα οταν οδηγησα το τιγρακι εκοψα γιατι με φοβισε ο πολυς αερας και ενιωσα οτι το μηχανακι δεν βιδωνε κατω οπως το καπο στα πολλα που ειναι οντως ακλονητο (παντα προσωπικη μου γνωμη ομως διοτι οδηγωντας ξενη μηχανη με πολλα εχεις παντα μια ανασφαλεια και φοβια)
οσο αναφορα τωρα για κινηση στα εκτος δρομου κομματια δεν νομιζω ο τιγρης να μπορει να ακολουθει το καπο με ευκολια διοτι το στησιμο του ειναι εντελως διφορετικο και αρκετα πιο street!
παντως να σου πω την αληθεια αν δεν υπηρχε το καπο μαλλον τον τιγρη θα αγοραζα διοτι ειναι πολυ πιο ομορφο απο τα υπολοιπα και ειναι και ευρωπαικο!!!!  επιβαλλετε ομως η αμεση αλλαγη της εξατμισης η οποια ειναι αθλια και χαλαει αρκετα την ουρα σε ομορφια !!  (το ειδα με 2πλες remus hexagon) και επαθα.....    :bye: :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος κολτρέϊν

  • *******
  • 1374
  • Φύλο: Άντρας
  • S U Z U K A K I A S
  • Μοντέλο μηχανής: gsx-r 600 k8
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: CAPONORD VS TIGER 1050
« Απάντηση #11 - : Δεκέμβριος 25, 2007, 01:20:24 πμ »
capo capo capo capo :a!: :a!: :a!: :grpa: :grpa: :grpa: :er:
ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΚΛΕΙΣΕΙ Η SUZUKI ΘΑ ΠΑΡΩ ΑΛΛΗ ΜΑΡΚΑ !!!!!!

*

CAPOMAN

Απ: CAPONORD VS TIGER 1050
« Απάντηση #12 - : Δεκέμβριος 25, 2007, 03:28:56 μμ »
Να κάνω μία κουέστιονς.Ο τίγρης μετρήθηκε με gps αι έδωσε 221 πραγματικά τα οποία δεν είναι και τίποτα αγιόλογο σίγουρα είναι ποιο γρήγορο από το κάπο αλλά άμα μιλάμε για 4 χιλιόμετρα τελική διαφορά;,,,

*

Αποσυνδεδεμένος CAPORAID

  • *******
  • 1964
  • Φύλο: Άντρας
  • KTMMMMMMMMM !!!!!!
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 super adventure
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: CAPONORD VS TIGER 1050
« Απάντηση #13 - : Δεκέμβριος 25, 2007, 05:43:00 μμ »
κοιταξε σε απολυτη τελικη τα νουμερα που χωριζουν ειναι μηδαμηνα της ταξεως των 3-4 χιλιομετρων οπως και εσυ λες φιλε capoman. στο δικο μου καπο με gps εχω δει τελικη 219! ισως ομως το τιγρακι τα πιανει λιγο πιο γρηγορα αυτο ειναι ολο αλλα απο την αλλη το καπο τα πιανει και τα παει ......
το τιγρακι ισως να κουραζει πιο πολυ σε αυτα τα χιλιομετρα..
αρα η επιλογη (προσωπικη μου παντα ) ειναι καπο!!
σε θεμα επιδοσεων παντως γενικοτερα μεταξυ αυτων των δυο δεν θα βρεις μεγαλες διαφορες!!
 :bye:

*

CAPOMAN

Απ: CAPONORD VS TIGER 1050
« Απάντηση #14 - : Δεκέμβριος 25, 2007, 06:57:32 μμ »
Μάλλον θα πρέπει να περιμένουμε το κάπο 1200 :ohyes:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης