0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν νομίζω πως τίθεται θέμα σύγκρισης .....Ειναι διαφορετικά μηχανάκια !!!!
κοιταξε για να μιλαμε ξεκαθαρα.. εξαρταται απο το τι ζητας απο μια μηχανη...το τιγρακι το εχω οδηγησει αρκετα το εχει φιλος μου ...στην ασφαλτο ειναι κορυφαιο και καλυτερο μαλλον απο το καπο αλλα σε σημεια μονο ,δηλαδη στριψιμο φρενα και βαρος. κατα τα αλλα δεν μπορει να συγκριθει με τιποτα σε ανεση,φορτωμα και ταξιδι μακρινο με το καπο οπου εκει τα σκηπτρα παιρνει το καπο διοτι φορτωνεται περισσοτερο και σε βαραει ο αερας πολυ λιγοτερο καθως και η σελα του ειναι πολυ ανωτερη. το τιγρακι ομως απο την αλλη ειναι πολυ πιο σβελτο χαμηλα κυριως αλλα και ψηλα(με λιγα λογια πιο παιχνιδιαρικο), με τιποτα ομως δεν προκειται να ταξιδεψεις φορτωμενος με 2 ατομα και φουλ βαλιτσες πιο γρηγορα απο οτι με το καπο σε ιδιες συνθηκες!!να σου πω την αληθεια μετα τα 160 χιλιομετρα οταν οδηγησα το τιγρακι εκοψα γιατι με φοβισε ο πολυς αερας και ενιωσα οτι το μηχανακι δεν βιδωνε κατω οπως το καπο στα πολλα που ειναι οντως ακλονητο (παντα προσωπικη μου γνωμη ομως διοτι οδηγωντας ξενη μηχανη με πολλα εχεις παντα μια ανασφαλεια και φοβια)οσο αναφορα τωρα για κινηση στα εκτος δρομου κομματια δεν νομιζω ο τιγρης να μπορει να ακολουθει το καπο με ευκολια διοτι το στησιμο του ειναι εντελως διφορετικο και αρκετα πιο street!παντως να σου πω την αληθεια αν δεν υπηρχε το καπο μαλλον τον τιγρη θα αγοραζα διοτι ειναι πολυ πιο ομορφο απο τα υπολοιπα και ειναι και ευρωπαικο!!!! επιβαλλετε ομως η αμεση αλλαγη της εξατμισης η οποια ειναι αθλια και χαλαει αρκετα την ουρα σε ομορφια !! (το ειδα με 2πλες remus hexagon) και επαθα.....
Μάγκες να σας πω μια αλήθεια..???Όσοι από εδώ καβαλήσουν tiger θα ξετρελλαθύν... αυτοί που ΔΕΝ θα το αφοράσουν θα ειναι οι full caponordisti ταξιδιάρηδες με φόρτωμα κτλ... αυτοί που θα το αγοράσουν θα ειναι όσοι ταξιδεύουν αλλά όχι στο full φορτωμα και πολλές φορες....
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι