0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ετσι που λετε,πριν κατι ωρες εφτασα απο Αλεξ/πολη με μια τρελη ορεξη να φορτισω την μπαταρια (τα ειχε παιξει πριν κανα δυο βδομαδες...) και φυσικα να βολταρω γιατι ειχε και τελειο καιρο.Βαζω τον φορτιστη για κανα 40λεπτο,τιποτα,ξαναβαζω για κανα μισαωρο....παλι παπαλα,η μιζα ουτε καν γυρνουσε,και μου αναψε και EFI..τελικα αποφασια να δοκιμασω με καλωδια απο το αμαξι,και το μονο που καταφερα ηταν να λιωσω το ενα καλωδιο μιας και το αμαξι ειχε περισσοτερα αμπερ απο την μηχανη!!!!!!!!!!!!!!αυτο πραγματικα δεν το ηξερα τωρα εχω βγαλει την μπαταρια και την φορτιζω μονη της............θα την αφησω ολο το βραδυ μπας και αυριο παρει μπροστα......λετε να εγινε καμμια μαλακια με τα καλωδια και να εκαψα τιποτα?παντως οι ασφαλειες ειναι ο.κ,και το ρελε το ιδιο.υ.γ. ο φορτιστης ειναι απο το lidl,αν υπαρχουν γνωστες θα ηθελα μια βοηθεια γιατι τα εχω παρει παλι,ευχαριστω.
τελικα αποφασια να δοκιμασω με καλωδια απο το αμαξι,και το μονο που καταφερα ηταν να λιωσω το ενα καλωδιο μιας και το αμαξι ειχε περισσοτερα αμπερ απο την μηχανη!!!!!!!!!!!!!!
Παράθεση από: liver στις Ιανουάριος 17, 2009, 07:15:28 μμτελικα αποφασια να δοκιμασω με καλωδια απο το αμαξι,και το μονο που καταφερα ηταν να λιωσω το ενα καλωδιο μιας και το αμαξι ειχε περισσοτερα αμπερ απο την μηχανη!!!!!!!!!!!!!!Τι θα πει αυτό; Εγώ δεν έχω συναντήσει ποτέ πρόβλημα βάζοντας τη μηχανή μπρος με καλώδια από αμάξι...
Παράθεση από: harlek στις Ιανουάριος 17, 2009, 07:43:48 μμΠαράθεση από: liver στις Ιανουάριος 17, 2009, 07:15:28 μμτελικα αποφασια να δοκιμασω με καλωδια απο το αμαξι,και το μονο που καταφερα ηταν να λιωσω το ενα καλωδιο μιας και το αμαξι ειχε περισσοτερα αμπερ απο την μηχανη!!!!!!!!!!!!!!Τι θα πει αυτό; Εγώ δεν έχω συναντήσει ποτέ πρόβλημα βάζοντας τη μηχανή μπρος με καλώδια από αμάξι...κι εγω το εχω ξανακανει και ολα πηγαν καλα,πρωτη φορα συνεβη....γι`αυτο λεω μηπως εγινε κατι χειροτερο.........
πολυμετρο δεν εχω ρε γαμωτο...........λες να βραχυκυκλωσε η μπαταριαγιατι ομως?δουλευε αψογα μεχρι να αφησω τη μηχανη για μερες σε ακινησια και να τα φτυσει.......
ρε συ... μπας κι απο βιασύνη εβαλες αναποδα τα καλωδια.. θετικο - αρνητικό..??? και εγω εχω βαλει μπροστα απο αυτοκίνητο αλλά δεν ειχα παρατραγουδα..(και μαζι ειχαμε δοκιμασει στο δικό σου)...
Παράθεση από: liver στις Ιανουάριος 17, 2009, 08:03:42 μμπολυμετρο δεν εχω ρε γαμωτο...........λες να βραχυκυκλωσε η μπαταριαγιατι ομως?δουλευε αψογα μεχρι να αφησω τη μηχανη για μερες σε ακινησια και να τα φτυσει.......Χωρίς πολύμετρο δεν κανεις δουλειά δυστυχώς.Δεν μπορούμε να ξέρουμε αν την μπαταρία στην χαλασε ο φορτιστής δυστυχώς. Πάντως τα συμπτώματα είναι ότι μάλλον τα εφτυσε.Εκείνο που μπορείς να κάνεις είναι να την βγάλεις τελείως και να δοκιμάσεις μια άλλη.Η αν μπορέσεις συνέδεσε (για λίγο) την μπαταρία του αυτοκινήτου ΜΟΝΟ για να δεις αν είναι όλα οκ με το capo και παίρνει μπροστά κανονικά.Υ.Γ. Προσοχή στις συνδέσεις μην σου ακουμπήσει κανένα "θετικό".
Παράθεση από: powerphot στις Ιανουάριος 17, 2009, 08:11:25 μμΠαράθεση από: liver στις Ιανουάριος 17, 2009, 08:03:42 μμπολυμετρο δεν εχω ρε γαμωτο...........λες να βραχυκυκλωσε η μπαταριαγιατι ομως?δουλευε αψογα μεχρι να αφησω τη μηχανη για μερες σε ακινησια και να τα φτυσει.......Χωρίς πολύμετρο δεν κανεις δουλειά δυστυχώς.Δεν μπορούμε να ξέρουμε αν την μπαταρία στην χαλασε ο φορτιστής δυστυχώς. Πάντως τα συμπτώματα είναι ότι μάλλον τα εφτυσε.Εκείνο που μπορείς να κάνεις είναι να την βγάλεις τελείως και να δοκιμάσεις μια άλλη.Η αν μπορέσεις συνέδεσε (για λίγο) την μπαταρία του αυτοκινήτου ΜΟΝΟ για να δεις αν είναι όλα οκ με το capo και παίρνει μπροστά κανονικά.Υ.Γ. Προσοχή στις συνδέσεις μην σου ακουμπήσει κανένα "θετικό".Τα αμπερ που ειναι περισσοτερα στο αμαξι (40 του αυτοκινητου-16 της μηχανης) δεν παιζουν ρολο?Καταλαβα.....παω για μπαταρια και ελπιζω μονο γι`αυτο.........
λες να βραχυκυκλωσε η μπαταριαγιατι ομως?
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι