Δεν έχω κάνει κρασ τεστ αλλά το θεωρώ πολύ δύσκολο να σπρέι ένα τόσο παχύ κομμάτι πλεξι ειδικά όταν η επιφάνεια του είναι τόσο μικρή. Εάν λάβεις υπ όψιν ότι το ορίτζιναλ είναι κάποιο κράμα αλουμινίου περίπου 3 χιλιοστά. Τότε μάλλον έχω δίκιο......
Δεν έχω κάνει κρασ τεστ αλλά το θεωρώ πολύ δύσκολο να σπρέι ένα τόσο παχύ κομμάτι πλεξι ειδικά όταν η επιφάνεια του είναι τόσο μικρή. Εάν λάβεις υπ όψιν ότι το ορίτζιναλ είναι κάποιο κράμα αλουμινίου περίπου 3 χιλιοστά. Τότε μάλλον έχω δίκιο.....
:kalo: :kalo: :kalo: Το μονο που πρεπει να γίνει ειναι να βγει το καπακι να βαφτει ο εξωτερικος δισκος και να κοπει το κοματι που ειναι οι βολτες στον αξονα για να γινει πιο ομορφο. :kalo:
Το διάφανο καπάκι δίσκων μου θυμίζει αυτό που βάζουν στις λαδιερες τα κτμ για να βλέπουν αν τους πέρασε πάλι τα νερά μέσα στο μοτέρ...παρολαυτα δεν φαίνεται άσχημα καθόλου...
Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk