0 μέλη και 11 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Κανε εναν κοπο να αλλαξεις και τα μπουζακια του κυλινδρου που ειχαν τον ληγμενο πολλαπλασιαστηΠολυ πιθανον να εχουν γεμισει μακα απο κακη λειτουργια του πολλαπλασιαστη.Αν μετα απο αυτο εξακολουθει να στο κανει, βγαλε την πιπα και κρατα το μπουζοκαλωδιο στα 30mm απο μια βιδα του μοτερ και πατα μιζα για 2-3 sec. Θα πρεπει να κανει σπινθηρα σκουρο μπλε και λιγο κιτρινο στην ακρη του.Αν ολα τα παραπανω γινουν και εξακολουθει το προβλημα θελει εξονυχιστικο ψαξιμο.
όταν το πήρα είχε ένα kNN φίλτρο πενταβρώμικο και το άλλαξα με ένα μαμίσιο .υπάρχει περίπτωση να παίζει κανά ρόλο αυτή η αλλαγή??
Παράθεση από: teneres στις Μάιος 20, 2010, 09:11:14 μμόταν το πήρα είχε ένα kNN φίλτρο πενταβρώμικο και το άλλαξα με ένα μαμίσιο .υπάρχει περίπτωση να παίζει κανά ρόλο αυτή η αλλαγή?? συνηιως το ανάποδο γινεται...(από απλό σε ΚΝ...χαχαχ)... τεσπα.. δεν πάιζει ρόλο αυτό..Υ.Γ.αν δεν εχεις πεταξει το ΚΝ να ξερεις οτι πλένεται (εχει και κιτ καθαρισμου) και το ξαναβαζεις....αν το πεταξες...ε.. κανε πως δεν διαβασες το παραπάνω..
Κ&Ν χωρις εξατμισεις και μιγματα (αυξηση) ειναι αχρηστοΟταν ελευθερωνεις την εισοδο του αερα θα πρεπει να ελευθερωνεις και την εξοδο των καυσαεριων αλλιως οι εδρες των βαλβιδων θα πιασουν μακα μακροπροθεσμα.Ειδικα αν το δουλευεις σε μεγαλουπολη με χαμηλες στροφες.
Και με τα μαμα τα φιλτρα, αν βαλεις εξατμισουλες, θα δεις σημαντικη διαφορα χαμηλα χωρις να χρειαζεται να πειραξεις μιγματα και χωρις να κινδυνευει η καλη σου.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι