0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1062
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +360
Απ: Διακοπες σε Capo
« Απάντηση #45 - : Μάιος 21, 2010, 09:53:07 μμ »
σα να συνέρχεται σιγά σιγά ....αύριο που θα κάνω καμμία 300 χλμ θα έχω καλύτερη άποψη . :kalo:

ερώτηση(εγκυκλοπαιδικά)  : ένας ελαττωματικός ανορθωτής είναι σε θέση να καταστρέψει πολλαπλασιαστή/ες ?? :thnk:

η πιθανοτερη βλαβη σου ειναι χαλια βενζινη! εαν περιεχει εστω κ ιχνη νερου, δεν μπορουν να λειτουργησουν τα μπεκ!
η τεραστια διαφορα του ειδικου βαρους του νερου σε σχεση με αυτο της βενζινης αλλα κ της τεραστιας διαφορας των στον βαθμο πτητικοτητας, καθιστα δυσκολη την αποβολη (ψεκασμου) του νερου απο τις οπες ψεκασμου των μπεκ!

ο ανορθωτης δεν εχει καμια σχεση κ ουτε μπορει να ''συνδεθει'' οποιαδηποτε δυσλειτουργεια του με τιποτα αλλο εκτος απο την μπαταρια!

εαν δεν φορτιζει τοτε μενουμε απο ρευμα!
εαν υπερλειτουργει εχουμε ενδειξη στο efi!
εαν εχει βραχυκυλωσει κ ''περνα'' ενναλασωμενο ρευμα στο κυκλωμα τοτε εχουμε διακοπη λειτουργειας του κινητηρα απ την ecu!

*

teneres

Απ: Διακοπες σε Capo
« Απάντηση #46 - : Μάιος 21, 2010, 10:10:05 μμ »
σα να συνέρχεται σιγά σιγά ....αύριο που θα κάνω καμμία 300 χλμ θα έχω καλύτερη άποψη . :kalo:

ερώτηση(εγκυκλοπαιδικά)  : ένας ελαττωματικός ανορθωτής είναι σε θέση να καταστρέψει πολλαπλασιαστή/ες ?? :thnk:

η πιθανοτερη βλαβη σου ειναι χαλια βενζινη! εαν περιεχει εστω κ ιχνη νερου, δεν μπορουν να λειτουργησουν τα μπεκ!
η τεραστια διαφορα του ειδικου βαρους του νερου σε σχεση με αυτο της βενζινης αλλα κ της τεραστιας διαφορας των στον βαθμο πτητικοτητας, καθιστα δυσκολη την αποβολη (ψεκασμου) του νερου απο τις οπες ψεκασμου των μπεκ!

ο ανορθωτης δεν εχει καμια σχεση κ ουτε μπορει να ''συνδεθει'' οποιαδηποτε δυσλειτουργεια του με τιποτα αλλο εκτος απο την μπαταρια!

εαν δεν φορτιζει τοτε μενουμε απο ρευμα!
εαν υπερλειτουργει εχουμε ενδειξη στο efi!
εαν εχει βραχυκυλωσει κ ''περνα'' ενναλασωμενο ρευμα στο κυκλωμα τοτε εχουμε διακοπη λειτουργειας του κινητηρα απ την ecu!

bill τα ίχνη νερού δικαιολογούν τα κομπιάσματα μεταξύ 2800-3000 στροφές ?
γιατί σε όλο το υπόλοιπο φάσμα δε έχω πρόβλημα . :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Διακοπες σε Capo
« Απάντηση #47 - : Μάιος 21, 2010, 10:34:04 μμ »
teneres..τωρα που το αναφέρει ο Bill ρε συ και εγω μια φορα την πάτησα... και όπως λες εσύ σε εκεινες τις στροφές...
εκανα 100 και πλεον χλμ ταξιδι χωρίς πρόβλημα και μόλις μπήκα στην Καβάλα μου έσβησε και στο ρελαντι οταν γκαζωνα ελαφρώς ακουγόταν σα να δουλευε ο ενας κυλινδρος..

υποπτευθήκαμε βενζίνη....
αν και ξαναγέμισα... μόνο μετααααα απο αρκετά χλμ  (προφανώς οταν ξεπαστρέφηκε ολη η μπίχλα ή νερο.. :psdof:) το μοτορί εστρωσε.....

δοκιμασε το αλλά να ξέρεςι πως πρεπει να καψεις όλο οσο εχεις στο ντεπόζιτο και μετα η καινούργια...










Υ.Γ.
Για δοκιμή ελα Αλεξανδρουπολη... :tez:

*

teneres

Απ: Διακοπες σε Capo
« Απάντηση #48 - : Μάιος 21, 2010, 10:42:07 μμ »
teneres..τωρα που το αναφέρει ο Bill ρε συ και εγω μια φορα την πάτησα... και όπως λες εσύ σε εκεινες τις στροφές...
εκανα 100 και πλεον χλμ ταξιδι χωρίς πρόβλημα και μόλις μπήκα στην Καβάλα μου έσβησε και στο ρελαντι οταν γκαζωνα ελαφρώς ακουγόταν σα να δουλευε ο ενας κυλινδρος..

υποπτευθήκαμε βενζίνη....
αν και ξαναγέμισα... μόνο μετααααα απο αρκετά χλμ  (προφανώς οταν ξεπαστρέφηκε ολη η μπίχλα ή νερο.. :psdof:) το μοτορί εστρωσε.....

δοκιμασε το αλλά να ξέρεςι πως πρεπει να καψεις όλο οσο εχεις στο ντεπόζιτο και μετα η καινούργια...










Υ.Γ.
Για δοκιμή ελα Αλεξανδρουπολη... :tez:


θα το δοκιμάσω θέμη αύριο και αυτό .
Θα ξεκινήσω για Πάτρα το πρωί και θα γεμίσω αφού κάνω και kαμμία 30 χλμ με τη ρεζέρβα.
μου πέσανε πολλά συμπτώματα μαζί και με έχει μπερδέψει αλλά θα το βρω που θα πάει ?? :P

θα έρθω κάποια στιγμή , έτσι και αλλιώς είναι στο πρόγραμμα μιας και δεν έχω πάει ποτέ παραπέρα από τη salonica !! :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Διακοπες σε Capo
« Απάντηση #49 - : Μάιος 22, 2010, 08:45:27 πμ »
teneres..τωρα που το αναφέρει ο Bill ρε συ και εγω μια φορα την πάτησα... και όπως λες εσύ σε εκεινες τις στροφές...
εκανα 100 και πλεον χλμ ταξιδι χωρίς πρόβλημα και μόλις μπήκα στην Καβάλα μου έσβησε και στο ρελαντι οταν γκαζωνα ελαφρώς ακουγόταν σα να δουλευε ο ενας κυλινδρος..

υποπτευθήκαμε βενζίνη....
αν και ξαναγέμισα... μόνο μετααααα απο αρκετά χλμ  (προφανώς οταν ξεπαστρέφηκε ολη η μπίχλα ή νερο.. :psdof:) το μοτορί εστρωσε.....

δοκιμασε το αλλά να ξέρεςι πως πρεπει να καψεις όλο οσο εχεις στο ντεπόζιτο και μετα η καινούργια...


Ριξε μια  ματιά ...ΕΔΩ !!!

να δεις ....ομορφες βενζίνες !!

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Διακοπες σε Capo
« Απάντηση #50 - : Μάιος 22, 2010, 12:06:44 μμ »
teneres..τωρα που το αναφέρει ο Bill ρε συ και εγω μια φορα την πάτησα... και όπως λες εσύ σε εκεινες τις στροφές...
εκανα 100 και πλεον χλμ ταξιδι χωρίς πρόβλημα και μόλις μπήκα στην Καβάλα μου έσβησε και στο ρελαντι οταν γκαζωνα ελαφρώς ακουγόταν σα να δουλευε ο ενας κυλινδρος..

υποπτευθήκαμε βενζίνη....
αν και ξαναγέμισα... μόνο μετααααα απο αρκετά χλμ  (προφανώς οταν ξεπαστρέφηκε ολη η μπίχλα ή νερο.. :psdof:) το μοτορί εστρωσε.....

δοκιμασε το αλλά να ξέρεςι πως πρεπει να καψεις όλο οσο εχεις στο ντεπόζιτο και μετα η καινούργια...


Ριξε μια  ματιά ...ΕΔΩ !!!

να δεις ....ομορφες βενζίνες !!

καπου ειχε ενα εξισου τρομακτικο λινκ νομίζω ο harlek το ειχε ριξει με ενα μπουκάλι που ηταν 3/4 γεμάτο με λάσπη... :psdof: :psdof: :dry: :dry:

*

teneres

Απ: Διακοπες σε Capo
« Απάντηση #51 - : Μάιος 22, 2010, 02:54:35 μμ »
Λίγο καλύτερα με το γέμισμα που του έκανα και πολύ καλύτερα με το συγχρονισμό των σωμάτων ψεκασμού που έκανα με το carbtune . 
 Νομίζω πως η πηγή των προβλημάτων ( που μου έχουν μείνει) ξεκινάει από τη μπαταρία. Κάθε φορά που δίνω ρευμα κάνει ένα τσικ από τη μπαταρία και έχω την υποψία πως φταίνε οι ακροδέκτες των καλωδίων που δένουν πάνω στη μπαταρία. Είναι οξυδωμένοι και μάλλον θέλουν άλλαγή.
 Ισως αλλάξω και το φίλτρο βενζίνης , για να το έχω κάνει και αυτό . :bye:


*

teneres

Απ: Διακοπες σε Capo
« Απάντηση #52 - : Μάιος 22, 2010, 03:30:35 μμ »
teneres..τωρα που το αναφέρει ο Bill ρε συ και εγω μια φορα την πάτησα... και όπως λες εσύ σε εκεινες τις στροφές...
εκανα 100 και πλεον χλμ ταξιδι χωρίς πρόβλημα και μόλις μπήκα στην Καβάλα μου έσβησε και στο ρελαντι οταν γκαζωνα ελαφρώς ακουγόταν σα να δουλευε ο ενας κυλινδρος..

υποπτευθήκαμε βενζίνη....
αν και ξαναγέμισα... μόνο μετααααα απο αρκετά χλμ  (προφανώς οταν ξεπαστρέφηκε ολη η μπίχλα ή νερο.. :psdof:) το μοτορί εστρωσε.....

δοκιμασε το αλλά να ξέρεςι πως πρεπει να καψεις όλο οσο εχεις στο ντεπόζιτο και μετα η καινούργια...


Ριξε μια  ματιά ...ΕΔΩ !!!

να δεις ....ομορφες βενζίνες !!

καπου ειχε ενα εξισου τρομακτικο λινκ νομίζω ο harlek το ειχε ριξει με ενα μπουκάλι που ηταν 3/4 γεμάτο με λάσπη... :psdof: :psdof: :dry: :dry:

θα κάνω και ένα καθάρισμα στο τεπόζιτο ...αφού έτσι και αλλιώς θα τη βγάλω τη τρόμπα για το φίλτρο , θα το αδειάσω και όλο να δω τι σκ@τ@ θα βγάλει !!!! :pray:

*

Αποσυνδεδεμένος SKIER

  • *****
  • 394
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 '97
  • Αντιδράσεις: +15
Απ: Διακοπες σε Capo
« Απάντηση #53 - : Μάιος 22, 2010, 03:33:23 μμ »
Με το να το ξαναγεμισεις δεν εξαλειφεις το προβλημα εαν εχει κατακαθι το τεποζιτο,παρε αδειασε το τελειως,βαλε μεσα καθαρη βενζινη,ξεπλυνε το και τοτε μονο εισαι σιγουρος οτι εχει καθαρο τεποζιτο!  :bye:
All i want from my birthday is another birthday...

*

teneres

Απ: Διακοπες σε Capo
« Απάντηση #54 - : Μάιος 22, 2010, 09:36:16 μμ »
άσχετο .....

αυτό http://www.boardrelays.com/Detail.asp?Product_ID=303.110_BU5083W

κάνει για αντικατάσταση του ρελε της μίζας και του injection??

πάντως από τιμή μου κάνει ...2$  :tez:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Διακοπες σε Capo
« Απάντηση #55 - : Μάιος 23, 2010, 03:28:53 πμ »
άσχετο .....

αυτό http://www.boardrelays.com/Detail.asp?Product_ID=303.110_BU5083W

κάνει για αντικατάσταση του ρελε της μίζας και του injection??

πάντως από τιμή μου κάνει ...2$  :tez:

θα κάνει μάλλον αλλά ή βάλε το μαμά ή καποιο αλλο πανω απο 60A.. καλύτερα...  :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Διακοπες σε Capo
« Απάντηση #56 - : Μάιος 23, 2010, 05:55:35 πμ »


θα κάνει μάλλον αλλά ή βάλε το μαμά ή καποιο αλλο πανω απο 60A.. καλύτερα...  :bye: :bye:

Και αυτο που λεει ο Θεμης αλλα και το γεγονος οτι αναγραφεται το 40/60 Amp σημαινει οτι το πρωτεύων πηνιο του τραβαει 40A που πιστευω ειναι πολλα για μοτο.....Μαλλον για κουτι ειναι αυτος ο ρελες  :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Διακοπες σε Capo
« Απάντηση #57 - : Μάιος 23, 2010, 09:20:31 πμ »
Το μαμα ρελε μιζας που υπαρχει σαν ανταλλακτικό τις Hitachi AP8112927 150 A ειναι μια χαρα και κοστιζει  36 Ευρακια . Αλλιως κατι σε Bosch .

Η Απριλια παντως το εχει βελτιώσει εδω και χρόνια. Οποτε ποιος ο λογος να βαλεις κατι πανω που ειναι αμφιβόλου αξίας και ποιότητας  :thnk: :thnk:

Οσο για το τεπόζιτο ...οπως ειπαν και οι αλλοι δεν αρκει ..να το αδειάσεις απλώς ... :ohyes:

@makisrc51  : Φιλε το Capo θέλει μπόλικο ρευμα στην εκκινηση ( καπου το εχει περιγράψει ο Βασίλης ) οπότε θελει και μεγαλύτερο ρελε και καλή και καλοσυντηρημένη μπαταρία !! Αλλιως τα προβλημτα ειναι πολλα μετα !!
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 23, 2010, 09:33:15 πμ από saddle69 »

*

teneres

Απ: Διακοπες σε Capo
« Απάντηση #58 - : Μάιος 23, 2010, 12:03:21 μμ »
Το μαμα ρελε μιζας που υπαρχει σαν ανταλλακτικό τις Hitachi AP8112927 150 A ειναι μια χαρα και κοστιζει  36 Ευρακια . Αλλιως κατι σε Bosch .

Η Απριλια παντως το εχει βελτιώσει εδω και χρόνια. Οποτε ποιος ο λογος να βαλεις κατι πανω που ειναι αμφιβόλου αξίας και ποιότητας  :thnk: :thnk:

Οσο για το τεπόζιτο ...οπως ειπαν και οι αλλοι δεν αρκει ..να το αδειάσεις απλώς ... :ohyes:

@makisrc51  : Φιλε το Capo θέλει μπόλικο ρευμα στην εκκινηση ( καπου το εχει περιγράψει ο Βασίλης ) οπότε θελει και μεγαλύτερο ρελε και καλή και καλοσυντηρημένη μπαταρία !! Αλλιως τα προβλημτα ειναι πολλα μετα !!


α δεν ήξερα πως τα έχει αλλάξει η αντιπροσωπεία με hitachi . 

μάλλον θα τα προτιμήσω ....εύχομαι μόνο να χουν στοκ και να μη περιμένω καμμιά βδομάδα  :pray:

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Διακοπες σε Capo
« Απάντηση #59 - : Μάιος 23, 2010, 01:49:15 μμ »

@makisrc51  : Φιλε το Capo θέλει μπόλικο ρευμα στην εκκινηση ( καπου το εχει περιγράψει ο Βασίλης ) οπότε θελει και μεγαλύτερο ρελε και καλή και καλοσυντηρημένη μπαταρία !! Αλλιως τα προβλημτα ειναι πολλα μετα !!


Το γνωριζω αυτο.Εγω δεν αναφερθηκα στο δευτερευον πηνιο αλλα στο πρωτευον.Αυτο που οπλιζει τον ρελε.
Τα πρωτευοντα πηνια συνηθως δεν χρειαζονται πολυ ρευμα.
Αν λοιπον αυτο τραβαει 40Α τοτε στα 12V ειναι 480W που σημαινει οτι οταν οπλιζει ο ρελες θα καταναλωνει ρευμα οσο 7 λαμπες αλογονου της μεγαλης σκαλας.
Εμενα μου φαινεται υπερβολικη αυτη η καταναλωση για πρωτευον πηνιο ρελε.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης