0 μέλη και 13 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Διακοπες σε Capo
« Απάντηση #60 - : Μάιος 23, 2010, 05:30:23 μμ »
Το γνωριζω αυτο.Εγω δεν αναφερθηκα στο δευτερευον πηνιο αλλα στο πρωτευον.Αυτο που οπλιζει τον ρελε.
Τα πρωτευοντα πηνια συνηθως δεν χρειαζονται πολυ ρευμα.
Αν λοιπον αυτο τραβαει 40Α τοτε στα 12V ειναι 480W που σημαινει οτι οταν οπλιζει ο ρελες θα καταναλωνει ρευμα οσο 7 λαμπες αλογονου της μεγαλης σκαλας.
Εμενα μου φαινεται υπερβολικη αυτη η καταναλωση για πρωτευον πηνιο ρελε.

Καθε ποτε τραβαει αυτη την καταναλωση? :thnk:
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Διακοπες σε Capo
« Απάντηση #61 - : Μάιος 23, 2010, 05:33:30 μμ »
Μολις πατας το κουμπι και οπλιζει (αν οπλιζει απο κουμπι)

*

teneres

Απ: Διακοπες σε Capo
« Απάντηση #62 - : Μάιος 23, 2010, 06:05:29 μμ »
Το μαμα ρελε μιζας που υπαρχει σαν ανταλλακτικό τις Hitachi AP8112927 150 A ειναι μια χαρα και κοστιζει  36 Ευρακια . Αλλιως κατι σε Bosch .

η μαμά aprilia έχει αλλάξει και το ρελέ της τρόμπας βενζίνης που είναι ίδιο ?? η δε χρειάζεται ??

ρωτάω για να ξέρω αν πρέπει να πάρω ένα ή δύο και να τελειώνω μια και καλή και με αυτό το θέμα!! :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Διακοπες σε Capo
« Απάντηση #63 - : Μάιος 23, 2010, 06:19:24 μμ »
teneres..κανε μια αναζήτηση στο site...
εχει ολοκληρο θέμα με λύσεις, πατέντες και ο,τι αλλο θες για ρελε απο capo.. η βαζεις  αυτό που ειπε ο saddle69 ή οποιοδήποτε άλλο..
ή βαζεις ακομα και ενα απο φορτηγο όπως εχει βάλει φίλος εδώ μέσα  :bye: :bye:

*

teneres

Απ: Διακοπες σε Capo
« Απάντηση #64 - : Μάιος 23, 2010, 06:52:50 μμ »
teneres..κανε μια αναζήτηση στο site...
εχει ολοκληρο θέμα με λύσεις, πατέντες και ο,τι αλλο θες για ρελε απο capo.. η βαζεις  αυτό που ειπε ο saddle69 ή οποιοδήποτε άλλο..
ή βαζεις ακομα και ενα απο φορτηγο όπως εχει βάλει φίλος εδώ μέσα  :bye: :bye:

Σε πληροφορώ πως με αυτή σου την απάντηση με βοήθησες περισσότερο από ποτέ. Τώρα κατάλαβα που είναι το starter relay ( μετά από το ψάξιμο , αν και το έιχα διαβάσει και πριν το θέμα) ....αν δε το χα δει άλλα θα άλλαζα , και συγκεκριμένα τα ρελεδάκια που είναι ανάμεσα στο diode module και στο injection relay.

 Τhanks και sorry αν σας έχω ζαλίσει με τις απορροίες μου αλλά είμαι νέος και είναι μια όαση για μένα εδώ μέσα,  αν δεν υπήρχε το ab πιθανόν να είχα απογοητευεί με το capo μου ,
ενώ τώρα ξέρω πως σε λίγο τα προβλήματα μου θα τελειώσουν , έχω ξετυλίξει στο 90% το κουβάρι και θα τελειώσω σύντομα μαζί του .
 
Βλέπετε μάλλον ο προηγούμενος δεν είχε ασχοληθεί και πολλύ μαζί του και μου κατσε  εμένα να το κάνω , αλλά ακόμα και έτσι δε με νοιάζει , μιας και έχω αποκτήσει τέτοια αυτοπεποιθηση μαζί του που δε το φοβάμαι πλέον . :bye: :bye:
 
 

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Διακοπες σε Capo
« Απάντηση #65 - : Μάιος 23, 2010, 07:56:02 μμ »
Και αυτο που λεει ο Θεμης αλλα και το γεγονος οτι αναγραφεται το 40/60 Amp σημαινει οτι το πρωτεύων πηνιο του τραβαει 40A που πιστευω ειναι πολλα για μοτο.....Μαλλον για κουτι ειναι αυτος ο ρελες  :thnk:

Όχι ρε παιδιά 40A το πρωτεύον, αν είναι δυνατόν. Ποιο το νόημα του ρελέ τότε; Συνδέαμε και τη μίζα κατευθείαν πάνω στο διακόπτη! Το πρωτεύον του συγκεκριμένου τραβάει 150mA, το γράφει άλλωστε...
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1068
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +390
Απ: Διακοπες σε Capo
« Απάντηση #66 - : Μάιος 23, 2010, 10:03:45 μμ »
Και αυτο που λεει ο Θεμης αλλα και το γεγονος οτι αναγραφεται το 40/60 Amp σημαινει οτι το πρωτεύων πηνιο του τραβαει 40A που πιστευω ειναι πολλα για μοτο.....Μαλλον για κουτι ειναι αυτος ο ρελες  :thnk:

Όχι ρε παιδιά 40A το πρωτεύον, αν είναι δυνατόν. Ποιο το νόημα του ρελέ τότε; Συνδέαμε και τη μίζα κατευθείαν πάνω στο διακόπτη! Το πρωτεύον του συγκεκριμένου τραβάει 150mA, το γράφει άλλωστε...



ακριβως!  μην λεμε κ οτι θελουμε παιδια!  για να υπαρξει πηνιο με 40 αμπερ καταναλωση τοτε το μαγνητικο πεδιο που θα δημιουργει θα σηκωνες κατσαρολα γεματη με φαγητο!

για ρελε μιζας ΔΕΝ κανει ενα οποιοδηποτε ρελε με απλα δυνατη γεφυρα μεταφορας φορτιου!

εκει που χωλαινουν τα ρελε ειναι στην αφοπλιση μιας κ η πλατινα του διακοπτη τους λιωνει απο τους μεγαλους σπινθηρισμους κ  το μικρο ελατηριο που εχει για την επαναφορα του δεν μπορει να το ξεκολησει.

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Διακοπες σε Capo
« Απάντηση #67 - : Μάιος 23, 2010, 10:34:11 μμ »
με 40 αμπερ καταναλωση  το μαγνητικο πεδιο που θα δημιουργει θα σηκωνες κατσαρολα γεματη με φαγητο!


Χαχα!   Και καλά κατσαρόλα λίγο δύσκολο να βρεθεί δίπλα σου. Δε λες μη φύγεις όλος μαζί με τη μηχανή και κολλήσεις πάνω σε κάνα αμάξι μόλις πατήσεις το "μπουτόν"!  :D
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Διακοπες σε Capo
« Απάντηση #68 - : Μάιος 24, 2010, 12:33:57 πμ »
 :bye:


*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Διακοπες σε Capo
« Απάντηση #69 - : Μάιος 24, 2010, 12:55:09 πμ »
Φίλε μου, ακριβώς από κάτω γράφει αυτό που δείχνει η εικόνα, 150mA στα 12V. Ούτως ή άλλως, όμως, τα 40A δεν είναι δυνατόν να είναι ρεύμα διέγερσης, γιατί κάτι τέτοιο αναιρεί το λόγο ύπαρξης του ρελέ.
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Διακοπες σε Capo
« Απάντηση #70 - : Μάιος 24, 2010, 01:48:27 πμ »
Αρα εννοει οτι το δευτερευον κυκλωμα αντεχει απο 40 εως 60 Αμπερ

Δικιο εχεις   :thup1:

*

costas

Απ: Διακοπες σε Capo
« Απάντηση #71 - : Μάιος 24, 2010, 08:30:54 πμ »
Φίλε αν θέλεις να σωθείς μια για πάντα από το ρελέ μίζας κοίτα τι έβαλα και σώθηκα. Τι χιτάτσια και μ@λ@κίες. Όλα καίγονταν και η αιτία ήταν αυτή που αναφέρει ο Bill. Τα άνοιγα και τα έβλεπα. Και αν μείνεις και από διακόπτη πατάς το μαύρο κουμπί από κάτω και παίρνει μπρος χειροκίνητα.Μόνο που θαπρέπει να τραβήξεις προέκταση τα καλώδια για να μπεί κάτω από την σέλα.

*

Αποσυνδεδεμένος AGENT

  • *****
  • 536
  • Φύλο: Άντρας
  • Ολα ειναι απλα! Εμεις τα μπερδεύουμε!!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Διακοπες σε Capo
« Απάντηση #72 - : Μάιος 25, 2010, 01:59:49 μμ »
Φίλε αν θέλεις να σωθείς μια για πάντα από το ρελέ μίζας κοίτα τι έβαλα και σώθηκα. Τι χιτάτσια και μ@λ@κίες. Όλα καίγονταν και η αιτία ήταν αυτή που αναφέρει ο Bill. Τα άνοιγα και τα έβλεπα. Και αν μείνεις και από διακόπτη πατάς το μαύρο κουμπί από κάτω και παίρνει μπρος χειροκίνητα.Μόνο που θαπρέπει να τραβήξεις προέκταση τα καλώδια για να μπεί κάτω από την σέλα.



Κώστα δώσε λεπτομέρειες!!! :ohyes: :ohyes:
ΒΒΒΒΒBBRRRRRAAAAAAOOOOOUUUU!!!!!!!

http://www.jackets4bikes.com/

*

Αποσυνδεδεμένος unocapo

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord
  • Αντιδράσεις: +641
Απ: Διακοπες σε Capo
« Απάντηση #73 - : Μάιος 25, 2010, 03:30:27 μμ »
Ωρε μάγκα μου τι'ν τούτο!!! :ohmy:
Για δωσε περισσότερες πληροφορίες

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης