0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
προσωπικά δε μου φαίνεται παράξενο μετα απο ακινησια να εχεις πρόβλημα...1. δεν σου ειχε βαλει τα σωστα υγρα ο τυπος οταν την πρωτοαγορασες + δεν τη φορτισε σωστα.. (που δινω λίγες πιθανοτητες να συμβαινουν και τα δυο).2. απλά πρέπει να την φορτισεις με φορτιστη ενα οχτάωρο μέχρι να τιγκάρει και μετά να δεις αν σου ξαναπέσει...3. να ειναι ελαττωματική...
Παράθεση από: Themis στις Αύγουστος 30, 2009, 06:53:16 μμπροσωπικά δε μου φαίνεται παράξενο μετα απο ακινησια να εχεις πρόβλημα...1. δεν σου ειχε βαλει τα σωστα υγρα ο τυπος οταν την πρωτοαγορασες + δεν τη φορτισε σωστα.. (που δινω λίγες πιθανοτητες να συμβαινουν και τα δυο).2. απλά πρέπει να την φορτισεις με φορτιστη ενα οχτάωρο μέχρι να τιγκάρει και μετά να δεις αν σου ξαναπέσει...3. να ειναι ελαττωματική... Δεν ήταν σε ακινησία αυτήν την περίοδο, είχε μείνει παλαιότερα και το αναφέρω. Την προηγούμενη εβδομάδα είχε κάνει πολλά χιλιόμετρα σχεδόν καθημερινά.1. Η μπαταρία δούλευε κανονικά μέχρι Παρασκευή και είχε μετρηθεί στο παρελθόν αρκετές φορές, ειδικά μετά την αλλαγή ρελέ.2. Αυτό θα γίνει σήμερα.3. Και το θυμήθηκε το Σάββατο;
Νίκο πριν τον ανορθωτή λες έτσι;Και μετράω ανά 2 και πρέπει να δίνει ~65V; Δηλαδή 1-2, 1-3, 3-2;
Φόρτισα χθες την μπαταρία και σήμερα την έβαλα.Παίρνει κανονικά και δίνει σωστές μετρήσεις ο ανορθωτής.Απο το πρωί έχει μείνει στα 12.45V σταθερά.Ακόμα δεν έχω βρει τι γίνεται, μέτρησα και τα κίτρινα, οκ, μάλλον η μπαταρία έκανε κάτι..Αύριο θα βγει και βόλτα αλλά δεν έχω πλέον εμπιστοσύνη μέχρι να βρω τι έφταιξε.Θα παραγγείλω και αυτό να έχω συνεχή ένδειξη φορτίου.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι