APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: tserts στις Αύγουστος 30, 2009, 06:13:14 μμ
-
Πάρκαρα στο γκαράζ Παρασκευή απόγευμα και Σάββατο μεσημέρι δεν άναβε ούτε το ταμπλό από την πεσμένη μπαταρία. Τη μέτρησα σήμερα και είχε φτάσει τα 3V! Η μπαταρία είναι 2 μηνών, και ακόμα μετά από 15ήμερες στάσεις έπαιρνε τσακμάκι με την πρώτη. Όταν την πάρκαρα είχε φουλ τάση αφού δούλευαν όλα ρολόι (τσέκαρα με αναμμένη μηχανή το άναμμα των προβολέων. Δεν είχα ξεχάσει κανένα διακόπτη, φλας, αλάρμ ή θερμαινόμενα αναμμένα (αν και δεν παίζει να έχανε από αυτά με το κλειδί εκτός).
Παρατήρησα όταν την έβαλα μπροστά με ρεύμα από την Αφρικα ότι, αφού μου έσβησε, η τάση έπεφτε γρήγορα και σταθερά (από τα 7.13 στα 6.93 μέσα σε 5 λεπτά) με το κλειδί εκτός.
Πριν μου πείτε για τον ανορθωτή, έχω εφεδρικό και αφού φορτίσω την μπαταρία θα δοκιμάσω φόρτιση και με τους 2, αλλά τα έως τώρα δεδομένα δεν δείχνουν ότι δεν φορτίζει αφού η μπαταρία από τα 3 πήγε στα 8 αμέσως με 1μιση λεπτό λειτουργίας. Καθώς για να βεβαιωθώ χρειάζομαι λειτουργική φορτισμένη μπαταρία (θα γίνει αύριο), αγνοήστε τον ανορθωτή στις προτάσεις ελέγχου σας.
Τι διάολο θα μπορούσε να δημιουργήσει τέτοια αιφνίδια απώλεια στα καλά καθούμενα;
Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις σας.
-
προσωπικά δε μου φαίνεται παράξενο μετα απο ακινησια να εχεις πρόβλημα...
1. δεν σου ειχε βαλει τα σωστα υγρα ο τυπος οταν την πρωτοαγορασες + δεν τη φορτισε σωστα.. (που δινω λίγες πιθανοτητες να συμβαινουν και τα δυο).
2. απλά πρέπει να την φορτισεις με φορτιστη ενα οχτάωρο μέχρι να τιγκάρει και μετά να δεις αν σου ξαναπέσει...
3. να ειναι ελαττωματική...
:bye:
-
προσωπικά δε μου φαίνεται παράξενο μετα απο ακινησια να εχεις πρόβλημα...
1. δεν σου ειχε βαλει τα σωστα υγρα ο τυπος οταν την πρωτοαγορασες + δεν τη φορτισε σωστα.. (που δινω λίγες πιθανοτητες να συμβαινουν και τα δυο).
2. απλά πρέπει να την φορτισεις με φορτιστη ενα οχτάωρο μέχρι να τιγκάρει και μετά να δεις αν σου ξαναπέσει...
3. να ειναι ελαττωματική...
:bye:
Δεν ήταν σε ακινησία αυτήν την περίοδο, είχε μείνει παλαιότερα και το αναφέρω. Την προηγούμενη εβδομάδα είχε κάνει πολλά χιλιόμετρα σχεδόν καθημερινά.
1. Η μπαταρία δούλευε κανονικά μέχρι Παρασκευή και είχε μετρηθεί στο παρελθόν αρκετές φορές, ειδικά μετά την αλλαγή ρελέ.
2. Αυτό θα γίνει σήμερα.
3. Και το θυμήθηκε το Σάββατο;
-
προσωπικά δε μου φαίνεται παράξενο μετα απο ακινησια να εχεις πρόβλημα...
1. δεν σου ειχε βαλει τα σωστα υγρα ο τυπος οταν την πρωτοαγορασες + δεν τη φορτισε σωστα.. (που δινω λίγες πιθανοτητες να συμβαινουν και τα δυο).
2. απλά πρέπει να την φορτισεις με φορτιστη ενα οχτάωρο μέχρι να τιγκάρει και μετά να δεις αν σου ξαναπέσει...
3. να ειναι ελαττωματική...
:bye:
Δεν ήταν σε ακινησία αυτήν την περίοδο, είχε μείνει παλαιότερα και το αναφέρω. Την προηγούμενη εβδομάδα είχε κάνει πολλά χιλιόμετρα σχεδόν καθημερινά.
1. Η μπαταρία δούλευε κανονικά μέχρι Παρασκευή και είχε μετρηθεί στο παρελθόν αρκετές φορές, ειδικά μετά την αλλαγή ρελέ.
2. Αυτό θα γίνει σήμερα.
3. Και το θυμήθηκε το Σάββατο;
Όταν τελειώσεις με όλα αυτά μέτρα και τα τρία κίτρινα καλώδια της γεννήτριας να δεις αν βγάζουν 65V ~(εναλλασσόμενο). :bye:
(http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?action=dlattach;topic=7418.0;attach=39203;image)
-
Νίκο πριν τον ανορθωτή λες έτσι;
Και μετράω ανά 2 και πρέπει να δίνει ~65V; Δηλαδή 1-2, 1-3, 3-2;
-
Νίκο πριν τον ανορθωτή λες έτσι;
Και μετράω ανά 2 και πρέπει να δίνει ~65V; Δηλαδή 1-2, 1-3, 3-2;
Ναι, κι όποιο θες βάζεις(+-) δεν έχει.
-
Διαβασε κι ΕΔΩ (http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=7418.msg329110#msg329110) για να παρεις μια ιδεα.
-
Το 'χω διαβάσει καλά αυτό το μάθημα.... :pray:
-
Φόρτισα χθες την μπαταρία και σήμερα την έβαλα.
Παίρνει κανονικά και δίνει σωστές μετρήσεις ο ανορθωτής.
Απο το πρωί έχει μείνει στα 12.45V σταθερά.
Ακόμα δεν έχω βρει τι γίνεται, μέτρησα και τα κίτρινα, οκ, μάλλον η μπαταρία έκανε κάτι..
Αύριο θα βγει και βόλτα αλλά δεν έχω πλέον εμπιστοσύνη μέχρι να βρω τι έφταιξε.
Θα παραγγείλω και αυτό (http://www.themeterstore.com/datel-voltmeter-for-motorcycle-battery-monitor-44-c.asp) να έχω συνεχή ένδειξη φορτίου.
-
Θα παραγγείλω και αυτό (http://www.themeterstore.com/datel-voltmeter-for-motorcycle-battery-monitor-44-c.asp) να έχω συνεχή ένδειξη φορτίου.
[/quote]
Μήπως θα μπορούσες να πάρεις δύο? :bye: :bye:
-
Φόρτισα χθες την μπαταρία και σήμερα την έβαλα.
Παίρνει κανονικά και δίνει σωστές μετρήσεις ο ανορθωτής.
Απο το πρωί έχει μείνει στα 12.45V σταθερά.
Ακόμα δεν έχω βρει τι γίνεται, μέτρησα και τα κίτρινα, οκ, μάλλον η μπαταρία έκανε κάτι..
Αύριο θα βγει και βόλτα αλλά δεν έχω πλέον εμπιστοσύνη μέχρι να βρω τι έφταιξε.
Θα παραγγείλω και αυτό (http://www.themeterstore.com/datel-voltmeter-for-motorcycle-battery-monitor-44-c.asp) να έχω συνεχή ένδειξη φορτίου.
Μήπως είναι λίγο ακριβό? :thnk:
Ελληνική αγορά έψαξες?
-
Ολα τα ηλεκτρονικα-ψηφιακα βολτομετρα δεν ειναι αδιαβροχα!Πανε καλυτερα σε ενα μαγαζι που πουλαει ναυτιλιακο εξοπλισμο και αγορασε ενα αναλογικο αδιαβροχο βολτομετρο,στα ιδια λεφτα θα σου βγει. :bye:
-
Έψαξα να βρω αλλά μικρό, αδιάβροχο και καλαίσθητο δεν βρήκα. Αν βρείτε πείτε μου.
Τουλάχιστον με αυτήν τη λύση δίνεις κάτι παραπάνω αλλά έχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα και αξιοπιστία...
-
Χτες που κλείδωνα το τιμόνι σκέφτηκα κάτι που μάλλον λύνει το μυστήριο.
Μάλλον στη βιασύνη μου πέρασα τη θέση κλειδώματος και πήγα παραπέρα στη θέση "κλείδωμα-πάρκινγκ". :psdof: Κορυφαία Ιταλική πατέντα αφού κατά τη διάρκεια της μέρας άνετα αφήνεις τη μηχανή με ανοιχτό πίσω φως και το μπροστινό λαμπάκι. Δεν την είχα πατήσει ποτέ έως τώρα αλλά μπορεί να είναι αυτή η αιτία της αρχικής πτώσης, και εξηγεί και τα απίθανα 3 βόλτ που είδα την επόμενη.
Το κακό είναι ότι μάλλον η μπαταρία μου δεν πέρασε καλά στην όλη διαδικασία στεγνώματος και φόρτισης καθώς ξεκινάει λίγο πιο ράθυμα από το συμβάν και εφεξής.
Δεν μπορούσαν να έχουν κάτι πιο διακριτό για τα φώτα πάρκινγκ παρά ένα εκατοστό πιο αριστερά από το κλείδωμα τιμονιού; :pray:
-
Θα σου πω τι κάνω εγώ με αυτήν την βλακεία ...με προβλημάτισε κανα δυο φορές και ευτυχώς ήταν βράδυ και το πήρα χαμπάρι και το έσβησα.
Γυρνάω τέρμα αριστερά το κλειδί και μετά ένα κλικ δεξια.Τις πρώτες φορές τσεκάριζα και το λαμπάκι να δω αν έσβησε, αλλά πλέον μου έγινε συνήθειο...τέρμα αριστερά και ένα κλικ δεξιά...
-
Αλλάχτηκε τελικά η μπαταρία γιατί είχε μειωθεί με την δοκιμασία η απόδοσή της. Ούτε 5 μήνες δεν έβγαλε αυτή, ήταν AERO και λύση ευκολίας αφού ηταν απέναντι από το Ψυχογιό όταν έβαλα τα λάστιχα. Ποτέ ξανά πείραμα με τις μπαταρίες, πάντα επώνυμη.
Αγοράστηκε Yuasa YTX14-BS με 53 ευρώ από Τόγιαλο, και το μηχανάκι ξεκινάει καλύτερα από ποτέ.
-
Αγοράστηκε Yuasa YTX14-BS με 53 ευρώ από Τόγιαλο, και το μηχανάκι ξεκινάει καλύτερα από ποτέ.
:ohyes: :ohyes: :ohyes:
Και προληπτική φόρτιση καθε τρίμηνο !!! :ohyes: :ohyes: