καλησπερα σε ολους...δεν πηγε και τοσο καλα ο δεκαπενταυγουστος για τη χοντρουλα....ενας πανιβλακας εκανε πισω και και την εριξε,,,1ον.... ενα δισκοφρενο δεξι στραβο και ενα προβολακι μειον...ξερει καποιος που μπορω να αγωρασω σετ καινουργιους η εστω προσορινα 2 μεταχηρισμενους σε καλη κατασταση μεχρι να ερθουν οι καινουργιοι ?? 2ον μετα την πτωση ενω δεν εχει γρατσουνια μου κανει κατι θεματακια ωρες ωρες..δλδωρες και φορες δεν περνει εμπρος κανει σαν να μην εχει μπαταρια ενω ειναι στα 13.5 μετρημενη με βολτομετρο..αλλες φορες γυρνα η μιζα περισοτερο για να παρει...μυ κανει σαν να εχει θεμα η μιζα...μπορει να εχει ξεκολισει κατι στη μιζα...μαγνητες ας πουμε και να τα κανει αυτα...ευχαριστω και συγνωμη
Καλησπέρα Δημήτρη,
κρίμα ρε γαμώτο! Μη σκας όμως και όλα θα τα βάλεις σε σειρά.
Αρχικά σχετικά με τους δίσκους πες μας λίγο αν το μηχανάκι είναι μοντέλο με abs ή χωρίς? Ρωτάω γιατί φοράνε διαφορετικούς δίσκους.
Αν πρόκειται για ABS μοντέλο πες μου και έχω ένα σετ πιο παλιό να σου στείλω δωρεάν να κάνεις προσωρινά τη δουλειά σου.
Για καινούργιους, motoholics μπορείς να επικοινωνήσεις και να παραγγείλεις μιας που τα μέλη του φόρουμ έχουμε και έκπτωση σε ανταλλακτικά και αξεσουάρ αλλά λογικά τώρα τον Αύγουστο θα είναι κλειστά.
https://www.apriliabikers.gr/portal/prosfores-epaggelmatiwn-emporwn/prosfora-antalaktikwn-ajesoyar/Επίσης σχετικά με τα κομπιάσματα στην εκκίνηση, στη μπαταρία δεν μετράνε μόνο τα βολτ που θα μετρήσεις με το πολύμετρο, αν και τα 13.5 V που αναφέρεις φαντάζομαι θα είναι με την μηχανή σε λειτουργία στο ρελαντί, αλλά τα βολτ που θα σου δείξει στιγμιαία κατά το μιζάρισμα.
Αρχικά να ξεκαθαρίσουμε ότι η μπαταρία πρέπει να μετρηθεί με τη μηχανή σβηστή και όχι σε λειτουργία για να δεις τα βολτ της σε κατάσταση ηρεμίας. Αυτά πρέπει να είναι περί τα 12.6-12.7 V σε μια καλή μπαταρία. Η μπαταρία επίσης πρέπει να έχει αρκετά καλό νούμερα στα CCA της γιατί οι κινητήρες μας τα θέλουν. Το νούμερο αυτό δείχνει τα amper κρύας εκκίνησης της μπαταρίας. Τη δύναμή της δηλαδή (πολύ χοντρικά) να εκκινεί τον κινητήρα.
Από 230-240 CCA και πάνω είμαστε καλά. Αυτή την ένδειξη την αναγράφει συνήθως η μπαταρία μαζί με τα υπόλοιπα στοιχεία της.
Επανέρχομαι στη μέτρηση με το πολύμετρο. Για να δεις αν η μπαταρία είναι σε καλή κατάσταση κατά το μιζάρισμα, αν δεν υπάρχει βολτόμετρο τοποθετημένο, τότε μετράς με το πολύμετρο το στιγμιαίο "βύθισμα" που κάνει κατά το μιζάρισμα. Παράδειγμα (πολύ χοντρικά κι εδώ) αν μια μπαταρία από τα 12.6 Volt κατά το μιζάρισμα πέφτει κοντά στα 10 Volt τότε είμαστε οκ. Αν δεις να πεφτει στα 7-8 Volt δεν είναι σε καλή κατάσταση.
Θα σου έλεγα επίσης να τσεκάρεις τις επαφές και τις γειώσεις σου και να πάρεις ένα ψιλό γυαλόχαρτο να τις καθαρίσεις από πιθανή οξείδωση μιας που βρίσκεσαι σε νησί κι εσύ.
Επίσης πάρε ροδέλες ανοξείδωτες και κάνε "σαντουιτς" τις επαφές για καλύτερη επιφάνεια επαφής.
Δες και τις επαφές στη μπαταρία μήπως κάποια έχει λασκάρει.