0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος dimos

  • *****
  • 628
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: capo,900ss ducati,vespa px200e
  • Αντιδράσεις: +111
Απ: Δισκοι συμπλεκτη Caponord
« Απάντηση #75 - : Μάρτιος 10, 2021, 02:11:15 μμ »
τελικα παιδια,εχει/ξερει κανεις καποια αξιοπιστη και οικονομικη λυση για δισκακια συμπλεκτη?

Τα adige δεν θεωρούνται πλέον αξιόπιστη λύση;;;

Εντωμεταξύ, άσχετο, αλλά σε άλλο φόρουμ συζητάμε για τα μαμά δισκάκια σε Κάπο που πουλιέται και λέει ο τύπος τα έβαλε 840 ευρώ!
Παίζουν τόσο ψηλά τα μαμά; :cry:

φιλε μου δεν εχω ιδεα τι παιζει,ουτε με τα μαμα αλλα ουτε και με καμμια αλλη μαρκα,γι αυτο ρωταω

σε καποιες φασεις εντελως απ το πουθενα,ξεκινησε ενα πατιναρισμα που μια γινεται,μια δεν γινεται και ειπα να ψαχτω,

ισως δεν φταιει ο συμπλεκτης αλλα καποια ρυθμιση που χρειαζεται να γινει,απλα ρωταω για να ξερω στην περιπτωση που χρειαστουν τελικα.

*

Αποσυνδεδεμένος M-Power

  • *****
  • 214
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +12
Απ: Δισκοι συμπλεκτη Caponord
« Απάντηση #76 - : Μάρτιος 10, 2021, 02:24:53 μμ »
τελικα παιδια,εχει/ξερει κανεις καποια αξιοπιστη και οικονομικη λυση για δισκακια συμπλεκτη?

Τα adige δεν θεωρούνται πλέον αξιόπιστη λύση;;;

Εντωμεταξύ, άσχετο, αλλά σε άλλο φόρουμ συζητάμε για τα μαμά δισκάκια σε Κάπο που πουλιέται και λέει ο τύπος τα έβαλε 840 ευρώ!
Παίζουν τόσο ψηλά τα μαμά; :cry:
τα adige  τα πήρα 105€ και στα 10.000κμ που τα εχω αξίζουν

*

Αποσυνδεδεμένος unocapo

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord
  • Αντιδράσεις: +641
Απ: Δισκοι συμπλεκτη Caponord
« Απάντηση #77 - : Μάρτιος 10, 2021, 02:36:56 μμ »
τελικα παιδια,εχει/ξερει κανεις καποια αξιοπιστη και οικονομικη λυση για δισκακια συμπλεκτη?

Τα adige δεν θεωρούνται πλέον αξιόπιστη λύση;;;

Εντωμεταξύ, άσχετο, αλλά σε άλλο φόρουμ συζητάμε για τα μαμά δισκάκια σε Κάπο που πουλιέται και λέει ο τύπος τα έβαλε 840 ευρώ!
Παίζουν τόσο ψηλά τα μαμά; :cry:
τα adige  τα πήρα 105€ και στα 10.000κμ που τα εχω αξίζουν

Κι εγώ κάπου εκει θυμάμαι τιμή και γενικά απο όσο θυμάμαι βγηκαν καλή επιλογή.

Δηλαδή τώρα ψάχνουμε για ακόμη φτηνότερα και καλύτερα;  :hm$

*

Αποσυνδεδεμένος unocapo

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord
  • Αντιδράσεις: +641
Απ: Δισκοι συμπλεκτη Caponord
« Απάντηση #78 - : Μάρτιος 10, 2021, 02:40:22 μμ »
τελικα παιδια,εχει/ξερει κανεις καποια αξιοπιστη και οικονομικη λυση για δισκακια συμπλεκτη?

Τα adige δεν θεωρούνται πλέον αξιόπιστη λύση;;;

Εντωμεταξύ, άσχετο, αλλά σε άλλο φόρουμ συζητάμε για τα μαμά δισκάκια σε Κάπο που πουλιέται και λέει ο τύπος τα έβαλε 840 ευρώ!
Παίζουν τόσο ψηλά τα μαμά; :cry:

φιλε μου δεν εχω ιδεα τι παιζει,ουτε με τα μαμα αλλα ουτε και με καμμια αλλη μαρκα,γι αυτο ρωταω

σε καποιες φασεις εντελως απ το πουθενα,ξεκινησε ενα πατιναρισμα που μια γινεται,μια δεν γινεται και ειπα να ψαχτω,

ισως δεν φταιει ο συμπλεκτης αλλα καποια ρυθμιση που χρειαζεται να γινει,απλα ρωταω για να ξερω στην περιπτωση που χρειαστουν τελικα.

Σε πιστεύω πως βγήκε στα καλά καθούμενα μιας και όταν έδωσα το πρώτο Capo μου και με λίγα σχετικά χλμ με ενημέρωσε το παιδί πως μετά απο κάποιες πρώτες βόλτες του πατινάρει

Τελικά αν θυμάμαι καλά ήταν τα ελατήρια και όχι τα δισκάκια.
Τσέκαρε μηπως θέλει να βάλεις καμία ροδέλα για να προφορτίσουν λίγο

*

Αποσυνδεδεμένος DI.G

  • *******
  • 1372
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono Gen.2 Big-Bore, Caponord Gen.1
  • Αντιδράσεις: +557
Απ: Δισκοι συμπλεκτη Caponord
« Απάντηση #79 - : Μάρτιος 10, 2021, 03:20:01 μμ »
Επιβεβαιώνω αυτό που γράφει ο unocapo ότι ήταν τα ελατήρια το πρόβλημα τότε. Για κάποιο λόγο είχαν "κάτσει".

Εμένα τότε μου πατινάριζε μετά τις 5.000 ή σε απότομο άνοιγμα του γκαζιού. Τα άλλαξα (κόστος 8€) και κράτησαν για καμιά 30.000χλμτρα μέχρι φέτος, που άρχισε να κάνει πάλι τα ίδια, έλεγξα τα ελατήρια και ήταν εντάξει. Μέτρησα το πάχος όλων των δίσκων και ήταν και αυτοί μέσα στα όρια του κατασκευαστή, παρόλα αυτά τους άλλαξα (τους fiber μόνο) με ένα σετ EBC με κόστος γύρω στα 150€ και έστρωσε το πατινάρισμα.....μπορώ να πω ότι το νιώθω και πιο ζωηρό το μοτό......είναι και πολλά τα άλογα!!!  :P :P :P

*

Αποσυνδεδεμένος unocapo

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord
  • Αντιδράσεις: +641
Απ: Δισκοι συμπλεκτη Caponord
« Απάντηση #80 - : Μάρτιος 10, 2021, 03:31:12 μμ »
Επιβεβαιώνω αυτό που γράφει ο unocapo ότι ήταν τα ελατήρια το πρόβλημα τότε. Για κάποιο λόγο είχαν "κάτσει".

Εμένα τότε μου πατινάριζε μετά τις 5.000 ή σε απότομο άνοιγμα του γκαζιού. Τα άλλαξα (κόστος 8€) και κράτησαν για καμιά 30.000χλμτρα μέχρι φέτος, που άρχισε να κάνει πάλι τα ίδια, έλεγξα τα ελατήρια και ήταν εντάξει. Μέτρησα το πάχος όλων των δίσκων και ήταν και αυτοί μέσα στα όρια του κατασκευαστή, παρόλα αυτά τους άλλαξα (τους fiber μόνο) με ένα σετ EBC με κόστος γύρω στα 150€ και έστρωσε το πατινάρισμα.....μπορώ να πω ότι το νιώθω και πιο ζωηρό το μοτό......είναι και πολλά τα άλογα!!!  :P :P :P

Ρε φίλε! Πόσο χαίρομαι που είναι εδώ και το πρώτο μου Caponord και το έχεις μάχιμο και το χαίρεσαι! Φιλιά πολλά!  :ohyes: :bye:
Να κανονίσουμε όταν μας ξελοκάρουν να τα ταξιδέψουμε παρέα!  ;)

Λοιπόν, νομίζω πως μπορώ να κάνω μια υπόθεση για τον λόγο για τον οποίο "κάθονται" τα ελατήρια νωρίς
Οι περισσότεροι κρατάνε το 17άρι γρανάζι για να έχουν καλύτερες ταχύτητες σε ταξίδι. Ετσι κι αλλιώς έτσι έρχεται απο την μάνα του. Και δεν έχει κανένα πρόβλημα για 60-70-80 χιλιάδες χλμ αν το ταξιδεύεις σε ανοικτές ευθείες το Caponord.
Εγώ όμως όσο το είχα, είχα το 17άρι γρανάζι μεν, αλλά οι βόλτες μου και τα ταξίδια μου ήταν σε ορεινές γρήγορες διαδρομές. Και με το 17άρι συνήθως ένιωθα πως ήμουν με λάθος σχέση στο κιβώτιο. Πράγμα που το διαπίστωσα όταν έβαλα το 16άρι που ανάσανε το μοτόρι και μπορώ να οδηγήσω γραμμικά.
Το θέμα είναι πως επειδή οι διαδρομές μου ήταν σε στροφιλίκια έπαιζα πολύ δευτέρα - τρίτη όσο είχα το 17άρι. Οπότε αν τα ελατήρια ήταν να πάνε 70.000 χλμ πήγαν ξέρω γω 40.000 χλμ, χωρίς όμως να φθαρούν οι δίσκοι, επειδή οι αλλαγές μου δεν ήταν άτσαλες. Απλά απο το πάτημα της μανέτας.

Μόνο εκει μπορώ να το αποδώσω.


*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Δισκοι συμπλεκτη Caponord
« Απάντηση #81 - : Μάρτιος 10, 2021, 05:09:50 μμ »
Σας διαβάζει εκείνος ο άμοιρος ο ναυτίλος και γελάει που έχετε χαλάσει τους δίσκους τόσο σύντομα.
Καθίστε να μπει να σας κράξει λίγο.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος unocapo

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord
  • Αντιδράσεις: +641
Απ: Δισκοι συμπλεκτη Caponord
« Απάντηση #82 - : Μάρτιος 10, 2021, 05:39:22 μμ »
Σας διαβάζει εκείνος ο άμοιρος ο ναυτίλος και γελάει που έχετε χαλάσει τους δίσκους τόσο σύντομα.
Καθίστε να μπει να σας κράξει λίγο.

Ξέρω άνθρωπο με Κάπο που δεν τους εχει αλλάξει ακόμη και είναι πάνω απο 100.000.
Αλλά οι διαδρομές του είναι σταθερά μόνο Ε.Ο και σταθερή ταχύτητα με τελευταία σχέση.

Που να τους χαλάσει έτσι; ;)

Λογικά αν είναι και ο φίλος της ταξιδιωτικής κατηγορίας δεν θα τους τρώει.

Εμείς που τά 'χουμε κάνει motard τα ποταμόπλοια τους τρώμε λίιιιιιιιιγο πιο γρήγορα!  :D

*

Αποσυνδεδεμένος dimos

  • *****
  • 628
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: capo,900ss ducati,vespa px200e
  • Αντιδράσεις: +111
Απ: Δισκοι συμπλεκτη Caponord
« Απάντηση #83 - : Μάρτιος 10, 2021, 05:51:39 μμ »
Σας διαβάζει εκείνος ο άμοιρος ο ναυτίλος και γελάει που έχετε χαλάσει τους δίσκους τόσο σύντομα.
Καθίστε να μπει να σας κράξει λίγο.

Ξέρω άνθρωπο με Κάπο που δεν τους εχει αλλάξει ακόμη και είναι πάνω απο 100.000.
Αλλά οι διαδρομές του είναι σταθερά μόνο Ε.Ο και σταθερή ταχύτητα με τελευταία σχέση.

Που να τους χαλάσει έτσι; ;)

Λογικά αν είναι και ο φίλος της ταξιδιωτικής κατηγορίας δεν θα τους τρώει.

Εμείς που τά 'χουμε κάνει motard τα ποταμόπλοια τους τρώμε λίιιιιιιιιγο πιο γρήγορα!  :D


110.000χλμ,περηφανα εχω κανει,ειναι του 06 κ την πηρα το 08 με 18.000χλμ,τα μισα μεσα στην πολη,τα μισα εξω σε κοντινους η μακρινους προορισμους τα εχει κανει η μηχανη.Δηλαδη 90.000χλμ περιπου σε 13 χρονια.Ουτε για λαμπα δεν εχει παει εκτος αντιπροσωπειας.

ποτε δεν ειχα προβλημα με τον συμπλεκτη,φοραω εδω και αρκετα χρονια 15αρι γραναζι,μετα απο παροτρυνση του τρισμεγιστου κοσμα!

πως τσεκαρω λοιπον ελατηρια,δισκους κλπ,ΠΡΙΝ ΦΤΑΣΩ στην αλλαγη τους και μπω σε λαθος εξοδα?
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 10, 2021, 06:00:48 μμ από dimos »

*

Αποσυνδεδεμένος unocapo

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord
  • Αντιδράσεις: +641
Απ: Δισκοι συμπλεκτη Caponord
« Απάντηση #84 - : Μάρτιος 10, 2021, 06:02:35 μμ »
Σας διαβάζει εκείνος ο άμοιρος ο ναυτίλος και γελάει που έχετε χαλάσει τους δίσκους τόσο σύντομα.
Καθίστε να μπει να σας κράξει λίγο.

Ξέρω άνθρωπο με Κάπο που δεν τους εχει αλλάξει ακόμη και είναι πάνω απο 100.000.
Αλλά οι διαδρομές του είναι σταθερά μόνο Ε.Ο και σταθερή ταχύτητα με τελευταία σχέση.

Που να τους χαλάσει έτσι; ;)

Λογικά αν είναι και ο φίλος της ταξιδιωτικής κατηγορίας δεν θα τους τρώει.

Εμείς που τά 'χουμε κάνει motard τα ποταμόπλοια τους τρώμε λίιιιιιιιιγο πιο γρήγορα!  :D


110.000χλμ,περηφανα εχω κανει,ειναι του 06 κ την πηρα το 08 με 18.000χλμ.

ποτε δεν ειχα προβλημα με τον συμπλεκτη,φοραω εδω και αρκετα χρονια 15αρι γραναζι,μετα απο παροτρυνση του τρισμεγιστου κοσμα!

πως τσεκαρω λοιπον ελατηρια,δισκους κλπ,ΠΡΙΝ ΦΤΑΣΩ στην αλλαγη τους και μπω σε λαθος εξοδα?

Και το 15άρι πολύ καλή επιλογή για όσους έχουν ανήσυχο χέρι! :kalo:
Για εμένα το 17άρι είναι η χειρότερη επιλογή και μόνο αν χρησιμοποιείς το Capo καθαρά σαν tourer. Για όλες τις άλλες χρήσεις χωρίς πολλούς συμβιβασμούς 16άρι.
Και αν θες και χωματάκι ή πιο ΟΠΛΟ μηχανάκι σε ταχύτητες απο φανάρι σε φανάρι 15άρι ;)


Μια χαρά σου πήγε 110.000, αλλά με 15άρι ήταν αναμενόμενο. Λιγότερες αλλαγές και συμπλεκτάρισμα στις περιοχές που κινείται η μηχανη στο 80% της ζωής της
Εγώ ξαφνιάζομαι με όσους  περνάνε τα 100.000 χωρίς θέμα στον συμπλέκτη, με 17άρι.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης