0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Νομίζω ο Γρηγόρης το είχε κάνει στην προηγούμενη αν θυμάμαι καλά στον Μπιλ, αλλά ρωτάω δεν είμαι σίγουρος.Λοιπόν, έχω μοντέλο χωρίς ABS αλλά δεν σκέφτομαι να το αλλάξω για ABSάτο. Θέλω να μου πείτε τι γνώμη έχετε. Θα δουλεύει σωστά, πόσο κοστίζει, τι επιλογές υπάρχουν (καινούργια ή από τρακαρισμένη;), τι έχετε κάνει/σκεφτεί.2 θέματα: Τα υλικά και η εργασία. Χρειάζονται και άλλες ζάντες ή οι αισθητήρες είναι πρόσθετοι; Είδα την μονάδα του ABS στο νήμα με τα ανταλλακτικά και κάνει 2000 λίρες , δεν παίζει βέβαια.Για ρίξτε φως...
Με το κουμπι απενεργοποιησης τι γινεται?Οπως και με το λαμπακι του abs στο καντραν,το παλιο capo εχει λαμπακι ή πρεπει να αλλαξεις και οργανα?
Με την βαση του πισω αισθητηρα τι γινεται?
χωρις Bill ή καποιον αλλο μάστορα που να ξέρει 100% δεν θα σκεφτομουν τιποτα αλλο παρα μονο να βρω τον μάστορα....
Παράθεση από: Themis στις Μάρτιος 21, 2009, 09:57:02 μμχωρις Bill ή καποιον αλλο μάστορα που να ξέρει 100% δεν θα σκεφτομουν τιποτα αλλο παρα μονο να βρω τον μάστορα....Δεν είμαι στην υλοποίηση αλλά στον σχεδιασμό/προϋπολογισμό. Όταν μάθω αυτά που θέλω θα δούμε τι επιλογές υπάρχουν πλέον εν Αθήναι για μια τόσο κρίσιμη επέμβαση.
Εγώ πάλι θα σου έλεγα να δώσεις το Κάπο σου, και να πάρεις ένα καινούριο με Abs απο 2004 και έπειτα.Πιο φθηνά θα σου βγει, και θα έχεις και πιο καινούρια μηχανή.Τι θες να πας να μπλέξεις τώρα;
Δεν θέλει να δώσει το δικό του γιατί το έχει φέρει ακριβώς εκεί που θέλει(ήταν απο πριν προικισμένο...αλλα τώρα πια παραείναι) και δεν θέλει να ξαναμπεί στην διαδικασία του στησίματος μηχανής και αξεσουάρ απο την αρχή.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι