0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
κατ αρχην πρεπει να ξερουμε τα στοιχεια του διακοπτη.ο διακοπτης επανω του εχει καποια αναγλυφα στοιχεια(λογικα)βγαλτον εξω και κοιτα αν ειναι 12 volt ή 220 voltαν γραφει 220 τοτε το λαμπακι δεν θα αναψει ποτε διοτι η μηχανη δουλευει στα 12 volt.αν ειναι 12 volt τοτε πρεπει να γειωσεις την μια επαφη.για να λες ομως οτι ο διακοπτης ειναι πλατυς με 4 επαφες νομιζω οτι ειναι απο ηλεκτρικη συσκευη σπιτιου και ειναι 220 volt.σε καθε περιπτωση παντως πρεπει να γινει μετρηση των επαφων του διακοπτη με πολυμετρο για την αποφυγη βραχηκυκλωματος
πολυ σωστος ο φιλος cool και πολυ ενημερωμένος και γνωστής ηλεκτρονικήςαν δεν βγαλεις ακρη στα ηλεκτρονικα ειδη πειραια και αθηνα ζητα 12v διακοπτη δυο θεσεων(ΟΝ ΟFF) δυο επαφων για τον ενα αγωγο που θα ενωσεις με λαμπακι 12v or led οι διακοπτες αυτοι ειναι ποιο μικροι κομψοι και εχουν αδιαβροχο καλυμα να μην περνει νερα
αλλά δυστυχώς η τρύπα στο ταμπλό του Raid προυπήρχε
Παράθεση από: AGENT στις Ιούνιος 21, 2010, 05:47:24 μμ αλλά δυστυχώς η τρύπα στο ταμπλό του Raid προυπήρχε amann μωρε με τις τρυπες σας εσεις οι ταξιδιαριδες,σουρωτηρια τα εχετε κανει τα μηχανακια!
μας λειπει το ram air.. για αυτο..
μια ακομη λυση ειναι η εξηςαγοραζεις ενα led (οχι υψηλης φωτινοτητος γιατι το βραδυ θα σε τυφλωνει)το μετρας με παχυμετρο για να κανεις τη σωστη τρυπα.νομιζω οτι ειναι 6 χιλλιοστα θα το δεις.με τρυπανι κανεις διπλα απο τον διακοπτη που ειδη εχεις μια τρυπα και βαζεις μεσα το led.το κοντο ποδαρακι απο το led το πας στο σασι(γειωση)στο μακρυ κολλας μια αντισταση 1 ΚΩ και στη σηνεχεια το πας στην επαφη του διακοπτη που εχει ρευμα οταν τον πατας και εισαι ετοιμος.καλο ειναι στα ποδαρακια του led να βαλεις θερμοσυστελομενο για να μην ακουμπησουν μεταξυ τους και σου καει καμια ασφαλεια στο δρομο
Μπορει καποιο μελος απο θεσσαλονικη να με ενημερωσει,που να απευθυνθω για την τοποθετηση διακοπτη για τα φωτα στο capo μου;
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι