Αγαπητό Forum, just F.Y.I.,
μόλις χθες άλλαξα ελαστικά στο Capo μου, στον Μουχασίρη κι εγώ, κι έβαλα τα Bridgestone Battle Wings (501 εμπρός - 502 πίσω, πιστοποίηση V, φυσικά) με συνολικό κόστος αγοράς, τοποθέτησης και ζυγοστάθμισης (που συμπεριλαμβάνεται, έτσι κι αλλιώς) 290 Ευρώ.
Θα συμφωνήσω με τους προηγούμενους όσον αφορά στη ποιότητα της εργασίας και των ανθρώπων εκεί. Το μόνο παράπονο, που δεν έχει όμως να κάνει με τον Μουχασίρη, είναι ότι η ελληνική αντιπροσωπεία είχε έλλειψη στο πίσω λάστιχο, με αποτέλεσμα να περιμένω σχεδόν τρεις εβδομάδες μέχρι να έρθει η καινούρια παραλαβή.
Τα προηγούμενα λάστιχά μου ήταν, κατά σειρά, Metzeler Tourance και Michelin Anakee, εκ των οποίων τα δεύτερα μου άρεσαν περισσότερο -αλλά επιφυλάσσομαι να σας γράψω περισσότερα όταν θα έχω δοκιμάσει και τα Bridgestone.
Σύμφωνα με τη γνώμη πολλών, και στο αμερικανικό forum, φαίνεται να είναι ό,τι καλύτερο υπάρχει αυτή τη στιγμή στην κατηγορία, αλλά ακόμη δεν τα έχω καν "στρώσει" για να καταθέσω εντυπώσεις (ελπίζω μέσα στο ΣΚ, καιρού επιτρέποντος).
Και, τέλος, μια απορία, που απευθύνεται περισσότερο στον Bill, για τις πιέσεις:
Στα Tourance ακολουθούσα τη "μαμά" Aprilia, με 2,3 εμπρός και 2,5 πίσω.
Στα Anakee ακολουθούσα τη Michelin, με 2,5 εμπρός & πίσω.
Τώρα, με τα Battle Wings, η Bridgestone δίνει 2,5 εμπρός - 2,9 πίσω, αλλά η γνώμη του Μουχασίρη ήταν ότι "γενικά, ακολουθούμε τον κατασκευαστή της μηχανής".
Εγώ, πάλι, τι διάολο να βάζω;
(Καλά, θα πάρω τηλέφωνο, έτσι κι αλλιώς...)