0 μέλη και 15 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος sdam

  • *
  • 24
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: ETV1000
  • Αντιδράσεις: 0
RE: Ελαστικά για το Caponord
« Απάντηση #15 - : Ιούνιος 21, 2007, 05:00:38 μμ »
Φίλε Μαρκ,

Το πρώτο μου Capo, του '03 που καταστράφηκε (ξέρει το φόρουμ, βλ. Post #5), φορούσε μαμίσια τα Tourance. Καλά ήταν, αλλά όχι και να ενθουσιαστούμε, οπότε στη πρώτη αλλαγή του έβαλα Anakee. Καλύτερα, πιο στριφτερά, πιο μαλακά, αλλά, πάλι, όχι και να ενθουσιαστούμε.
Βέβαια, για πολύ καιρό, δεν υπήρχε και τίποτα καλύτερο σε on/off (υπήρχαν πολλά καλύτερα σε εντελώς street, ΒΤ-020, κ.λπ., αλλά δεν ήθελα να χάσω τη μικρή δυνατότητα πατημένου χώματος εντελώς).

Στο νέο Capo μου, του '05, "μεταμοσχεύθηκαν" άμεσα τα Battle Wings που είχα βάλει (και πάλι, βλ. post #5), κι ήταν σχεδόν καινούρια και μια χαρά στην υγεία τους από τη στούκα, ευχαριστούμε πολύ ;)

Μετά κάμποσα χιλιόμετρα, μπορώ να πω ασφαλώς ότι είναι τα καλύτερα από τα τρία που έχω δοκιμάσει μέχρι σήμερα. Κρατάνε εξίσου, ή και καλύτερα από τα Anakee, δε φθείρονται τόσο γρήγορα (μου φαίνεται -αλλά δε με πολυνοιάζει κιόλας, ασφάλεια, όσο κι αν κοστίζει, είναι το έμβλημά μας) και, ενώ πλαγιάζουν εξίσου ή και πιο εύκολα και πιο πολύ από τα Anakee, δεν το κάνουν με τόσο απότομο τρόπο.

Πάντως, για να λέμε και του στραβού του δίκιο, ακόμη και τα Tourance μια χαρά εμπιστοσύνη εμπνέουν για τη (λελογισμένη) χρήση της συγκεκριμένης μηχανής. Πάντα κατηγορίας V, όμως, και προσοχή, γιατί (τουλάχιστον τα BW) βγαίνουν και σε χαμηλότερες.

Overall, θα σου έλεγα να βάλεις τα Battle Wings, εκτός κι αν κάνεις πολύ χώμα, οπότε ίσως και να φθαρούν πολύ γρήγορα.
Και, για να απαντήσω το ερώτημα που ο ίδιος έθετα τότε, πίεση όπως προτείνει ο κατασκευαστής του ελαστικού: Battle Wings σε Capo μόνος = 2,5 εμπρός και 2,9 πίσω (για μένα 2,3 - 2,7 και δεν αντιφάσκω, είμαι όμως 67 κιλά άνθρωπος).

Ελπίζω να βοήθησα λιγάκι, αλλά έχω κι εγώ μια απορία:
-αν σας έρθω κατά τις 20 Αυγούστου με το έτερον ήμισυ στο όμορφο νησί, που δεν έχω ποτέ πατήσει πόδι αλλά έχω ακούσει τα καλύτερα, πιστεύεις ότι θα πήξουμε στο κόσμο και στους άλλους τουρίστες; Είμαστε λιγάκι (τι λιγάκι, άσ'τα να πάνε...) της ερημιάς, βλέπεις.

-Σωτήρης.

Να επαναφέρω στο προσκήνιο αυτό το θέμα μιας και κοντεύω τα 26000 χιλιόμετρα και είναι καιρός για αλλαγή ελαστικών.
Μιας και είμαι σε γενικές γραμμές ικανοποιημένος από τα bridgestone trialwings σκέφτομαι να βάλω τα καινούργια battlewings.
Θα ήθελα τη γνώμη σας για τα συγκεκριμένα ελαστικά.
Επίσης καλοδεχούμενες  οι γνώμες για Metzeler tourance και Michelin anakee και φυσικά οι συγκρίσεις άν κάποιος έχει χρησιμοποιήσει δύο ή τρία διαφορετικά ζεύγη ελαστικών  :bye:
use the net | enjoy the silence

*

Αποσυνδεδεμένος mark

  • ***
  • 136
  • Φύλο: Άντρας
    • http://yahoo.gr
  • Αντιδράσεις: 0
RE: Ελαστικά για το Caponord
« Απάντηση #16 - : Ιούνιος 21, 2007, 08:10:04 μμ »
Φίλε Μαρκ,

Το πρώτο μου Capo, του '03 που καταστράφηκε (ξέρει το φόρουμ, βλ. Post #5), φορούσε μαμίσια τα Tourance. Καλά ήταν, αλλά όχι και να ενθουσιαστούμε, οπότε στη πρώτη αλλαγή του έβαλα Anakee. Καλύτερα, πιο στριφτερά, πιο μαλακά, αλλά, πάλι, όχι και να ενθουσιαστούμε.
Βέβαια, για πολύ καιρό, δεν υπήρχε και τίποτα καλύτερο σε on/off (υπήρχαν πολλά καλύτερα σε εντελώς street, ΒΤ-020, κ.λπ., αλλά δεν ήθελα να χάσω τη μικρή δυνατότητα πατημένου χώματος εντελώς).

Στο νέο Capo μου, του '05, "μεταμοσχεύθηκαν" άμεσα τα Battle Wings που είχα βάλει (και πάλι, βλ. post #5), κι ήταν σχεδόν καινούρια και μια χαρά στην υγεία τους από τη στούκα, ευχαριστούμε πολύ ;)

Μετά κάμποσα χιλιόμετρα, μπορώ να πω ασφαλώς ότι είναι τα καλύτερα από τα τρία που έχω δοκιμάσει μέχρι σήμερα. Κρατάνε εξίσου, ή και καλύτερα από τα Anakee, δε φθείρονται τόσο γρήγορα (μου φαίνεται -αλλά δε με πολυνοιάζει κιόλας, ασφάλεια, όσο κι αν κοστίζει, είναι το έμβλημά μας) και, ενώ πλαγιάζουν εξίσου ή και πιο εύκολα και πιο πολύ από τα Anakee, δεν το κάνουν με τόσο απότομο τρόπο.

Πάντως, για να λέμε και του στραβού του δίκιο, ακόμη και τα Tourance μια χαρά εμπιστοσύνη εμπνέουν για τη (λελογισμένη) χρήση της συγκεκριμένης μηχανής. Πάντα κατηγορίας V, όμως, και προσοχή, γιατί (τουλάχιστον τα BW) βγαίνουν και σε χαμηλότερες.

Overall, θα σου έλεγα να βάλεις τα Battle Wings, εκτός κι αν κάνεις πολύ χώμα, οπότε ίσως και να φθαρούν πολύ γρήγορα.
Και, για να απαντήσω το ερώτημα που ο ίδιος έθετα τότε, πίεση όπως προτείνει ο κατασκευαστής του ελαστικού: Battle Wings σε Capo μόνος = 2,5 εμπρός και 2,9 πίσω (για μένα 2,3 - 2,7 και δεν αντιφάσκω, είμαι όμως 67 κιλά άνθρωπος).

Ελπίζω να βοήθησα λιγάκι, αλλά έχω κι εγώ μια απορία:
-αν σας έρθω κατά τις 20 Αυγούστου με το έτερον ήμισυ στο όμορφο νησί, που δεν έχω ποτέ πατήσει πόδι αλλά έχω ακούσει τα καλύτερα, πιστεύεις ότι θα πήξουμε στο κόσμο και στους άλλους τουρίστες; Είμαστε λιγάκι (τι λιγάκι, άσ'τα να πάνε...) της ερημιάς, βλέπεις.

-Σωτήρης.

Καταρχήν ευχαριστώ Σωτήρη για την απάντησή σου και μου φαίνεται ότι θα καταλήξω στα Battlewings.
Τώρα όσον αφορά τις διακοπές σου θα σε συμβούλευα να έρθεις.Δεν πρόκειται να πήξετε στους τουρίστες άν δεν το επιζητήσετε,άλλωστε υπάρχουν ένα σωρό μέρη να πας πάνω στο νησί.Οταν είναι για να έρθεις ειδοποίησε με να βρεθούμε.Φυσικά αυτό ισχύει για όλους τους apriliabikers :D :ohyes:
ΚΟΙΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ
ΓΙΩΡΓΟΣ

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: Ελαστικά για το Caponord
« Απάντηση #17 - : Ιούνιος 21, 2007, 10:01:56 μμ »
Έχε υπόψη ότι υπάρχουν και τα ολοκαίνουργια Metzeler Tourance EXP, τα οποία πρέπει να είναι διαθέσιμα πολύ σύντομα, αν δεν είναι ήδη. Το λάστιχο είναι ανταγωνιστικό του Battlewing, καθώς είναι πιο street από το απλό Tourance και βγαίνει κι αυτό μόνο στις διαστάσεις του Capo (και Vstrom, και BMW 1200GS κ.λπ.), δηλ 110/80R19 και 150/70R-17.

Φυσικά δεν το έχει δοκιμάσει κανείς ακόμη, οπότε μη ζητήσεις γνώμες!
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
RE: Ελαστικά για το Caponord
« Απάντηση #18 - : Ιούνιος 21, 2007, 11:08:46 μμ »
Έχε υπόψη ότι υπάρχουν και τα ολοκαίνουργια Metzeler Tourance EXP, τα οποία πρέπει να είναι διαθέσιμα πολύ σύντομα, αν δεν είναι ήδη. Το λάστιχο είναι ανταγωνιστικό του Battlewing, καθώς είναι πιο street από το απλό Tourance και βγαίνει κι αυτό μόνο στις διαστάσεις του Capo (και Vstrom, και BMW 1200GS κ.λπ.), δηλ 110/80R19 και 150/70R-17.

Φυσικά δεν το έχει δοκιμάσει κανείς ακόμη, οπότε μη ζητήσεις γνώμες!


Γνωστό περιοδικό έχει review χαρακτηριστικά (και αποσπασματικά) αναφέρει

Παράθεση
On off ελαστικα με τεχνολογία SBK
Παράθεση
Ενα ζευγάρι λάστιχα που δεν έχουν τιποτα να ζηλεψουν τενχολογικα απο αυτα των SBK
Παράθεση
Η αίσθηση αγγιζει αυτη των καλών street μοτοσυκλετών, ενω μπορείτε ακόμα και να φερνάρετε δυνατα μέσα στη στροφή

Δοκιμάστηκαν εκτός των αλλων σε GS και Varadero, παρά το οτι η GS εχει telelever μπροστα η απόδοση ηταν ίδια. Γενικά η φθορά τους δεν είναι γρήγορη και απευθύνονται σε αυτους που κινουνται κυρίως στην άσφαλτο.

*

Αποσυνδεδεμένος sdam

  • *
  • 24
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: ETV1000
  • Αντιδράσεις: 0
RE: Ελαστικά για το Caponord
« Απάντηση #19 - : Ιούνιος 23, 2007, 02:51:37 μμ »
Να 'σαι καλά, φίλε Γιώργο, κι ευχαριστώ για την πρόσκληση. Εάν, τελικά, βρεθώ προς Λέσβο να είσαι σίγουρος ότι θα σε ενημερώσω.

Harlek & Zep, διάβασα κι εγώ το γνωστό περιοδικό:
Πολύ καλά τα παρουσιάζουν, πράγματι, αλλά μέχρι να τα δοκιμάσει κάποιος γνωστός, ή να μιλήσω απευθείας με τον συντάκτη του άρθρου που τα δοκίμασε, δεν εμπιστεύομαι και πολύ τα reviews (ειδικά με το ύφος που είχε το συγκεκριμένο, που μόνο θετικά βρήκε), κυρίως λόγω των δεδομένων σχέσεων των εμπορικών τμημάτων των περιοδικών με τη σύνταξη, και των απαιτήσεων που εγείρουν, όταν πρόκειται για τα συμφέροντα της εταιρείας σε σχέση με κάποιον σημαντικό διαφημιζόμενο ;)

[έχω κάνει αρκετά χρόνια δημοσιογράφος για να ξέρω τις 'δουλείες' που κατά καιρούς υφίστανται -χωρίς, βέβαια, να λέω ότι το συγκεκριμένο άρθρο, ή περιοδικό, υπέπεσε στο συγκεκριμένο αμάρτημα. Είμαι, όμως, αρκετά επιφυλακτικός, καθώς τα ξέρω 'από μέσα'.]

Πάντως, για να λέμε και του στραβού το δίκιο, κοτζάμ Μέτζελερ που πάει να χτυπήσει τη Μπρίτζστοουν, η οποία της πήρε τη πρωτοκαθεδρία και τη μπουκιά απ' το στόμα, θεωρώ απίθανο να έβγαλε κακό λάστιχο. Το πολύ - πολύ, να είναι εφάμιλλα με τα BW, ή και καλύτερα, καθώς η τεχνολογία προχωρά ταχύτατα...

-s.
use the net | enjoy the silence

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
RE: Ελαστικά για το Caponord
« Απάντηση #20 - : Ιούνιος 23, 2007, 04:17:20 μμ »
δεν εμπιστεύομαι και πολύ τα reviews (ειδικά με το ύφος που είχε το συγκεκριμένο, που μόνο θετικά βρήκε)

Και εμένα δεν με έπεισε το συγκεκριμένο, πιο πολύ σαν διαφημιστικο ηταν και οχι τοσο σαν πραγματική δοκιμή..

Αυτο όμως δεν σημαίνει οτι δεν ειναι καλά, πρέπει όπως είπες να τα βάλει κάποιος και να μας πει ;)  :)

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: Ελαστικά για το Caponord
« Απάντηση #21 - : Ιούνιος 23, 2007, 04:46:51 μμ »
Εννοείται ότι πρέπει να είμαστε επιφυλακτικοί με τέτοια άρθρα, ειδικά όταν τα βρίσκουν όλα ιδανικά. Συνηθως στις παρουσιάσεις αυτό του τύπου, καλούν συντάκτες των μεγαλύτερων περιοδικών κάθε χώρας να δοκιμάσουν το προϊόν υπό ιδανικές συνθήκες, είτε χωρίς σύγκριση, είτε σε σύγκριση με επιλεγμένο ανταγωνισμό. Βάλτε σ' αυτό και την άριστη φιλοξενία που κατά κανόνα παρέχουν οι εταιρείες κατά τη διάρκεια του ταξιδιού και καταλαβαίνετε ότι δύσκολα θάβεις ένα προϊόν σε πρώτη παρουσίαση, ειδικά όταν δεν αναφέρεσαι στον ανταγωνισμό οπότε δεν κινδυνεύεις να δημιουργήσεις "σκάνδαλο" επειδή αδίκησες κάποιον άλλο.
Είναι λεπτές οι ισορροπίες γιατί και η Metzeler (παράδειγμα) έχει ανάγκη το moto για να προβληθεί, αλλά και το περιοδικό χρειάζεται τη συμπάθεια της Metzeler, γιατί αν θάψει το λάστιχο του χρόνου στην αντίστοιχη παρουσίαση θα καλέσει μόνο το 0-300. (παραδείγματα, πάντα)
Πρέπει να είσαι πολύ αδιάφθορος, σίγουρος για τη γνώμη σου και, φυσικά, να έχεις πίσω σου πολύ ισχυρό εκδότη για να λες πάντα τα πράγματα με το όνομά τους.
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος mark

  • ***
  • 136
  • Φύλο: Άντρας
    • http://yahoo.gr
  • Αντιδράσεις: 0
RE: Ελαστικά για το Caponord
« Απάντηση #22 - : Αύγουστος 01, 2007, 05:32:34 μμ »
Πριν 3 μερες εβαλα τα battlewing αλλα δεν ειμαι σε φαση ακομα να σου πω εντυπωσεις οποτε λιγο υπομονη και θα σε ενημερωσω...
Τελικά δεν μας είπες ποιές οι εντυπώσεις σου?
Έχε υπόψη ότι υπάρχουν και τα ολοκαίνουργια Metzeler Tourance EXP, τα οποία πρέπει να είναι διαθέσιμα πολύ σύντομα, αν δεν είναι ήδη. Το λάστιχο είναι ανταγωνιστικό του Battlewing, καθώς είναι πιο street από το απλό Tourance και βγαίνει κι αυτό μόνο στις διαστάσεις του Capo (και Vstrom, και BMW 1200GS κ.λπ.), δηλ 110/80R19 και 150/70R-17.

Φυσικά δεν το έχει δοκιμάσει κανείς ακόμη, οπότε μη ζητήσεις γνώμες!

Τελικά τι γίνεται ήρθαν τα EXP?



[
ΚΟΙΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ
ΓΙΩΡΓΟΣ

*

bomba

RE: Ελαστικά για το Caponord
« Απάντηση #23 - : Αύγουστος 01, 2007, 08:19:28 μμ »
γνωμη μου οτι ας μην παρασχολουμαστε με τα ελαστικα στην κατηγορια.οι μεγαλες διαδρομες αναρτησεων κ ο διττος ρολος της μοτο (ον-οφ) δεν επιτρεπουν ακριβεια και λεπτομερεια που μπορει καποιος να παρατηρησει σ ενα SS μηχανακι η αν μπαινει πιστα να πει οτι με τα ταδε ειμαι πιο γρηγορος κλπ
οτι και να βαλετε πανω,μια απο τα ιδια θα ειναι μεσες ακρες ρε παιδια,τι αγχωνεστε
εχετε λεφτα για πεταμα για μια απειροελαχιστη διαφορα στην αισθηση?
σιγα τ αυγα
εγω βαζω τα απλα τουρανς και θα βαζω με πολυ χαρα,ειδικα τωρα  που θα ειναι ακομα φτηνοτερα
εβαλα μια φορα τα d607 τα οποια και ηταν πολυ μαπα λογω μαλακου σκελετου κ ησυχασα
μισελεν δεν εχω βαλει ποτε κ ουτε προκειται λογω προκαταληψης
οτι ειναι πιο φτηνο απο γνωστες μαρκες ,ειναι η γνωμη μου. :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: Ελαστικά για το Caponord
« Απάντηση #24 - : Αύγουστος 02, 2007, 12:15:33 πμ »
εχετε λεφτα για πεταμα για μια απειροελαχιστη διαφορα στην αισθηση?

Απειροελάχιστη;;; Ε όχι δα! Όπως λες δεν έχεις δοκιμάσει και πολλά μοντέλα, οπότε μάλλον πλανάσαι σ' αυτό το θέμα!
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
RE: Ελαστικά για το Caponord
« Απάντηση #25 - : Αύγουστος 02, 2007, 09:17:12 πμ »
εχετε λεφτα για πεταμα για μια απειροελαχιστη διαφορα στην αισθηση?

Απειροελάχιστη;;; Ε όχι δα! Όπως λες δεν έχεις δοκιμάσει και πολλά μοντέλα, οπότε μάλλον πλανάσαι σ' αυτό το θέμα!

Εγώ πάντως το σκέφτομαι για τα Battlewing !!!!! Βέβαια θα πέσει η σχετική έρευνα αγοράς !!!

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
RE: Ελαστικά για το Caponord
« Απάντηση #26 - : Αύγουστος 02, 2007, 09:32:20 πμ »
εχετε λεφτα για πεταμα για μια απειροελαχιστη διαφορα στην αισθηση?

Απειροελάχιστη;;; Ε όχι δα! Όπως λες δεν έχεις δοκιμάσει και πολλά μοντέλα, οπότε μάλλον πλανάσαι σ' αυτό το θέμα!

Εγώ πάντως το σκέφτομαι για τα Battlewing !!!!! Βέβαια θα πέσει η σχετική έρευνα αγοράς !!!

Εγώ έχω αυτά που λέτε τα Bridgestone Battlewing, αλλά λόγω του "ψαρώματος" που έχω ακόμα με το CAPO δεν μπορώ να σας πω τα όρια των επιδόσεων τους. Ελπίζω, μιa και είναι καινούρια, να τα δώ καλύτερα με τον καιρό.
Αν και μετά σκέφτομαι να βάλω τα TURANCE, μια και δεν είναι και πολύ της "sreeet" οδήγησης! :D

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
RE: Ελαστικά για το Caponord
« Απάντηση #27 - : Αύγουστος 02, 2007, 09:41:07 πμ »
εχετε λεφτα για πεταμα για μια απειροελαχιστη διαφορα στην αισθηση?

Απειροελάχιστη;;; Ε όχι δα! Όπως λες δεν έχεις δοκιμάσει και πολλά μοντέλα, οπότε μάλλον πλανάσαι σ' αυτό το θέμα!

Εγώ πάντως το σκέφτομαι για τα Battlewing !!!!! Βέβαια θα πέσει η σχετική έρευνα αγοράς !!!

Εγώ έχω αυτά που λέτε τα Bridgestone Battlewing, αλλά λόγω του "ψαρώματος" που έχω ακόμα με το CAPO δεν μπορώ να σας πω τα όρια των επιδόσεων τους. Ελπίζω, μιa και είναι καινούρια, να τα δώ καλύτερα με τον καιρό.
Αν και μετά σκέφτομαι να βάλω τα TURANCE, μια και δεν είναι και πολύ της "sreeet" οδήγησης! :D

Απλά τα δικά μου είναι παλιά Νίκο( 3 χρόνων )  .....και πρεπει να τα αλλάξω !!!!!  Κατα τα αλλα είμαι ο πιο Ψαρωμένος CAPONORDISTI .... απο όλους .....
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 02, 2007, 07:58:12 μμ από saddle69 »

*

bomba

RE: Ελαστικά για το Caponord
« Απάντηση #28 - : Αύγουστος 02, 2007, 11:48:31 πμ »
εχετε λεφτα για πεταμα για μια απειροελαχιστη διαφορα στην αισθηση?

Απειροελάχιστη;;; Ε όχι δα! Όπως λες δεν έχεις δοκιμάσει και πολλά μοντέλα, οπότε μάλλον πλανάσαι σ' αυτό το θέμα!

εχεις δικιο φιλε.θα επρεπε να κανω πειραματα σε οτι κυκλοφοραει,να εχω δωσει 1000 ευρω για λαστιχα,για να καταληξω καπου.και μετα να εχω την αποψη,που παλι ομως,θα ηταν υποκειμενικη,γιατι αλλα τα ματια του λαγου,αλλα της κουκουβαγιας ετσι?

προσπαθησε να καταλαβεις το πνευμα μου.

οταν παω να βαλω λαστιχα,ο ανθρωπος,κανοντας τη δουλεια του,κανει πωληση,εκθειαζοντας το νεο προιον,οπως κανουν τα περιοδικα.με τη διαφορα οτι το νεο παντα το αξιολογεις πληρωνοντας ενα κοστος παραπανω.οποτε εκ των υστερων,δεν προκειται ποτε να παραδεχτεις,οτι εκανες μια επιλογη,που τελικα λιγο διεφερε σε σχεση με το προηγουμενο.

αυτο που υποστηριζω,ειναι οτι για την κατηγορια μοτοσυκλετας που διαθετουμε,περισσοτερη σημασια εχει η χιλιομετρικη αντοχη και η στιβαροτητα του ελαστικου,λογω βαρους,παρα το ακριβες κρατημα και η αισθηση.οταν εχεις τακουνια στο λαστιχο φιλε μου και διαδρομη μπροστινου απο εδω εως το φεγγαρι,δεν εχεις αισθηση.εχεις ενα -στο περιπου- δειγμα.

τι μας λενε δηλαδη οι λαστιχαδες.τι παραμυθι μας πουλανε.οτι με τα νεα λαστιχα Χ θα στριβουμε με μαρσπιε κατω?

γιατι,με τα παλιοτερα μοντελα δεν στριβουμε εαν μπορουμε?τι μας εμποδιζει?

οτι εκει,στα 58,7 χιλιομετρα με τριτη μεσα,κουνηθηκε το μπροστινο επειδη συναντησε ενα χαλικακι και χασαμε την εισοδο κατα ενα μετρο?.μην τρελάθουμε.

εκφραζω την προσωπικη μου σταση απεναντι στο θεμα και δεν κατακρινω οσα παιδια ενδιαφερονται να ψαξουν για καλυτερες -κατα τη γνωμη τους- επιλογες.

απλα εγω σαν αναβατης,θεωρω οτι εχω καταληξει στο συνδυασμο τιμης κ ποιοτητας που αντιπροσωπευει τη χρηση που κανω κ τη μοτοσυκλετα που καβαλαω

παντα φιλικα  :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
RE: Ελαστικά για το Caponord
« Απάντηση #29 - : Αύγουστος 02, 2007, 07:44:20 μμ »
Έχε υπόψη ότι υπάρχουν και τα ολοκαίνουργια Metzeler Tourance EXP, τα οποία πρέπει να είναι διαθέσιμα πολύ σύντομα, αν δεν είναι ήδη. Το λάστιχο είναι ανταγωνιστικό του Battlewing, καθώς είναι πιο street από το απλό Tourance και βγαίνει κι αυτό μόνο στις διαστάσεις του Capo (και Vstrom, και BMW 1200GS κ.λπ.), δηλ 110/80R19 και 150/70R-17.

Φυσικά δεν το έχει δοκιμάσει κανείς ακόμη, οπότε μη ζητήσεις γνώμες!

Φίλε Harlek θα σας πω σε λίγο καιρό μιας και θα τα βάλω αύριο !!!!!!

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης