0 μέλη και 13 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Το ελατηριο βρισκεται στην πανω μερια του φλοτερ? Θυμαμαι πως ηταν κατω κ ειχε κ μια βιδα που εμοιαζε σαν προφορτιση του.
καλημερα Τασο εχεις δικιο θα το ελεγα , λοιπον αν πιανουν τα χερια σου και μπορεις να λυσεις το φλοτερ που ειναι μεσα στο τεποζιτο μαζι με την αντλια βενζινης, να κοψεις 1-2 σπειρες απο το ελατηριο που εχει μεσα, τοτε γινεται πιο μαλακο και εχειπιο ευαισθησια οποτε η ενδειξη ανεβαινει πιο ευκολα, εχθες που το γεμισα εδειξε οπως παλια, τωρα θα το παρακολουθησω μηπως χρειαζεται και αλλο κοψιμο θα δουμε.αλλαξα φιλτρο βενζινης και ηταν ευκαιρια μιας και λυθηκε Bill και παλι
Ανέστη, στο ταξίδι με ρυθμισμένο catfish το capo μου όπως και του Γιώργου, έκαψε απο 5.8-6.2/100 εμένα με ανώτατο σε εθνική Πατρών Κορίνθου με αρκετά ανοίγματα γυρώ στα 140-160 για αρκετή ώρα, ενώ τα 5.8 απο Άρτα πρός Λεωνίδιο με ελαφρώς χαμηλότερες ταχύτητες.Λογικά με αυτά τα λίτρα στα 103 km θα έπρεπε να έχεις 6-7 απο τις 9 πιτσούλες του δείκτη όπως λές, τώρα δεν έχει πεσει καθόλου???Εμένα πάντως δουλεύει καλά φτού να μη το ματιάσω.Μόνο αν το γεμίσω στο διπλό στάντ μέχρι πάνω φούλ κάνει μερικά κολπάκια, γεμίζει πέφτει μια πίτσα και μετά απο λίγα km ξαναγεμίζει ο δείκτης.
Ανέστη δοκίμασε να το βάλεις στο πλαϊνό σταντ για μια κάποια ώρα και γύρνα το κλειδί μετά να δεις την ενδειξη αν εχει πέσει.
Kανε ρε χαμενε αλλα 50 χλμ
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι