APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: stako στις Οκτώβριος 22, 2007, 11:02:59 πμ

Τίτλος: Εντυπώσεις και ερωτήσεις για ένα Caponord!
Αποστολή από: stako στις Οκτώβριος 22, 2007, 11:02:59 πμ
Καλημέρα σε όλους!

Πρόσφατα απέκτησα ένα Caponord του 2004 (όχι με το ABS, απλά πρώτη κυκλοφορία 2004)... Μάλιστα το μηχανάκι ήταν συμφορουμίτη! :)

Οι πρώτες εντυπώσεις είναι πάρα πολύ καλές από το μηχανάκι! Να πω ότι έχω και ένα GSXR 600 K4 και κατά κάποιο τρόπο έχω συνηθίσει σε μια οδηγική συμπεριφορά πραγματικά άψογη, σε φρένα-αίσθηση-γκάζι κτλ. Επίσης κάνω πολύ συχνά track day Μέγαρα (μην το πάρετε ότι είμαι ψώνιο κτλ, απλά το λέω γιατί είναι σημαντικό για την συνέχεια!). Επίσης κάνω τα service στο μηχανάκι μόνος μου (εκτός από βαλβίδες).

Το μηχανάκι το παρέλαβα την Παρασκευή, δεν είχα πολύ χρόνο να γνωριστώ μαζί του καθώς ο καιρός έκανε τα δικά του... ΑΛΛΑ πρόλαβα την χτεσινή "τρύπα" στον καιρό από τις 11 μέχρι το απόγευμα και έκανα μια βόλτα Πεντέλη (όπου και πάω πάρα πολύ συχνά με το GSXR για ξεσκούριασμα καθώς τα td είναι πολύ σπάνια και ξέρω πάρα πολύ καλά τον δρόμο). Έμεινα έκπληκτος ρε παιδιά!!! Λόγω της "κατηγορίας" που ανήκει το μηχανάκι περίμενα να λαστιχάρει, να κουνάει, να φοβάμαι τα φρένα και γενικά να μην κάνει για να πάω σβέλτα σε ορεινή διαδρομή... ΑΛΛΑ έγινε το εντελώς αντίθετο!!! Δεν ήθελα να κατέβω από το βουνό! Μιλάμε για ΤΕΛΕΙΑ συμπεριφορά! Ούτε κουνήματα, ούτε ανησυχίες με τα φρένα (εκτός από κάτι που θα πω μετά), ούτε τίποτα! Οπότε σε συνδυασμό με την ψηλή θέση οδήγησης και την καρατιμόνα η οδήγηση έγινε απόλαυση!!! Δεν ξέρω αν πήγαινα πιο γρήγορα από ότι με το GSXR (μάλλον όχι), αλλά σίγουρα ήταν πιο απολαυστικά! Κόλλησα πάνω, έκανα 5-6 πάνω κάτω, είχαμε κανονίσει με φίλους να δούμε τα GP στις 3 και ίσα ίσα τα πρόλαβα στο warm up lap!

Το μόνο θέμα που είχα ήταν με το πίσω φρένο (το οποίο με το GSXR δεν το χρησιμοποιώ αλλά με το Capo είδα ότι χρειάζεται καθώς λόγω μεγάλου βάρους της μοτό βοηθάει στο να σταθεροποιείται το σύνολο καλύτερα). Τίποτα φοβερό, απλά, ΑΦΟΥ έφυγα από τις στροφές και μπήκα στα πρώτα σπίτια στην Νέα Πεντέλη, το πάτησα και δεν έκανε τίποτα... Είχαν βράσει τα υγρά προφανώς αλλά οκ, γυρνώντας σπίτι τα άλλαξα με νέα, θα μπουν και τακάκια καινούργια και πιστεύω θα είναι οκ.

Αυτά σαν πρώτη γεύση, αναμένω την επόμενη ευκαιρία για να δω καλύτερα το μηχανάκι. Πιστεύω θα μου αρέσει ακόμα περισσότερο πάντως.....

Τώρα έχω και μερικές ερωτήσεις, τεχνικής φύσεως περισσότερο...

1. Πρώτο και σημαντικότερο, μια και τα λάδια είναι κονστά στο low, θέλω να τα αλλάξω. Από ότι βλέπω στο ελληνικό manual συστήνεται είτε IP Extra Raid 4 15W-50, είτε Agip TEC 4T 15W-50. Στο 15W-50 μένουμε, δεν θέλω να παίζω με αυτά. Το θέμα είναι να βάλω ένα από τα δύο? Ή έχετε να προτείνετε κάτι καλύτερο? Το κόστος στο λαδάκι δεν είναι θέμα, και στο GSXR βάζω full synthetic. Στο Capo λέω να βάλω semi-synthetic. Τι λέτε? Βλέπω και μια δυσκολία να πετύχω νεκρά εύκολα οπότε καλό θα ήταν να βελτιωθεί κι αυτό με ένα καλό λαδάκι... Εκτός και αν είναι χαρακτηριστικό του μοντέλου οπότε το ξεχνάμε (ίσως έχω καλομάθει από το gsxr που είναι βούτυρο).

2. Θα χρειαστώ μερικά πραματάκια από την Aprilia, προς το παρόν θέλω το χοντρό ελατήριο που είναι στο διπλό stand καθώς έχει κοπεί και δεν επαναφέρει καλά το stand. Έχω ακούσει διάφορα σχετικά με την διαθεσιμότητα ανταλλακτικών, θα το βρω αυτό άραγε? Σε ποιόν να πάω? Α επίσης θέλω και φίλτρο λαδιού...

3. Θα κάνω μια αρχική προσπάθεια να βελτιώσω τα φρένα. Τίποτα δραστικό, απλά καινούργια υγρά (το σημαντικότερο στοιxείο αν θες να την βγάλεις με φτηνές "μετατροπές"). Συγκεκριμένα Motul RBF600 που τα ξέρω καλά... Και επίσης τακάκια... Έλεγα για Carbon Loraine καθώς τα Vesrah (150€ για το gixxer) παραπάνε και δεν νομίζω να βγαίνουν καν για κάτι άλλο εκτός από SS. Καμιά άλλη ιδέα εδώ?

Αυτά για αρχή! :D

Ελπίζω να τα πούμε απο κοντά και σε βόλτα!

 :bye: :bye: :bye:
Τίτλος: Απ: Εντυπώσεις από ένα Caponord! (και ερωτήσεις!)
Αποστολή από: dreamwalker στις Οκτώβριος 22, 2007, 11:15:14 πμ
Καλορίζικοοοο

Τίτλος: Απ: Εντυπώσεις από ένα Caponord! (και ερωτήσεις!)
Αποστολή από: Haritos στις Οκτώβριος 22, 2007, 11:17:07 πμ
Για ολα αυτα μπορει να σου δωσει απαντηση ο ποιο ειδικος εδω μεσα που δεν ειναι αλλος απο τον Βασιλη.
Τωρα για ερασιτεχνικη απαντηση θα σου ελεγα τα εξης,
Το πισω φρενο οντως εχει προβληματα αν το κυνηγας οποτε μπορει να βαλεις σωληνακι υψηλης και να εισαι αρχοντας εγω τακακια εχω μπροστα EBC (ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ) και πισω ferodo αλλα το σημαντοκοτερο ειναι να αποκτησεις εμπιστοσυνη στο μπροστινο ωστε να το πισω να το εχεις μονο για ψυχολογικους λογους..
Για τα λαδια οι περισσοτεροι εδω μεσα αν οχι ολοι βαζουμε silkolene pro4 και ειναι 20 50 και τα βρισκω συμπαθητικα για πολλους λογους..
φιλτρο λαδιου θα βρεις για πλακα δεν εοναι δυσκολα και ανταλλακτικα θα σου προτεινα να ρωτησεις ναι μεν κανενα μαγαζι αλλα καλο θα ηταν να περασεις μια βολτα απο τον προαναφερθεντα (Βασιλη) αλλιως να ψαξεις σε ασχετο μαγαζι και οχι σε ανταλλακτικα γιατι το ελατηριο πχ δεν γραφει aprilia  επανω οποτε.....
Αυτα και οτι αλλο ειναι ρωτας.. :bye:
Τίτλος: Απ: Εντυπώσεις από ένα Caponord! (και ερωτήσεις!)
Αποστολή από: stako στις Οκτώβριος 22, 2007, 11:39:50 πμ
Για ολα αυτα μπορει να σου δωσει απαντηση ο ποιο ειδικος εδω μεσα που δεν ειναι αλλος απο τον Βασιλη.
Τωρα για ερασιτεχνικη απαντηση θα σου ελεγα τα εξης,
Το πισω φρενο οντως εχει προβληματα αν το κυνηγας οποτε μπορει να βαλεις σωληνακι υψηλης και να εισαι αρχοντας εγω τακακια εχω μπροστα EBC (ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ) και πισω ferodo αλλα το σημαντοκοτερο ειναι να αποκτησεις εμπιστοσυνη στο μπροστινο ωστε να το πισω να το εχεις μονο για ψυχολογικους λογους..
Για τα λαδια οι περισσοτεροι εδω μεσα αν οχι ολοι βαζουμε silkolene pro4 και ειναι 20 50 και τα βρισκω συμπαθητικα για πολλους λογους..
φιλτρο λαδιου θα βρεις για πλακα δεν εοναι δυσκολα και ανταλλακτικα θα σου προτεινα να ρωτησεις ναι μεν κανενα μαγαζι αλλα καλο θα ηταν να περασεις μια βολτα απο τον προαναφερθεντα (Βασιλη) αλλιως να ψαξεις σε ασχετο μαγαζι και οχι σε ανταλλακτικα γιατι το ελατηριο πχ δεν γραφει aprilia  επανω οποτε.....
Αυτα και οτι αλλο ειναι ρωτας.. :bye:

Τον Bill εννοείς ε? Τον γνώρισα, είχα περάσει από εκεί την περασμένη βδομάδα...;)

Γιατί βάζετε 20W-40? Οκ, είναι λίγο λεπτότερο σε χαμηλές θερμοκρασίες και ίσως να δίνει καλύτερα χαρακτηριστικά στην εκκίνηση του κινητήρα αλλά.....γιατί να αλλάξω αυτό που προτείνει η Aprilia?

Για το σωληνάκι υψηλής θα διαφωνήσω, ειδικά για το πίσω, τα προβλήματα με τις θερμοκρασίες λύνονται με άλλους τρόπους. Πχ τα υγρά που ανέφερα έχουν σημείο βρασμού στους 450 βαθμούς αν θυμάμαι καλά, τα "συνηθισμένα" παίζουν ακόμα και στη μισή θερμοκρασία από αυτή. Και το fade ξεκινάει όταν βράζουν τα υγρά... Άλλο λοιπόν να έχεις όριο τους 450 και άλλο τους 250...;) Μετά σημαντικά είναι τα τακάκια, τι θερμοκρασίες ανεβάζουν κι αυτά και πόση μεταδίδουν στο υπόλοιπο σύστημα. Αν αυτά δεν αρκούν μετά πάμε σε σωληνάκια, δίσκους, τρόμπα, δαγκάνα (με αυτή τη σειρά μέχρι να έχεις το αποτέλεσμα που θες). Αλλά από τα σωληνάκια και μετά μιλάμε για πολλά €€€€€€€.........

Για το ελατήριο δεν έχεις και άδικο αλλά άντε να βρεις τώρα ίδιο σε μήκος και σκληρότητα...Στην Αθηνάς ίσως να έβρισκα κάτι αλλά μια και θα πάω για φίλτρο έλεγα να πάρω και το ελατήριο (αν είναι σε λογική τιμή) να ξεμπερδεύω...;)
Τίτλος: Απ: Εντυπώσεις από ένα Caponord! (και ερωτήσεις!)
Αποστολή από: stako στις Οκτώβριος 22, 2007, 11:41:51 πμ
Α βασικό, με το silkolene pro4 το κιβώτιο γλυκαίνει? Ή είναι θέμα του Caponord και απλά πρέπει να το συνηθίσω???
Τίτλος: Απ: Εντυπώσεις από ένα Caponord! (και ερωτήσεις!)
Αποστολή από: bomba στις Οκτώβριος 22, 2007, 11:51:27 πμ
ακου
-το πισω φρενο ανεκαθεν ηταν αναισθητο,σκεψου οτι εχω αλλαξει μια φορα μονο πισω τακακια,και ουτε καν ειχε καλοπατησει το τακακι πανω στο δισκο.αυτο συνεχισε να ισχυει,ακομα κ μετα απο εξαερωση.αλλαχτηκαν τα τακακια και μετα αρχισε να δαγκωνει λιγο περισσοτερο,με καλο πατημα ομως.μην περιμενεις ιδιαιτερα καλυτερη αισθηση απο αυτο.
-τα λαδια που εβαζα παντα ηταν τα silkolene 15-50 και ηταν τα καλυτερα.αυτα που εχει το μηχανακι σου μεσα ειναι για αλλαγη,κ γι αυτο ειναι τραχυτερη η αισθηση που εχεις στις αλλαγες.παντως ειναι θεμα συνηθειας η νεκρα και οχι προβλημα,θα τη μαθεις που ειναι κ θα ξεαγχωθεις.
-για να γλυκανει ο συμπλεκτης και ολο το συστημα,χρειαζεσαι καλυτερη τρομπα συμπλεκτη,αυτο ειναι το μυστικο,και οχι τα υγρα.
-τσαμπα ασχολεισαι με τα φρενα,και οσο ασχολεισαι τοσο θα βρισκεσαι σε λαθος δρομο,απο οδηγικης αποψης

η μοτο εχει ογκο κ οδηγειται με φορα,δηλαδη με το γκαζι,ασε τα φρενα κατα μερος κ συγκεντρωσου στη ροη.τα φρενα τα χρησιμοποιουμε σε μοτοσυκλετες ελαφριες ,εμπροσθοβαρες,με μικρες διαδρομες αναρτησεων (αρα κ συμπιεσης,αρα και αλλαγης των γεωμετρικων χαρακτηριστικων τους).μη βιαζεσαι,ολα θα τα δεις με την ωρα τους,απλα χρειαζεται να ξεκλειδωσεις το μυαλο σου απο τη νοοτροπια που σου εχει μεταδωσει το σουζουκι.

καλες βολτες  :bye:
Τίτλος: Απ: Εντυπώσεις από ένα Caponord! (και ερωτήσεις!)
Αποστολή από: bill στις Οκτώβριος 22, 2007, 12:01:44 μμ
τα silkolene pro-4 ειναι 15w-50

φιλτρο λαδιου βαλε hiflo (τα βρησκεις παντου) κ ο κωδικος του ειναι 152

το σασμαν με τα silkolene φτιαχνει αρκετα κ για περισοτερα χιλιομετρα σε σχεση με οποιοδηποτε αλλλο λιπαντικο που εχουμε δοκιμασει

το λαδι σου το μετρας μονο οταν το μηχανακι εχει δουλεψει τουλαχιστον 15 στον δρομο κ οταν σταματησεις το αφηνεις στο ρελαντι μεχρι να αναψει βεντιλατερ.τοτε θα παρεις σωστη μετρηση.εαν ειναι στο min χωρις να εχεις κανει τα παραπανω τοτε μαλλον ειναι οκ

κ κατι ακομα 450 βαθμους τα motul ουτε σε ταινια επιστημονικης φαντασιας
τσαμπα λεφτα χαλας

με απλα υγρα σε capo που τα βαζουν κ σε trackday δεν χανουν τα φρενα.
το προβλημα θα ειναι στην ρυθμιση της τρομπας κ στο υψος του ποδοφρενου σε σχεση με το ποδι σου
Τίτλος: Απ: Εντυπώσεις από ένα Caponord! (και ερωτήσεις!)
Αποστολή από: stako στις Οκτώβριος 22, 2007, 12:19:40 μμ
Γεια σου Μάρκο!  :bye:

Έχεις δίκιο, όλα αυτά ήταν μια πρώτη γεύση, έχω πολύ μέλλον ακόμα και όντως έχω συνηθίσει με το gixxer και τον τρόπο οδήγησης του... Σε κανά μηνάκι υπολογίζω να έχω κατασταλάξει αρκετά καλύτερα...;)

Αίσθηση στο πίσω φρένο δεν περιμένω, αλλά και το να χάνεται πλήρως δεν είναι και ότι καλύτερο και ας είναι το πίσω... Οπότε αν μπορώ να κάνω κάτι να βελτιωθεί (έστω για να μην το σκέφτομαι και μόνο) ας το προσπαθήσω...;)

Bill έχεις δίκιο για τα RBF:

RBF 600 has a high dry boiling point of 312°C and a wet boiling point of 216°C.

Το μπέρδεψα με βαθμούς φαρενάιτ (απο αναφορά σε Αμερικάνικη ιστοσελίδα) αντί Κελσίου.....! Αλλά και πάλι η διαφορά με τα απλά είναι διπλή. Δεν είναι και τόσο ακριβά, 10€ το μπουκαλάκι έχει. :)

Παίζουν και τα Castrol SRF που είναι μάλλον τα κορυφαία αλλά όποιος κάνει τέτοιο πράμα σε Capo πρέπει να κλειστεί σε ψυχιατρείο!  :D

http://www.raceshopper.com/castrol_srf_brake_fluid.shtml

Το ύψος του ποδόφρενου δεν έφταιγε, το πατούσα εντελώς τέρμα και δεν έκανε τίποτα...! Η τρόμπα νομίζω είχε αρκετή διαδρομή αλλά θα το ξανατσεκάρω...;)

Ευχαριστώ για το tip για το φίλτρο λαδιού, αν λες εσύ ότι κάνει και aftermarket δεν υπάρχει θέμα, θα πάρω αυτό!

Για το πως μετράς το λάδι το είδα στο manual και λέω "τι λέει ο ποιητής, πλάκα μας κάνει?" αλλά από ότι φαίνεται καλά έλεγε ο ποιητής!  :D

Χμμμμ, στους πόσους ανάβει το βεντιλατέρ? Είναι σχετικά ήσυχο και δεν το έχω πάρει χαμπάρι ακόμα όταν εκκινεί, το καταλαβαίνω ότι δουλεύει αφού προσέξω ότι έχει πέσει η θερμοκρασία εξαιτίας του!
Τίτλος: Απ: Εντυπώσεις από ένα Caponord! (και ερωτήσεις!)
Αποστολή από: CAPORAID στις Οκτώβριος 22, 2007, 12:38:15 μμ
φιλε μου καταρχην καλοριζικο και καλοταξιδο!!
για το πισω φρενο το εχω αντιμετωπισει και γω 2 φορες σε γρηγορους ρυθμους οδηγησης αλλα μολις αλλαξεις υγρα φρενων λυνεται οριστικα..( καλο ειναι να τα αλλαζεις καπου καπου)
το σασμαν μεταμορφωνεαι με τα λαδια που λεει ο bill και το να βρεις νεκρο γινεται παιχνιδι..
καλες βολτες και καλα χιλιομετρα!!
 :bye:
Τίτλος: Απ: Εντυπώσεις από ένα Caponord! (και ερωτήσεις!)
Αποστολή από: stako στις Οκτώβριος 22, 2007, 01:12:31 μμ
φιλε μου καταρχην καλοριζικο και καλοταξιδο!!
για το πισω φρενο το εχω αντιμετωπισει και γω 2 φορες σε γρηγορους ρυθμους οδηγησης αλλα μολις αλλαξεις υγρα φρενων λυνεται οριστικα..( καλο ειναι να τα αλλαζεις καπου καπου)
το σασμαν μεταμορφωνεαι με τα λαδια που λεει ο bill και το να βρεις νεκρο γινεται παιχνιδι..
καλες βολτες και καλα χιλιομετρα!!
 :bye:

Σε ευχαριστώ για τις ευχές, να'σαι καλά! :)

Μπορεί κάποιος να μου πει τιμή στο περίπου για 5 λίτρα Silkolene Pro4 και το φιλτράκι το Hiflo 152? Συνήθως ψωνίζω από Λαμπριανίδη ή έναν άλλον που είναι στην Κατεχάκη με Μεσογείων...
Τίτλος: Απ: Εντυπώσεις από ένα Caponord! (και ερωτήσεις!)
Αποστολή από: Byron στις Οκτώβριος 22, 2007, 01:53:31 μμ
Πρόσφατα απέκτησα ένα Caponord του 2004 (όχι με το ABS, απλά πρώτη κυκλοφορία 2004)... Μάλιστα το μηχανάκι ήταν συμφορουμίτη! :)


 :ke: :ke: βρε stako τρελλάθηκες; Πήρες aprilia και μάλιστα τολμάς να γράψεις ότι κραταει ;;;  :pray:

Τι να πω.....

Περαστικά,

(Μεγειές !! Kαλά και όμορφα 1000μετρα να κάνεις. Wellcome  :chrs: :chrs: )
Τίτλος: Απ: Εντυπώσεις από ένα Caponord! (και ερωτήσεις!)
Αποστολή από: kostuono στις Οκτώβριος 22, 2007, 04:58:09 μμ
stako και γω το ίδιο ΣΟΚ επαθα με το capo στο test-ride της Aprilia!!!! :sml1
Το μηχανάκι στρίβει απιστευτα!!! :kalo:
Τίτλος: Απ: Εντυπώσεις από ένα Caponord! (και ερωτήσεις!)
Αποστολή από: silvestercat στις Οκτώβριος 22, 2007, 05:55:01 μμ
stako και γω το ίδιο ΣΟΚ επαθα με το capo στο test-ride της Aprilia!!!! :sml1
Το μηχανάκι στρίβει απιστευτα!!! :kalo:

το μηχανακι κατασκεύστηκε για να στρίβει και να τραβά τα βλέμματα  ;), άσε τις κασσάνδρες να λέμε ότι θέλουν για τα απρίλια :ohyes:
Τίτλος: Απ: Εντυπώσεις από ένα Caponord! (και ερωτήσεις!)
Αποστολή από: lospsi στις Οκτώβριος 22, 2007, 07:25:20 μμ
Τελικα πηρες "δευτερο" μηχανακι ε?? :D :P

Καλοριζικο και απο μενα, πραγματι το Καπο θα εκπληξει με την συμπεριφορα του!!
Οι αποπανω με καλυψαν στα περισσοτερα, υπαρχει παντα και ο Μπιλ για πιο εξιδεικευμενες ερωτησεις...
Καλα χιλιομετρα να κανεις
Τίτλος: Απ: Εντυπώσεις από ένα Caponord! (και ερωτήσεις!)
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Οκτώβριος 22, 2007, 07:46:41 μμ
Εγώ απλα θα παραθέσω την άποψη του Δόκτορος (Bill ) όταν τον ρώτησα για το CAPO !!! 

Μου είπε επι λέξη :

"Θα πάθεις πλάκα. Θα ανέβεις πάνω και δεν θα θέλεις να κατέβεις "

ΟΛΟΣΩΣΤΟΣ !!
Ο ΔΟΚΤΩΡ !!!!! 
Τίτλος: Απ: Εντυπώσεις από ένα Caponord! (και ερωτήσεις!)
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Οκτώβριος 22, 2007, 09:13:09 μμ
Καλημέρα σε όλους!

Πρόσφατα απέκτησα ένα Caponord του 2004 (όχι με το ABS, απλά πρώτη κυκλοφορία 2004)... Μάλιστα το μηχανάκι ήταν συμφορουμίτη! :)
Καλοτάξιδο και πάλι :D
Απο ποιόν το πήρες?
Τίτλος: Απ: Εντυπώσεις από ένα Caponord! (και ερωτήσεις!)
Αποστολή από: stako στις Οκτώβριος 22, 2007, 11:03:37 μμ
Πρόσφατα απέκτησα ένα Caponord του 2004 (όχι με το ABS, απλά πρώτη κυκλοφορία 2004)... Μάλιστα το μηχανάκι ήταν συμφορουμίτη! :)


 :ke: :ke: βρε stako τρελλάθηκες; Πήρες aprilia και μάλιστα τολμάς να γράψεις ότι κραταει ;;;  :pray:

Τι να πω.....

Περαστικά,

(Μεγειές !! Kαλά και όμορφα 1000μετρα να κάνεις. Wellcome  :chrs: :chrs: )

Πλάκα κάνεις στο πρώτο ε?  :thnk:  :D

Τελικα πηρες "δευτερο" μηχανακι ε?? :D :P


Χαχαχαχαχα το θυμόσουν ε?  :bye:

Προς το παρόν είναι "δεύτερο", τώρα αν στην πορεία γίνει μοναδικό θα δείξει!  :thnk:

Καλημέρα σε όλους!

Πρόσφατα απέκτησα ένα Caponord του 2004 (όχι με το ABS, απλά πρώτη κυκλοφορία 2004)... Μάλιστα το μηχανάκι ήταν συμφορουμίτη! :)
Καλοτάξιδο και πάλι :D
Απο ποιόν το πήρες?

Από τον Μάρκο (bomba). Είχαμε μια ταύτιση απόψεων όσον αφορά την εξωτερική εμφάνιση......;)

Κατά τα άλλα ευχαριστώ όλους για τις ευχές και τα καλορίζικα...... :)

Αλλά ρε παιδιά................ Έγινε κάτι που με χάλασε πολύ........... Δεν ξέρω, ίσως να είναι απλό αλλά............... Λοιπόν, η βελόνα του ταχυμέτρου έχει πάει (όταν είναι σβηστό το μηχανάκι) ένα δάχτυλο κάτω από τα 240...... Και ξεκινάει και μετράει από εκεί..... Στην αρχή σκέφτηκα ότι ίσως να φταίει ο σένσορας στην πίσω δισκόπλακα ή η σύνδεση κάτω από το ρεζερβουάρ αλλά δεν είναι αυτό καθώς η βελόνα κινείται και επίσης ο χιλιομετρητής μετράει σωστά τα χιλιόμετρα (το μέτρησα στην Εθνική). Δλδ είναι σαν να πήγε η βελόνα ας πούμε στο -100χλμ και να μετράει από εκεί........

Καμιά ιδέα??? Έχω στεναχωρεθεί πάρα πολύ................ :( :srry:

ΥΓ. Ανεβάζω και μια φωτό με το μηχανάκι σβηστό για να καταλάβετε τι εννοώ.....

Τίτλος: Απ: Εντυπώσεις από ένα Caponord! (και ερωτήσεις!)
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Οκτώβριος 22, 2007, 11:16:03 μμ
Καμιά ιδέα??? Έχω στεναχωρεθεί πάρα πολύ................ :( :srry:
ΥΓ. Ανεβάζω και μια φωτό με το μηχανάκι σβηστό για να καταλάβετε τι εννοώ.....
:ohmy: Θές να πεις ότι όταν το σβήνεις η βελόνα κάνει την διαδρομή 0-100-150-200, και μετά πάει και κάθεται εκεί? η απο το (0) περνά πάνω απο την οθονη των χλμ και σταματάει εκεί που είναι? :thnk:
Τίτλος: Απ: Εντυπώσεις από ένα Caponord! (και ερωτήσεις!)
Αποστολή από: stako στις Οκτώβριος 22, 2007, 11:22:11 μμ
Καμιά ιδέα??? Έχω στεναχωρεθεί πάρα πολύ................ :( :srry:
ΥΓ. Ανεβάζω και μια φωτό με το μηχανάκι σβηστό για να καταλάβετε τι εννοώ.....
:ohmy: Θές να πεις ότι όταν το σβήνεις η βελόνα κάνει την διαδρομή 0-100-150-200, και μετά πάει και κάθεται εκεί? η απο το (0) περνά πάνω απο την οθονη των χλμ και σταματάει εκεί που είναι? :thnk:

Όχι, τίποτα από αυτά, η βελόνα είναι εκεί που φαίνεται στην φωτό όταν το μηχανάκι είναι σβηστό. Όταν ανοίγω τον διακόπτη επίσης μένει εκεί. Όταν κινείται η μηχανή αρχίζει και κινείται, δλδ μετράει αλλά μετράει από εκείνο το σημείο. Πρέπει να φτάσω τα 100χλμ σε ταχύτητα (χοντρικά το λέω, υπολογίζω με το μάτι) για να φτάσει η βελόνα στο 0.....

Είναι σαν να το πήγε ένα δάχτυλο εκεί κάτω. Σαν να πήγε το μηδέν εκεί.......

 :vv:
Τίτλος: Απ: Εντυπώσεις από ένα Caponord! (και ερωτήσεις!)
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Οκτώβριος 22, 2007, 11:41:41 μμ
Όχι, τίποτα από αυτά, η βελόνα είναι εκεί που φαίνεται στην φωτό όταν το μηχανάκι είναι σβηστό. Όταν ανοίγω τον διακόπτη επίσης μένει εκεί. Όταν κινείται η μηχανή αρχίζει και κινείται, δλδ μετράει αλλά μετράει από εκείνο το σημείο. Πρέπει να φτάσω τα 100χλμ σε ταχύτητα (χοντρικά το λέω, υπολογίζω με το μάτι) για να φτάσει η βελόνα στο 0.....

Είναι σαν να το πήγε ένα δάχτυλο εκεί κάτω. Σαν να πήγε το μηδέν εκεί.......

 :vv:
Αυτό τώρα το είδες? :ohmy:
Τι να πω?
Μάλλον πρέπει να το δει "καποιος ειδικός"! :ohyes:
Πάντως δε πιστευω να είναι σοβαρό, θα φτιάχνεται.
Τίτλος: Απ: Εντυπώσεις από ένα Caponord! (και ερωτήσεις!)
Αποστολή από: stako στις Οκτώβριος 22, 2007, 11:46:46 μμ
Όχι, τίποτα από αυτά, η βελόνα είναι εκεί που φαίνεται στην φωτό όταν το μηχανάκι είναι σβηστό. Όταν ανοίγω τον διακόπτη επίσης μένει εκεί. Όταν κινείται η μηχανή αρχίζει και κινείται, δλδ μετράει αλλά μετράει από εκείνο το σημείο. Πρέπει να φτάσω τα 100χλμ σε ταχύτητα (χοντρικά το λέω, υπολογίζω με το μάτι) για να φτάσει η βελόνα στο 0.....

Είναι σαν να το πήγε ένα δάχτυλο εκεί κάτω. Σαν να πήγε το μηδέν εκεί.......

 :vv:
Αυτό τώρα το είδες? :ohmy:
Τι να πω?
Μάλλον πρέπει να το δει "καποιος ειδικός"! :ohyes:
Πάντως δε πιστευω να είναι σοβαρό, θα φτιάχνεται.

Το απόγευμα, γυρνώντας από την δουλειά έγινε... 100% λειτουργούσε μέχρι πριν το απόγευμα.

Ε ναι, θα περάσω από τον Βασίλη το απόγευμα, έλεγα μπας και ξέρει κανείς τίποτα για να βγάλω μια άκρη λίγο νωρίτερα.......... :cry:
Τίτλος: Απ: Εντυπώσεις από ένα Caponord! (και ερωτήσεις!)
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Οκτώβριος 23, 2007, 04:16:45 πμ
Αντε καλορίζικο και από μένα... :bye: :bye: :bye:

Καλές βόλτες και χιλιόμετρα...
πάντως είναι ενδιαφέρουσα πάντοτε η απόψη ενός που από street παει σε on-off..-ειδικά αμα μενει ευχαριστημένος-... :D :D :D :bye: :bye: :bye:
Τίτλος: Απ: Εντυπώσεις από ένα Caponord! (και ερωτήσεις!)
Αποστολή από: bill στις Οκτώβριος 23, 2007, 08:23:50 πμ
δεν ειναι τιποτα σπουδαιο

επανατοποθετηση η βελονα θελει

απο κραδασμους το επαθε

φτιαχνεται σχετικα ευκολα κ γρηγορα
Τίτλος: Απ: Εντυπώσεις από ένα Caponord! (και ερωτήσεις!)
Αποστολή από: stako στις Οκτώβριος 23, 2007, 09:49:05 πμ
Αντε καλορίζικο και από μένα... :bye: :bye: :bye:

Καλές βόλτες και χιλιόμετρα...
πάντως είναι ενδιαφέρουσα πάντοτε η απόψη ενός που από street παει σε on-off..-ειδικά αμα μενει ευχαριστημένος-... :D :D :D :bye: :bye: :bye:

Σε ευχαριστώ...:)

Πιστεύω θα παραμείνω ευχαριστημένος, να βοηθήσει λίγο και ο καιρός να πάμε και σε καμιά κλασική διαδρομή για να βγάλω κι άλλα συμπεράσματα καλά θα είναι.

Σιγά σιγά συνηθίζω και το βάρος της μοτό στην κίνηση, χώνομαι και λίγο περισσότερο όπου χωράω στα ακινητοποιημένα, σκούτερ δεν θα γίνει ποτέ αλλά οκ, 10 λεπτά γράφω μόνο στην κίνηση καθημερινά, θα το αντέξω...;)


δεν ειναι τιποτα σπουδαιο

επανατοποθετηση η βελονα θελει

απο κραδασμους το επαθε

φτιαχνεται σχετικα ευκολα κ γρηγορα

Χμμμμ, άρχισε να φαίνεται ο "χαρακτήρας" δλδ ε?  :D  :D  :D

Οκ, Βασίλη αν μπορείς στείλε μου σε ΠΜ το τηλέφωνο σου να σε πάρω να μου πεις πως να το κανονίσουμε...

Ευχαριστώ!  :bye:
Τίτλος: Απ: Εντυπώσεις από ένα Caponord! (και ερωτήσεις!)
Αποστολή από: Ευθύμης στις Οκτώβριος 23, 2007, 01:30:41 μμ
 Αν και εχει τα προβληματακια του, το μηχανακι ειναι σκετη ΗΔΟΝΗ
Τίτλος: Απ: Εντυπώσεις από ένα Caponord! (και ερωτήσεις!)
Αποστολή από: juha στις Οκτώβριος 23, 2007, 04:55:54 μμ
Δεν νομιζω να υπαρχει απροβληματιστο μηχανακι.....Αν προλαβεις τις "παιδικες αρρωστειες" απο νωρις, δεν προκειται να σε αφησει ποτε.Εγω δεν τις προλαβα γιατι δεν ηξερα τον "γιατρο".Απο την στιγμη που το πηρε στα χερια του ομως.....ως δια μαγειας δεν ειχα ποτε,κανενα προβλημα....Καλοταξιδο και απο μενα.
Τίτλος: Απ: Εντυπώσεις από ένα Caponord! (και ερωτήσεις!)
Αποστολή από: stako στις Οκτώβριος 23, 2007, 05:01:08 μμ
Δεν νομιζω να υπαρχει απροβληματιστο μηχανακι.....Αν προλαβεις τις "παιδικες αρρωστειες" απο νωρις, δεν προκειται να σε αφησει ποτε.Εγω δεν τις προλαβα γιατι δεν ηξερα τον "γιατρο".Απο την στιγμη που το πηρε στα χερια του ομως.....ως δια μαγειας δεν ειχα ποτε,κανενα προβλημα....Καλοταξιδο και απο μενα.

Παιδιά να πω την αλήθεια το GSXR μου έχει βγει απροβλημάτιστο..... Εντάξει, δεν το χρησιμοποιώ καθημερινά, βροχή έχει φάει μια φορά όλη κι όλη 3 χρόνια τώρα και γενικά το προσέχω απίστευτα πολύ αλλά...........δεν έχει βγάλει ΤΙΠΟΤΑ!

Το Capo που πήρα ήταν του Μάρκου (bomba), το είχε ήδη αναλάβει ο "γιατρός" και οι γνωστές παιδικές ασθένειες είναι γιατρεμένες (εκτός από minor πράγματα).....;)

Πάντως τώρα σχολάω και ξεκινάω καρφί για τον γιατρό να μου πει για την βελόνα από κοντά! :)
Τίτλος: Απ: Εντυπώσεις από ένα Caponord! (και ερωτήσεις!)
Αποστολή από: mark στις Οκτώβριος 23, 2007, 10:26:59 μμ
Καλησπέρα φίλε και ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ-ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ το Capo!!
Όσον αφορά τα λάδια θα συμφωνήσω και γω ότι είναι τα silkolene είναι τα καλύτερα από όσα έχω δοκιμάσει
Τώρα όσον αφορά τα τακάκια θα σου συνιστούσα να βάλεις τα brembo που δίνει η aprilia.Μπορεί να είναι λίγο ακριβά αλλά είναι άψογα και κρατάνε αρκετά
Τίτλος: Απ: Εντυπώσεις από ένα Caponord! (και ερωτήσεις!)
Αποστολή από: stako στις Οκτώβριος 23, 2007, 10:41:18 μμ
Καλησπέρα φίλε και ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ-ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ το Capo!!
Όσον αφορά τα λάδια θα συμφωνήσω και γω ότι είναι τα silkolene είναι τα καλύτερα από όσα έχω δοκιμάσει
Τώρα όσον αφορά τα τακάκια θα σου συνιστούσα να βάλεις τα brembo που δίνει η aprilia.Μπορεί να είναι λίγο ακριβά αλλά είναι άψογα και κρατάνε αρκετά

Σε ευχαριστώ για τις ευχές φίλε μου...:) (και όλους τους παραπάνω!)

Τα Silkolene έχουν δρομολογηθεί!

Για τα τακάκια μάλλον έχουμε ακόμα.....;)

Τελικά πήγα στον γιατρό και μου είπε δεν είναι τίποτα, απλά επανατοποθέτηση θέλει η βελόνα. Φοβήθηκα μπας και είχαμε κανά θέμα ηλεκτρικής φύσεως αλλά μπα, δεν είναι κάτι τέτοιο, όλα καλά λοιπόν......;)

Άντε τώρα να φτιάξει λίγο ο καιρός το ΣΚ να κάνω καμιά καλή βόλτα να γουστάρουμε!!!  :D
Τίτλος: Απ: Εντυπώσεις από ένα Caponord! (και ερωτήσεις!)
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Οκτώβριος 24, 2007, 05:25:53 πμ

Άντε τώρα να φτιάξει λίγο ο καιρός το ΣΚ να κάνω καμιά καλή βόλτα να γουστάρουμε!!!  :D
[/quote]


A..ωραια..άντε τώρα ''πετάξου'' μέχρι Αλεξανδρούπολη...κερναω φαϊ και καφέ... :bye: :D :ohyes:
Τίτλος: Απ: Εντυπώσεις από ένα Caponord! (και ερωτήσεις!)
Αποστολή από: stako στις Οκτώβριος 24, 2007, 09:24:05 πμ

Άντε τώρα να φτιάξει λίγο ο καιρός το ΣΚ να κάνω καμιά καλή βόλτα να γουστάρουμε!!!  :D


A..ωραια..άντε τώρα ''πετάξου'' μέχρι Αλεξανδρούπολη...κερναω φαϊ και καφέ... :bye: :D :ohyes:
[/quote]

Η πρόγνωση για το Σάββατο δεν είναι κακή..... :D
Τίτλος: Απ: Εντυπώσεις από ένα Caponord! (και ερωτήσεις!)
Αποστολή από: juha στις Οκτώβριος 24, 2007, 05:50:35 μμ
Παντως θα ηθελα να κανω μια παρατηρηση σχετικα με το προβλημα του φιλου Stako.Εχουμε καλομαθει πολυ απο εδω μεσα και ΟΤΙ προβλημα και να εχουμε....απλα περνουμε το τηλεφωνο και περνουμε τον "γνωστο-αγνωστο" αυτου του forum.Ολοι καταλαβαμε πιστευω για ποιον μιλαω.Καλο ειναι παντως μνα αναφερονται προβληματα και ποσο μαλλον λυσεις σε αυτα που συνανταμαι για να ξερουμε ολοι πως θα αντιδρασουμε σε κατι παρομοιο :ohyes:.....Δεν λεω, η επομενη κινηση θα ειναι να παρουμε τον γιατρο αλλα πρωτα ας κανουμε το παραπανω....Οχι τιποτα αλλο τον εχουμε φρικαρει και θα μας διαολοστιλει καμια μερα :tez:.....
Τίτλος: Απ: Εντυπώσεις από ένα Caponord! (και ερωτήσεις!)
Αποστολή από: stako στις Οκτώβριος 24, 2007, 05:58:54 μμ
Παντως θα ηθελα να κανω μια παρατηρηση σχετικα με το προβλημα του φιλου Stako.Εχουμε καλομαθει πολυ απο εδω μεσα και ΟΤΙ προβλημα και να εχουμε....απλα περνουμε το τηλεφωνο και περνουμε τον "γνωστο-αγνωστο" αυτου του forum.Ολοι καταλαβαμε πιστευω για ποιον μιλαω.Καλο ειναι παντως μνα αναφερονται προβληματα και ποσο μαλλον λυσεις σε αυτα που συνανταμαι για να ξερουμε ολοι πως θα αντιδρασουμε σε κατι παρομοιο :ohyes:.....Δεν λεω, η επομενη κινηση θα ειναι να παρουμε τον γιατρο αλλα πρωτα ας κανουμε το παραπανω....Οχι τιποτα αλλο τον εχουμε φρικαρει και θα μας διαολοστιλει καμια μερα :tez:.....

Βασικά θα πήγαινα για πλήρες σέρβις (βαλβίδες κτλ κτλ κτλ) στον Βασίλη αλλά ο Μάρκος μου είπε τα είχε κάνει πριν 5000χλμ και σε συνδυασμό με το ότι το ταμείο είναι ΠΟΛΥ μείον προς το παρόν δεν θα πάω... Θα του αλλάξω μόνο τα λαδάκια και το φίλτρο το Σάββατο και θα επιχειρήσω να ανοίξω τα όργανα να φτιάξω και την βελόνα μόνος, οπότε θα σας ενημερώσω για την "εγχείρηση" εφόσον πετύχει.......:)

Ρε παιδιά γιατί αυτά τα Silkolene είναι τόσο ακριβά? Τα Valvoline SynPower (φουλ συνθετικά επίσης) που βάζω στο gixxer κάνουν όλο κι όλο 10€ το λίτρο..... Αυτά γιατί 15?!?  :srry:
Τίτλος: Απ: Εντυπώσεις από ένα Caponord! (και ερωτήσεις!)
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Οκτώβριος 25, 2007, 06:11:27 πμ


Ρε παιδιά γιατί αυτά τα Silkolene είναι τόσο ακριβά? Τα Valvoline SynPower (φουλ συνθετικά επίσης) που βάζω στο gixxer κάνουν όλο κι όλο 10€ το λίτρο..... Αυτά γιατί 15?!?  :srry:

[/quote]


εμ..ό,τι δίνεις παίρνεις.... :D :bye:
Τίτλος: Απ: Εντυπώσεις από ένα Caponord! (και ερωτήσεις!)
Αποστολή από: stako στις Οκτώβριος 25, 2007, 09:19:15 πμ


Ρε παιδιά γιατί αυτά τα Silkolene είναι τόσο ακριβά? Τα Valvoline SynPower (φουλ συνθετικά επίσης) που βάζω στο gixxer κάνουν όλο κι όλο 10€ το λίτρο..... Αυτά γιατί 15?!?  :srry:



εμ..ό,τι δίνεις παίρνεις.... :D :bye:
[/quote]

Συμφωνώ γενικά με αυτή τη λογική (με κάποιες εξαιρέσεις) αλλά και τα Valvoline τα χρησιμοποιώ 2 χρόνια στο gixxer και το κιβώτιο είναι σκέτο βούτυρο... Ενώ άλλος φίλος με ίδιο μηχανάκι και άλλο λάδι έχει κάποια προβλήματα μετά τα 3000 χλμ... Θα μου πεις είναι και τι ταιριάζει σε κάθε μοτό... Σωστό κι αυτό...

Επίσης τα Valvoline τα παίρνω από τον Λαμπριανίδη ο οποίος είναι γενικά πολύ φτηνός, δυστυχώς όμως δεν έχει Silkolene...
Τίτλος: Απ: Εντυπώσεις και ερωτήσεις για ένα Caponord!
Αποστολή από: stako στις Οκτώβριος 29, 2007, 01:44:01 μμ
Ας κάνω ένα update...

Λοιπόν, την βελόνα του ταχυμέτρου την έφτιαξα, όλα οκ!

Αλλά το νέο μωρό συνεχίζει να μου δείχνει χαρακτήρα! Τώρα έχει κολλήσει το πίσω στοπ, είναι συνέχεια αναμένο, σαν να πατάω φρένο... Να υποθέσω κάποιο θέμα με το συστηματάκι στο μπροστά ή πίσω φρένο? Μήπως κάτι άλλο? Το είδα το πρωί φεύγοντας για την δουλειά και δεν είχα χρόνο να το ψάξω...

Θέλω να πάρω όλες τις βίδες με τις οποίες βιδώνει το ταμπλό στην μάσκα. Βρήκα αυτή τη λίστα στο site της Aprilia:

http://www.aprilia.com.gr/index.asp?pathID=1_2_12_16&art=251

Που είναι καλύτερα να πάω? Δοκίμασα την τύχη μου σε 2 μαγαζιά με είδη μαστορέματος (βίδες, εργαλεία κτλ) αλλά δεν είχαν στις διαστάσεις που θέλω...
Τίτλος: Απ: Εντυπώσεις και ερωτήσεις για ένα Caponord!
Αποστολή από: SKIER στις Οκτώβριος 29, 2007, 04:35:44 μμ
Κουνα τα καλωδια που πανε στο διακοπτη της μανετας, εαν σβησει τοτε κανουν σωμα εκει που βιδωνουν στο διακοπτη. :bye:
Τίτλος: Απ: Εντυπώσεις και ερωτήσεις για ένα Caponord!
Αποστολή από: juha στις Οκτώβριος 29, 2007, 04:35:52 μμ
Μηπως απλα το εχεις κλειδωσει στη θεση parking που ειναι μονιμως αναμμενο το πισω φαναρι και η μικρη λαμπα μπροστα?Κατι τετοιο υποπτευομαι. :bye:
Τίτλος: Απ: Εντυπώσεις και ερωτήσεις για ένα Caponord!
Αποστολή από: stako στις Οκτώβριος 29, 2007, 07:54:30 μμ
Οκ, λύθηκε κι αυτό, για κάποιο λόγο ήταν λίγο έξω από την θέση του το μασπιέ του πίσω φρένου και δεν πατούσε το εμβολάκι που ενεργοποιεί το φως. Μπήκε στη θέση του και όλα καλά!  :D

Τελικά για τις βιδούλες πήγα στον Αρμακόλα, δεν τις είχε όλες, βασικά δεν είχε τις πολύ μικρές...... Οκ, άλλη μια βόλτα στην Αθηνάς το απόγευμα και κάτι θα βρούμε.....;)

 :bye: :bye: :bye:
Τίτλος: Απ: Εντυπώσεις και ερωτήσεις για ένα Caponord!
Αποστολή από: lospsi στις Οκτώβριος 29, 2007, 09:15:02 μμ
αμα βρεις βιδουλες μικρες πες και σε  μενα...
ειχα ψαξει πριν καιρο σε ΒΙΔΕΜΠΟΡΙΚΗ κλπ. (Αθηνας) και δεν βρηκα!
Τίτλος: Απ: Εντυπώσεις και ερωτήσεις για ένα Caponord!
Αποστολή από: stako στις Οκτώβριος 29, 2007, 09:17:27 μμ
αμα βρεις βιδουλες μικρες πες και σε  μενα...
ειχα ψαξει πριν καιρο σε ΒΙΔΕΜΠΟΡΙΚΗ κλπ. (Αθηνας) και δεν βρηκα!

Παίζει ένα μαγαζί εδώ κοντά σε μένα που το είχα ξεχάσει και δεν είχα τσεκάρει, θα δω αύριο εκεί, αν δεν έχει θα δω και Αθηνάς..... Θα ποστάρω αποτελέσματα!  :kalo:
Τίτλος: Απ: Εντυπώσεις και ερωτήσεις για ένα Caponord!
Αποστολή από: stako στις Οκτώβριος 30, 2007, 06:09:58 μμ
Έσκασε ένας server σήμερα στην δουλειά και δεν μπόρεσα να πάω να δω για βίδες..... Θα γίνει αύριο!

Τα απαραίτητα που βλέπω για το μηχανάκι για ταξίδι είναι ψηλότερη ζελατίνα (μάλλον θα βάλω το "έξτρα (http://www.caporider.com/PhatLip.shtml)" που μπαίνει πάνω στην υπάρχουσα καθώς διαβάζω πολύ καλύτερες εντυπώσεις αεροδυναμικά για αυτό) και ένα ζευγάρι χούφτες που να προστατεύουν και τις μανέτες. Διάβασα ότι:

"The hand guards of BMW 1150GS are an "almost perfect" fit"

Ισχύει? Αν ναι τι εννοεί "almost perfect"......? Πόσο κοστίζουν? Απο που τα παίρνουμε?  :)
Τίτλος: Απ: Εντυπώσεις και ερωτήσεις για ένα Caponord!
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Οκτώβριος 30, 2007, 09:02:24 μμ
Έσκασε ένας server σήμερα στην δουλειά και δεν μπόρεσα να πάω να δω για βίδες..... Θα γίνει αύριο!

Τα απαραίτητα που βλέπω για το μηχανάκι για ταξίδι είναι ψηλότερη ζελατίνα (μάλλον θα βάλω το "έξτρα (http://www.caporider.com/PhatLip.shtml)" που μπαίνει πάνω στην υπάρχουσα καθώς διαβάζω πολύ καλύτερες εντυπώσεις αεροδυναμικά για αυτό) και ένα ζευγάρι χούφτες που να προστατεύουν και τις μανέτες. Διάβασα ότι:

"The hand guards of BMW 1150GS are an "almost perfect" fit"

Ισχύει? Αν ναι τι εννοεί "almost perfect"......? Πόσο κοστίζουν? Απο που τα παίρνουμε?  :)
Νομίζω ότι είναι προτιμότερο να βάλεις μια πιο ψηλή ζελατίνα παρά αυτό το πράμα.
Δεν μου κάθεται καθόλου καλά σαν αισθητική.
Εκτός αν θες να κάνεις το capo να μοιάζει με GS.
Ασε που δεν πιστεύω ότι έχει περισσότερη προστασία απο μια ψηλή ermax.
Τίτλος: Απ: Εντυπώσεις και ερωτήσεις για ένα Caponord!
Αποστολή από: stako στις Οκτώβριος 30, 2007, 09:11:08 μμ
Έσκασε ένας server σήμερα στην δουλειά και δεν μπόρεσα να πάω να δω για βίδες..... Θα γίνει αύριο!

Τα απαραίτητα που βλέπω για το μηχανάκι για ταξίδι είναι ψηλότερη ζελατίνα (μάλλον θα βάλω το "έξτρα (http://www.caporider.com/PhatLip.shtml)" που μπαίνει πάνω στην υπάρχουσα καθώς διαβάζω πολύ καλύτερες εντυπώσεις αεροδυναμικά για αυτό) και ένα ζευγάρι χούφτες που να προστατεύουν και τις μανέτες. Διάβασα ότι:

"The hand guards of BMW 1150GS are an "almost perfect" fit"

Ισχύει? Αν ναι τι εννοεί "almost perfect"......? Πόσο κοστίζουν? Απο που τα παίρνουμε?  :)
Νομίζω ότι είναι προτιμότερο να βάλεις μια πιο ψηλή ζελατίνα παρά αυτό το πράμα.
Δεν μου κάθεται καθόλου καλά σαν αισθητική.
Εκτός αν θες να κάνεις το capo να μοιάζει με GS.
Ασε που δεν πιστεύω ότι έχει περισσότερη προστασία απο μια ψηλή ermax.

Κι όμως, όλες οι αναφορές στο παγκόσμιο Aprilia forum έτσι λένε, ότι αυτό κάνει πολύ καλύτερη δουλειά... Με την ψηλότερη ζελατίνα έχεις στροβιλισμούς και θόρυβο, με αυτό λένε δεν έχεις τίποτα!

Κι εμένα δεν μου αρέσει καθόλου αλλά τι να κάνω, αν είναι καλύτερο..... Θέμα κόστους δεν είναι πάντως, είναι μικρή η διαφορά...;)


Τίτλος: Απ: Εντυπώσεις και ερωτήσεις για ένα Caponord!
Αποστολή από: Byron στις Οκτώβριος 31, 2007, 10:29:16 πμ

Κι εμένα δεν μου αρέσει καθόλου αλλά τι να κάνω, αν είναι καλύτερο..... Θέμα κόστους δεν είναι πάντως, είναι μικρή η διαφορά...;)

Μανούλααααα.... :cry:

Βρε Stako τι γκαμούτσα είναι τούτη ;  :pray:
Μια παρόμοια μ@λακία βγάζει και για το Tuono η Laminar, αλλά no fucking way.

Δεν σας πιάνω ρε γαμώτο εσάς τους ταξιδιάρηδες. Τι θετε ρε ; Να στρίβετε τσιγάρο με 180?  :thnk:
Τίτλος: Απ: Εντυπώσεις και ερωτήσεις για ένα Caponord!
Αποστολή από: stako στις Οκτώβριος 31, 2007, 10:41:54 πμ

Κι εμένα δεν μου αρέσει καθόλου αλλά τι να κάνω, αν είναι καλύτερο..... Θέμα κόστους δεν είναι πάντως, είναι μικρή η διαφορά...;)

Μανούλααααα.... :cry:

Βρε Stako τι γκαμούτσα είναι τούτη ;  :pray:
Μια παρόμοια μ@λακία βγάζει και για το Tuono η Laminar, αλλά no fucking way.

Δεν σας πιάνω ρε γαμώτο εσάς τους ταξιδιάρηδες. Τι θετε ρε ; Να στρίβετε τσιγάρο με 180?  :thnk:

Έχεις δίκιο, είναι απαίσιο ρε γμτ.....

Αλλά το πήρα για εργαλείο ρε γμτ το Capo, ξέρεις, σπίτι-δουλειά (6χλμ είναι οπότε οκ), κανά ταξίδι και καμιά βόλτα. Ε και όπως είναι τώρα δεν "κάνει" για ταξίδι. Είμαι 1,87 και αν κάθομαι σε φυσιολογική στάση έχει πάρα πολύ θόρυβο και στροβιλισμούς γύρω από τους ώμους, από 150 και πάνω μου χτυπάει τους ώμους έντονα...

Κάτι πρέπει να κάνω, με το gixxer πχ ο αέρας είναι πολύ πιο στρωτός, λόγω στάσης μάλλον αλλά είναι! Ε θα είναι κρίμα στο Capo που είναι τόσο άνετο και σου λέει "πάμε ταξίδι" να έχω πρόβλημα με τον αέρα...;)

Τώρα για το lip δεν ξέρω, είναι και λίγο ραγισμένη στις βάσεις της η ζελατίνα μου οπότε ίσως να προτιμήσω ολόκληρη ζελατίνα..... Θα δείξει!

Για τις χούφτες παιδιά καμιά πληροφορία κανείς? Καίγομαι!
Τίτλος: Απ: Εντυπώσεις και ερωτήσεις για ένα Caponord!
Αποστολή από: stako στις Νοέμβριος 01, 2007, 10:02:41 πμ
Που πήγαν τα μηνύματα ρε παιδιά?!?!?!?!?!?!
Τίτλος: Απ: Εντυπώσεις και ερωτήσεις για ένα Caponord!
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Νοέμβριος 01, 2007, 10:24:57 πμ
Που πήγαν τα μηνύματα ρε παιδιά?!?!?!?!?!?!
Δες ΕΔΩ! (http://www.apriliabikers.gr/cms/index.php?option=com_smf&Itemid=33&topic=3840.msg261843;topicseen#new)
Τίτλος: Απ: Εντυπώσεις και ερωτήσεις για ένα Caponord!
Αποστολή από: stako στις Νοέμβριος 01, 2007, 10:44:05 πμ
Που πήγαν τα μηνύματα ρε παιδιά?!?!?!?!?!?!
Δες ΕΔΩ! (http://www.apriliabikers.gr/cms/index.php?option=com_smf&Itemid=33&topic=3840.msg261843;topicseen#new)

Οκ!  :bye:
Τίτλος: Απ: Εντυπώσεις και ερωτήσεις για ένα Caponord!
Αποστολή από: stako στις Νοέμβριος 01, 2007, 07:15:38 μμ
αμα βρεις βιδουλες μικρες πες και σε  μενα...
ειχα ψαξει πριν καιρο σε ΒΙΔΕΜΠΟΡΙΚΗ κλπ. (Αθηνας) και δεν βρηκα!

Βρήκα βίδες!  :D

Πήγα για άλλη δουλειά στην Καλιρρόης και πέτυχα ένα Aprilia μαγαζί. Σταματάω εκεί να ρωτήσω μπας και είχε, ρωτάω, ήταν ένας μηχανικός, μου λέει δυστυχώς δεν έχει... "Στο βιδάδικο εδώ δίπλα ρώτησες?" μου λέει... "Ποιο βιδάδικο, που είναι?"ρωτάω... "Εδώ δίπλα" μου λέει! Πάω εκεί και όντως είχε, όχι μαύρες αλλά εκεί που μπαίνουν δεν φαίνονται έτσι κι αλλιώς. Κόστος? 1,5€ οι 100....!!!

Το βιδάδικο είναι ανάμεσα σε αυτό το μαγαζί Aprilia και στο ProRide. 20 μέτρα πιο κάτω είναι και ο Τασούλης.

Από την άλλη αν δεν βιάζεσαι να σου φέρω εγώ πόσες χρειάζεσαι σε επόμενη συνάντηση.....;)