0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

stako

Εντυπώσεις και ερωτήσεις για ένα Caponord!
« - : Οκτώβριος 22, 2007, 11:02:59 πμ »
Καλημέρα σε όλους!

Πρόσφατα απέκτησα ένα Caponord του 2004 (όχι με το ABS, απλά πρώτη κυκλοφορία 2004)... Μάλιστα το μηχανάκι ήταν συμφορουμίτη! :)

Οι πρώτες εντυπώσεις είναι πάρα πολύ καλές από το μηχανάκι! Να πω ότι έχω και ένα GSXR 600 K4 και κατά κάποιο τρόπο έχω συνηθίσει σε μια οδηγική συμπεριφορά πραγματικά άψογη, σε φρένα-αίσθηση-γκάζι κτλ. Επίσης κάνω πολύ συχνά track day Μέγαρα (μην το πάρετε ότι είμαι ψώνιο κτλ, απλά το λέω γιατί είναι σημαντικό για την συνέχεια!). Επίσης κάνω τα service στο μηχανάκι μόνος μου (εκτός από βαλβίδες).

Το μηχανάκι το παρέλαβα την Παρασκευή, δεν είχα πολύ χρόνο να γνωριστώ μαζί του καθώς ο καιρός έκανε τα δικά του... ΑΛΛΑ πρόλαβα την χτεσινή "τρύπα" στον καιρό από τις 11 μέχρι το απόγευμα και έκανα μια βόλτα Πεντέλη (όπου και πάω πάρα πολύ συχνά με το GSXR για ξεσκούριασμα καθώς τα td είναι πολύ σπάνια και ξέρω πάρα πολύ καλά τον δρόμο). Έμεινα έκπληκτος ρε παιδιά!!! Λόγω της "κατηγορίας" που ανήκει το μηχανάκι περίμενα να λαστιχάρει, να κουνάει, να φοβάμαι τα φρένα και γενικά να μην κάνει για να πάω σβέλτα σε ορεινή διαδρομή... ΑΛΛΑ έγινε το εντελώς αντίθετο!!! Δεν ήθελα να κατέβω από το βουνό! Μιλάμε για ΤΕΛΕΙΑ συμπεριφορά! Ούτε κουνήματα, ούτε ανησυχίες με τα φρένα (εκτός από κάτι που θα πω μετά), ούτε τίποτα! Οπότε σε συνδυασμό με την ψηλή θέση οδήγησης και την καρατιμόνα η οδήγηση έγινε απόλαυση!!! Δεν ξέρω αν πήγαινα πιο γρήγορα από ότι με το GSXR (μάλλον όχι), αλλά σίγουρα ήταν πιο απολαυστικά! Κόλλησα πάνω, έκανα 5-6 πάνω κάτω, είχαμε κανονίσει με φίλους να δούμε τα GP στις 3 και ίσα ίσα τα πρόλαβα στο warm up lap!

Το μόνο θέμα που είχα ήταν με το πίσω φρένο (το οποίο με το GSXR δεν το χρησιμοποιώ αλλά με το Capo είδα ότι χρειάζεται καθώς λόγω μεγάλου βάρους της μοτό βοηθάει στο να σταθεροποιείται το σύνολο καλύτερα). Τίποτα φοβερό, απλά, ΑΦΟΥ έφυγα από τις στροφές και μπήκα στα πρώτα σπίτια στην Νέα Πεντέλη, το πάτησα και δεν έκανε τίποτα... Είχαν βράσει τα υγρά προφανώς αλλά οκ, γυρνώντας σπίτι τα άλλαξα με νέα, θα μπουν και τακάκια καινούργια και πιστεύω θα είναι οκ.

Αυτά σαν πρώτη γεύση, αναμένω την επόμενη ευκαιρία για να δω καλύτερα το μηχανάκι. Πιστεύω θα μου αρέσει ακόμα περισσότερο πάντως.....

Τώρα έχω και μερικές ερωτήσεις, τεχνικής φύσεως περισσότερο...

1. Πρώτο και σημαντικότερο, μια και τα λάδια είναι κονστά στο low, θέλω να τα αλλάξω. Από ότι βλέπω στο ελληνικό manual συστήνεται είτε IP Extra Raid 4 15W-50, είτε Agip TEC 4T 15W-50. Στο 15W-50 μένουμε, δεν θέλω να παίζω με αυτά. Το θέμα είναι να βάλω ένα από τα δύο? Ή έχετε να προτείνετε κάτι καλύτερο? Το κόστος στο λαδάκι δεν είναι θέμα, και στο GSXR βάζω full synthetic. Στο Capo λέω να βάλω semi-synthetic. Τι λέτε? Βλέπω και μια δυσκολία να πετύχω νεκρά εύκολα οπότε καλό θα ήταν να βελτιωθεί κι αυτό με ένα καλό λαδάκι... Εκτός και αν είναι χαρακτηριστικό του μοντέλου οπότε το ξεχνάμε (ίσως έχω καλομάθει από το gsxr που είναι βούτυρο).

2. Θα χρειαστώ μερικά πραματάκια από την Aprilia, προς το παρόν θέλω το χοντρό ελατήριο που είναι στο διπλό stand καθώς έχει κοπεί και δεν επαναφέρει καλά το stand. Έχω ακούσει διάφορα σχετικά με την διαθεσιμότητα ανταλλακτικών, θα το βρω αυτό άραγε? Σε ποιόν να πάω? Α επίσης θέλω και φίλτρο λαδιού...

3. Θα κάνω μια αρχική προσπάθεια να βελτιώσω τα φρένα. Τίποτα δραστικό, απλά καινούργια υγρά (το σημαντικότερο στοιxείο αν θες να την βγάλεις με φτηνές "μετατροπές"). Συγκεκριμένα Motul RBF600 που τα ξέρω καλά... Και επίσης τακάκια... Έλεγα για Carbon Loraine καθώς τα Vesrah (150€ για το gixxer) παραπάνε και δεν νομίζω να βγαίνουν καν για κάτι άλλο εκτός από SS. Καμιά άλλη ιδέα εδώ?

Αυτά για αρχή! :D

Ελπίζω να τα πούμε απο κοντά και σε βόλτα!

 :bye: :bye: :bye:
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 29, 2007, 04:23:42 μμ από powerphot »



*

dreamwalker

Απ: Εντυπώσεις από ένα Caponord! (και ερωτήσεις!)
« Απάντηση #1 - : Οκτώβριος 22, 2007, 11:15:14 πμ »
Καλορίζικοοοο


*

Haritos

Απ: Εντυπώσεις από ένα Caponord! (και ερωτήσεις!)
« Απάντηση #2 - : Οκτώβριος 22, 2007, 11:17:07 πμ »
Για ολα αυτα μπορει να σου δωσει απαντηση ο ποιο ειδικος εδω μεσα που δεν ειναι αλλος απο τον Βασιλη.
Τωρα για ερασιτεχνικη απαντηση θα σου ελεγα τα εξης,
Το πισω φρενο οντως εχει προβληματα αν το κυνηγας οποτε μπορει να βαλεις σωληνακι υψηλης και να εισαι αρχοντας εγω τακακια εχω μπροστα EBC (ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ) και πισω ferodo αλλα το σημαντοκοτερο ειναι να αποκτησεις εμπιστοσυνη στο μπροστινο ωστε να το πισω να το εχεις μονο για ψυχολογικους λογους..
Για τα λαδια οι περισσοτεροι εδω μεσα αν οχι ολοι βαζουμε silkolene pro4 και ειναι 20 50 και τα βρισκω συμπαθητικα για πολλους λογους..
φιλτρο λαδιου θα βρεις για πλακα δεν εοναι δυσκολα και ανταλλακτικα θα σου προτεινα να ρωτησεις ναι μεν κανενα μαγαζι αλλα καλο θα ηταν να περασεις μια βολτα απο τον προαναφερθεντα (Βασιλη) αλλιως να ψαξεις σε ασχετο μαγαζι και οχι σε ανταλλακτικα γιατι το ελατηριο πχ δεν γραφει aprilia  επανω οποτε.....
Αυτα και οτι αλλο ειναι ρωτας.. :bye:

*

stako

Απ: Εντυπώσεις από ένα Caponord! (και ερωτήσεις!)
« Απάντηση #3 - : Οκτώβριος 22, 2007, 11:39:50 πμ »
Για ολα αυτα μπορει να σου δωσει απαντηση ο ποιο ειδικος εδω μεσα που δεν ειναι αλλος απο τον Βασιλη.
Τωρα για ερασιτεχνικη απαντηση θα σου ελεγα τα εξης,
Το πισω φρενο οντως εχει προβληματα αν το κυνηγας οποτε μπορει να βαλεις σωληνακι υψηλης και να εισαι αρχοντας εγω τακακια εχω μπροστα EBC (ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ) και πισω ferodo αλλα το σημαντοκοτερο ειναι να αποκτησεις εμπιστοσυνη στο μπροστινο ωστε να το πισω να το εχεις μονο για ψυχολογικους λογους..
Για τα λαδια οι περισσοτεροι εδω μεσα αν οχι ολοι βαζουμε silkolene pro4 και ειναι 20 50 και τα βρισκω συμπαθητικα για πολλους λογους..
φιλτρο λαδιου θα βρεις για πλακα δεν εοναι δυσκολα και ανταλλακτικα θα σου προτεινα να ρωτησεις ναι μεν κανενα μαγαζι αλλα καλο θα ηταν να περασεις μια βολτα απο τον προαναφερθεντα (Βασιλη) αλλιως να ψαξεις σε ασχετο μαγαζι και οχι σε ανταλλακτικα γιατι το ελατηριο πχ δεν γραφει aprilia  επανω οποτε.....
Αυτα και οτι αλλο ειναι ρωτας.. :bye:

Τον Bill εννοείς ε? Τον γνώρισα, είχα περάσει από εκεί την περασμένη βδομάδα...;)

Γιατί βάζετε 20W-40? Οκ, είναι λίγο λεπτότερο σε χαμηλές θερμοκρασίες και ίσως να δίνει καλύτερα χαρακτηριστικά στην εκκίνηση του κινητήρα αλλά.....γιατί να αλλάξω αυτό που προτείνει η Aprilia?

Για το σωληνάκι υψηλής θα διαφωνήσω, ειδικά για το πίσω, τα προβλήματα με τις θερμοκρασίες λύνονται με άλλους τρόπους. Πχ τα υγρά που ανέφερα έχουν σημείο βρασμού στους 450 βαθμούς αν θυμάμαι καλά, τα "συνηθισμένα" παίζουν ακόμα και στη μισή θερμοκρασία από αυτή. Και το fade ξεκινάει όταν βράζουν τα υγρά... Άλλο λοιπόν να έχεις όριο τους 450 και άλλο τους 250...;) Μετά σημαντικά είναι τα τακάκια, τι θερμοκρασίες ανεβάζουν κι αυτά και πόση μεταδίδουν στο υπόλοιπο σύστημα. Αν αυτά δεν αρκούν μετά πάμε σε σωληνάκια, δίσκους, τρόμπα, δαγκάνα (με αυτή τη σειρά μέχρι να έχεις το αποτέλεσμα που θες). Αλλά από τα σωληνάκια και μετά μιλάμε για πολλά €€€€€€€.........

Για το ελατήριο δεν έχεις και άδικο αλλά άντε να βρεις τώρα ίδιο σε μήκος και σκληρότητα...Στην Αθηνάς ίσως να έβρισκα κάτι αλλά μια και θα πάω για φίλτρο έλεγα να πάρω και το ελατήριο (αν είναι σε λογική τιμή) να ξεμπερδεύω...;)

*

stako

Απ: Εντυπώσεις από ένα Caponord! (και ερωτήσεις!)
« Απάντηση #4 - : Οκτώβριος 22, 2007, 11:41:51 πμ »
Α βασικό, με το silkolene pro4 το κιβώτιο γλυκαίνει? Ή είναι θέμα του Caponord και απλά πρέπει να το συνηθίσω???

*

bomba

Απ: Εντυπώσεις από ένα Caponord! (και ερωτήσεις!)
« Απάντηση #5 - : Οκτώβριος 22, 2007, 11:51:27 πμ »
ακου
-το πισω φρενο ανεκαθεν ηταν αναισθητο,σκεψου οτι εχω αλλαξει μια φορα μονο πισω τακακια,και ουτε καν ειχε καλοπατησει το τακακι πανω στο δισκο.αυτο συνεχισε να ισχυει,ακομα κ μετα απο εξαερωση.αλλαχτηκαν τα τακακια και μετα αρχισε να δαγκωνει λιγο περισσοτερο,με καλο πατημα ομως.μην περιμενεις ιδιαιτερα καλυτερη αισθηση απο αυτο.
-τα λαδια που εβαζα παντα ηταν τα silkolene 15-50 και ηταν τα καλυτερα.αυτα που εχει το μηχανακι σου μεσα ειναι για αλλαγη,κ γι αυτο ειναι τραχυτερη η αισθηση που εχεις στις αλλαγες.παντως ειναι θεμα συνηθειας η νεκρα και οχι προβλημα,θα τη μαθεις που ειναι κ θα ξεαγχωθεις.
-για να γλυκανει ο συμπλεκτης και ολο το συστημα,χρειαζεσαι καλυτερη τρομπα συμπλεκτη,αυτο ειναι το μυστικο,και οχι τα υγρα.
-τσαμπα ασχολεισαι με τα φρενα,και οσο ασχολεισαι τοσο θα βρισκεσαι σε λαθος δρομο,απο οδηγικης αποψης

η μοτο εχει ογκο κ οδηγειται με φορα,δηλαδη με το γκαζι,ασε τα φρενα κατα μερος κ συγκεντρωσου στη ροη.τα φρενα τα χρησιμοποιουμε σε μοτοσυκλετες ελαφριες ,εμπροσθοβαρες,με μικρες διαδρομες αναρτησεων (αρα κ συμπιεσης,αρα και αλλαγης των γεωμετρικων χαρακτηριστικων τους).μη βιαζεσαι,ολα θα τα δεις με την ωρα τους,απλα χρειαζεται να ξεκλειδωσεις το μυαλο σου απο τη νοοτροπια που σου εχει μεταδωσει το σουζουκι.

καλες βολτες  :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1069
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +404
Απ: Εντυπώσεις από ένα Caponord! (και ερωτήσεις!)
« Απάντηση #6 - : Οκτώβριος 22, 2007, 12:01:44 μμ »
τα silkolene pro-4 ειναι 15w-50

φιλτρο λαδιου βαλε hiflo (τα βρησκεις παντου) κ ο κωδικος του ειναι 152

το σασμαν με τα silkolene φτιαχνει αρκετα κ για περισοτερα χιλιομετρα σε σχεση με οποιοδηποτε αλλλο λιπαντικο που εχουμε δοκιμασει

το λαδι σου το μετρας μονο οταν το μηχανακι εχει δουλεψει τουλαχιστον 15 στον δρομο κ οταν σταματησεις το αφηνεις στο ρελαντι μεχρι να αναψει βεντιλατερ.τοτε θα παρεις σωστη μετρηση.εαν ειναι στο min χωρις να εχεις κανει τα παραπανω τοτε μαλλον ειναι οκ

κ κατι ακομα 450 βαθμους τα motul ουτε σε ταινια επιστημονικης φαντασιας
τσαμπα λεφτα χαλας

με απλα υγρα σε capo που τα βαζουν κ σε trackday δεν χανουν τα φρενα.
το προβλημα θα ειναι στην ρυθμιση της τρομπας κ στο υψος του ποδοφρενου σε σχεση με το ποδι σου

*

stako

Απ: Εντυπώσεις από ένα Caponord! (και ερωτήσεις!)
« Απάντηση #7 - : Οκτώβριος 22, 2007, 12:19:40 μμ »
Γεια σου Μάρκο!  :bye:

Έχεις δίκιο, όλα αυτά ήταν μια πρώτη γεύση, έχω πολύ μέλλον ακόμα και όντως έχω συνηθίσει με το gixxer και τον τρόπο οδήγησης του... Σε κανά μηνάκι υπολογίζω να έχω κατασταλάξει αρκετά καλύτερα...;)

Αίσθηση στο πίσω φρένο δεν περιμένω, αλλά και το να χάνεται πλήρως δεν είναι και ότι καλύτερο και ας είναι το πίσω... Οπότε αν μπορώ να κάνω κάτι να βελτιωθεί (έστω για να μην το σκέφτομαι και μόνο) ας το προσπαθήσω...;)

Bill έχεις δίκιο για τα RBF:

RBF 600 has a high dry boiling point of 312°C and a wet boiling point of 216°C.

Το μπέρδεψα με βαθμούς φαρενάιτ (απο αναφορά σε Αμερικάνικη ιστοσελίδα) αντί Κελσίου.....! Αλλά και πάλι η διαφορά με τα απλά είναι διπλή. Δεν είναι και τόσο ακριβά, 10€ το μπουκαλάκι έχει. :)

Παίζουν και τα Castrol SRF που είναι μάλλον τα κορυφαία αλλά όποιος κάνει τέτοιο πράμα σε Capo πρέπει να κλειστεί σε ψυχιατρείο!  :D

http://www.raceshopper.com/castrol_srf_brake_fluid.shtml

Το ύψος του ποδόφρενου δεν έφταιγε, το πατούσα εντελώς τέρμα και δεν έκανε τίποτα...! Η τρόμπα νομίζω είχε αρκετή διαδρομή αλλά θα το ξανατσεκάρω...;)

Ευχαριστώ για το tip για το φίλτρο λαδιού, αν λες εσύ ότι κάνει και aftermarket δεν υπάρχει θέμα, θα πάρω αυτό!

Για το πως μετράς το λάδι το είδα στο manual και λέω "τι λέει ο ποιητής, πλάκα μας κάνει?" αλλά από ότι φαίνεται καλά έλεγε ο ποιητής!  :D

Χμμμμ, στους πόσους ανάβει το βεντιλατέρ? Είναι σχετικά ήσυχο και δεν το έχω πάρει χαμπάρι ακόμα όταν εκκινεί, το καταλαβαίνω ότι δουλεύει αφού προσέξω ότι έχει πέσει η θερμοκρασία εξαιτίας του!

*

Αποσυνδεδεμένος CAPORAID

  • *******
  • 1964
  • Φύλο: Άντρας
  • KTMMMMMMMMM !!!!!!
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 super adventure
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Εντυπώσεις από ένα Caponord! (και ερωτήσεις!)
« Απάντηση #8 - : Οκτώβριος 22, 2007, 12:38:15 μμ »
φιλε μου καταρχην καλοριζικο και καλοταξιδο!!
για το πισω φρενο το εχω αντιμετωπισει και γω 2 φορες σε γρηγορους ρυθμους οδηγησης αλλα μολις αλλαξεις υγρα φρενων λυνεται οριστικα..( καλο ειναι να τα αλλαζεις καπου καπου)
το σασμαν μεταμορφωνεαι με τα λαδια που λεει ο bill και το να βρεις νεκρο γινεται παιχνιδι..
καλες βολτες και καλα χιλιομετρα!!
 :bye:

*

stako

Απ: Εντυπώσεις από ένα Caponord! (και ερωτήσεις!)
« Απάντηση #9 - : Οκτώβριος 22, 2007, 01:12:31 μμ »
φιλε μου καταρχην καλοριζικο και καλοταξιδο!!
για το πισω φρενο το εχω αντιμετωπισει και γω 2 φορες σε γρηγορους ρυθμους οδηγησης αλλα μολις αλλαξεις υγρα φρενων λυνεται οριστικα..( καλο ειναι να τα αλλαζεις καπου καπου)
το σασμαν μεταμορφωνεαι με τα λαδια που λεει ο bill και το να βρεις νεκρο γινεται παιχνιδι..
καλες βολτες και καλα χιλιομετρα!!
 :bye:

Σε ευχαριστώ για τις ευχές, να'σαι καλά! :)

Μπορεί κάποιος να μου πει τιμή στο περίπου για 5 λίτρα Silkolene Pro4 και το φιλτράκι το Hiflo 152? Συνήθως ψωνίζω από Λαμπριανίδη ή έναν άλλον που είναι στην Κατεχάκη με Μεσογείων...

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Εντυπώσεις από ένα Caponord! (και ερωτήσεις!)
« Απάντηση #10 - : Οκτώβριος 22, 2007, 01:53:31 μμ »
Πρόσφατα απέκτησα ένα Caponord του 2004 (όχι με το ABS, απλά πρώτη κυκλοφορία 2004)... Μάλιστα το μηχανάκι ήταν συμφορουμίτη! :)


 :ke: :ke: βρε stako τρελλάθηκες; Πήρες aprilia και μάλιστα τολμάς να γράψεις ότι κραταει ;;;  :pray:

Τι να πω.....

Περαστικά,

(Μεγειές !! Kαλά και όμορφα 1000μετρα να κάνεις. Wellcome  :chrs: :chrs: )

*

kostuono

Απ: Εντυπώσεις από ένα Caponord! (και ερωτήσεις!)
« Απάντηση #11 - : Οκτώβριος 22, 2007, 04:58:09 μμ »
stako και γω το ίδιο ΣΟΚ επαθα με το capo στο test-ride της Aprilia!!!! :sml1
Το μηχανάκι στρίβει απιστευτα!!! :kalo:

*

Αποσυνδεδεμένος silvestercat

  • *****
  • 361
  • Φύλο: Άντρας
  • caponord abs
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord ETV1000 2006 ABS
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Εντυπώσεις από ένα Caponord! (και ερωτήσεις!)
« Απάντηση #12 - : Οκτώβριος 22, 2007, 05:55:01 μμ »
stako και γω το ίδιο ΣΟΚ επαθα με το capo στο test-ride της Aprilia!!!! :sml1
Το μηχανάκι στρίβει απιστευτα!!! :kalo:

το μηχανακι κατασκεύστηκε για να στρίβει και να τραβά τα βλέμματα  ;), άσε τις κασσάνδρες να λέμε ότι θέλουν για τα απρίλια :ohyes:

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2781
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +2019
Απ: Εντυπώσεις από ένα Caponord! (και ερωτήσεις!)
« Απάντηση #13 - : Οκτώβριος 22, 2007, 07:25:20 μμ »
Τελικα πηρες "δευτερο" μηχανακι ε?? :D :P

Καλοριζικο και απο μενα, πραγματι το Καπο θα εκπληξει με την συμπεριφορα του!!
Οι αποπανω με καλυψαν στα περισσοτερα, υπαρχει παντα και ο Μπιλ για πιο εξιδεικευμενες ερωτησεις...
Καλα χιλιομετρα να κανεις
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Εντυπώσεις από ένα Caponord! (και ερωτήσεις!)
« Απάντηση #14 - : Οκτώβριος 22, 2007, 07:46:41 μμ »
Εγώ απλα θα παραθέσω την άποψη του Δόκτορος (Bill ) όταν τον ρώτησα για το CAPO !!! 

Μου είπε επι λέξη :

"Θα πάθεις πλάκα. Θα ανέβεις πάνω και δεν θα θέλεις να κατέβεις "

ΟΛΟΣΩΣΤΟΣ !!
Ο ΔΟΚΤΩΡ !!!!! 

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης