0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Για ολα αυτα μπορει να σου δωσει απαντηση ο ποιο ειδικος εδω μεσα που δεν ειναι αλλος απο τον Βασιλη.Τωρα για ερασιτεχνικη απαντηση θα σου ελεγα τα εξης,Το πισω φρενο οντως εχει προβληματα αν το κυνηγας οποτε μπορει να βαλεις σωληνακι υψηλης και να εισαι αρχοντας εγω τακακια εχω μπροστα EBC (ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ) και πισω ferodo αλλα το σημαντοκοτερο ειναι να αποκτησεις εμπιστοσυνη στο μπροστινο ωστε να το πισω να το εχεις μονο για ψυχολογικους λογους..Για τα λαδια οι περισσοτεροι εδω μεσα αν οχι ολοι βαζουμε silkolene pro4 και ειναι 20 50 και τα βρισκω συμπαθητικα για πολλους λογους..φιλτρο λαδιου θα βρεις για πλακα δεν εοναι δυσκολα και ανταλλακτικα θα σου προτεινα να ρωτησεις ναι μεν κανενα μαγαζι αλλα καλο θα ηταν να περασεις μια βολτα απο τον προαναφερθεντα (Βασιλη) αλλιως να ψαξεις σε ασχετο μαγαζι και οχι σε ανταλλακτικα γιατι το ελατηριο πχ δεν γραφει aprilia επανω οποτε.....Αυτα και οτι αλλο ειναι ρωτας..
φιλε μου καταρχην καλοριζικο και καλοταξιδο!!για το πισω φρενο το εχω αντιμετωπισει και γω 2 φορες σε γρηγορους ρυθμους οδηγησης αλλα μολις αλλαξεις υγρα φρενων λυνεται οριστικα..( καλο ειναι να τα αλλαζεις καπου καπου)το σασμαν μεταμορφωνεαι με τα λαδια που λεει ο bill και το να βρεις νεκρο γινεται παιχνιδι..καλες βολτες και καλα χιλιομετρα!!
Πρόσφατα απέκτησα ένα Caponord του 2004 (όχι με το ABS, απλά πρώτη κυκλοφορία 2004)... Μάλιστα το μηχανάκι ήταν συμφορουμίτη!
stako και γω το ίδιο ΣΟΚ επαθα με το capo στο test-ride της Aprilia!!!! Το μηχανάκι στρίβει απιστευτα!!!
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι