0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Και απο λεφτα τι σου πηγε ρε αγορι γτ το σκεφτομαι κ εγω.θελω τιμη κ γ το δυναμομετρο.κατι αλλο τωρα.απο θεμα αξιοπιστιας κ προβληματων υπαρχει θεμα.....
Γιατί δε βάζετε ένα μοτέρ και ηλεκτρονικά από Mille/Tuono να τελειώνετε???
PS. Για να εκμεταλλευτεις τα πραγματα, θες εξατμισεις παντως.
η δευτερη περιπτωση αφορα τον εγκεφαλο για να μη καθεσε να ψαχνεσαι με προγραμμα. το μοτερ για να βγαλεις δυναμη ανω των 10 ιππων χρειαζεται να αλλαχτουν τα πιστονια. οι κυλινδροι ειναι σε ολα ιδια.μονο πιστονια αλλαζεις. θα ανεβασω φωτο μετα για να γινει κατανοητη η διαφορα.αν θελουμε 10 αλογακια με αρκετη διαφορα στην ροπη, μονο με εκκεντροφορους και σωματα κ λιγο πειραγμα στον χαρτη τα βγαζεις αμεσως
ναι σίγουρα αν έχεις τόσα χιλιόμετρα και αυξήσεις την συμπίεση και τον ρυθμό περιστροφής αλλάζεις ελατήρια πιστονιών και ίσως και άλλα όπως ελατήρια βαλβίδων ή ρουλεμάν και κουζινέτα άλλα τότε μιλάμε για συνoλικό rebuild. εγω μιλαω για ενα μοτέρ με καμιά 40 50 χιλιάδες χιλιόμετρα, βαλβίδες δεν θα καθαρίσεις? τα ελατήρια τους? τα αφήνεις ίδια?
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι