0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος paramedic

  • *******
  • 2126
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord RRR
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Νυχτερινή ναυτιλία με το Capo
« Απάντηση #15 - : Νοέμβριος 18, 2015, 05:11:49 μμ »
Κοιτουσα χθες βραδυ το νεο Ducati Multistrada 1200 Enduro."Φοβερο εργαλειο" σκεφτομουν. Μακαρι να μπορουσα να το αποκτησω κλπ,κλπ.Το πρωι παω να παρω την μηχανη για να γυρισω σπιτι απο την δουλεια.Φορτωνω μια κουτα πισω με 2 ιμαντες και σκεφτομιυν ποσο ωραιο ειναι που την φορτωνω οτι θελω χωριε να σκεφτομαι αν εχω χωρο.
Ειχε λιγο κρυο μιας και ΒΠ ειναι εκει και 7 το πρωι το πιανει το αγιαζι.Βαζω μπρος,γοργουριζει αμεσως,την καβαλαω και φευγω.Στο δρομο ειχε ορεξη για τσαλιμακια. Αποτομα ανοιγματα, λιγο πεταγμα το κωλαρακι στο ανοιγμα,εστριβε σαν μπαλαρινα,φρεναρισμα αψογο και οταν ηθελα να σου και μια πλαγιολισθηση με το πισω φρενο στον δρομο γυαλι.Με πηγε σπιτι χωρις να κρυωνω και με ενα χαμογελο ζωγραφισμενο στο προσωπο μιας και ακομα και αυτη η καθημερινη διαδρομη μπορει να γινει ευχαριστη." Συγνωμη που σκεφτηκα αλλη χθες βραδυ" της ψυθιρισα....
Και αν δεν με σέβεστε να με φοβάστε....

*

Αποσυνδεδεμένος AERO.CAPO

  • ***
  • 136
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: aprilia caponord etv 1000-08'
  • Αντιδράσεις: +9
Απ: Νυχτερινή ναυτιλία με το Capo
« Απάντηση #16 - : Νοέμβριος 18, 2015, 05:17:38 μμ »
 :a011
Alpha Papa Romeo India Lima India Alpha ready for take off..

*

Αποσυνδεδεμένος naftilos

  • *******
  • 2794
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso ie/Caponord Raid
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Νυχτερινή ναυτιλία με το Capo
« Απάντηση #17 - : Νοέμβριος 18, 2015, 06:21:27 μμ »
Αρχοντα βελονομπιχτη :prm

*

Αποσυνδεδεμένος chaoskiller

  • *******
  • 1422
  • Φύλο: Άντρας
  • I rode the lightning and I felt the Shiver!
  • Μοντέλο μηχανής: shiver '08
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Νυχτερινή ναυτιλία με το Capo
« Απάντηση #18 - : Νοέμβριος 18, 2015, 07:26:58 μμ »
Αρχοντα βελονομπιχτη :prm


Πιστεύω πως το έχουμε προχωρήσει το θέμα αρκετα...παρακαλώ από εδώ και πέρα να υπάρχει σήμανση "Ακατάλληλον δια ανηλίκους"!
I rode the lightning and I felt the Shiver!

*

Αποσυνδεδεμένος AlexDorso

  • *******
  • 2453
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +436
Απ: Νυχτερινή ναυτιλία με το Capo
« Απάντηση #19 - : Νοέμβριος 18, 2015, 08:05:24 μμ »
τετοια ελεγε και ο DIG πριν του κανει τσαλιμακια η "γκομενα" του στας Ιταλιας,

μετα αλλαξε το τροπαριο και αρχισε τα μπινελικια

 :tez: :tez: :tez: :tez:
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΩΣ ΞΕΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΥΝ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ.

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Νυχτερινή ναυτιλία με το Capo
« Απάντηση #20 - : Νοέμβριος 18, 2015, 08:13:28 μμ »
Πριν παρω το δικο μου, ειχε πέσει στα χερια μου ενα περιοδικο του 2006, το dream bikes, επετειακο και ειχε την παρουσιαση του capo σαν ιστοριουλα. Μιας και πιασαμε τα αγαπησιαρικα για τις μηχανες....

Αφιερωστε μου 5'.....

Love can wait...

"O δρόμος ανοίγεται μπροστά σου. Η διαδρομή φαντάζει μεγάλη και ο προορισμός μακριά. Δεν έχεις σκοπό να βγεις στην Εθνική Οδό, αλλά όλα δείχνουν τόσο τέλεια που δεν μπορείς να αντισταθείς. Κάθεσαι αναπαυτικά στην ευρύχωρη σέλα και βάζεις τα χέρια σου πάνω στο τιμόνι. Πατάς τη μίζα κι ο κινητήρας άμεσα αρχίζει να γουργουρίζει ράθυμα.. Πλησιάζεις το δεξί σου χέρι στο ψηφιακό πολυόργανο και μηδενίζεις τον χιλιομετρητή. Κατεβάζεις τη ζελατίνα του κράνους και ανοίγεις το γκάζι. Το ταξίδι σου μόλις ξεκίνησε.......

Τα πρώτα χιλιόμετρα κυλούν ευχάριστα. Ο τετράχρονος δικύλινδρος κινητήρας αποδίδει θαυμάσια στις μεσαίες στροφές που έχεις επιλέξει. Το ταξίδι εξελίσεται σε χαλαρούς ρυθμούς και η έντονη αίσθηση ασφάλειας σου επιτρέπει να το απολαμβάνεις όσο ποτέ.
Το σταμάτημα στα διόδια σου διακόπτει το νιρβάνα.
Πληρώνεις το αντίτιμο, ξεκινάς και πάλι..... Η διάθεση σου έχει αλλάξει! Το γκάζι ανοίγει πιο πολύ αυτή τη φορά.. ο κινητήρας ανεβάζει γρήγορα στροφές μέχρι που η βελόνα του στροφόμετρου αγγίζει την ένδειξη των 8.250rpm. Εντυπωσιασμένος "στίβεις" το γκάζι και το ETV1000 Caponord συνεχίζει να μαζεύει χιλιόμετρα.
Μόλις έχεις εξαπολύσει 98 ΑΤΙΘΑΣΑ ΑΛΟΓΑ!!!!

Το συγκλονιστικό τράβηγμα σου φέρνει στο μυαλό τη σελίδα του manual που αναφέρει στη ροπή με τα επιβλητικά στοιχεία 9,88 kgm στις 6.250rmp. Ξέρεις ότι κάτω απ' τα πόδια σου βρίσκεται ο κινητήρας ενός RSV1000R.. κι όμως... το γρήγορο ταξίδι σου γίνεται πλέον με τον πιο ξεκούραστο τρόπο. Αυτό οφείλεται βέβαια στις ρυθμίσεις που έχουν γίνει για πιο ομαλή απόδοση.
Βλέπεις μπροστά σου πεντακάθαρα και δεν αισθάνεσαι καμία αντίσταση από τον αέρα. Η μεγάλη και αεροδυναμικά σχεδιασμένη ζελατίνα σε προστατεύει απολύτως.
Δεν έχουν περάσει παρά λίγα χιλιόμετρα και ξαφνικά ένα αυτοκίνητο σου κλείνει τον δρόμο.... Πατάς δυνατά τη μανέτα και 5 έμβολα "δαγκώνουν με λύσσα" τα 2 δισκόφρενα των 300mm. Τα 50άρια καλάμια της Marzocchi "βυθίζονται" και το ABS επιτρέπει στον τροχό να επιβραδύνει γραμμικά χωρίς ίχνος μπλοκαρίσματος!
Έχεις πέσει ήδη στα 40 χιλιόμετρα, χαιρετάς με την παλάμη ανοιχτή τον οδηγό του αυτοκινήτου που σε έκλεισε και συνεχίζεις το ταξίδι σου. Έχει αρχίσει να σουρουπώνει, έχεις ήδη διανύσει περίπου 300 χιλιόμετρα και το τεπόζιτο αρχίζει να διαμαρτύρεται...
Σταματάς στο βενζινάδικο και το γεμίζεις με 25 λίτρα. Σηκώνεις το πόδι για να καβαλήσεις το Caponord και μόλις τότε συνειδητοποιείς ότι δεν νιώθεις την παραμικρή κούραση!!!! Η λογική λέει να παραμείνεις λίγο στην παρακείμενη καφετέρια για να ξεμουδιάσεις... το σώμα σου λέει ακριβώς το αντίθετο! κάθεσαι λοιπόν στη σέλα και ξεκινάς...

Νυχτώνει, πρέπει να ανάψεις τα φώτα. Μια ισχυρή δέσμη φωτός φωτίζει το δρόμο... Άνετος και με μεγάλη αίσθηση ασφάλειας, συνεχίζεις το ταξίδι σου. Είναι πια αργά και μια δελεαστική πινακίδα εμφανίζεται μπροστά σου. Ένα βέλος και η αναγραφόμενη απόσταση "1.200 μέτρα" σου δείχνει τον δρόμο για τον προσωπικό σου ανεφοδιασμό. Στρίβεις αμέσως και βρίσκεσαι σε ένα μικρό δρομάκι γεμάτο κλειστές στροφές. Ανάβεις τους προβολείς και η νύχτα γίνεται μέρα. Η πείνα σε κάνει να βιάζεσαι. Βουτάς από στροφή σε στροφή και κινείσαι όλο πιο γρήγορα..... το αλουμινένιο πλαίσιο και το ψαλίδι λειτουργούν άριστα. Με απόλυτη σταθερότητα το Caponord καταπίνει την μικρή αλλά δύσκολη διαδρομή.

Εφτασες στον προορισμό σου... άσχετα αν δεν τον είχες προϋπολογίσει. Απολαμβάνεις το δείπνο σου και αποφασίζεις να περάσεις τη νύχτα σου στο παρακείμενο πανδοχείο.
Το ραντεβού με την κοπέλα σου μάλλον... αναβάλλεται.
Αργησες αλλά... το θυμήθηκες! τώρα πια είναι αργά...

Το ταξίδι σου ολοκληρώθηκε! Αύριο πάλι"


 
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 18, 2015, 08:15:36 μμ από Anestis »

*

Αποσυνδεδεμένος naftilos

  • *******
  • 2794
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso ie/Caponord Raid
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Νυχτερινή ναυτιλία με το Capo
« Απάντηση #21 - : Νοέμβριος 18, 2015, 11:04:57 μμ »
Ωραίο ωραίο αλλά αυτός που το έγραψε πρέπει να έχει τόση σχέση με το capo όση εγώ με τα διαστημικά ταξίδια. Άλλο μηχανάκι είχε στο μυαλό του όταν το έγραφε μάλλον βαρκαντερο :thnk: και εκ των ύστερων προσάρμοσε το Capo σε αυτό
Άκου στα 300 χιλιόμετρα έβαλε 25 λίτρα βενζίνα!!!!! :pray:  και βαρκαντερο να ήταν δεν θα έκαιγε τόσο.
Και 5 εμβολα δαγκώνουν τους δυο  300αριδες δίσκους? Να υποθέσω ότι έμενα μου έχουν κλέψει το 1 εμβολο?
Απεταξαμην και ας υπάγουν οπίσω μου όσοι δεν ξέρουν τι μηχανάκια έχουν οδηγήσει και γράφουν γι αυτά :psdof:

*

Αποσυνδεδεμένος DI.G

  • *******
  • 1372
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono Gen.2 Big-Bore, Caponord Gen.1
  • Αντιδράσεις: +557
Απ: Νυχτερινή ναυτιλία με το Capo
« Απάντηση #22 - : Νοέμβριος 18, 2015, 11:19:42 μμ »
τετοια ελεγε και ο DIG πριν του κανει τσαλιμακια η "γκομενα" του στας Ιταλιας,

μετα αλλαξε το τροπαριο και αρχισε τα μπινελικια

 :tez: :tez: :tez: :tez:

Χαχαχαχαχαχα....Ετσι οπως τα λες Αλεξ......μετα τα τσαλιμακια στην Ιταλια και τα προχθεσινα στην Χαλκιδα, καθε φορα που ειναι να παω καπου της λεω: '' κανονισε την πορεια σου κακομοιρα μου γιατι και το λιμανι στο χωριο εχει μπολικο χωρο!!''

*

Αποσυνδεδεμένος AlexDorso

  • *******
  • 2453
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +436
Απ: Νυχτερινή ναυτιλία με το Capo
« Απάντηση #23 - : Νοέμβριος 18, 2015, 11:47:17 μμ »
Μήτσο εγώ κάθε φορά που το βάζω μπρος του πατάω και μια κλωτσα. Έτσι για να ξέρουμε ποιοςνειναι το αφεντικό.

Τα.ρομαντικά και τα ερωτηλικια είναι για τα γιαπωνέζικα που είναι " απροβληματιστα"
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΩΣ ΞΕΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΥΝ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ.

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Νυχτερινή ναυτιλία με το Capo
« Απάντηση #24 - : Νοέμβριος 19, 2015, 01:15:54 πμ »
Ωραίο ωραίο αλλά αυτός που το έγραψε πρέπει να έχει τόση σχέση με το capo όση εγώ με τα διαστημικά ταξίδια. Άλλο μηχανάκι είχε στο μυαλό του όταν το έγραφε μάλλον βαρκαντερο :thnk: και εκ των ύστερων προσάρμοσε το Capo σε αυτό
Άκου στα 300 χιλιόμετρα έβαλε 25 λίτρα βενζίνα!!!!! :pray:  και βαρκαντερο να ήταν δεν θα έκαιγε τόσο.
Και 5 εμβολα δαγκώνουν τους δυο  300αριδες δίσκους? Να υποθέσω ότι έμενα μου έχουν κλέψει το 1 εμβολο?
Απεταξαμην και ας υπάγουν οπίσω μου όσοι δεν ξέρουν τι μηχανάκια έχουν οδηγήσει και γράφουν γι αυτά :psdof:

ελα ρε συ για ενα εμβολο κανεις ετσι ??? !! λαθος πληκτρολογηση  :P γραψε τεσσερα εμβολα

οσο για τα 300 χιλιομ. οταν στυψεις το γκαζι καπου εκει θα βγαλει , μην σου πω και λιγοτερα  :tez:

την ουσια κοιτα ολα τα αλλα ειναι ραπανακια για την ορεξη :them1: :h22: :h22:

*

Αποσυνδεδεμένος shiverfactory

  • *******
  • 2245
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver _ sold ✓ TUONO FACTORY GEN 2 & KTM SXF 250cc_sold
  • Αντιδράσεις: +11
Απ: Νυχτερινή ναυτιλία με το Capo
« Απάντηση #25 - : Νοέμβριος 19, 2015, 09:52:35 πμ »
τετοια ελεγε και ο DIG πριν του κανει τσαλιμακια η "γκομενα" του στας Ιταλιας,

μετα αλλαξε το τροπαριο και αρχισε τα μπινελικια

 :tez: :tez: :tez: :tez:
:hha% :hha% :hysterl :hysterl
Dance 4 life -  in my mind

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης