0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
..........πολύ σκληρό για την κατηγορία το μπροστινό, στο φρενάρισμα θα φύγει χωρίς να το καταλάβεις.
Παράθεση από: stako στις Δεκέμβριος 04, 2008, 02:57:51 μμ..........πολύ σκληρό για την κατηγορία το μπροστινό, στο φρενάρισμα θα φύγει χωρίς να το καταλάβεις.Ναι σε αυτό έχεις απόλυτο δίκιο.
Έχετε σκεφτεί να πάτε τα ελατήρια σας σε ένα ρεκτιφιέ να σας τα φάει ελάχιστα για να τα μαλακώσετε? Το κόστος είναι 20 με 30 ευρώ.
Εγώ δεν είπα ότι θέλω να τα μαλακώσω......!!!Αλλά και να ήθελα δεν νομίζω ότι θα επέλεγα τη λύση του ρεκτιφιέ (κοινώς πατέντας). Καλύτερα λίγα ευρώπουλα παραπάνω (καινούρια ελατήρια) και να κοιμάμαι ήσυχος. Άποψή μου, βέβαια....
Και εμένα μου φαίνετε το μπροστινό wp λιγο σκληρό στον πήγασο.. το πίσω πάντως είναι όλα τα λεφτά ...
Παράθεση από: Zeppelin στις Δεκέμβριος 04, 2008, 04:01:31 μμΚαι εμένα μου φαίνετε το μπροστινό wp λιγο σκληρό στον πήγασο.. το πίσω πάντως είναι όλα τα λεφτά ... ...μήπως δεν είναι θέμα ελατηρίου? Δοκίμασες να μειώσεις λίγο την ποσότητα του λαδιού?Επειδή έμπλεξα κι εγώ για μία περίοδο με τις αναρτήσεις, είναι πολύπλοκο θέμα και συνήθως δεν 'φταίει' μόνο ένα πράγμα!!
Συγνώμη, αλλά από τα λεγόμενά σας αυτό κατάλαβα...διαβάζω στα ποστ σας ότι "πολύ πιο δύσκολα να χρησιμοποιήσεις όλη τους τη διαδρομή", ή όταν διαβάζω ότι "..........πολύ σκληρό για την κατηγορία το μπροστινό, στο φρενάρισμα θα φύγει χωρίς να το καταλάβεις."Οι αναρτήσεις υπάρχουν για να αξιοποιούνται πλήρως κατά την οδήγησή σου εύκολα και ακίνδυνα. Άποψή μου!Όσο για την λύση του ρεκτιφιέ, δεν λέω να πας τα ελατήρια στον μπάρμπα-Μήτσο να σου κάνει την δουλειά. Την διαδικασία του ρεκτιφιέ στα ελατήρια την κάνουν και η ίδια η Ohlins, η FG, η WP... Μετράνε το ελατήριο και αναλόγος με τις απαιτήσεις σου πράττουν.
Στο k-shock που τα αγόρασα και έβαλα (ασχολούνται μόνο με αναρτήσεις) μου είπαν ότι το λάδι επηρεάζει αποκλειστικά την επαναφορά και όχι την βύθιση.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι