0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

capoHS

Εχουν διαφορα τα White Power apo ta Hyper PRO ??
« - : Δεκέμβριος 04, 2008, 11:26:43 πμ »
 Η ερωτηση ..Αν ειναι καλυτερα τα Ηyper pro  Απο τα white power στο δρομο..

Γνωμες ?? :bye: :thnk:



*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Εχουν διαφορα τα White Power apo ta Hyper PRO ??
« Απάντηση #1 - : Δεκέμβριος 04, 2008, 11:41:07 πμ »
καλή ερώτηση... εχουν βαλει μερικοι εδώ μέσα.. ας ακούσουνμε γνώμες... (και τιμές και καμμια τοποθέτηση)... :bye: :bye:

*

dimzaf

Απ: Εχουν διαφορα τα White Power apo ta Hyper PRO ??
« Απάντηση #2 - : Δεκέμβριος 04, 2008, 12:24:02 μμ »
Εγώ έχω WP μπροστά.
Βέβαια, δεν μπορώ σε καμία περίπτωση να πω αν είναι καλύτερα από τα HyperPro γιατί ούτε τα έχω βάλει ποτέ, ούτε έχω οδηγήσει Κάπο με HyperPro.
Σε γενικές γραμμές όμως και πάντα σε σύγκριση με τα μαμά, είναι αρκετά σκληρότερα, πολύ πιο δύσκολα να χρησιμοποιήσεις όλη τους τη διαδρομή και είναι και ελαφρώς ψηλότερα.
Θα λεγα μάλιστα ότι λόγω της σκληρότητας έχει καλυτερέψει το φρενάρισμα, αλλά και το "μάγκωμα" έρχεται πιο εύκολα αν δεν είσαι συνετός με τη μανέτα του φρένου.

Αυτά τα ολίγα από μένα.
Περιμένω να ακούσω πληροφορίες και από κατόχους HyperPro.

*

stako

Απ: Εχουν διαφορα τα White Power apo ta Hyper PRO ??
« Απάντηση #3 - : Δεκέμβριος 04, 2008, 02:57:51 μμ »
Εγώ έχω WP και έχω να πω ακριβώς τα ίδια..... Πολύ ψηλό το μηχανάκι, πολύ σκληρό για την κατηγορία το μπροστινό, στο φρενάρισμα θα φύγει χωρίς να το καταλάβεις.

ΔΕΝ μου αρέσουν. Μάλιστα αν θυμούνται όσοι το είχαν δει έψαχνα ξανά για τα μαμίσια ελατήρια. Το πήρα μτχ όμως και τα είχε ήδη, δεν ξέρω αν ο προηγούμενος (ο Μάρκος) είχε βάλει τα πιο σκληρά WP, αν βγαίνουν με επιλογές σκληρότητας κτλ κτλ κτλ..... Πάντως είμαι 90 κιλά οπότε δεν έχω διαφορά στο βάρος, αν είναι είναι ελάχιστη και δεν παίζει ρόλο.

*

dimzaf

Απ: Εχουν διαφορα τα White Power apo ta Hyper PRO ??
« Απάντηση #4 - : Δεκέμβριος 04, 2008, 03:08:58 μμ »
..........πολύ σκληρό για την κατηγορία το μπροστινό, στο φρενάρισμα θα φύγει χωρίς να το καταλάβεις.


Ναι σε αυτό έχεις απόλυτο δίκιο. Ωρες-ώρες θυμίζει φρένο από supersport...(μέσα σε εισαγωγικά πάντα).
Εμένα πάντως με βοηθάει και το ABS που και που ...κι έτσι δεν αντιμετωπίζω πρόβλημα.

Για να μαι ειλικρινής πάντως, δεν νομίζω ότι θα τα ξαναάλλαζα με τα μαμά ελατήρια. Προτιμώ τα WP.


Κανείς με HyperPro???? :) :)

*

davide

Απ: Εχουν διαφορα τα White Power apo ta Hyper PRO ??
« Απάντηση #5 - : Δεκέμβριος 04, 2008, 03:21:05 μμ »
..........πολύ σκληρό για την κατηγορία το μπροστινό, στο φρενάρισμα θα φύγει χωρίς να το καταλάβεις.


Ναι σε αυτό έχεις απόλυτο δίκιο.


Έχετε σκεφτεί να πάτε τα ελατήρια σας σε ένα ρεκτιφιέ να σας τα φάει ελάχιστα για να τα μαλακώσετε? Το κόστος είναι 20 με 30 ευρώ.

*

dimzaf

Απ: Εχουν διαφορα τα White Power apo ta Hyper PRO ??
« Απάντηση #6 - : Δεκέμβριος 04, 2008, 03:58:38 μμ »

Έχετε σκεφτεί να πάτε τα ελατήρια σας σε ένα ρεκτιφιέ να σας τα φάει ελάχιστα για να τα μαλακώσετε? Το κόστος είναι 20 με 30 ευρώ.

Εγώ δεν είπα ότι θέλω να τα μαλακώσω......!!!


Αλλά και να ήθελα δεν νομίζω ότι θα επέλεγα τη λύση του ρεκτιφιέ (κοινώς πατέντας). Καλύτερα λίγα ευρώπουλα παραπάνω (καινούρια ελατήρια)  και να κοιμάμαι ήσυχος. Άποψή μου, βέβαια....



*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Εχουν διαφορα τα White Power apo ta Hyper PRO ??
« Απάντηση #7 - : Δεκέμβριος 04, 2008, 04:01:31 μμ »
Και εμένα μου φαίνετε το μπροστινό wp λιγο σκληρό στον πήγασο.. το πίσω πάντως είναι όλα τα λεφτά ...   :bye:

*

davide

Απ: Εχουν διαφορα τα White Power apo ta Hyper PRO ??
« Απάντηση #8 - : Δεκέμβριος 04, 2008, 04:36:53 μμ »
Εγώ δεν είπα ότι θέλω να τα μαλακώσω......!!!

Αλλά και να ήθελα δεν νομίζω ότι θα επέλεγα τη λύση του ρεκτιφιέ (κοινώς πατέντας). Καλύτερα λίγα ευρώπουλα παραπάνω (καινούρια ελατήρια)  και να κοιμάμαι ήσυχος. Άποψή μου, βέβαια....

Συγνώμη, αλλά από τα λεγόμενά σας αυτό κατάλαβα...
διαβάζω στα ποστ σας ότι "πολύ πιο δύσκολα να χρησιμοποιήσεις όλη τους τη διαδρομή", ή όταν διαβάζω ότι "..........πολύ σκληρό για την κατηγορία το μπροστινό, στο φρενάρισμα θα φύγει  χωρίς να το καταλάβεις."

Οι αναρτήσεις υπάρχουν για να αξιοποιούνται πλήρως κατά την οδήγησή σου εύκολα και ακίνδυνα. Άποψή μου!

Όσο για την λύση του ρεκτιφιέ, δεν λέω να πας τα ελατήρια στον μπάρμπα-Μήτσο να σου κάνει την δουλειά. Την διαδικασία του ρεκτιφιέ στα ελατήρια την κάνουν και η ίδια η Ohlins, η FG, η WP... Μετράνε το ελατήριο και αναλόγος με τις απαιτήσεις σου πράττουν.

 :bye:

*

davide

Απ: Εχουν διαφορα τα White Power apo ta Hyper PRO ??
« Απάντηση #9 - : Δεκέμβριος 04, 2008, 04:39:06 μμ »
Και εμένα μου φαίνετε το μπροστινό wp λιγο σκληρό στον πήγασο.. το πίσω πάντως είναι όλα τα λεφτά ...   :bye:

...μήπως δεν είναι θέμα ελατηρίου? Δοκίμασες να μειώσεις λίγο την ποσότητα του λαδιού?

Επειδή έμπλεξα κι εγώ για μία περίοδο με τις αναρτήσεις, είναι πολύπλοκο θέμα και συνήθως δεν 'φταίει' μόνο ένα πράγμα!! ;)

*

stako

Απ: Εχουν διαφορα τα White Power apo ta Hyper PRO ??
« Απάντηση #10 - : Δεκέμβριος 04, 2008, 04:58:09 μμ »
@ dimzaf: Δυστυχώς καμία σχέση με SS, αν ήταν έτσι θα ήταν τέλεια... Στο SS ναι μεν είναι σκληρό αλλά πάντα έχεις αίσθηση τι γίνεται, είναι σαν να πατάει το χέρι σου στον δρόμο, τόσο καλά, και μισό sec πριν να φτάσεις στο γλίστρημα το καταλαβαίνεις. Και το γλίστρημα έρχεται πολύ σπάνια και πολύ δύσκολα.

@ davide: Εγώ έχω σκοπό να ξαναβάλω τα μαμίσια που ταιριάζουν καλύτερα στον χαρακτήρα του μοντέλου. ΒΕΒΑΙΑ ίσως να είναι και πολύ σκληρό το συγκεκριμένο ελατήριο για τα κιλά μου ή τις προτιμήσεις μου...

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Απ: Εχουν διαφορα τα White Power apo ta Hyper PRO ??
« Απάντηση #11 - : Δεκέμβριος 04, 2008, 05:02:23 μμ »
Και εμένα μου φαίνετε το μπροστινό wp λιγο σκληρό στον πήγασο.. το πίσω πάντως είναι όλα τα λεφτά ...   :bye:
:bye:
...μήπως δεν είναι θέμα ελατηρίου? Δοκίμασες να μειώσεις λίγο την ποσότητα του λαδιού?

Επειδή έμπλεξα κι εγώ για μία περίοδο με τις αναρτήσεις, είναι πολύπλοκο θέμα και συνήθως δεν 'φταίει' μόνο ένα πράγμα!! ;)

Ναι συμφωνώ, αναμίξαμε δύο λάδια (10 και 15 μου φαίνεται) για να μειώσουμε την σκληρότητα αλλά μάλλον ήθελε ακόμα πιο μικρό νούμερο..

Θα γίνει δοκιμή όταν είναι να ξαναλλαξω λάδια... 

btw αν τα μαλακώσω θα χάσω σε πρόσφυση ή κάτι τέτοιο?? Τα έχω συνηθίσει πλέον (έχουν κάτσει και λίγο).

 :bye:

*

tserts

Απ: Εχουν διαφορα τα White Power apo ta Hyper PRO ??
« Απάντηση #12 - : Δεκέμβριος 04, 2008, 05:22:47 μμ »
Το κάπο το πήρα με hyperpro μπρος πίσω και είναι πραγματικά πολύ καλό και στην πληροφόρηση, και στην απορρόφηση, και στην άνεση. Η σκληρότητα μου φαίνεται καλή και θεμιτή αλλά δεν έχω οδηγήσει κάπο με μαμά ανάρτηση.

Στην transalp όμως είχα μαμά (τα οποία είναι γνωστά και ώς σούπα  :tez:) που είναι πολύ μαλακά για άσφαλτο αλλά καλά εκτός. Επειδή ήταν παλιά και είχαν χάσει τις ιδιότητες τους τα άλλαξα και σκόπευα να βάλω WP αλλά επειδή αργούσε παααρα πολύ η παραλαβή (να τα ακούει ο Τασούλης αυτά, 2 μήνες για ελατήρια ΤΑ απο βδομάδα και από βδομάδα) τελικά έβαλα hyperpro που ήταν μεν λίγο ακριβότερα αλλά είναι και, κατά τη φήμη τους, λίγο καλύτερα. Ούτε με λάδια παίζεις ούτε τα κόβεις ( :pray:) ούτε δοκιμάζεις τίποτα. Έχουν οδηγίες τις οποίες ακολουθείς τυφλά και το αποτέλεσμα στο εγγυάται μια απο τις κορυφαίες εταιρίες του κόσμου.

Έχω πάθει την πλάκα μου με την βελτίωση της συμπεριφοράς της μηχανής και δεν μετανιώνω τα λεφτά που έδωσα. Στο k-shock που τα αγόρασα και έβαλα (ασχολούνται μόνο με αναρτήσεις) μου είπαν ότι το λάδι επηρεάζει αποκλειστικά την επαναφορά και όχι την βύθιση.

Επειδή έχω οδηγήσει ΤΑ και με WP και με hyperpro μπορώ να πώ ότι βασική διαφορά είναι ότι τα hyperpro  είναι λίγο πιο σκληρά κατά τα άλλα είναι και τα 2 προοδευτικά (μεταβλητό σπείρωμα) και πολύ υψηλής ποιότητας, αφού πρόκειται για 2 από τις κορυφαίες μάρκες αναρτήσεων. Δεν πιστεύω ότι τα μαμά μπορεί να είναι καλύτερης ποιότητας όσον αφορά στο κράτημα και την σταθερότητα παρά μόνο στην άνεση.

*

dimzaf

Απ: Εχουν διαφορα τα White Power apo ta Hyper PRO ??
« Απάντηση #13 - : Δεκέμβριος 04, 2008, 05:31:28 μμ »

Συγνώμη, αλλά από τα λεγόμενά σας αυτό κατάλαβα...
διαβάζω στα ποστ σας ότι "πολύ πιο δύσκολα να χρησιμοποιήσεις όλη τους τη διαδρομή", ή όταν διαβάζω ότι "..........πολύ σκληρό για την κατηγορία το μπροστινό, στο φρενάρισμα θα φύγει  χωρίς να το καταλάβεις."

Οι αναρτήσεις υπάρχουν για να αξιοποιούνται πλήρως κατά την οδήγησή σου εύκολα και ακίνδυνα. Άποψή μου!

Όσο για την λύση του ρεκτιφιέ, δεν λέω να πας τα ελατήρια στον μπάρμπα-Μήτσο να σου κάνει την δουλειά. Την διαδικασία του ρεκτιφιέ στα ελατήρια την κάνουν και η ίδια η Ohlins, η FG, η WP... Μετράνε το ελατήριο και αναλόγος με τις απαιτήσεις σου πράττουν.

 :bye:

Ok σορρυ. Τότε να γίνω λίγο πιο σαφής για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις.
Ξεκινάω από τα πιο απλά:

Λόγος αλλαγής ελατηριου-ελατηρίων: Να κάνω το μηχανάκι μου σκληρότερο, το οποίο για μένα σημαίνει καλύτερη αίσθηση στα πολλά χλμ, πιο σταθερό, πιο άμεσο αλλά και πιο απαιτητικό στις αντιδράσεις του. Είτε πρόκειται για στρίψιμο, είτε για φρενάρισμα.

Σαφώς και μπορεί να "φύγει" πιο εύκολα στο φρενάρισμα. Αφού ήταν επιλογή μου να το κάνω "σκληρότερο". Απλά πλέον πρέπει να έχω στο μυαλό μου ότι δεν οδηγώ το μαμά Capo που είχα κάποτε. Πρέπει να είμαι προσεκτικότερος στον τρόπο με τον οποίο φρενάρω για να μην τα "φάω". Αν όμως είμαι προσεκτικότερος και γνωρίζω το μηχανάκι μου (και τα σκληρότερα ελατήριά μου) τότε αυτό θα με ανταμείψει με ένα καλύτερο - γρηγορότερο φρενάρισμα.

Όσο για την αξιοποίηση της ανάρτησης ...θα συμφωνήσω.
Φαντάζομαι ότι μιλάς για την "διαδρομή" την οποία όπως ανέφερα είναι πιο δύσκολο να της τερματίσεις...
Θα σε διευκολύνω λέγοντας ότι μιας και το Κάπο είναι αρκετά βαρύ, αντιμετώπιζα θέμα όταν ένιωθα το "γκαπ" της ανάρτησης που τελείωνε άδοξα στην αθάνατη ελληνική λακούβα-κακοτεχνεία....

Εν ολίγης φίλε davide, σε κάθε αλλαγή που κάνουμε στα μηχανάκια μας λογικό είναι να πρέπει μετά να προσαρμόσουμε τον τρόπο οδήγησής μας βάσει των αλλαγών. Λογικό δεν είναι?
Δλδ αν ξαφνικά κάνω το Κάπο μου 110 άλογα (γίνεται??? :D :D ) θα πρέπει μετά να είμαι πιο προσεκτικός στο πως θα ανοίγω το γκάζι.  Αν βάλω ακτινικές δαγκάνες - τρόμπες και λοιπά...θα πρέπει να προσέχω πως πατάω το φρένο.
Δε συμφωνείς?


Όσο για αυτό που είπες για τα ελατήρια ομολογώ πως δεν γνώριζα ότι παρέχονται υπηρεσίες επαγγελματικού επιπέδου από τις επώνυμες μάρκες.


ΥΓ:
Και γιατί ρε φίλε??? ΤΙ ΕΧΕΙ Ο ΜΠΑΡΜΠΑ ΜΗΤΣΟΣ???? οεοεοεο??? :kalo: :kalo: :kalo:
Μια χαρά μπιφτέκια φτιάχνει!!!!!  (για τους γνώστες της λαδόκολας....) :kalo: :kalo:

*

davide

Απ: Απ: Εχουν διαφορα τα White Power apo ta Hyper PRO ??
« Απάντηση #14 - : Δεκέμβριος 04, 2008, 05:46:25 μμ »
Στο k-shock που τα αγόρασα και έβαλα (ασχολούνται μόνο με αναρτήσεις) μου είπαν ότι το λάδι επηρεάζει αποκλειστικά την επαναφορά και όχι την βύθιση.

 :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy:
Πιστεύω ότι κάτι δεν κατάλαβες καλά. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι σου είπαν κάτι τέτοιο...

Αν αυξήσεις την στάθμη του λαδιού, για παράδειγμα βάλεις 100ml παραπάνω λάδι, τότε θα σκληρύνεις κατά την βύθιση το τελευταίο κομμάτι της διαδρομής.

Αν έχεις χρόνο και όρεξη, σε παρακαλώ ρώτα τους ξανά.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης