0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

stako

Απ: Εχουν διαφορα τα White Power apo ta Hyper PRO ??
« Απάντηση #15 - : Δεκέμβριος 04, 2008, 05:49:46 μμ »
Παιδιά για να μην παρεξηγήσουμε τα WP να αναφέρω ότι εμένα το μπροστινό είναι τόσο σκληρό που όταν περνάω από καμιά ανωμαλία σχετικά μεγάλη το μηχανάκι αντί να απορροφήσει............πηδάει στον αέρα!

100% δεν το δικαιολογεί αυτό ο.........βαθμός δυσκολίας της ανωμαλίας γιατί το πίσω δεν πηδάει, απλά αποσβένει και όλα οκ...



*

davide

Απ: Απ: Εχουν διαφορα τα White Power apo ta Hyper PRO ??
« Απάντηση #16 - : Δεκέμβριος 04, 2008, 05:54:26 μμ »
Ναι συμφωνώ, αναμίξαμε δύο λάδια (10 και 15 μου φαίνεται) για να μειώσουμε την σκληρότητα αλλά μάλλον ήθελε ακόμα πιο μικρό νούμερο..

Θα γίνει δοκιμή όταν είναι να ξαναλλαξω λάδια... 

btw αν τα μαλακώσω θα χάσω σε πρόσφυση ή κάτι τέτοιο?? Τα έχω συνηθίσει πλέον (έχουν κάτσει και λίγο).
 :bye:

Δεν μιλούσα για αλλαγή τύπου λαδιού, αλλά για χρήση λιγότερου λαδιού. Για να μαλακώσει στην συμπίεση.
Γενικά αν το μαλακώσεις θα έχεις ένα πιο 'διαβαστερό' μπροστινό με πιο ήπιες αντιδράσεις.
Για  μένα, το καλύτερο είναι να πετύχεις ένα setup, το οποίο αξιοποιείς πλήρως. Να συμπιέζεται προοδευτικά και πλήρως στα φρένα και να επανέρχεται προοδευτικά στην έξοδο της στροφής. Επίσης ένα πιο μαλακό μπροστινό, συμπεριφέρεται και αξιοποιείται πολύ καλύτερα σε κατάσταση βρεγμένου.
 :bye:


Υ.Γ. Για να μην έχουμε καμία παρεξήγηση, δεν είμαι ειδικός αναρτήσεων, δεν θέλω να πάρω κανέναν στο λαιμό μου και απλά παραθέτω την άποψή μου με βάση τις δικές μου εμπειρίες. ;)

*

davide

Απ: Εχουν διαφορα τα White Power apo ta Hyper PRO ??
« Απάντηση #17 - : Δεκέμβριος 04, 2008, 06:03:33 μμ »
Θα σε διευκολύνω λέγοντας ότι μιας και το Κάπο είναι αρκετά βαρύ, αντιμετώπιζα θέμα όταν ένιωθα το "γκαπ" της ανάρτησης που τελείωνε άδοξα στην αθάνατη ελληνική λακούβα-κακοτεχνεία....

Καταλαβαίνω τι λες. Βέβαια δεν μπορώ να κρίνω μία ανάρτηση από την συμπεριφορά της στην λακούβα. Θεωρώ την λακούβα ως μία ανώμαλη περίπτωση και δεν την λαμβάνω υπόψην μου. Αν δηλαδή, η ανάρτησή σου δούλευε τέλεια και είχε ως μοναδικό πρόβλημα το 'γκουπ' στην λακούβα, δεν θα τις άλλαζα ελατήρια.

Εν ολίγης φίλε davide, σε κάθε αλλαγή που κάνουμε στα μηχανάκια μας λογικό είναι να πρέπει μετά να προσαρμόσουμε τον τρόπο οδήγησής μας βάσει των αλλαγών. Λογικό δεν είναι?
Δλδ αν ξαφνικά κάνω το Κάπο μου 110 άλογα (γίνεται??? :D :D ) θα πρέπει μετά να είμαι πιο προσεκτικός στο πως θα ανοίγω το γκάζι.  Αν βάλω ακτινικές δαγκάνες - τρόμπες και λοιπά...θα πρέπει να προσέχω πως πατάω το φρένο.
Δε συμφωνείς?

ΥΓ:
Και γιατί ρε φίλε??? ΤΙ ΕΧΕΙ Ο ΜΠΑΡΜΠΑ ΜΗΤΣΟΣ???? οεοεοεο??? :kalo: :kalo: :kalo:
Μια χαρά μπιφτέκια φτιάχνει!!!!!  (για τους γνώστες της λαδόκολας....) :kalo: :kalo:

Εν ολίγοις θεωρώ ότι η μηχανή πρέπει να είναι εύκολη, άνετη, και ασφαλής. Εμείς προσαρμοζόμαστε στις νέες καταστάσεις και καλά κάνουμε για να μην έχουμε προβλήματα! Απλά πρέπει να φροντίζουμε να μην δυσκολεύουμε άδικα την ζωή μας και να μην έχουμε από τις μετατροπές μας περισσότερα 'μείον' παρά 'συν'!

για τα 110 άλογα και πάνω γίνεται! Μοτέρ από Falco-Tuono-Mille και εισαγωγές 51mm (κάποιος το έχει κάνει)!!! ;)

και όλοι στον Μπάρμπα Μήτσο για μπιφτέκια! :D

*

tserts

Απ: Απ: Απ: Εχουν διαφορα τα White Power apo ta Hyper PRO ??
« Απάντηση #18 - : Δεκέμβριος 04, 2008, 06:11:40 μμ »
Στο k-shock που τα αγόρασα και έβαλα (ασχολούνται μόνο με αναρτήσεις) μου είπαν ότι το λάδι επηρεάζει αποκλειστικά την επαναφορά και όχι την βύθιση.

 :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy:
Πιστεύω ότι κάτι δεν κατάλαβες καλά. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι σου είπαν κάτι τέτοιο...

Αν αυξήσεις την στάθμη του λαδιού, για παράδειγμα βάλεις 100ml παραπάνω λάδι, τότε θα σκληρύνεις κατά την βύθιση το τελευταίο κομμάτι της διαδρομής.

Αν έχεις χρόνο και όρεξη, σε παρακαλώ ρώτα τους ξανά.

Επειδή και εγώ εξεπλάγην, ξανα ρώτησα 3 φορές όταν ήμουν εκεί:

Τα λάδια στην βύθιση περνάνε σχεδόν ελεύθερα από κάποια σημεία και μετά στα ίδια σημεία εμποδίζεται η ελεύθερη ροή προς τα πίσω (όσο πιο παχύ το λάδι τόσο πιο αργή η επιστροφή).

Η βύθιση είναι μόνο ελατήριο, η επαναφορά ελατήριο/λάδια.

Τώρα αν αυτό είναι λάθος θα μου κάνει μεγάλη εντύπωση αφού τα παιδιά έχουν μαγαζί που κάνει μόνο τοποθέτηση αναρτήσεων σε μηχανές, Τίποτα άλλο!

Παιδιά για να μην παρεξηγήσουμε τα WP να αναφέρω ότι εμένα το μπροστινό είναι τόσο σκληρό που όταν περνάω από καμιά ανωμαλία σχετικά μεγάλη το μηχανάκι αντί να απορροφήσει............πηδάει στον αέρα!

100% δεν το δικαιολογεί αυτό ο.........βαθμός δυσκολίας της ανωμαλίας γιατί το πίσω δεν πηδάει, απλά αποσβένει και όλα οκ...


Το σκληρό δεν αναπηδάει κανονικά, απλά βυθίζει πιο δύσκολα, κάτι δεν είναι σωστό και σου συμπεριφέρεται έτσι. Εμένα "διαβάζει" το δρόμο κανονικά, ποτέ δεν πηδάει (και στις 2 μηχανές).


*

davide

Απ: Απ: Απ: Εχουν διαφορα τα White Power apo ta Hyper PRO ??
« Απάντηση #19 - : Δεκέμβριος 04, 2008, 06:25:58 μμ »
Τώρα αν αυτό είναι λάθος θα μου κάνει μεγάλη εντύπωση αφού τα παιδιά έχουν μαγαζί που κάνει μόνο τοποθέτηση αναρτήσεων σε μηχανές, Τίποτα άλλο!

Αν μπορείς, ρώτα τους ακριβώς αυτό που σου είπα και πες μας την απάντηση τους. :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Απ: Εχουν διαφορα τα White Power apo ta Hyper PRO ??
« Απάντηση #20 - : Δεκέμβριος 04, 2008, 07:14:08 μμ »
Ναι συμφωνώ, αναμίξαμε δύο λάδια (10 και 15 μου φαίνεται) για να μειώσουμε την σκληρότητα αλλά μάλλον ήθελε ακόμα πιο μικρό νούμερο..

Θα γίνει δοκιμή όταν είναι να ξαναλλαξω λάδια... 

btw αν τα μαλακώσω θα χάσω σε πρόσφυση ή κάτι τέτοιο?? Τα έχω συνηθίσει πλέον (έχουν κάτσει και λίγο).
 :bye:

Δεν μιλούσα για αλλαγή τύπου λαδιού, αλλά για χρήση λιγότερου λαδιού. Για να μαλακώσει στην συμπίεση.
Γενικά αν το μαλακώσεις θα έχεις ένα πιο 'διαβαστερό' μπροστινό με πιο ήπιες αντιδράσεις.
Για  μένα, το καλύτερο είναι να πετύχεις ένα setup, το οποίο αξιοποιείς πλήρως. Να συμπιέζεται προοδευτικά και πλήρως στα φρένα και να επανέρχεται προοδευτικά στην έξοδο της στροφής. Επίσης ένα πιο μαλακό μπροστινό, συμπεριφέρεται και αξιοποιείται πολύ καλύτερα σε κατάσταση βρεγμένου.
 :bye:

Ενδιαφέρον!  :)

Το έχεις δοκιμάσει?  :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος anatil

  • *****
  • 366
  • Φύλο: Άντρας
  • Ca2(PO4)3. Σκέτη χημεία
    • http://6974978406
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Εχουν διαφορα τα White Power apo ta Hyper PRO ??
« Απάντηση #21 - : Δεκέμβριος 04, 2008, 07:25:05 μμ »
Hyperpro

Απορώ που έχετε προβλημα στο φρενάρισμα δλδ μπλοκάρισμα.Εδώ λέμε οτι απο τα 120 κλμ τα φρένα είναι μη ικανοποιτικά...
Συμπέρασμα Πολύ πιο σταθερό φρενάρισμα ΜΕ ΤΟ ΜΠΡΟΣΤΑ μέσα και έξω από στροφή και με οτι κλίση θέλετε.
Φρένα +5

Για τα σαμαράκια οι προηγούμενοι έχουν δίκιο.Ξεχάστε την άνεση στους γνωστούς ελληνικούς δρόμους
Άνεση -1

Με ενοχλεί αφάνταστα οτι η μηχανή ψήλωσε 3 εκατοστά.Αυτό κάνει τη χρήση μέσα στν πόλη πολύ πιο δύσκολη γιατί ανεβαίνει το κέντρο βάρους και η παραμικρή κλίση με λίγα κλμ εγκυμονεί πτώση.Κανένας μηρός δε σε σώζει αν πλαγιάσεις λιιιγο παραπάνω.Επειδή είχα και το 2002 μοντέλο χωρίς ΗΡ κάθε φορά που έκανα σκάντζα νόμιζα οτι ξανακαβαλούσα τον πήγασο,τόσο μεγάλ ήταν η διαφορά.
Για να μη μιλήσω για το γνωστό θέμα του σταντ..
Ευχρηστία-Πόλη -3

Ο συνδυασμός των 2 ανωτέρω στην εκτός δρόμου οδήγηση (ύψος και σκληρότητα) σημαίνουν Πρακτικά ξεχάστε το!
Off Road -5    

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ Αν έχετε κανά σκουτεράκι για μικροδιαδρομές και ένα ξερό για τα εκτός δρόμου βάλτε στο Κάπο ασφάλτινα ελαστικά και ΗΡ και δεν θα το μετανοιώσετε.
Δυστυχώς δεν μπορείς να τα κάνεις όλα καλά με ένα.
Ca2(PO4)3(NO)x-RD. Xημεία.

*

Αποσυνδεδεμένος anatil

  • *****
  • 366
  • Φύλο: Άντρας
  • Ca2(PO4)3. Σκέτη χημεία
    • http://6974978406
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Εχουν διαφορα τα White Power apo ta Hyper PRO ??
« Απάντηση #22 - : Δεκέμβριος 04, 2008, 07:27:23 μμ »
Συγνώμη που είμαι οφ τόπικ αλλά WP δεν έχω δοκιμάσει
Ca2(PO4)3(NO)x-RD. Xημεία.

*

stako

Απ: Εχουν διαφορα τα White Power apo ta Hyper PRO ??
« Απάντηση #23 - : Δεκέμβριος 04, 2008, 10:31:05 μμ »
Davide είναι πάρα πολύ σκληρό το ελατήριο και δεν προλαβαίνει, δεν μπορεί, να αποσβέσει. Και έτσι αναπηδάει (πολύ).

Αυτό που λες για το λάδι δεν πρέπει να είναι σωστό..... Και νομίζω απόδειξη είναι η ρύθμιση της συμπίεσης (compression damping). Οι ρυθμίσεις αυτές γίνονται αποκλειστικά αλλάζοντας τα χαρακτηριστικά των οπών από τις οποίες περνά το λάδι. Οπότε?

anatil +1000000000000 σε όλα.....! Ειδικά για την ευχρηστία μέσα στην πόλη!!! Και για το χώμα σωστός και για όλα! Μπράβο!

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Εχουν διαφορα τα White Power apo ta Hyper PRO ??
« Απάντηση #24 - : Δεκέμβριος 04, 2008, 11:48:24 μμ »
Νομίζω θα είναι πολύ λίγα τα άτομα που έχουν δοκιμάσει και τα δυο, WP και HP.
Εγώ δε, είμαι ακόμα πιο σπάνια περίπτωση γιατί δεν έχω δοκιμάσει ούτε τα μαμίσια.
Τα WP που έχω μπρος πίσω δεν μου έχουν δώσει ποτέ την αίσθηση ότι έχουν πρόβλημα.
Ξέρω δεν βοήθησα καθόλου. :D
Απλά να πω ότι παρόλο που ο όγκος του capo είναι αντιστρόφως ανάλογος με τον σωματότυπο μου  :ohyes: δεν αισθάνθηκα ποτέ ανασφάλεια, ούτε σε φρενάρισμα ούτε σε στροφή. :D

*

Αποσυνδεδεμένος anatil

  • *****
  • 366
  • Φύλο: Άντρας
  • Ca2(PO4)3. Σκέτη χημεία
    • http://6974978406
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Εχουν διαφορα τα White Power apo ta Hyper PRO ??
« Απάντηση #25 - : Δεκέμβριος 05, 2008, 01:07:00 πμ »
Νίκο το πρόβλημα στην πόλη είναι οτι η μηχανή πηγαίνει ειδικά σε πυκνή κίνηση  σταμάτα-ξεκίνα με 10-25 κλμ-ωρα.

Αυτό σημαίνει οτι κάθε τρεις και λίγο πρέπει να πατάς κάτω για στάση.

Ε,αυτό είναι πολύ κουραστικό και στο έχω ξαναπεί.

Αν και έχω ύψος 187 εκ έβαλα την κοντύτερη σέλα που βελτίωσε αρκετά αλλά δεν εξάλειψε το φαινόμενο.Έχω την αίσθηση οτι σηκώνω κάτι 30 κιλά βαρύτερο και την ίδια εντύπωση έχει και ο αριστερός μου μηρός.

Αυτό πιστεύω ισχύει και στις δύο εταιρείες ελατηρίων.

Στα συν ξέχασα να πω οτι φορτώσεις δε φορτώσεις ,βάλεις δε βάλεις συνεπιβάτη 100 κιλών η μηχανη πάει το ίδιο
Ca2(PO4)3(NO)x-RD. Xημεία.

*

davide

Απ: Εχουν διαφορα τα White Power apo ta Hyper PRO ??
« Απάντηση #26 - : Δεκέμβριος 05, 2008, 01:19:48 πμ »
Αυτό που λες για το λάδι δεν πρέπει να είναι σωστό..... Και νομίζω απόδειξη είναι η ρύθμιση της συμπίεσης (compression damping). Οι ρυθμίσεις αυτές γίνονται αποκλειστικά αλλάζοντας τα χαρακτηριστικά των οπών από τις οποίες περνά το λάδι. Οπότε?

Αυτό με την ποσότητα του λαδιού, το έχω δοκιμάσει στο RSάκι μου και ισχύει 100%

Εννοείται ότι μπορείς να αλλάξεις τον τρόπο λειτουργίας της ανάρτησης και από τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά της (όπως βελόνες, ελατήρια, τύπο λαδιού, καλάμια, ακόμα και τσιμούχες).

*

stako

Απ: Εχουν διαφορα τα White Power apo ta Hyper PRO ??
« Απάντηση #27 - : Δεκέμβριος 05, 2008, 09:49:42 πμ »
Νίκο το πρόβλημα στην πόλη είναι οτι η μηχανή πηγαίνει ειδικά σε πυκνή κίνηση  σταμάτα-ξεκίνα με 10-25 κλμ-ωρα.

Αυτό σημαίνει οτι κάθε τρεις και λίγο πρέπει να πατάς κάτω για στάση.

Ε,αυτό είναι πολύ κουραστικό και στο έχω ξαναπεί.

Αν και έχω ύψος 187 εκ έβαλα την κοντύτερη σέλα που βελτίωσε αρκετά αλλά δεν εξάλειψε το φαινόμενο.Έχω την αίσθηση οτι σηκώνω κάτι 30 κιλά βαρύτερο και την ίδια εντύπωση έχει και ο αριστερός μου μηρός.

Αυτό πιστεύω ισχύει και στις δύο εταιρείες ελατηρίων.

Στα συν ξέχασα να πω οτι φορτώσεις δε φορτώσεις ,βάλεις δε βάλεις συνεπιβάτη 100 κιλών η μηχανη πάει το ίδιο

Μια ερώτηση, πριν να αλλάξεις τα μαμίσια, η μηχανή ήταν πολύ ή έστω αισθητά χαμηλότερη?

Δεύτερη ερώτηση, όταν έβαλες τα WP, έβαλες τον ίδιο τύπο και ποσότητα λαδιού?

Τρίτη ερώτηση, μήπως έχεις και πουλάς τα μαμίσια ελατήρια? (υποθέτω όχι αλλά ποτέ δεν ξέρεις)

Πολλές ερωτήσεις!!!  :blus:

Αυτό που λες για το λάδι δεν πρέπει να είναι σωστό..... Και νομίζω απόδειξη είναι η ρύθμιση της συμπίεσης (compression damping). Οι ρυθμίσεις αυτές γίνονται αποκλειστικά αλλάζοντας τα χαρακτηριστικά των οπών από τις οποίες περνά το λάδι. Οπότε?

Αυτό με την ποσότητα του λαδιού, το έχω δοκιμάσει στο RSάκι μου και ισχύει 100%

Εννοείται ότι μπορείς να αλλάξεις τον τρόπο λειτουργίας της ανάρτησης και από τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά της (όπως βελόνες, ελατήρια, τύπο λαδιού, καλάμια, ακόμα και τσιμούχες).

Ναι αλλά δεν μου είπες, αν το λάδι δεν επηρεάζει την βύθιση τότε πως ρυθμίζεται το compression damping?

*

dimzaf

Απ: Εχουν διαφορα τα White Power apo ta Hyper PRO ??
« Απάντηση #28 - : Δεκέμβριος 05, 2008, 10:46:18 πμ »
@davide:
Ούτε εγώ είμαι ειδικός στις αναρτήσεις. Απλά από τι λιγοστή οδηγική εμπειρία που έχω παραθέτω την άποψή μου.
Είπαμε, ΠΑΝΤΑ όταν κάνεις τροποποιήσεις στη μηχανή σου κάτι κερδίζεις και κάτι χάνεις.
Στην περίπτωση των WP κερδίζεις στρίψιμο - φρενάρισμα, χάνεις άνεση προοδευτικότητα κτλπ. Εγώ ζυγίζοντας αυτά που έχασα/κέρδισα θεωρώ ότι τα με τα WP είμαι καλύτερα από τα μαμά. Απλά καλύτερα, τίποτα παραπάνω.
Για να βαθμολογήσω κι εγώ όπως ο φίλος anatil....έχουμε:
Στρίψιμο +2
Φρένα +3
Ανεση --> μία η άλλη (δεν χοροπηδάει πάντως...αλλά και δεν τερματίζει....)
Ευχριστία πόλης -2 (λόγω ύψους --> συμφωνώ με anatil)
Off Road --> Δεν έχω άποψη μιας και δεν πάω....
Αντίδραση αλλαγής πορείας --> +1 (λίγο πιο γρήγορο ειδικά στα πολλά χλμ, ΑΛΛΑ πιο απαιτητικό)

ΥΓ : Το ξέρω το Falconord!!!   MH MOY BAZEIΣ ΠΡΙΖΕΣ ΤΩΡΑΑΑΑ!!!!!



@Stako: Όταν λέω μοιάζει με SS, είναι απλά μία παρομοίωση.... Μην παρεξηγηθούμε κιόλας...

Όσο αφορά στα λάδια, δεν έχω κάνει καμία δοκιμή.


*

capoHS

Απ: Εχουν διαφορα τα White Power apo ta Hyper PRO ??
« Απάντηση #29 - : Δεκέμβριος 05, 2008, 11:10:14 πμ »
Πολύ ενδιαφέρουσες οι απόψεις σας.. Απο οτι κατάλαβα πάντως, δεν εχουμε οριστικό νικητή, αν και υπάρχει ενα + στα ΗΡ ισως στην ανεση, (ισως να ειναι πιο προοδευτικά) τα οποια ειναι 35 ευρω πιο ακριβά. Τελικα λοιπον ειναι πολυ μικρες οι διαφορες για να δωσεις τα 35 +??

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης