0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος dionisis astakos

  • *****
  • 951
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: picasos 2000 enb capo1000
  • Αντιδράσεις: +583
Απ: Ευτυχης αλλα και ατυχος με το capo
« Απάντηση #15 - : Ιανουάριος 27, 2018, 07:03:11 μμ »
Ναι οπως τα λεει ο κωστας και επειτα μιλησα με τον μπιλλ βεβαια μας ειπε οτι μπορει να μην ειναι η αντλια  αλλα το πλεξουδακι  μπορει να κανει απωλεια και ετσι το πημε τελικα δεν ειναι κατι απο τα δυο μιλησα με καποιος απο φβ  απο ιταλια με capo και μου ειπαν οτι εχει συμβει σε καποιον απο εκει και ειχε προβλημα το κοκκινο κουμπι στο τιμονη και οτι το παρεκαψαν και δουλεψε σωστα μου εστειλαν και ηλεκτρικο σχεδιο με ποιο καλωδιο πρεπει να αποσυνδεθει και να μπει σε καλωδιο με ρευμα οταν ανοιγεις τον διακοπτη για να εχει ρευμα η αντλια
Ποτε δεν ξερεις ποσο δυνατος εισαι,μεχρι τη στιγμη που το ποσο δυνατος είσαι είναι και η μονη σου επιλογή.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: Ευτυχης αλλα και ατυχος με το capo
« Απάντηση #16 - : Ιανουάριος 27, 2018, 07:23:52 μμ »
Αφου ρε κοσμα μια εχει ρευμα και δουλευει η αντλια και ξαφνικα κοβεται και σβηνει και γυρνας διακοπτη και δεν ακουγετε ο ηχος της αντλιας και μετα απο αρκετες φορες ακουγετε και παιρνει μπρος


Tωρα το λες σωστα αλλα και παλι κατι λειπει. Οταν μενει απο ρευμα η αντλια τι κανετε και ξαναπερνει μπροστα;




ΕΑΝ θυμαμαι καλα, η τρομπα εχει 2 σκελη (ας πουμε) καλωδιωσεων. Το ρελε της τρομπας και το σημα απο την ECU.


Στο ρελε της τρομπας, εχει 4 καλωδια.
1. Το ενα ειναι γειωση.
2.Eνα αλλο ερχεται απο την μπαταρια, μεσω ασφαλειας (αρα εχει μονιμα 12volt)- αξιζει να αλλαξετε την ασφαλεια (στον χωρο του κοντερ) μηπως εχει χαλασει.
3. Τα 3o καλωδιο ειναι κοινο με το αλλο ρελε και ερχεται απο την ECU
4. Το 4ο καλωδιο παει στην τρομπα.


Επισης το αλλο καλωδιο της τρομπας, ερχεται απο την ECU και αυτο.


Βρειτε το ηλεκτρικο σχεδιαγραμμα και εντοπιστε με πολυμετρο εαν ερχεται παντου ρευμα/σημα. Μην ξεχνατε μπορει να φταιει και η ECU.



APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος dionisis astakos

  • *****
  • 951
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: picasos 2000 enb capo1000
  • Αντιδράσεις: +583
Απ: Ευτυχης αλλα και ατυχος με το capo
« Απάντηση #17 - : Ιανουάριος 27, 2018, 08:17:17 μμ »
Ρε κοσμα  τη ασφαλεια δεν την κοιταξαμε λες να κανει απωλεια απο εκει
 τωρα οταν λες ecu ενοεις το κοκκινο κουμπι στο τιμονι? Και οταν σβυνει δεν κανω κατι ιδιετερο μονο ανοιγω και κλεινω τον διακοπτι μετο κλειδι και το κοκκινο κουμπι στο τιμονι και ξαφνικα πιανει
Ποτε δεν ξερεις ποσο δυνατος εισαι,μεχρι τη στιγμη που το ποσο δυνατος είσαι είναι και η μονη σου επιλογή.

*

Αποσυνδεδεμένος ksaplostra

  • *******
  • 1451
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: Ευτυχης αλλα και ατυχος με το capo
« Απάντηση #18 - : Ιανουάριος 27, 2018, 09:06:07 μμ »
Ecu-----> εγκέφαλος

Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


*

Αποσυνδεδεμένος dionisis astakos

  • *****
  • 951
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: picasos 2000 enb capo1000
  • Αντιδράσεις: +583
Απ: Ευτυχης αλλα και ατυχος με το capo
« Απάντηση #19 - : Ιανουάριος 27, 2018, 09:27:36 μμ »
Λες να παντως ο μπιλλ μου ειπε οτι πρεπει να ειναι κομμενη πλεξουδα
Ποτε δεν ξερεις ποσο δυνατος εισαι,μεχρι τη στιγμη που το ποσο δυνατος είσαι είναι και η μονη σου επιλογή.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: Ευτυχης αλλα και ατυχος με το capo
« Απάντηση #20 - : Ιανουάριος 27, 2018, 09:43:49 μμ »
Βρες το ηλεκτρικό σχέδιο και ψάξε. Είναι σχετικά απλό. Μην σε τρομάζει. Λογική θέλει.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος dionisis astakos

  • *****
  • 951
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: picasos 2000 enb capo1000
  • Αντιδράσεις: +583
Απ: Ευτυχης αλλα και ατυχος με το capo
« Απάντηση #21 - : Ιανουάριος 27, 2018, 09:45:23 μμ »
Ναι θα το κοιταξω το εχω το σχεδιο οπως ειπα πιο πανω μου το εστειλαν ...
Ποτε δεν ξερεις ποσο δυνατος εισαι,μεχρι τη στιγμη που το ποσο δυνατος είσαι είναι και η μονη σου επιλογή.

*

Αποσυνδεδεμένος ifylios72

  • *******
  • 1414
  • Φύλο: Άντρας
  • Η Τουόνο ή επι τάς
  • Μοντέλο μηχανής: CLIPUONO 1300
  • Αντιδράσεις: +123
Απ: Ευτυχης αλλα και ατυχος με το capo
« Απάντηση #22 - : Ιανουάριος 28, 2018, 11:29:35 πμ »
Οι διακοπές γίνονται όποτε νάναι; δηλαδή στο ρελαντί, με ταχύτητα στο κιβώτιο κλπ;

Αν βάλεις ένα καλώδιο με λαμπάκι στην φίσα της αντλίας βενζίνης θα σιγουρευτείς οτι συμπίπτει η διακοπή λειτουργίας με την διακοπή ρεύματος.

Οι διακοπές λόγω παροχής βενζίνης είναι πιο αργές από αυτές που προέρχονται από ηλεκτρικά ή ανάφλεξη. Πως το καταλαβαίνεις; Άμεσο σβήσιμο ή αισθάνεσαι να κόβεται το γκάζι μέχρι να σβήσει;

Έλεγξε διακόπτη πτώσης και αν σου συμβαίνει μόνο όταν έχεις ταχύτητα στο κιβώτιο έλεγξε και τον διακόπτη του σταντ.
Τουόνο και ξερό ψωμί ....

*

Αποσυνδεδεμένος dionisis astakos

  • *****
  • 951
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: picasos 2000 enb capo1000
  • Αντιδράσεις: +583
Απ: Ευτυχης αλλα και ατυχος με το capo
« Απάντηση #23 - : Ιανουάριος 28, 2018, 05:11:27 μμ »
ναι η διακοπες γινονται οποτε ναναι οπως λες αυτο με το λαμπακι το καναμε και μια εφερνε ρευμα και μια οχι το σβησημο ειναι αμεσο ο διακοπτης του σταν ειναι εκτος και σβηνει και με ταχυτητα και νεκρο
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 28, 2018, 05:14:52 μμ από dionisis astakos »
Ποτε δεν ξερεις ποσο δυνατος εισαι,μεχρι τη στιγμη που το ποσο δυνατος είσαι είναι και η μονη σου επιλογή.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: Ευτυχης αλλα και ατυχος με το capo
« Απάντηση #24 - : Ιανουάριος 28, 2018, 06:11:16 μμ »
ναι η διακοπες γινονται οποτε ναναι οπως λες αυτο με το λαμπακι το καναμε και μια εφερνε ρευμα και μια οχι το σβησημο ειναι αμεσο ο διακοπτης του σταν ειναι εκτος και σβηνει και με ταχυτητα και νεκρο

Kατω απο την σελα εχει 3 ρελε και ενα block διοδων. Τα 2 ρελε ειναι ιδια (τρομπας και injection). Το 3ο ρελε το αλλαξατε;
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος dionisis astakos

  • *****
  • 951
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: picasos 2000 enb capo1000
  • Αντιδράσεις: +583
Απ: Ευτυχης αλλα και ατυχος με το capo
« Απάντηση #25 - : Ιανουάριος 28, 2018, 09:46:20 μμ »
 Ναι τα κοιταξαμε ...
Ποτε δεν ξερεις ποσο δυνατος εισαι,μεχρι τη στιγμη που το ποσο δυνατος είσαι είναι και η μονη σου επιλογή.

*

Αποσυνδεδεμένος dionisis astakos

  • *****
  • 951
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: picasos 2000 enb capo1000
  • Αντιδράσεις: +583
Απ: Ευτυχης αλλα και ατυχος με το capo
« Απάντηση #26 - : Ιανουάριος 29, 2018, 05:18:11 μμ »
Το τριτο ρελε μηπως ξερεις γιατι ειναι?Μηπως παιζουν ρολο οι διοδοι παντως το τριτο δεν το αλλαξαμε
Ποτε δεν ξερεις ποσο δυνατος εισαι,μεχρι τη στιγμη που το ποσο δυνατος είσαι είναι και η μονη σου επιλογή.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: Ευτυχης αλλα και ατυχος με το capo
« Απάντηση #27 - : Ιανουάριος 29, 2018, 06:10:42 μμ »
Ναι τα κοιταξαμε ...
Το τριτο ρελε μηπως ξερεις γιατι ειναι?Μηπως παιζουν ρολο οι διοδοι παντως το τριτο δεν το αλλαξαμε
Με τρολαρεις ΜΕ φαινετΕ
Το 3ο ρελέ το λέει engine cutout relay. Συνδέεται σίγουρα με το run switch. Δεν θυμάμαι την συνδεσμολογία του.
Άμα δεν ανοίξεις το ηλεκτρικό σχεδιάγραμμα μην περιμένεις να βγάλεις άκρη από το ιντερνέτ.

Ps. Εάν έχεις δότη, άλλαξε και την ECU.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος ksaplostra

  • *******
  • 1451
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: Ευτυχης αλλα και ατυχος με το capo
« Απάντηση #28 - : Ιανουάριος 29, 2018, 06:26:20 μμ »
Ναι τα κοιταξαμε ...
Το τριτο ρελε μηπως ξερεις γιατι ειναι?Μηπως παιζουν ρολο οι διοδοι παντως το τριτο δεν το αλλαξαμε
Με τρολαρεις ΜΕ φαινετΕ
Το 3ο ρελέ το λέει engine cutout relay. Συνδέεται σίγουρα με το run switch. Δεν θυμάμαι την συνδεσμολογία του.
Άμα δεν ανοίξεις το ηλεκτρικό σχεδιάγραμμα μην περιμένεις να βγάλεις άκρη από το ιντερνέτ.

Ps. Εάν έχεις δότη, άλλαξε και την ECU.
Είπα εγώ να δώσω δική μου αλλά μόλις είδε ο ηλεκτρολόγος τη ζούγκλα,τρόμαξε

Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


*

Αποσυνδεδεμένος dionisis astakos

  • *****
  • 951
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: picasos 2000 enb capo1000
  • Αντιδράσεις: +583
Απ: Ευτυχης αλλα και ατυχος με το capo
« Απάντηση #29 - : Ιανουάριος 29, 2018, 07:52:35 μμ »
ναι ειπε ο κωστας να βγαλουμε απο το δικο του αλλα εκει απο κατω ουτε διαστημοπλιο χαχαχα ελπιζω να προλαβουμε τουλαχιστοντην πιτα :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
Ποτε δεν ξερεις ποσο δυνατος εισαι,μεχρι τη στιγμη που το ποσο δυνατος είσαι είναι και η μονη σου επιλογή.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης