Καλησπερα.ετυχε ποτε εσεις που αλλαζετε ευκολα ΜΟΝΟΙ σας το φιλτρο βενζινης,να το βγαζετε,να μπορειτε να δειτε οτι ειναι καθαρο...και να το ξαναβαζετε παλι το ιδιο;
αρα οταν πας σ εναν μαστορα...το φιλτρο στο χερι...και σου λεει την αλλη μερα ΔΕΝ ΤΟ ΑΛΛΑΞΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΒΓΑΛΑ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΟ.ΚΡΑΤΑ ΤΟ ΓΙΑ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΕΡΒΙΣ....και στο ξανα δινει πισω.
τι συμπερασμα βγαζουμε?
1.το εβγαλε....το φυσηξε..το ειδε καθαρο...και το ξαναεβαλε? 2.δεν το εβγαλε γιατι βαριοταν...ή γιατι δεν ηθελε?
Δεν φαινεται ειπαμε το φιλτρο γραμμης. Ουτε με φυσημα μπορεις να δεις κατι. Για να δεις εαν ειναι βουλωμενο, εχεις ενα καινουριο και το παλιο και χρονομετρας ποση ωρα κανει να περασει ενα-δυο-τρια λιτρα καυσιμου απο το καθενα σε σταθερη πιεση.
Δεν φαινεται ειπαμε το φιλτρο γραμμης. Ουτε με φυσημα μπορεις να δεις κατι. Για να δεις εαν ειναι βουλωμενο, εχεις ενα καινουριο και το παλιο και χρονομετρας ποση ωρα κανει να περασει ενα-δυο-τρια λιτρα καυσιμου απο το καθενα σε σταθερη πιεση.
Κοσμα περιμενεις να το εκανε αυτο ο μαστορης του Νωντα ???? :hammer :hammer :hammer :a22 :a22 :a22 :h22: :h22: :h22:
μαλιστα.ευχαριστω για την απαντηση.γιατι αν μου πει οτι το ειδε με το ματι σημαινει πολλα για μενα. αυτη ειναι η μ@λ@κι@ ρε γαμωτο.μονο πανε ελα στο μπιλακο θελει 200 ευρω ρε πουστη μου. να μην μπορεις να εμπιστευεις κανενα γ@μωτο.και τι καταλαβαινουν ρε συ που λενε ψεματα και κερδισαν 10 ευρω παραπανω και 10 λεπτα αγκαρειας?τι θα πρεπει να κανουμε?να ειμαστε πανω απ το κεφαλι τους και να μην πιστευουμε ΤΙΠΟΤΑ?????
μαλιστα.αλλαξα και τη φλαντζα που ειναι εκει στη τρομπα γιατι ειχα κατι υγρασιες κατω...και αλλαξα καινουργιο μεταλλικο ταχ. που παει στο τεποζιτο και βρηκα μετ ταχυ απο ναυτιλιακα κι εβαλα στο πλαστικο.μου ειπε να αγορασω ακομα ενα κουμπωμα για να μπορεσουμε να κουμπωσουμε αρσενικο θηλυκο να μετρησει και τη τρομπα.
σ ευχαριστω ρε Ανεστακο.εφαγα μεγαλη ξενερα.στα τετοια μου το φιλτρο.παω και το βαζω αλλου. αλλα δεν μπορω τη βλαχομαγκια να με περνανε για ηλιθιο επειδη δεν ειμαι μπροστα ή επειδη δεν ξερω πραματα και να με πουλανε τρελα νομιζοντας επειδη θα με κοροιδεψουν και θα βγαλουν 20 ευρω παραπανω οτι θα κερδισουν κατι. για αυτο ρε γ@μωτο δεν θα αναβαθμιστει ποτε ο ορος μοτοσυκλετα στην Ελλαδα.
Ρε συ Νωντα....σε εχει λυπηθει η ψυχη μου ρε φιλε....καθε τρις και λιγο ολο και σε καποια μαμακια των ''μαστορων'' εκει περα πεφτεις. Και σε καταλαβαινω γιατι ειμαι απο επαρχια και εδω το παιζουν ολοι προφεσοροι σε οτι χρειαστεις.
Γι αυτο ακου, αν εχεις λιγο χωρο για την μοτο να κατσεις να ασχοληθεις και να τα κανεις μονος σου. Τι κι αν δεν ξερεις?...ουτε και εμεις ξεραμε, πιασαμε κατσαβιδια, εργαλεια κτλ και διαβαζοντας και ρωτωντας (εδω μεσα) μαθαμε τα βασικα. Νταξ, δεν κατεβαζουμε και μοτερ, αλλά ενα μπουζι, 2 τακακια, λαδια, ξυδια και ανορθωτες, κ.α τα κανουμε και μοναχοι μας...και ασε τους κατσικοκωλους ''μαστορες'' να χτυπιουνται. Και στην τελικη αμα το χαλασεις, θα ξερεις πως το χαλασες μονος σου και οχι ο κατσαπλιας μαστορας της συμφορας!
Στο θεμα μας τωρα με το φιλτρο....περσι το ειχα αλλαξει και εγω, και αντι να παρω το ΟΕΜ φιλτρο που εκανε (αν θυμαμαι καλα) 23Ε, πηρα απο το βενζιναδικο ενα ιδιο με διαφανο πλαστικο με 3Ε και ειμαι μια χαρα απο τοτε. Καποια στιγμη θα το βγαλω να το δω πως ειναι. Η μονη μετατροπη που χρειαστηκε να κανω ηταν για να βιδωσω το καλωδιακι της γειωσης που δεν εχει υποδοχη οπως το ΟΕΜ.
Dig δεν εχει να κανει με το φιλτρο.αλλα με την νοοτροπια...τη σταση και συμπεριφορα και το τροπο σκεψης.και τον λεω.κρατα το παραπανω...καντο με μερακι και ηρεμα και ζητα μου 20 ευρω παραπανω.σαν να τον ειπα...μην κανεις τιποτα...πες μου ψεματα...και καντο γρηγορα.θελω να δω τι θα μου πει αυριο απο περιεργεια.τι μονος μου ρε κουκλε.θεωρητικα μπορω να σου φτιαξω πολυκατοικια.πηγα μηχανικος και συνεργαζομαι με τις μεγαλυτερες κατασκευαστικες. Και τις προαλες πηγα να ανοιξω πρωτη φορα το τεποζιτο...τις μισες βιδες τις εβαλα λαθος....τις 2 ξεχασα να τις βιδωσω...και με το ζορι δεν πεσανε...και 2 περισσεψαν... Που ετσι και ειχε ο διακοπτης του φως στο δωματιο 3 επιλογες για να αναψεις τη λαμπα...θα εκανα μιση ωρα να βρω πως ανοιγει.και τη παπουτσοθηκη που πηρα απ το ΙΚΕΑ η κυρα τη συναρμολογησε.3 ωρες δεν μπορουσα να βρω ουτε το σχεδιο.φιρι φιρι το πας να γινω λαμπαδα.η λυση ειναι ο βασιλης μονο.να τα αφηνω ολα και να το κατεβαζω χρεπι να τα κανει ολα μαζι
Κατσε ρε συ...ετσι που τα λες τωρα, πως εμαθες να οδηγας μοτοσυκλετα??...συμπλεκτης?..φρενο...γκαζι..αλλαγες ταχυτητας, κ.α.......................ελα, αστειευομαι.. :tez: :tez: :P .
Κοιταξε, αν νομιζεις πως δεν το εχεις με τα μαστορεματα, πες σε καποιον να σε βοηθησει (π.χ η γυναικα σου, μια χαρα τα καταφερε με την παπουτσοθηκη ειπες), γιατι ουτε λυση ειναι να αφηνεις το μοτο να χρεπιασει εντελως για να το στειλεις στον Βασιλη μια και καλη, αλλά και ουτε να το στελνεις καθε λιγο κ λιγακι. Μου φαινεται θα σου ερχοταν πιο οικονομικο αν εκανες τα εισητηρια του Βασιλη και ερχοταν να στο εφτιαχνε κατ`οικον!!
Οσο για την σταση και την συμπεριφορα που λες, δικιο εχεις, ειναι πολλοι που ειναι ετσι.......εμεις εδω τους λεμε ''κατσαπλιαδες'' και ειναι για :tmt:
Η μονη μετατροπη που χρειαστηκε να κανω ηταν για να βιδωσω το καλωδιακι της γειωσης που δεν εχει υποδοχη οπως το ΟΕΜ.
Eνας ευκολος τροπος ειναι να παρεις εναν σφιχτηρα και να τον σφιξεις στο σωμα του φιλτρου, πιανοντας απο κατω του την γειωση. Δεν ξερω εαν αυτο τον 3€ ειναι ενταξει, παντως στα ανταλλακτικα αυτοκινητων εχω βρει μεταλλικα, πλαστικα, που μπαινουν μεσα στα τεποζιτα και με κοστος 5€ το πολυ!!!
Κοσμα, το ειχα κοψει στην μεση το παλιο ΟΕΜ που εβγαλα για να δω πως ειναι μεσα...μηπως και εχει χρυσο και γι αυτο το πουλαν τοσο :tez: ....και ηταν ενα απλο χαρτινο φιλτρο! Εξαλλου ολοι ξερουμε την πολιτικη της Απριλια στις τιμες για τα ανταλλακτικα και αναλωσιμα :mlk
Ετσι και αυτο των 3Ε που εβαλα ειναι ιδιο μεγεθος, ιδιες διατομες, κτλ.αλλά δεν ξερω εαν κανει που βρισκεται μεσα στο ντεποζιτο...γι αυτο και θα το βγαλω καποια στιγμη να το επιθεωρησω, αλλά θα κοιταξω και αυτο που λες και εσυ, να παρω κανενα απο ανταλλακτικα αυτοκινητων που να ειναι για μεσα στο ντεποζιτο!
Πηρα τηλ γιατι θα εσκαγα.μου ειπε οτι η σιτα που ειχε πριν ( αν το λεω καλα ) ηταν πεντακαθαρη...τα σφιχτηρακια ηταν πεντακαθαρα...εκει στη φλαντζα ειχε γρασσο..και οι βιδες που το κραταει..οι 2 ηταν χαλαρες...αρα ηταν προσφαχτα αλλαγμενο.επισης..οταν γυρισε αναποδα το φιλτρο αδειασε γρηγορα και δεν εσταζε.μου ειπε επειδη πςριμενουμε τα ρακορακια για να βαλω τα υψηλης...θα τα αλλαξει το φιλτρο μπροστα μου για να δω ποσο καθαρο ηταν και ολα αυτα που λεει. Και θα μετρησουμε και τη τρομπα.τι να πω.αυτα.μακαρι να ναι ετσι τα πραματα.ευχαριστω ολους.συγνωμη αν κουρασα
Επειδή ψιλιάζομαι που πήγες λαμόγιο δεν νομίζω ότι είναι! Δεν παίρνω το μέρος του ίσα ίσα που και εγώ τον ελέγχω γιατί πλέον απο την πολύ δουλειά δεν τα κάνει τόσο μερακλίδικα όσο στις άρχες ή τουλάχιστον έτσι νοιώθω γιαυτό και προσπαθώ να τα κάνω πλέον όσα πιο πολλά μπορώ μόνος μου. Έχει όμως μια λογική ότι να σε γλυτώσει απο όσα πιο πολλά μπορεί καλό ή κακό αυτό θα το κρίνεις εσύ. Το δικό μου φίλτρο βενζίνης που αλλάξαμε το έκοψε μπροστά μου και μέσα ήταν μια χαρά καθαρό. Δεν είναι κάτι που θα πρέπει να σε ανησυχεί το φίλτρο, έχουμε καιρό να τα πούμε απο κοντά αλλά καλό είναι να βάλεις μια γραμμή και να πείς για τα επομενα Χ χιλιόμετρα ή μήνες δεν κάνω τίποτα άλλο εκτός απο το να βάζω βενζίνη. Η υπερβολική ενασχόληση είναι τό ίδιο με κάποιον που κάνει άπειρες ιατρικές εξετάσεις, ακτινογραφίες το ένα τό άλλο. εδώ κυκλοφορούν πραγματικά χρέπια έξω καθημερινά και είναι οκ. Δεν μπορώ να φανταστώ τί άλλο μπορεί να λείπει απο το δικό σου που το έχεις στην πένα!
Μωρε και γω του τα λέω στο τηλέφωνο ( γιατί ναι με το Νώντα μιλάμε και στο τηλέφωνο :h22: )
αλλά είναι μερακλής και θέλει να τα έχει όλα στη τρίχα . :kalo:
Το καταλαβαίνω ως ένα σημείο .... αλλά να έχεις χαλάσει ένα σκασμό λεφτά , να έχεις γυρίσει 59 μαστόρους και να βρίζεις τους 58 , και να ψάχνεσαι άνευ λόγου για υποτιθέμενες βλάβες , νομίζω ότι χάνεις την ουσία της μοτοσυκλέτας που είναι να της πιεις το αίμα με καλαμάκι + ότι στο τέλος χαλιέσαι και με μαστόρους και με το μηχανάκι !! :D
Μην το λυπάσαι Νώντα το μπ@#@#@λο , 240 κιλά σίδερο και πλαστικά είναι . τίποτε περισσότερο πιες του το αίμα , τίποτα δεν θα πάθει !! :D
O Νωντας νομιζει οτι αυτα που κανουν καποιοι στην ανεση του σπιτιου τους (ή στην ελευθερη ωρα τους) πρεπει να γινουν και στο δικο του. Δυστυχως δεν ειναι ετσι. Υπαρχουν πολλα ατομα εδω μεσα (και εξω απο εδω-οπως πχ ο αδερφος του faraway) που τα μηχανακια τα πανε στον bill, τα αφηνουν για λαδια και τα καβαλανε μετα να γυρισουν την ελλαδα. Το τι κανει ο bill ειναι δικο του θεμα αλλα δεν εχω δει μηχανακι να μενει στον δρομο. :ohyes: :ohyes:
Το ΑΝ θα τυχει κατι και θα ειμαστε στην αγρια λησμονια και θα ειναι τετοια η βλαβη που θα πρεπει να περιμενουμε την οδικη δεν νομιζω οτι ειναι λογος να σπαταλαει καποιος λεφτα σε οτι κινειται και κραταει πιεση για τον φοβο των Ιουδαιων. Συμφωνω με faraway και kle: σταματα να ασχολησε και καβαλα το το γαμηδι. Ανορθωτης-πολλαπλασιαστες και ταχυσυνδεσμοι να ειναι αλλαγμενοι.
Αυτο κανω.ο λογος που εκανα την ερωτηση δεν ηταν για να δω αν το μηχανακι θα λιωσει απο το φιλτρο...αλλα ηθελα να διαπιστωσω αν εφαγα παπα.το εγραψα και παραπανω.οτι δεν με νοιαζει το φιλτρο.ηθελα να καταλαβω αν με λεει μ@λ@κιες ο αλλος
Ναι τωρα μιλαει κι ο Φαρ που καθε μηχανακι που παιρνει το κανει τευχη για καννα δυο μηνες πριν το βγαλει βολτα και μετα αρχιζει να το σκαλιζει γιατι η αριστερη βιδα του κοκοβιου ηταν αποχρωματισμενη
Έπειτα ρε σύ απο τα γραφόμενα σου δεν σου έφαγε λεφτά. δεν σου είπε ναι το άλλαξα και κράτησε το καινούργιο για παρτη του. στο επέστρεψε και σου είπε άσε βάλτο την επόμενη φορά. απο την στιγμή που έβγαλε την τρόμπα και έκανε τα υπόλοιπα ήταν 1 λεπτό υπόθεση να στο κουμπώσει δεν θα σταματούσε για 1 λεπτό. ή απο την στιγμή που είναι να λύσεις πάλι τεπόζιτο σε λίγες μέρες για άλλο σύνδεσμο πάλι είναι κάτι που μπορεί να γίνει. Ψέμα θα σου έλεγε αν η εργασία που έκανε δεν απαιτούσε να βγεί η τρόμπα και παρόλα αυτά σου έλεγε ναι το είδα και ήταν οκ. για να μπεί φλάτζα όμως την τρόμπα την πήρε στο χέρι οπότε δεν νομίζω ότι για να σε γελάσει δεν το άλλαξε.
Γενικά θέλει λίγο προσοχή γιατί εύκολα γινόμαστε Δον Κιχώτιδες και κυνηγάμε ανεμόμυλους, είναι λεπτή ι ισορροπία.
π.χ στον ίδιο έστειλα την φίλη μου που έχει το Πηγασάκι το Στράντα να πάει να αλλάξει πίσω τακάκια αμέσως, αυτός τα είδε και της είπε αστα σου βγάζουν τόσο ακόμα απλά έχε τον νού σου μήν τα ξεχάσεις για μήνες. Η κοπέλα θα τα αγόραζε απο αυτόν τα τακάκια κατευθείαν δεν πήγε με δικά της. Δεν θα μπορούσε απλά να της τα αλλάξει σε 10 λεπτά και να βγάλει ένα γρήγορο μεροκάματο? Και σου ξαναλέω ΔΕΝ τον υποστηρίζω ούτε τον εμπιστεύομαι με κλειστά μάτια, καλώς ή κακώς μετά κάθομαι και ελέγχω προσωπικά τι έχει γίνει για να είμαι σίγουρος.
Ρε παιδια....hello.....ενα δυο....ενα δυο....καταλαβαινετε τι ρωτησα απο την αρχη;;;; Εκανα μια ερωτηση στην αρχη.δηλαδη;ο πελατης μου ειπε αυτο κι αυτο.και ρωταω:στεκει;δεν κατηγορησα.μου απαντανε τα παιδια.δεν στεκει αυτο.και ρωταω:δηλαδη ή βαριοταν ή εκανε μ@λ@κι@; Και μου λεει ο κοσμας δεν στεκει αυτο που εκανε γιατι μονο ετσι μπορει να βγαλει συμπερασμα.και ο ανεστης εγραψε οτι λεει μ@λ@κιες.γιατι ρε παιδες μου λετε οτι κατηγορω καθε μαστορα που εχω παει;που στον εναν ....οταν ειχα τον πηγασο...με το προβλημα στον κολημενο εγκεφαλο...κου ελεγε να αλλαξει ολο το συατημα ψεκασμου με 900 ευρω...μετα ο αλλος..του παω το capo...το εχει 5 μερες...ασχολειται 183 ωρες με την αλλαγη των αμορτισερ...το ρυθμιζει...το ξαναρυθμιζει...το ελςνχει....και δεν περνει πρεφα οτι το μοχλικο εχει λιωσει..και το καταλαβε ο πηγασακος με 2 λεπτα βολτα;;;; Εγω εφταιγα...ή τους κατηγορω τζαμπα;;;;κι αν οι δικοι μας δεν ηταν κατσαπλιαδες...γιατι το 80 με 90 % των σαλονικιων..τα στελνουν στο βασιλη;;;επειδη τους αρεσει να πληρωνουν μεταφορικες;;;
Γιατί ο Ανέστης κατα την ταπεινή μου άποψη βιάστηκε να τον χαρακτηρίσει μαλάκα. και γιατί όλοι εμείς που αγαπάμε την μοτοσικλέτα μας δεν είμαστε ΜΑΣΤΟΡΕΣ. εγώ είμαι πληροφορικάριος που προσπαθώ απο μεράκι να μάθω όσο πιο πολλά μπορώ. το ίδιο και τα άλλα παιδιά. Οσο και να χτυπάμε τον κώλο μας κάτω ένας μάστορας έχει αλλάξει 100-200-1000 φλάτζες σε πολλά διαφορετικά μηχανάκια. εμείς άντε να αλλάξαμε 1-2-5-10 σε πολύ λιγότερα μηχανάκια. Την ίδια διαδικασία μπορεί να την εκτελούμε όλοι τό ιδιο σωστά αλλά ένα έμπειρο μάτι ξέρει να σου πεί πότε π.χ χρήζει αντικατάστασης ενώ ένα μή έμπειρο ξέρει μονο να ανοίξει το μάνιουαλ και να την αλλάξει.
Και εγώ μπορω π.χ να λύσω ένα μοτερ αλλά άμα δω τα σωθικά του δεν ξέρω αν ενα γρανάζι π.χ ειναι φθαρμένο γιατί δεν έχω δει πώς είναι καινούργιο και δεν έχω δεί άπειρα φθαρμένα. Ας μήν τα μηδενίζουμε όλα αυτό θέλω να πώ. Σου έδωσε μια εξήγηση αν σε κάλυψε έχει καλώς αν όχι ελεύθερη αγορά είναι πάς αλλού. Και ο μπιλλ στα δικά μου καλάμια όταν άλλαξε λάδια στον πηγασο στις 60 χιλιάδες (απο ότι μου είχε ο προκάτοχος) δεν άλλαξε τσιμούχες γιατί έκρινε ότι όταν κάτι δουλεύει δεν το πειράζουμε μέχρι να χαλάσει. αυτό τι σημαίνει ότι ο μπίλλ είναι καλύτερος ή χειρότερος μάστορας επειδή έχει αυτον τον τρόπο σκέψης? Και για να κάνω και λίγο τον δικηγόρο του διαβόλου ξεκινάς το πρώτο πόστ με μια ερώτηση και μετά σιγά σιγά στα επόμενα εξηγείς όλο το περιστατικό. απο μόνη της η πρώτη ερώτηση μπορεί να έχει ώς σωστή απάντηση ότι αυτό ήταν λάθος. Συνολικά όμως το σκηνικό όταν το δείς δεν νομίζω ότι η απάντηση στην πρώτη ερωτηση θα είναι η ίδια.
Ωχ! νατός ζητάει και τα ρέστα! και μάλιστα σε φαγώσιμα! γιατί μας την βγαίνεις απο τα δεξιά μπρε? θα βάλω τον θείο Ναυτίλο να σε μαλώσει! μήν κοιτάς που λείπει τώρα! κάτσε να δέι το θέμα και θα σΕ πώ εγώ! :tez:
Ταπεινή μου άποψη Εφόσον πάω στον μηχανικό με ένα ανταλλακτικό στα χέρια και του λέω ΑΛΛΑΞΕ το περιμένω να μου το αλλάξει. ΚΑΙ αν αυτό που μου αντικατέστησε είναι σε καλη/άριστη κατάσταση το κρατάω στην άκρη για ΚΑΘΕ περίπτωση.
Δηλαδή αν πήγαινα με έναν μεταλλικό ταχυσυνδεσμο και του έλεγα αλλαξε το και μου έλεγε σε καλή κατάσταση ειναι οι πλαστικοί δεν στους άλλαξα στο επόμενο σερβις, εγώ τι έπρεπε να κάνω να επαναπευτώ?
Είναι τελείος διαφορετικό θαρρώ ένας μάστορας να μην ειναι λαμόγιο και να προσπαθεί να σου φάει φράγκα απο άχρηστα ανταλλακτικά που δεν χρίζουν αντικατάστασης και τελείως διαφορετικό βάση δικής του εκτίμησης να πράττει το αντίθετο.
Η αλήθεια είναι βέβαια Νώντα ότι πολύ το ψιρίζεις το πραγμα και συ και στην τελική καταλήγεις να εκνευρίζεσαι χωρίς λόγο.
Άκου όλους τους προλαλήσαντες και τράβα καμμια βόλτα και ΑΝ λέω ΑΝ εν τέλη μείνεις στο δρόμο τότε μπορείς να συχτηρίζεις.
Στην τελική ΌΛΑ χαλάνε κάποια στιγμη τουλάχιστον ας συμβεί στο δρόμο και όχι στο συνεργείο... :bye: :bye:
Μιας που εβρεχε σημερα απο το πρωι, ειπα να σκαλισω λιγο το Καπο....και εβγαλα να δω σε κατασταση ειναι το φιλτρο βενζινης που ειχα τοποθετησει περυσι.
Καλημέρα. Επαναφέρω το θέμα capo και φίλτρα, γιατί μετά από πολλών χρόνων ψάξιμο επιτέλους βρήκα άκρη. Βέβαια ίσως κάποιος να πει ότι δεν έψαχνα στο σωστό μέρος. Ίσως.
1. Φίλτρο λαδιού (ΜΕΓΑΛΟ), τιμή APRILIA 28 ευρώ. 2. Φίλτρο βενζίνης μαζί με το λαστιχάκι APRILIA 50 ευρώ. ΣΥΝΟΛΟ: 78 ευρώ.
Φίλτρο λαδιού (ΜΕΓΑΛΟ), τιμή από Γερμανία 14 ευρώ.
1. Φίλτρο λαδιού (ΜΕΓΑΛΟ) εμπορίου, τιμή 5 ευρώ. 2. Φίλτρο βενζίνης μεταλλικό, μαζί με το λαστιχάκια και σφικτήρες 5 ευρώ. ΣΥΝΟΛΟ: 10 ευρώ. ΚΩΔΙΚΟΙ ΦΙΛΤΡΩΝ. Από την Γενική Φίλτρων Νικόλαος Κατσιφής, Κάστορος 35, Πειραιάς, Τ.Κ. 185 45. Τηλ. 2104132805 . Fax: 2104132806. www.filters.gr
Αναφέρω όλα τα πλήρη στοιχεία, γιατί ο άνθρωπος με εξυπηρέτησε πέραν του δέοντος και συγκεκριμένα: Έξαψε για αρκετές ημέρες σε όλο το πλανητικό σύστημα, να βρει τα μαμά και όλοι οι κωδικοί, ενώ τους έβρισκε ήταν κλειδωμένοι. Αποτέλεσμα? Το φίλτρο λαδιού, το κατασκεύασε ΕΔΩ, με την μόνη ιδιαιτερότητα ότι δεν έφτιαξε το λαστιχάκι που κουμπώνει, γιατί ο άνθρωπος που τα κόβει, θα πρέπει να κάνει τουλάχιστον 500 κομμάτια και τι κάνουμε? Βγάζοντας το παλιό φίλτρο, κρατάμε το λαστιχάκι και το κουμπώνουμε στο νέο φίλτρο. Το φίλτρο βενζίνης μου έδωσε μεταλλικό μετά από πολύ ψάξιμο στο internet, για τον φόβο των Ιουδαίων που λένε λόγω του ότι ήταν μεταλλικό με μέσα στο ρεζερβουάρ. Βέβαια από ότι έμαθα μεταλλικό φοράει και ο Πήγασος. Η ιστοσελίδα στο internet: http://www.engenia.com.au/04_Body/14_FuelPump/FuelFilter.html (http://www.engenia.com.au/04_Body/14_FuelPump/FuelFilter.html), όπου δείχνει οδηγίες προς ναυτιλλόμενους (ακούς Θωμά)? Και το περιβόητο καλώδιο της γείωσης, το βιδώνει επάνω στον σφικτήρα. Έτσι απλά. Βέβαια μετά έμαθα από τον DI.G, ότι ο Πίσσαρης, έχει φίλτρα από buell, που στοιχίζουν περίπου στα 9-10 ευρώ.
Να συμπληρωσω μονο πως απο τον Πισσαρη ειχα παρει το μακρυ φιλτρο λαδιου σε HiFlo με κωδικο HF 564 στα 6Ε, το οποιο ταιριαζει σε tuono/caponord, buell κ.α.
Ωραίο θέμα, σκέφτομαι να μπω στην διαδικασία να βγάλω την τρόμπα βενζίνης για έλεγχο και να αλλάξω φίλτρο. Υπάρχει ένα πολύ ενδιαφέρον θέμα στο apriliaforum σχετικά με την τρόμπα βενζίνης και την αλλοίωση στα σωληνάκια στο εσωτερικό του ρεζερβουάρ https://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?276617-Tank-fuel-pump-hoses-Regular-maintenance-item-!
Υπάρχει κάτι νεότερο σχετικά με το φίλτρο βενζίνης? Επίσης, που μπορώ να βρω σωληνάκι βενζίνης ΕΜΒΑΠΤΙΖΟΜΕΝΟ?
Γιωργο είναι αρκετά απλή διαδικασία. Εγώ πήγα σ ενα κατάστημα ανταλλακτικών αυτοκινήτων με τους κωδικούς φίλτρων που είναι συμβατά, μου δώσε φιλτρο για κάποιο Nissan και σωληνάκι βενζινης ενισχυμένο. Σφιχτηρακια πήρα wurth, καινούριο οring aprilia και κόλλα loctite 518,αυτή που γράφει το μανιουαλ (λίγο ακριβή). 2 χρόνια μετά που άλλαξα προληπτικά το φίλτρο ξανά, ήταν όλα στη θέση τους
Παρακάτω όλα τα συμβατά φίλτρα που βρήκα στο ξένο φορουμ
Το φίλτρο που είναι το πιο σωστό και σε διαστάσεις και σε πιέσεις είναι το mann mwk44.Το φοράν τα bmw gs1200 έχει πολύ καλή ποιότητα και το περνεις 12 ευρώ αν πας στην mann στην παλαμιδιου απέναντι από Σπύρου Πάτσι.Τεργιαζει ακριβώς και είναι και μεταλλικό.Το δουλεύω χρόνια σε διάφορες μότο και δεν με έχει προδοσει ποτέ.Ετσι και αλλιώς και η ίδια η Aprilia αυτό δουλεύει σε όλα τα καινούργια μοντέλα μόνο που το έχει 40 ευρώ.
Το φίλτρο που είναι το πιο σωστό και σε διαστάσεις και σε πιέσεις είναι το mann mwk44.Το φοράν τα bmw gs1200 έχει πολύ καλή ποιότητα και το περνεις 12 ευρώ αν πας στην mann στην παλαμιδιου απέναντι από Σπύρου Πάτσι.Τεργιαζει ακριβώς και είναι και μεταλλικό.Το δουλεύω χρόνια σε διάφορες μότο και δεν με έχει προδοσει ποτέ.Ετσι και αλλιώς και η ίδια η Aprilia αυτό δουλεύει σε όλα τα καινούργια μοντέλα μόνο που το έχει 40 ευρώ.
Μου το είπε και μου το έδειξε το παιδί στα ανταλλακτικά στον Λυμπερόπουλο αλλά δεν ρώτησα σε ποια ακριβώς μοντέλα μπαίνει.Απλα αυτοί το είχαν στο αντίστοιχο mahle.
Μου το είπε και μου το έδειξε το παιδί στα ανταλλακτικά στον Λυμπερόπουλο αλλά δεν ρώτησα σε ποια ακριβώς μοντέλα μπαίνει.Απλα αυτοί το είχαν στο αντίστοιχο mahle.